Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2006, 20:31
Verwijderd
Citaat:
me blackrose schreef op 18-08-2006 @ 18:33 :
Ik woon sinds een paar maanden op kamers en als ik op mijn kamer ben eet ik heel gezond: niet te veel, niet te vet en niet te veel suiker. Maar als ik bij anderen ben, zoals bij mijn ouders, prop ik mezelf vol. En het gekke is, als ik op mijn kamer ben heb ik ook geen behoefte aan veel eten, maar zodra ik bij mijn ouders ben kijk ik meteen al in de la of er iets lekkers ligt, bovendien kan ik een stuk vlaai nooit afslaan. Daarnaast hebben mijn ouders niet de magere- en lightproducten die ik zelf heb.

Heeft iemand wat tips hoe ik bij anderen ook gezond kan eten en afvallen? Ik was eerst 4 kg afgevallen maar door anderhalve week bij mijn te logeren zijn er alweer 2 kg bij...
Ditzelfde verhaal gaat voor mij idd ook op.
Woon nog gewoon thuis, maar m'n moeder haalt altijd allerlei soorten chips en ander lekkers in huis. Opzich geen probleem, maar zodra m'n broertjes een zak chips opentrekken ofzo kan ik vaak ook moeilijk de verleiding weerstaan en eet zelf dan ook chips enzo.

Ga nu zelf proberen om zoveel mogelijk alternatieven te zoeken op dat soort momenten.
Heb een pak crackers gehaald en probeer verder zoveel mogelijk fruit enzo te eten.
Ben benieuwd of het gaat werken, want wil het liefst toch wel een paar kilo kwijt.
Ben nu ook voor mezelf die caloriechecker op de site van het voedingscentrum gaan invullen om zelf wat inzicht in mijn eetgedrag te krijgen om er zo wat aan te kunnen veranderen.
Hoop dat het gaat lukken.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Lichaam & Gezondheid Voeding & Gezondheidstopic #18
George
500 24-05-2007 20:49
Lichaam & Gezondheid (belangrijk!) Vraag en nog wat kijk maar!
*Amm*
2 13-09-2006 17:58
Lichaam & Gezondheid Het grote voeding-en-gezondheid topic deel 13
moon
2 21-06-2006 17:15
Lichaam & Gezondheid Het grote voeding- en gezondheidstopic #9
Bloem
500 03-01-2006 14:11
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42.