Oud 08-10-2006, 16:40
ikkuh15
ikkuh15 is offline
Vind het heel goed bedacht die site en er staan volgens mij goede dingen op! Alleen een italiaanse bol? Staat dat niet gelijk aan 3 boterhammen?
Oud 08-10-2006, 16:51
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
ikkuh15 schreef op 08-10-2006 @ 14:46 :
ja okeej...daar heb je gelijk in. maar toch luister ik dan weer naar degene die het minste als gezond ziet
maar ik weet wel dat ik nog wat aan moet komen, maar echt ongezond ondergewicht is het niet meer ...
Ach bmi zegt zo bar weinig, ik weet alleen dat 17 voor mij nog extreem ongezond was.
Oud 08-10-2006, 17:49
Verwijderd
Je eet ook al wel meer dan op die site staat, ikkuh15, want in dat menu staan vooral magere varianten en jij eet normale dingen dat kan best veel verschil maken. En het is idd niet erg als je nu nog wat aankomt, want je bent nog aan de lichte kant.
Oud 08-10-2006, 18:37
Verwijderd
Citaat:
ikkuh15 schreef op 08-10-2006 @ 16:40 :
Vind het heel goed bedacht die site en er staan volgens mij goede dingen op! Alleen een italiaanse bol? Staat dat niet gelijk aan 3 boterhammen?
Een Italiaanse bol is toch ongeveer gelijk aan een pistolet? Volgens de diëtist mag dat alleen voor twee boterhammen tellen als je de boven én onderkant apart belegd.
Oud 08-10-2006, 19:02
ikkuh15
ikkuh15 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 08-10-2006 @ 17:49 :
Je eet ook al wel meer dan op die site staat, ikkuh15, want in dat menu staan vooral magere varianten en jij eet normale dingen dat kan best veel verschil maken. En het is idd niet erg als je nu nog wat aankomt, want je bent nog aan de lichte kant.
Ja, dat zag ik later ook idd! Het lijkt erop, maar ik eet toch wel wat meer idd...
maar mij werd altijd wijs gemaakt dat het niet uitmaakt of je nou 5 boterhammen met mager beleg eet of 5 met "normaal" beleg, vandaar.
Oud 08-10-2006, 19:04
ikkuh15
ikkuh15 is offline
Citaat:
sonho schreef op 08-10-2006 @ 18:37 :
Een Italiaanse bol is toch ongeveer gelijk aan een pistolet? Volgens de diëtist mag dat alleen voor twee boterhammen tellen als je de boven én onderkant apart belegd.
volgens mij is een italiaanse bol niet gelijk aan een pistolet...volgens mij is pistolet gelijk aan 2 boterhammen en italiaanse bol aan 3 boterhammen. (qua calorieen van het voedinscentrum)
Ja zit idd ook nog verschil tussen of je het beide belegd...
Oud 09-10-2006, 15:35
ikkuh15
ikkuh15 is offline
Is het normaal om door rode kool suiker te doen?

Denk ik dat we gezond eten, gooit me moeder er suiker door
Oud 09-10-2006, 15:37
Verwijderd
Citaat:
ikkuh15 schreef op 09-10-2006 @ 15:35 :
Is het normaal om door rode kool suiker te doen?
Niet abnormaal iig.

En als het geen heel pak is lijkt het me met het ongezonde ook wel mee te vallen.
Oud 09-10-2006, 15:43
Verwijderd
Bij rode kool uit een potje zit er ook altijd suiker door.
Oud 09-10-2006, 16:18
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
zit dr anders maar weinig smaak aan ofzo?
Oud 09-10-2006, 16:22
Verwijderd
Citaat:
liek88 schreef op 09-10-2006 @ 16:18 :
zit dr anders maar weinig smaak aan ofzo?
Ik denk dat de meeste mensen het met suiker ook gewoon een stuk lekkerder vinden (ik heb er geen ervaring mee, ik lust het sowieso niet ).
Oud 09-10-2006, 16:50
Thirsa
Avatar van Thirsa
Thirsa is offline
Citaat:
FrantiC schreef op 04-10-2006 @ 22:51 :
maarzo even een vraagje he, zijn er hier mensen die sonja-bakkeren?
Ik ben er nu een week mee bezig, ben deze week net begonnen met het tweede weekmenu. Ik vind het heel erg goed vol te houden, erg lekker en afwisselend. Ik vind het helemaal niet te weinig, heb ook echt niet heel de dag honger. Ook staan er inderdaad goede tips in.

