Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2005, 12:26
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 03-05-2005 @ 13:23 :
De volgende post op L&G is de 150.000e post (die er nog staat)
whoehoe

Vandaag

8.30
200 ml sojamelk
50 gr havermout
10 gr lijnzaad
appel

11.00
1 bb tartex

13.00
1 bb fruitbeleg
2 bb
linzenprutje (linzen, tofu, kruiden, tomato fritto)
Oud 03-05-2005, 12:30
Mara
Mara is offline
Wat is tartex?
Oud 03-05-2005, 12:31
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 03-05-2005 @ 13:30 :
Wat is tartex?
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij is het een soort pâté (nja, een merk dan).
Oud 03-05-2005, 12:31
Mara
Mara is offline
Citaat:
Dolores schreef op 03-05-2005 @ 13:31 :
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij is het een soort pâté.
Ah ok. Ik heb er nl nog nooit van gehoord.
Oud 03-05-2005, 12:32
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 03-05-2005 @ 13:31 :
Ah ok. Ik heb er nl nog nooit van gehoord.
Dat kan. Wij hadden het vroeger wel eens, maar ik vind het echt niet te eten.
Oud 03-05-2005, 12:34
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
blurred schreef op 03-05-2005 @ 12:47 :
Ik snap waarom dat zo is, en dat het logisch is. Alleen dat het zóveel verschilt vind ik vreemd. Ook omdat mijn buik gisteravond niet opgezet of boller dan normaal was, maar gewoon mijn hele lichaam een stuk vetter leek (of was)
heeft te maken met emoties dan denk ik
ik vind mezelf er savnods juist beter uitzien
dat is het licht waarschijnlijk
__________________
I love dr Phil :D
Oud 03-05-2005, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Dolores schreef op 03-05-2005 @ 13:31 :
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij is het een soort pâté (nja, een merk dan).
Soort paté idd, maar dan vegetarisch.
Oud 03-05-2005, 12:45
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 03-05-2005 @ 13:34 :
heeft te maken met emoties dan denk ik
ik vind mezelf er savnods juist beter uitzien
dat is het licht waarschijnlijk
hehe, dat heb ik ook
zal idd wel door het licht komen oid, want 's ochtends weeg ik wel minder.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-05-2005, 12:46
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Sarah schreef op 03-05-2005 @ 11:26 :
bluh, ik wou gaan hardlopen (dat hoort eigenlijk niet in dit topic, omdat ik het niet doe om af te vallen, maar gewoon omdat ik maar 2 minuten achtereen kan hardlopen en dan dood neerval , en daar wil ik verandering in brengen, maargoed) en ik zat het een beetje uit te stellen omdat ik toch tijd genoeg had, en nu is het aan het onweren maargoed, dan maar door de regen, het is maar een kwartiertje en daarna kan ik douchen
Mijn moeder is 2 weken op vakantie, dus nu hebben we geen auto om boodschappen mee te halen en moesten we door de onweer en regen op de fiets, ben daarna ook maar weer gaan douchen
Oud 03-05-2005, 13:53
11568
11568 is offline
Vandaag tot nu toe:

De drie knäckerbrödjes met de 9 zelfgeschaafte plakjes kaas

Lunch:

2 boterhammen met halvajam
Paar lepels magere fruitkwark en toen was ie op

Tussendoor:
1 zo'n miniscuul gebakje [petit four?] met zo'n bitterkoekje als bodem
Oud 03-05-2005, 13:58
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
he mensen!
ik heb gisteren gewoon 6 boterhammen gegeten!

en vandaag al 4! is dat niet even cool
__________________
I'm in the forest
Oud 03-05-2005, 14:00
Verwijderd
Ik heb me net misselijk gegeten in chocola

Als lunch 1 boterham kaas en 2 met een dikke laag chocopasta
Daarna losse lepeltjes chocopasta en 8 blokjes chocola!!!!!
Oud 03-05-2005, 14:01
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
@ Vogelvrij...

