Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2005, 17:33
MYSTIC
Avatar van MYSTIC
MYSTIC is offline
Ik heb als ik een filmpje afspeel (in dit geval dan een .mpg)

krijg ik er telkens een piepje in, bij het ene filmpje zelfs om de 30 seconden ofzo!!!!!

Ik heb het probleem als ik het afspeel in Windows Media Player én in Winamp.

PC opnieuw opstarten helpt niet.

Verder heb ik Windows XP.

Met boxen is verder niks mis mee.

Dank u


----------------------

Edit \ Toevoeging:


Ik hoor 't nu ook al bij liedjes (geluidsbestanden)

En 't ligt NIET aan de bestanden zelf!

En ik hoor 't dus ook bij alle filmpjes die ik in WMP\Winamp\internet afspeel
__________________
Im a mystic figure!

Laatst gewijzigd op 17-09-2005 om 20:06.
Advertentie
Oud 18-09-2005, 18:28
MYSTIC
Avatar van MYSTIC
MYSTIC is offline
Hoe kan ik codecs deinstalleren?

Misschien met behulp van welk programma?
__________________
Im a mystic figure!
Oud 18-09-2005, 18:41
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Dit kan in windows: configuraitiescherm -> Geluiden en audioapparaten -> tabblad hardware -> "audiocodecs" of "videocodecs" -> eigenschappen -> tabblad eigenschappen.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Oud 18-09-2005, 20:06
MYSTIC
Avatar van MYSTIC
MYSTIC is offline
OK, Thnx

Ander vraagje;

Als ik een .avi bijv. open in Winamp, dan zie ik alleen maar een zwart beeld en wel 't geluid,

Maar als ik het in WMP open, doettie 't wel, maar loopt 't geluid altijd mis

Iemand een oplossing hiervoor?
__________________
Im a mystic figure!
Oud 18-09-2005, 23:21
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
MYSTIC schreef op 18-09-2005 @ 21:06 :
OK, Thnx

Ander vraagje;

Als ik een .avi bijv. open in Winamp, dan zie ik alleen maar een zwart beeld en wel 't geluid,

Maar als ik het in WMP open, doettie 't wel, maar loopt 't geluid altijd mis

Iemand een oplossing hiervoor?
waarschijnlijk werkt je codec niet met winamp, ik denk dat het beste idee een andere codec gebruiken is
Oud 19-09-2005, 19:14
ikbenroy
Avatar van ikbenroy
ikbenroy is offline
Ik heb de laatste tijd last van dat mijn PC totaal vastloopt als ik 2 of 3 filmpjes heb gegeken. Alles werkt heel de tijd prima, maar ineens loopt de pc vast. Herstart en alles werkt weer tot ik weer aan mn 3e of 4e filmpje begin en dan loopt'ie weer vast
Iemand ervaring hiermee of iemand een oplossing?
Oud 19-09-2005, 19:35
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Het probleem ligt niet aan je mediaspeler.
Ik denk toch eerder dat je een werkgeheugenprobleem hebt.

Dus maak aub een nieuwe post aan.
En geef daar dan meer info.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Oud 21-09-2005, 18:56
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Muziek die gedownload is via I-tunes, kan je die eigenlijk gewoon als audio-cd branden?
__________________
ofzoiets
Oud 23-09-2005, 17:15
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Beste mensen, ik heb een probleem:

Ik heb een videobestand gedownload, het is avi maar wanneer ik hem af wil spelen vraagt 'ie om de 'vodei codecs'. Die heb ik dus gedownload en geinstalleerd maar... er gebeurd daarna niks.
Krijg dan nog steeds hetzelde beginshot te zien waarin staat dat hij die codecs nodig heeft.
En wanneer ik het bestand nu open met de gewone Windows media player geeft hij gelijk een error aan: 'een onbekende fou is opgetreden' ...

Iemand enig idee ?
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Oud 23-09-2005, 20:47
Verwijderd
Ik zoek een programma om een aantal mp3-bestanden bij elkaar te voegen, zodat het weer 1 groot bestand wordt.

Dit in verband met de ID3-tags die ik anders helemaal over moet gaan typen.

Iemand een idee, of weet iemand waar ik op moet zoeken?

edit: Oja, met Audacity hoef je niet aan te komen, want als ik dat op wil starten krijg ik direct een fysieke geheugendump.