Ben nu inmiddels 2,1 kilo afgevallen en ik ga er zeker mee door.
Oud 09-10-2006, 17:09
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik ken rode kool niet anders dan met suiker. Zelfde geldt voor rode bietjes
Oud 09-10-2006, 19:21
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Je kunt ook vragen of je moeder zoetstof wil gebruiken ipv suiker als je dat fijner lijkt.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 10-10-2006, 12:42
Verwijderd
Wij doen altijd stukjes appel door de rode kool; erg lekker en geen extra suiker nodig...
Oud 11-10-2006, 13:16
ikkuh15
ikkuh15 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 06-10-2006 @ 09:27 :
Ok, ik ben er aan begonnen maar het is wel veel werk dus ik ben nog niet zo ver
Zie http://www.geocities.com/dagmenudieet .
helaas vind ik dat jij nog even moet wachten voor je op eigen houtje mag gaan lijnen

Als iemand zoals Gothic of Meelfriek of anderen die zich aangesproken voelen graag ook een week ervoor wil schrijven, dan graag. Het systeem is globaal ontbijt 300 kcal, tussendoor 125, lunch 350, tussendoor 125, diner 450, tussendoor 125, eventueel extraatje van 125. En dan dus voldoende brood, fruit, groente, zuivel en voldoende afwisseling tussen vlees/vis/vegetarisch.
Komen er nog meer dagen bij?
Vind het goede site! Veel beter dan Sonja Bakker dieet!
Oud 11-10-2006, 14:03
Verwijderd
Pf, dat diëten klinkt als immens veel werk, ik ben blij dat ik niet wil afvallen
Oud 11-10-2006, 14:36
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Valt reuze mee, het is vooral een kwestie van snoep en snacks laten staan meestal
Oud 11-10-2006, 16:45
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-10-2006 @ 12:42 :
Wij doen altijd stukjes appel door de rode kool; erg lekker en geen extra suiker nodig...
appels, rozijnen. wij doen er ook wel eens appelmoes door, als het dan niet zoet genoeg is weet ik het ook niet meer.
Oud 11-10-2006, 18:11
mar87
mar87 is offline
Citaat:
Bloem schreef op 11-10-2006 @ 14:36 :
Valt reuze mee, het is vooral een kwestie van snoep en snacks laten staan meestal
Bij mij echt ja...ik heb geprobeerd om doordeweeks niets te snoepen en zondags mocht het dan wel, en verder gewoon blijven eten. En de roomboter en 48+ kaas vervangen door becel pro activ en 20+kaas. En ik ben meer gaan sporten.
En dus ben ik in 'n dikke maand tijd 4 kg. afgevallen. Ik vond het best netjes van mezelf.
Oud 11-10-2006, 18:22
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
Hoe zit het ook alweer met een portie rijst? Hoeveel gram ongekookt staat gelijk aan een portie aardappelen?
Oud 11-10-2006, 18:29
Mara
Mara is offline
80-120 gram gok ik.
Oud 11-10-2006, 18:52
Black Soul
Black Soul is offline
Hmm, ik had geloof ik ergens 75-100 gelezen
staat het niet op de site van het voedingscentrum?
__________________
dracula is sexy
Oud 11-10-2006, 20:01
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
daar staan alleen opscheplepels dus heb ik niet zoveel aan
Oud 11-10-2006, 20:19
ikkuh15
ikkuh15 is offline
200 gram aardappel is gelijk aan 75 gram ongekookte rijst (volgens een eetlijst die ik hier heb liggen)
Oud 11-10-2006, 20:21
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
oke dankje wist het niet zo goed meer
Oud 11-10-2006, 21:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als we al rode kool eten (eten we niet zo vaak) dan idd met appel of appelmoes, meestal niet met suiker maar het lijkt me geen gekke of ongewone combinatie
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-10-2006, 13:31
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Lijkt me idd een fijn schema, alleen het nadeel is dat ik geen boter op mijn brood lust.
En bij de meeste eetschema's is dat er allemaal bij gerekend.
en zonder boter kom je al meteen een heel stuk lager uit..