Ik kon vroeger ook nooit iets op school eten, eigenlijk at ik niets waar andere mensen bij waren, behalve avondeten, omdat ik daar niet onderuit kon. Het is een kwestie van willen en wennen. Je zult jezelf moeten aanpraten dat het heel normaal is om te eten, bv op school. Iedereen eet daar brood. Als je jezelf dit maar vaak genoeg verteld, si het erna een kwestie van doen. En als het eenmaal gelukt is, voelt het echt als een overwinning.
Je moet na een eetstoornis je mentaliteit veranderen en letterlijk 180 draaien. Waar het eerst goed en knap van jezelf was als je niet at, moet het straks knap van jezelf zijn als je juist wel eet. Zo kun je er voldoening uit halen en weer gezond worden...

Als je meer vragen hebt, mag je me toevoegen op msn of hier stellen of via pm...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 03-05-2005, 14:02
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hm, ik vind het zo stom dat mijn gewicht dagelijks schommelt tussen 62,5 en 65 kg Het kan van de ene op de andere dag echt zeker een kilo schelen. Daarbij ben ik ook echt een kilo zwaarder als ik 1 keer gezondigd heb Pfft.

Ik heb btw mn nieuwe bril net opgehaald en hij staat gewoon leuk Heb nog nooit een bril gehad die ik ook maar een beetje leuk vond
Oud 03-05-2005, 14:02
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
cerys schreef op 03-05-2005 @ 14:58 :
he mensen!
ik heb gisteren gewoon 6 boterhammen gegeten!

en vandaag al 4! is dat niet even cool
dit klinkt stukken beter dan afgelopen weken . Ga zo door zou ik zeggen .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 03-05-2005, 14:03
Verwijderd
ik ga over twee uur naar het fitnesscentrum! met m'n broertje methuus!



informeren naar de prijzen...
Oud 03-05-2005, 14:04
Verwijderd
oh, gisteren trouwens een soort zonnebloempittenbrood gekocht ZOOOOOOOOO lekker

heb deze middag zes boterhammen gegeten
Oud 03-05-2005, 14:06
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ow en ik ga misschien dansles geven aan kleintjes van 5 tot 7 jaar! How cute
Oud 03-05-2005, 14:21
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
cerys schreef op 03-05-2005 @ 14:58 :
he mensen!
ik heb gisteren gewoon 6 boterhammen gegeten!

en vandaag al 4! is dat niet even cool
Oud 03-05-2005, 14:50
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Heb vanmiddag een grote bak friet met mayo op het station gegeten . Wil best een broodje kopen, maar die zijn én minder lekker én 2x zo duur ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 03-05-2005, 14:54
Mara
Mara is offline
Net een beetje dikke plak indische cake
Maar ach, met mijn schema van vandaag kan ik dat makkelijk hebben en ik vind het héérlijk.

Nu ga ik naar de stad (door de regen ) videobanden halen
Oud 03-05-2005, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 03-05-2005 @ 15:50 :
Heb vanmiddag een grote bak friet met mayo op het station gegeten . Wil best een broodje kopen, maar die zijn én minder lekker én 2x zo duur ...
ik ga binnenkort ook nog eens frietjes-dag houden
Oud 03-05-2005, 15:15
Verwijderd
Ehm, ik las hier net iets wat me bekend voorkwam, vogelvrij zei het geloof ik? Ik heb een periode gehad dat ik vrijwel niets at op school, ik at zowiezo geen ontbijt, en ik at dan gewoon niets tot ik smiddags om 4 uur thuis kwam, heb ik bijna een jaar volgehouden.
Ik deed het niet omdat ik een probleem had met m'n gewicht (ik woog mezelf nooit, vond mezelf ook niet dik oid) maar ik vond het moeilijk om voor anderen te eten... (Is dat raar? ) dit is eigenlijk de eerste keer dat ik iemand zoeits heb horen vertellen... maar jij hebt dus een eetprobleem gehad?