Laatst gewijzigd op 23-09-2005 om 20:55.
Oud 25-09-2005, 12:53
Verwijderd
he hoi beste mensen heb een vraagje aan jullie.
ik zoek een simple makkelijk programma,
waarmee je svcd bestanden kan omzetten naar een dvd bestand of vob. kan niet echt vinden wat ik zoek,
misschien dat 1 van jullie het weet?

alsvast bedankt greetz...undertaker
Oud 26-09-2005, 17:54
Mabo
Avatar van Mabo
Mabo is offline
Mijn mediaplayers (real en windows) hebben moeite met afspelen van diverse mediabestanden- en streams v.a. internet.
Nu begreep ik dat het om een codec probleem kan gaan. Via G-spot en Configuratiescherm heb ik gezien dat er diverse codecs zijn geinstalleerd.

In dit tipic staat hoe je de codecs kan verwijderen (Geluiden en audioapparaten -> hardware -> "videocodecs" -> eigenschappen)

Maar kan ik dit zonder verdere gevolgen uitvoeren. toen ik er een probeerde te verwijderen kwam er een dialoogvenster met de mededeling dat Windows de betreffende bestanden nodig heeft.
Wat nu?
__________________
"Een kans Een ziel Een hart om te vergeven Om door te kunnen gaan Een doel Een liefde Een reden om te leven De wereld te verslaan" [Ferry van Leeuwen]
Oud 28-09-2005, 14:29
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 02-08-2005 @ 18:49 :
Wat is nu een van de beste codec packs?
Met K-Lite heb ik regelmatig problemen met het afspelen...
Ik gebruik AcE Megcodec pack... Die heeft ongeveer alles in huis wat je nodog hebt!
Oud 04-10-2005, 20:20
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
Hy, ik heb een aantal films in .avi bestand, die mijn WMP speler niet wilt afspelen, althans, niet het beeld zelf. Ik krijg alleen het geluid te horen. Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen? Als ik een normale dvd in mijn speler doe kan ik deze wel kijken.

Ik heb ook intervideo WinDVD op mijn pc staan, hierop krijg ik deze ook niet gespeeld.

(Onderin geeft zegt hij: Fout tijdens het downloaden van codec)
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass

Laatst gewijzigd op 04-10-2005 om 20:22.
Oud 05-10-2005, 06:33
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 04-10-2005 @ 21:20 :
(Onderin geeft zegt hij: Fout tijdens het downloaden van codec)
Het leuke van besturingsystemen is dat ze soms de fouten aan je weergeven: Hij mist dus een codec en kan het niet downloaden.
Wat je dan kan doen, is uitzoeken welke codec hij nodig heeft
(in deze centrale topic staat wel hoe) en download dan wel de gewenste codec handmatig.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Oud 05-10-2005, 20:58
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
hmm, ik zie hier niet staan welke codec ik nodig heb en waar ik die kan downloaden..
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Oud 06-10-2005, 07:41
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Tja, de zoekfunctie gebruiken of deze centrale topics doorlezen is moeilijk, hé MikeyMo?!
Dit is zo'n standaard vraag, dat je de oplossing overal in deze twee topics zult vinden.


Ik geef je maar drie hints:
Spoiler
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Oud 08-10-2005, 20:56
Verwijderd
Citaat:
mrboot schreef op 23-09-2005 @ 21:47 :
Ik zoek een programma om een aantal mp3-bestanden bij elkaar te voegen, zodat het weer 1 groot bestand wordt.

Dit in verband met de ID3-tags die ik anders helemaal over moet gaan typen.

Iemand een idee, of weet iemand waar ik op moet zoeken?

edit: Oja, met Audacity hoef je niet aan te komen, want als ik dat op wil starten krijg ik direct een fysieke geheugendump.
Dit kan dus gewoon met Foobar2000

Tracks selecteren -> rechtsklikken -> convert -> single file output -> codec kiezen en klaar
Oud 25-10-2005, 21:40
Angmar
Angmar is offline
elaba Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik "visual effects" in een zelf opgenomen filmpje kan opnemen, nl voor een project voor school. Ik zou een andere, fictieve achtergrond in het filmpje willen opnemen, dus een beetje hetzelfde principe als in de filmwereld met blue-screens.

Bestaan er hier goede, gratis programma's voor?!