Ik heb voor mezelf een schema opgesteld wat uit 'vaste' blokken bestaat. (3 van 300 en 2 van 200 op een dag)
Hier krijg ik ritme door, en ben ik niet meer erg bang voor het 'tellen'
__________________
Oud 12-10-2006, 13:44
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
Ik denk dat boter een questie is van leren eten. Ik praatte mezelf aan dat ik het echt niet lekker vond, nu smeer ik het op zoveel mogelijk boterhammen. En vind het nu toch lekkerder dan een boterham zónder halvarine. Minder droog en het geeft iets meer 'smaak'. En die goede vetten zijn alleen maar mooi meegenomen toch
Oud 12-10-2006, 13:49
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Na lange tijd zal ik toch maar weer eens posten over mezelf, heb hier lang over getwijfeld, misschien omdat een aantal van jullie mijn verleden weten en ik bang ben dat jullie daarom misschien anders op me reageren, maar toch, misschien is dat juist een voordeel.

Voor de mensen die het niet (meer) weten, ik heb ongeveer een jaar ernstig ondergewicht gehad en een tijdje daarvoor en daarna (natuurlijk) 'gewoon' ondergewicht. Deels kwam dit door de medicijnen die ik destijds slikte, deels kwam het door een eetstoornis.
Sinds ruim een halfjaar heb ik een gezond gewicht. Eigenlijk is dat bijna helemaal vanzelf gegaan, waarbij ik me regelmatig (door mijn eetstoornis) heel vervelend voelde. Het kwam namelijk nu weer door mijn medicijnen en de pil dat ik aankwam. Ik kon wel stoppen met eten of heel veel sporten, maar dat had er allemaal geen invloed op. Ik ben even in behandeling geweest voor die eetstoornis, en toen ging het steeds beter. Als ik nu foto's zie van toen ik ondergewicht had, vind ik dat echt vreselijk lelijk.

Het probleem is dat ik nog steeds niet normaal kan eten. Ik weet wat je moet eten. Maar ik ben nog steeds bang dat ik daar vreselijk van aankom. Want ik kom nog steeds aan, waardoor weet ik niet, ik had verwacht dat dat nu al gestabiliseert zou moeten zijn.
Mijn hongergevoel klopt ook nog niet. Het kan zijn dat ik dagen mezelf moet dwingen om te eten, want dan heb ik echt geen trek en ben ik soms zelfs misselijk, andere dagen heb ik extreem veel honger, en ook op tijden die voor mijn gevoel niet kloppen, zoals 's nachts.

Ik denk dat ik mijn stofwisseling behoorlijk heb verpest met al mijn gepruts en dat daardoor (en door mijn medicijnen) mijn gewicht niet stabiliseert. Hoelang duurt het voordat je stabiliseert en hoe kun je dit bevorderen?
Ik zit te twijfelen of ik naar een dieetist moet gaan, of misschien toch onder behandeling, want ik vind mezelf wederom veel te dik (nu bmi 21,5 ongeveer) terwijl anderen dit geloof ik niet echt vinden. Denken jullie dat het zin heeft om naar een dietiste te gaan? Ook denk ik erover om met de pil te stoppen, maar zijn er alternatieven die niet dezelfde invloed hebben?
Oud 12-10-2006, 14:17
Mara
Mara is offline
Het kan nooit kwaad om naar een dietist te gaan. Als jij je daarbij beter voelt, moet je dat doen.

Voor je weer stabiliseert kan er nog geruime tijd voorbij gaan. Het kan zijn dat je eerst nog wat aankomt, dan weer een paar kilo afvalt (vanzelf) en dat je dan blijft hangen. Het beste is gewoon om te zorgen dat je elke dag, of je nu honger hebt of niet, ongeveer evenveel te eten. Ook genoeg, natuurlijk. Ook op dezelfde tijdstippen. Dan went je lichaam daar tenminste aan
Oud 13-10-2006, 21:32
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik ben sinds drie dagen bezig gezonder te eten, ik ben alleen bang dat ik doorsla.

Ik heb een aflevering gezien van Oprah met de 'beroemde' dr Oz. Volgens hem is alles slecht als er 'gehydrogeneerd', gemodificeerd, verrijkt of (gedeeltelijk) gehard op staat. Ook moet je niets eten waarvan de eerste 5 ingredienten suiker of glucose-fructosestroop staat.

Is zo streng echt nodig? Want het is onmogelijk om zo'n product te vinden (behalve rijstwafels, fruit, groente ed).

Ik weet nou niet meer wat ik wel en niet moet eten. Ik heb geen moeite met van snoep afblijven, maar ik moet wel redelijk vol zitten na een maaltijd anders krijg ik onwijze trek in suiker.