Vandaag goed begonnen bord yoghurt met banaan en bran flakes, yum
Oud 03-05-2005, 15:16
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 03-05-2005 @ 15:54 :

Nu ga ik naar de stad (door de regen ) videobanden halen
Heel erg offtopic, maar mijn bedrijf is deze week bezig alle tapes uit de winkel te halen! Echt vaag, straks zijn er gewoon alleen nog maar dvd's.
Oud 03-05-2005, 15:19
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Arenda schreef op 03-05-2005 @ 16:16 :
Heel erg offtopic, maar mijn bedrijf is deze week bezig alle tapes uit de winkel te halen! Echt vaag, straks zijn er gewoon alleen nog maar dvd's.
Hm ja dat zat er aan te komen ja Vind het ook niet erg.
Oud 03-05-2005, 15:20
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 03-05-2005 @ 16:19 :
Hm ja dat zat er aan te komen ja Vind het ook niet erg.
ik wel, want voor hen is dat een excuus de prijzen duurder te maken...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 03-05-2005, 15:21
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Arenda schreef op 03-05-2005 @ 16:15 :
Ehm, ik las hier net iets wat me bekend voorkwam, vogelvrij zei het geloof ik? Ik heb een periode gehad dat ik vrijwel niets at op school, ik at zowiezo geen ontbijt, en ik at dan gewoon niets tot ik smiddags om 4 uur thuis kwam, heb ik bijna een jaar volgehouden.
Ik deed het niet omdat ik een probleem had met m'n gewicht (ik woog mezelf nooit, vond mezelf ook niet dik oid) maar ik vond het moeilijk om voor anderen te eten... (Is dat raar? ) dit is eigenlijk de eerste keer dat ik iemand zoeits heb horen vertellen... maar jij hebt dus een eetprobleem gehad?
Ik heb ook ruim 3 jaar nooit op school gegeten. Grotendeels was het schaamte. Ik schaamde me als anderen me zagen eten...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 03-05-2005, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 03-05-2005 @ 15:50 :
Heb vanmiddag een grote bak friet met mayo op het station gegeten . Wil best een broodje kopen, maar die zijn én minder lekker én 2x zo duur ...
Ik vind broodjes juist lekkerder... Maar ze zijn idd wel (veel) duurder. En of een broodje brie (in mijn geval ) nou zo heel gezond is...? Ja, d'r zit sla en komkommer op, maar ik denk niet dat dat zo heel veel zegt.