Weet er iemand btw ook nog hoe het principe met blue screen werkt?! Is het mogelijk om dit zelf toe te passen, of moet ik werkelijk frame per frame bewerken en de achtergrond zelf invoegen..?

thx
__________________
Roses are red, violets are blue, most poems rhym, but this one doesnt...
Oud 01-11-2005, 18:06
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
hey

ik zit even met het volgende


heb een film met .avi als ik hem op de computer kijk is alles ok

brand ik hem op dvd
wil ik de dvd kijken.. heb ik geen geluid

iemand een id?

??
__________________
Steady as the goes.....

Laatst gewijzigd op 02-11-2005 om 11:32.
Oud 02-11-2005, 17:04
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
?
__________________
Steady as the goes.....
Oud 02-11-2005, 17:09
Verwijderd
www.extradvd.nl

Veel handleidingen over dat soort shizzle.
Oud 04-11-2005, 09:40
Verwijderd
He, kan iemand me uitleggen hoe je live video streaming kan bewerkstelligen op je website?

Google geeft te weinig diepgaande info over het programmeren van bijvoorbeeld flashplayer.
Oud 21-11-2005, 08:17
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Ik zoek een programma waarmee ik meerdere mp3's kan samenvoegen tot één mp3, en stukjes van mp3's kan "afknippen". Als ik met google zoek vind ik duizenden verschillende programma's, en ik zie door de bomen het bos niet meer
Kent iemand zo'n programma dat ook nog eens een beetje gebruiksvriendelijk is (liefst zo simpel mogelijk natuurlijk) ?
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 21-11-2005, 17:30
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 21-11-2005 @ 09:17 :
Ik zoek een programma waarmee ik meerdere mp3's kan samenvoegen tot één mp3, en stukjes van mp3's kan "afknippen". Als ik met google zoek vind ik duizenden verschillende programma's, en ik zie door de bomen het bos niet meer
Kent iemand zo'n programma dat ook nog eens een beetje gebruiksvriendelijk is (liefst zo simpel mogelijk natuurlijk) ?
iets van magix heb ik ooit gebruikt hiervoor. khad een trial ( maar 10 mp3'tjes, verder nauwelijks beperkingen) maar die kan je gewoon via wma omzetten ik kan het programma alleen niet zo snel op de site vinden (als het nog bestaat), maar je kunt eventueel ff zelf zoeken
Oud 22-11-2005, 17:48
gilmorefan
gilmorefan is offline
dvd omzetten naar video --> How to do??

Het is nogal ongebruikelijk, maar ik wil een dvd naar een video omzetten. Maar ik weet niet welk kanaal ik moet instellen om op te nemen.

Hoe doe ik dat?
Oud 23-11-2005, 15:54
Verwijderd
Ik heb een probleem met geluid, want ik heb namelijk helemaal geen geluid meer. Had de afgelopen dagen wat problemen met de pc (explorer.exe die het niet meer deed) waardoor ik Windows opnieuw moest installeren. Het probleem is nu dat ik (nadat ik Winamp opnieuw gedownload heb) ik geen geluid meer heb als ik muziek afspeel, terwijl in Winamp het volume voluit staat en bij 'volumeregeling' ook alles voluit staat en niets gedempt wordt. Als ik m'n oor heel dicht bij de boxen houdt hoor ik wel heel zacht geluid als ik het volume vol open zet, dus ik neem aan dat er met mijn boxen niets mis is. Waar zit het probleem, en wat kan ik er aan doen?

[Edit]: Bij Windows Media Player geeft 'ie ook geen geluid.
Oud 23-11-2005, 21:53
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
@moenbloem je mist waarschijnlijk een codec, ik weet niet hoeveel je ervan af weet, maar die codec heb je nodig om winamp het bestand te laten lezen.
{knip, links weg}

Laatst gewijzigd op 23-11-2005 om 22:23.
Oud 23-11-2005, 22:05
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
@Moenbloem,

Ik zou die divxplayer bundle die namatulco je adviseert te downloaden niet te downloaden, omdat deze bundel samen met adware/spyware komt.
Ik raad je liever aan om een codecpack te downloaden, bv K-lite codecpack, enz.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Oud 23-11-2005, 22:18
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
freyk schreef op 23-11-2005 @ 23:05 :
@Moenbloem,

Ik zou die divxplayer bundle die namatulco je adviseert te downloaden niet te downloaden, omdat deze bundel samen met adware/spyware komt.
Ik raad je liever aan om een codecpack te downloaden, bv K-lite codecpack, enz.
hm verveldend, ik heb em zelf ook en ik merk er nix van sorry in ieder geval
Oud 24-11-2005, 10:19
Verwijderd
Citaat:
freyk schreef op 23-11-2005 @ 23:05 :
@Moenbloem,