Ik heb weer eens 'uitgerekend' hoe ik met de verhoudingen zit, natuurlijk weer veel te hoog in de koolhydraten en met name qua eiwitten weer erg laag. Daarom net maar even dat ranzige eiwitpoeder genomen (laatste paar dagen maar laten staan, want ik vind het echt smerig ). Wat schepjes gemengd met appelsap, anders glas appelsap er naast, neus dicht, glas met poeder opgedronken, daarna met neus dicht snel andere glas erachteraan en toen neus weer open gedaan.
Oud 03-05-2005, 15:45
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Wat ik hier lees, dat verschillende mensen het niet prettig vinden om te eten als anderen dat kunnen zien, dat herken ik ook heel erg. Ik weet nog dat ik voor het eerst met mijn vriend een dagje de stad in was, en dat we ergens een tosti gingen eten. Ik wilde toen echt niet dat hij naar me keek terwijl ik aan het eten/kauwen was.... Ook heb/had ik dat op feestjes, als er chips en nootjes op tafel staan. Dan voelt het gewoon alsof je een vreetzak bent als je wat neemt, wat natuurlijk nergens op slaat omdat iedereen wat neemt In ieder geval, zo voelde ik dat.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 03-05-2005, 15:45
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Lol Leonoor Gezond eten/afvallen is soms écht niet leuk he Broodjes brie van het station kun je sowieso beter laten staan, altijd als ze die op tv ofzo testen zitten ze helemaal vol gore bacteriën, net als filet americain
Oud 03-05-2005, 15:47
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Bloem schreef op 03-05-2005 @ 16:45 :
Broodjes brie van het station kun je sowieso beter laten staan, altijd als ze die op tv ofzo testen zitten ze helemaal vol gore bacteriën, net als filet americain
Niet alleen om die gore bacteriën, als je op dieet bent dan is een broodje brie ook gewoon veel te vet
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 03-05-2005, 15:48
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
blurred schreef op 03-05-2005 @ 16:45 :
Ook heb/had ik dat op feestjes, als er chips en nootjes op tafel staan. Dan voelt het gewoon alsof je een vreetzak bent als je wat neemt, wat natuurlijk nergens op slaat omdat iedereen wat neemt In ieder geval, zo voelde ik dat.
Ja dat heb ik ook, ik voel me ook nooit helemaal op mijn gemak als ik bijv. bij mac donalds ofzo eet, omdat dat ongezond is en ik dan het gevoel heb dat mensen denken dat ik 'slecht' bezig ben. Als ik thuis ben heb ik dat niet, en als ik bijv. bij de V&D een gezond broodje haal heb ik daar ook geen last van.
Oud 03-05-2005, 15:49
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
blurred schreef op 03-05-2005 @ 16:47 :
Niet alleen om die gore bacteriën, als je op dieet bent dan is een broodje brie ook gewoon veel te vet
Ja oke, maar of je nou friet eet of een broodje brie ofzo, is allebei niet goed, maar voor af en toe is dat natuurlijk geen drama. Die bacterieën zouden voor mij eerder een reden zijn ze te laten liggen
Oud 03-05-2005, 15:53
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Bloem schreef op 03-05-2005 @ 16:49 :
Die bacterieën zouden voor mij eerder een reden zijn ze te laten liggen
Dan moet je nooit meer een broodje op het station kopen, want die bacterien zitten natuurlijk niet alleen in de broodjes brie, maar in alle broodjes....
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 03-05-2005, 15:55
Verwijderd
Citaat:
blurred schreef op 03-05-2005 @ 16:45 :
Wat ik hier lees, dat verschillende mensen het niet prettig vinden om te eten als anderen dat kunnen zien, dat herken ik ook heel erg. Ik weet nog dat ik voor het eerst met mijn vriend een dagje de stad in was, en dat we ergens een tosti gingen eten. Ik wilde toen echt niet dat hij naar me keek terwijl ik aan het eten/kauwen was.... Ook heb/had ik dat op feestjes, als er chips en nootjes op tafel staan. Dan voelt het gewoon alsof je een vreetzak bent als je wat neemt, wat natuurlijk nergens op slaat omdat iedereen wat neemt In ieder geval, zo voelde ik dat.
*herkenning* zo voelt het vaak wel, terwijl anderen dan ook gewoon aan het eten zijn. Best raar op zich.
Oud 03-05-2005, 15:56
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
blurred schreef op 03-05-2005 @ 16:53 :
Dan moet je nooit meer een broodje op het station kopen, want die bacterien zitten natuurlijk niet alleen in de broodjes brie, maar in alle broodjes....
Nee, brie en filet americain zijn veel gevoeliger voor die bacterieën dan bijvoorbeeld kaas of ham
Oud 03-05-2005, 16:00
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 03-05-2005 @ 11:41 :
Een BMI van 19 is ook ondergewicht. Voor volwassenen wordt door de medische wereld 20 als ondergrens genomen.
Dat is niet waar, de ondergrens is 18,5. Ook door de medische wereld
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 03-05-2005, 16:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Bloem schreef op 03-05-2005 @ 16:48 :
Ja dat heb ik ook, ik voel me ook nooit helemaal op mijn gemak als ik bijv. bij mac donalds ofzo eet, omdat dat ongezond is en ik dan het gevoel heb dat mensen denken dat ik 'slecht' bezig ben. Als ik thuis ben heb ik dat niet, en als ik bijv. bij de V&D een gezond broodje haal heb ik daar ook geen last van.
hehe, dat heb ik ook idd. als ik een patatje eet of een mars ofzo dan heb ik het idee dat het hele station naar mij kijkt. Maar op zich is het wel een goede manier om je ervan te weerhouden dat soort dingen te kopen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-05-2005, 16:05
-(L)-
Citaat:
Bloem schreef op 03-05-2005 @ 16:48 :
Ja dat heb ik ook, ik voel me ook nooit helemaal op mijn gemak als ik bijv. bij mac donalds ofzo eet, omdat dat ongezond is en ik dan het gevoel heb dat mensen denken dat ik 'slecht' bezig ben.
Ik heb ook een tijdje gehad dat ik me schaamde om er bv iets te bestellen. Ook als ik in de frituur was durfde ik nooit genoeg te pakken, omdat ik bang was dat mensen me eens vreetzak zouden vinden Ook ging ik niet iedere keer naar dezelfde friture, bang dat ik vaak dezelfde mensen zou tegen komen daar. Maar dat was dus nog allemaal voor ik uberhaupt ging lijnen. Tegenwoordig kan het me niet meer schelen wat mensen denken van mijn bestelling. Maar dan moet ik er wel bijzeggen dat ik maar zelden in een frituur/MAC te vinden ben.
Oud 03-05-2005, 16:06
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roos schreef op 03-05-2005 @ 17:00 :
Dat is niet waar, de ondergrens is 18,5. Ook door de medische wereld
Sassefietje oid moest een bmi van 20 hebben (en dat had ze niet, dus aankomen) volgens de medische wereld, dat was de ondergrens volgens hen en zij werd ook gewogen. Ze had geloof ik iets aan haar hart ofzo of ze was geopereerd, iets met haar hart iig.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 03-05-2005, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 03-05-2005 @ 16:45 :
Lol Leonoor Gezond eten/afvallen is soms écht niet leuk he Broodjes brie van het station kun je sowieso beter laten staan, altijd als ze die op tv ofzo testen zitten ze helemaal vol gore bacteriën, net als filet americain
Bij de BoterhamExpress waar ik ze altijd haal (één keer per maand oid) maken ze ze eigenlijk altijd vers. (En ze mogen maar een bepaald aantal uur in de vitrine liggen (ik weet ff niet hoeveel), daarna worden ze weggegooid. En dat doen ze ook.) Ik leef nog steeds.