Ik zou die divxplayer bundle die namatulco je adviseert te downloaden niet te downloaden, omdat deze bundel samen met adware/spyware komt.
Ik raad je liever aan om een codecpack te downloaden, bv K-lite codecpack, enz.
Die heb ik gedownload, maar hij doet het nog steeds niet .
Ik heb maar eens tussen mijn cdroms gezocht en daar vond ik deze: Motherboard D2190 Audio Driver, die geïnstalleerd (geen idee of het zou helpen, ben nogal een n00b), maar ik heb nog steeds geen geluid. Ik ga zo even proberen of ik wel gewone cd's erin af kan spelen...

Iemand nog een idee?
Oud 28-11-2005, 00:08
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
[DVD]Ondertiteling toevoegen:

Ik heb hier een dvd film die ik wil branden. Het is een originele dvd, alleen zijn de extras eruit geript.
Maar de dvd bevat alleen engels en spaans ondertiteling, ik heb gehoord dat je nerderlands ondertiteling erbij kan zetten, maar hoe doe ik dat?
__________________
oh oh den haag....
Oud 28-11-2005, 08:04
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
soortgelijk vraagje: ik heb zelf een filmpje gemaakt, maar in welk programma kan ik de ondertiteling uittypen en toevoegen aan de bestaande MPEG2-bestanden ?
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Oud 29-11-2005, 08:51
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
zou iemand mij een paar goede links waar ik codecs van kan krijgen, ik heb harry potter 4 gedownload, alleen ik heb de juiste codec nodig, het is een .avi file (het is eentje van ong 790 mb groot, en gedownload van limewhire, voor het geval iemand hier die ook heeft gedownload) want ik heb die codec nodig .
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 29-11-2005, 16:11
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
kan je em niet afspelen? zoek dan een codec pack
Citaat:
freyk schreef op 27-11-2005 @ 17:17 :
Wat je kan doen is een codecpack installeren, bijvoorbeeld K-lite Megacodecpack.
Of VLC Media player te gebruiken.
duidelijke taal van feryk (uit een ander topic hoor )


als je em wel kan afspelen, maar de kwaliteit is klote, dan komt et omdat je em via limewire hebt
Oud 29-11-2005, 18:09
snieky
Avatar van snieky
snieky is offline
Als ik een filmpje wil bekijken op internet, krijg ik (bijna) altijd dit scherm:



Als ik dan het venster sluit krijg ik deze waarschuwing:



Hier heb ik al heel lang last van, weet iemand van jullie wat ik eraan kan doen?

(freyk: volgens mij ligt dit ook een beetje samen met het andere systeem.. heb al keer geprobeerd codecs te downloaden, maar werkte niet.)
__________________
Ja, of niet
Oud 29-11-2005, 18:25
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
snieky, hoe bekijk je de filmpjes? download je ze, of bekijk je ze rechtstreeks via je browser?
Oud 30-11-2005, 09:49
snieky
Avatar van snieky
snieky is offline
Nu download ik ze altijd, want via m`n browser doet ie het dus niet.. het enige probleem is dat je sommige filmpjes o.i.d. niet kan downloaden, dus dan kan het niet.

(met VLC Media Player kan ik eindelijk weer filmpjes bekijken via mijn browser! Bedankt. alleen is nu het geluid nog niet goed..)
__________________
Ja, of niet
Oud 30-11-2005, 17:51
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
ik heb een avi filmbestand gedownload, alleen de header is corrupt, als het goed is is dit te maken, maar hoe?
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 30-11-2005, 18:36
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
Citaat:
mepsteen schreef op 30-11-2005 @ 18:51 :
ik heb een avi filmbestand gedownload, alleen de header is corrupt, als het goed is is dit te maken, maar hoe?
virtualdub.
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Oud 30-11-2005, 18:44
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
phoxetis schreef op 30-11-2005 @ 19:36 :
virtualdub.
leg eens uit hoe dat zit, want ik snap er niks van
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 04-12-2005, 16:10
snieky
Avatar van snieky
snieky is offline
Weet iemand hoe het komt dat ik bij VLC Media Player geen goed geluid heb? Het lijkt alsof de geluiden 3 keer achter elkaar worden afgespeeld, zodat t allemaal door elkaar heen gaat.
__________________
Ja, of niet
Oud 05-12-2005, 16:31
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
Ik luister vaak internet radio maar kun dat ook via een prog opnemen?
__________________
Het is toch ons bier !?
Oud 09-12-2005, 16:23
Azzurra
Azzurra is offline
hoi!
ik wil graag een bastand afspelen van het type: titel.xvid.avi op mijn ibook.
quicktime wordt opgestart en ik krijg de melding dat er software ontbreekt om het bestand af te spelen en stuurt me door naar de quick time website met de mededeling dat het misschien daar te vinden is. dit is de link:

http://www.apple.com/quicktime/resou...omponents.html

maar volgens mij is het niet een van die dingen? wat moet ik doen om dit te kunnen afspelen?
__________________
Violins and Happy endings
Oud 09-12-2005, 17:15
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Netzoals bij windows moet je ook bij mac os codecs installeren om films te kunnen zien.
De film die je wil bekijken is (volgends mij) gecodeert met xvid (vanwege de titel) en die link verwijst movieplayers die wel/niet deze codec bevatten.

Een beetje zoeken op google, kwam ik het dit tegen.
Ik zou graag willen weten of dit geholpen heeft, want ik heb nog geen ervaringen met mac os.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.

Laatst gewijzigd op 09-12-2005 om 17:17.
Oud 09-12-2005, 17:54
Azzurra
Azzurra is offline
ja bedankt! het is gelukt! alleen had ik geen map quick time in mijn map bibliotheek, dus heb ik dat bestand van die website maar gewoon in de map bibliotheer gezet...
ik kan je dus niet vertellen of divx instaleren genoeg was of dat dat bestand in de map bibliotheek ook iets doet (??? ) omdat ik dus niet precies kon doen wat ze zeiden op die site.
maar bedankt igg!!
__________________
Violins and Happy endings
Oud 09-12-2005, 18:51
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
ik heb Gspot gebruikt op een file die ik wil afspelen maar er staat:

This is an invalid AVI file due to corruption of the data in the header. This is a serious problem, and this file is not likely to playable

Details: While processing chunk /RIFF:AVI /LIST:hdrl, found bad length value 3000223232 at file offset 0x000cf30a

wat kan ik hier tegen doen?
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 09-12-2005, 19:15
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Het probleem zegt het al:
Citaat:
mepsteen schreef op 09-12-2005 @ 19:51 :
This is an invalid AVI file due to corruption of the data in the header. This is a serious problem, and this file is not likely to playable
Je avi bestandje is corrupt en daardoor is het niet afspeelbaar.
Opnieuw downloaden is de oplossing.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Oud 09-12-2005, 19:33
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
zal hij dan waarschijnlijk niet weer corrupt zijn?
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 09-12-2005, 20:33
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Je kan het altijd opnieuw proberen.

Offtopic:
Corruptie kan door verschillende zaken ontstaan:
  • het bestandje is niet goed geupload
  • Uitvallende downloadverbindingen
  • slecht verwerking van hash naar bestand
  • enz
Wat je eraan kan doen?
  • Een downloadmanager (met hashcontrole) gebruiken
  • Je gedownloade bestand controleren met een combinatie van een hashchecker en een controle bestand (.md5, .ash, enz)
  • Een p2p programma gebruiken dat gebruikt maakt van hash controles (bv emule, bittorrent, enz)
  • ervoor zorgen dat je een vaste stabiele verbinding hebt
  • enz
Voor meer info, zie [centraal] filesharing


Citaat:
freyk schreef op 09-12-2005 @ 20:15 :
Opnieuw downloaden is de oplossing.
Je kan het ook laten repareren, maar dan heb je de kans dat je een aantal stukjes van de film mist.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware videobestanden van videocamera omzetten
lucy48
17 07-09-2006 08:57
Software & Hardware streaming video
hasseltboy
1 24-01-2006 16:18
Software & Hardware [Centraal] MP3 spelers
Enlightenment
118 14-01-2006 12:44
Software & Hardware kan geen filmpjes afspelen!!
Ootje!!
3 26-11-2005 00:05
Software & Hardware [DVD]SVCD speelt niet af...
Someboy
1 14-06-2005 09:10
Software & Hardware Brom in box, wie helpt??
Athlon
27 01-07-2001 11:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27.