En qua "veel te vet", er is wel meer niet 100% goed. Eén keer in de maand zo'n broodje kan best, vind ik.
Oud 03-05-2005, 16:12
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Vanmorgen gewogen, 60,7 kg bij 1.71 . Al 4,8 kg kwijt. Streefgewicht voor einde van de maand is 58 kg, is tevens mn eindstreefgewicht.
Zondag trouwens gezwommen met een groepje ( ) en ik voelde me best ok in mn bikini, veeeel beter dan bijvoorbeeld 2 maanden geleden.
Morgen naar walibi, kijken of ze daar ook wat gezonds verkopen en anders maar beetje zondigen, ik ga tenslotte op de fiets (ong 25 km) en heb geen zin om brood en fruit mee te sjouwen. Ze verkopen iig wel fruit daar, dat scheelt.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 03-05-2005, 16:15
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 03-05-2005 @ 17:12 :
Vanmorgen gewogen, 60,7 kg bij 1.71 . Al 4,8 kg kwijt. Streefgewicht voor einde van de maand is 58 kg, is tevens mn eindstreefgewicht.
Zondag trouwens gezwommen met een groepje ( ) en ik voelde me best ok in mn bikini, veeeel beter dan bijvoorbeeld 2 maanden geleden.
Morgen naar walibi, kijken of ze daar ook wat gezonds verkopen en anders maar beetje zondigen, ik ga tenslotte op de fiets (ong 25 km) en heb geen zin om brood en fruit mee te sjouwen. Ze verkopen iig wel fruit daar, dat scheelt.
Succes met de regen dan morgen

Verder gaat het goed Lekker gevoel
Oud 03-05-2005, 16:17
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 03-05-2005 @ 17:15 :
Succes met de regen dan morgen

Verder gaat het goed Lekker gevoel
Haha dank je. Ik kan nooit op zaterdag naar walibi, moet altijd werken en t blijft de deze hele week slecht weer, dus dan maar morgen. Beetje regen vind ik niet erg, ist mooi rustig
En is zeker een lekker gevoel
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 03-05-2005, 16:17
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 03-05-2005 @ 17:11 :
Bij de BoterhamExpress waar ik ze altijd haal (één keer per maand oid) maken ze ze eigenlijk altijd vers. (En ze mogen maar een bepaald aantal uur in de vitrine liggen (ik weet ff niet hoeveel), daarna worden ze weggegooid. En dat doen ze ook.) Ik leef nog steeds.

En qua "veel te vet", er is wel meer niet 100% goed. Eén keer in de maand zo'n broodje kan best, vind ik.
Oh dan zal het inderdaad wel goed zijn, het probleem was geloof ik vooral dat ze te lang lagen idd, en daardoor teveel bacteriën kregen. Met een broodje brie is dat slechter dan met een gewoon broodje kaas natuurlijk. Maar goed, er bestaan dus wel fatsoenlijke stations-dingen
Oud 03-05-2005, 16:18
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 03-05-2005 @ 17:05 :
Ik heb ook een tijdje gehad dat ik me schaamde om er bv iets te bestellen. Ook als ik in de frituur was durfde ik nooit genoeg te pakken, omdat ik bang was dat mensen me eens vreetzak zouden vinden Ook ging ik niet iedere keer naar dezelfde friture, bang dat ik vaak dezelfde mensen zou tegen komen daar. Maar dat was dus nog allemaal voor ik uberhaupt ging lijnen. Tegenwoordig kan het me niet meer schelen wat mensen denken van mijn bestelling. Maar dan moet ik er wel bijzeggen dat ik maar zelden in een frituur/MAC te vinden ben.
bij mij is het zelfs zo erg dat ik nooit eten voor anderen mee durf te nemen omdat ik dan denk dat mensen denken dat ik het allemaal op eet of als ik patat ga halen met mijn vriend voor zijn familie dat ik de zak niet durf te dragen omdat ik denk dat mensen me dan een vretzak vinden

vandaag stomme dag, pas om 11 uur wakker, uitgebreid gedouched etc, tegen 1 uur 2 boterhammen (zelfgebakken dus grote) met cervelaat gegeten (ze hadden niks anders, bij vriend thuis) en daarna 3 uur naar huis gereisd met de trein en niks gegeten, ben nu net thuis en heb gauw boodschappen gedaan en eet nu een enorme bak magere yoghurt met cruesli, ananasstukjes en perzik. Mijn dagschema is iig 1 rote rotzooi
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 03-05-2005, 16:27
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
hmm, net de beslissing gemaakt, ik ga ook weer proberen d'r wat af te krijgen. ben een tijdje terug al begonnen en d'r is toen 3,5 kilo afgegaan. daarna heb ik het even stil gelegd en heb geprobeerd op hetzelfde gewicht te blijven (wat lukte). Nu ga ik proberen om d'r nog 2 tot 4 kilo af te krijgen.

en ben net meteen goed begonnen, want ik heb een groot bord vol met tomaat, paprika, ui en champignon gesneden. is dat even gezond (en lekker)!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-05-2005, 16:47
Verwijderd
In mijn gedachten ben jij al slank...? Hoeveel weeg je dan en hoe lang ben je dan dat je er nog 2 tot 4 kilo af wilt hebben?
Oud 03-05-2005, 16:54
Verwijderd
Vandaag goed begonnen, hopen dat dat zo blijft, dit is dus wat ik al gehad heb en wat de rest van de dag de planning is.

10:00 Bord volle yoghurt m raisin bran, 1 banaan, glas grapefruitsap
12:30 2 bb m l-jam, kleine beker karnemelk, in olie gebakken ei+1 eiwit m ui en paprika
14:30 appel, thee
15:00 1 bb m l-jam
16:30 85g (droog) volkoren spaghetti met rode saus
19:30 mueslireep
21:30 1 bb m l-jam
22:30 1 bb m l-jam
24:30 1/2 bb m l-jam, thee

Da's 1670 mis alleen wat groente, nahja, kan wel voor een dagje.
Oud 03-05-2005, 16:55
ANGE
ANGE is offline
2 crackers &
4 boterhammen

Oei, da's toch even schrikken, het is wel veel...
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Beleidszaken Dieet/gewicht/lijf topics op L&G
Bloem
180 24-11-2005 15:42
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46
Flora & Fauna 50 eenden, kippen ganzen en ander gevogelte gedood
Kupu
87 13-10-2002 08:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12.