Heeft er iemand gewoon een tip over wat ik kan eten als vervanging van beleg met suiker, misschien wat broodvervangers (alleen brood is zo saai). Ik eet nu sandwichspread en kipfilet op brood, soms havermout 's ochtends, 's middags wat crackers met weer sandwichspread en rauwkost en 's avonds gewoon wat mijn moeder kookt (klinkt weinig maar ik eet best veel boterhammen ).

Lang verhaal, hoop dat iemand me kan helpen.
Oud 13-10-2006, 21:55
Mara
Mara is offline
Niet zo naar zo'n zeikerig Oprah-figuur luisteren is 't beste advies Voedsel in Amerika is gewoon anders, over het algemeen slechter. Valt hier best mee.

Doe gewoon op brood wat je wil. Pindakaas bevat goed vet, jam is lekker ook al bevat het suikers. Tussendoor een plak ontbijtkoek kan óók best.
Oud 15-10-2006, 01:59
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Ik weet het allemaal niet meer. Ik heb echt een hele tijd gewoon goed gegeten en was daardoor een kilo aangekomen, maar daar kon ik nog wel mee leven. Voor de rest bleef ik stabiel tot op een week of zo terug. Ik ben ineens heel veel aangekomen en vond het echt niet leuk meer =S. Wat deed ik nou verkeerd? Ik snapte er niets van hoe dat nou zo ineens kon. Ik at alleen maar gezonde dingen (3 maaltijden per dag) en 2x liga tussendoor, en nog kom je daarvan aan.
Drie dagen geleden kon ik het niet meer aanzien, heb een enorme terugval gehad (alleen om 15:00 en 18:00 eten) en ben daardoor weer iets afgevallen. Voor mijn gevoel moet er nog iets meer af, maar ik zou toch liever mijn gezonde eetpatroon van eerst weer op willen pakken. Maar na drie dagen nauwelijks eten ben ik helemaal niets meer gewend... Ik moet weer helemaal opnieuw beginnen met opbouwen... Ik voel me ook zo zwak gedurende een dag, dus ik heb geen keus, maar ik ben bang dat als ik weer normaal ga eten zoals eerst, dat ik dan weer ineens heel veel aankom...

Weet iemand hoe het kan dat je zelfs van gezond eten (iedere dag ogeveer eveveel) zoveel kunt aankomen?
__________________
Je laat me vliegen... naar het maximum! Je laat me rennen... veel harder dan voorheen. Op de lange weg... richting het geluk...!
Oud 15-10-2006, 07:57
Verwijderd
als je in een week heel veel aankomt? Dan komt dat meestal gewoon doordat je vocht vasthoudt. Moet je toevallig bijna ongesteld worden?
Oud 15-10-2006, 11:05
Black Soul
Black Soul is offline
Wordt het niet eens tijd voor de dokter?
__________________
dracula is sexy
Oud 15-10-2006, 13:45
Verwijderd
Ik ben weer terug!

Ik heb geen overgewicht, maar ik wil zo na de zomervakantie toch graag zo'n 5 kilo afvallen, naar 65 a 66 kg. Ik ga geen streng dieet ofzo volgen, maar gewoon gezond eten en extra sporten.

Door hier mee te lezen en af en toe te posten hoop ik het beter vol te houden..
Wish me luck!

Laatst gewijzigd op 15-10-2006 om 13:47.
Oud 15-10-2006, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Koel schreef op 15-10-2006 @ 13:45 :

Wish me luck!
good luck! you go girl
Oud 15-10-2006, 16:06
ikkuh15
ikkuh15 is offline
Citaat:
girl-in-trouble schreef op 15-10-2006 @ 01:59 :
Ik weet het allemaal niet meer. Ik heb echt een hele tijd gewoon goed gegeten en was daardoor een kilo aangekomen, maar daar kon ik nog wel mee leven. Voor de rest bleef ik stabiel tot op een week of zo terug. Ik ben ineens heel veel aangekomen en vond het echt niet leuk meer =S. Wat deed ik nou verkeerd? Ik snapte er niets van hoe dat nou zo ineens kon. Ik at alleen maar gezonde dingen (3 maaltijden per dag) en 2x liga tussendoor, en nog kom je daarvan aan.
Drie dagen geleden kon ik het niet meer aanzien, heb een enorme terugval gehad (alleen om 15:00 en 18:00 eten) en ben daardoor weer iets afgevallen. Voor mijn gevoel moet er nog iets meer af, maar ik zou toch liever mijn gezonde eetpatroon van eerst weer op willen pakken. Maar na drie dagen nauwelijks eten ben ik helemaal niets meer gewend... Ik moet weer helemaal opnieuw beginnen met opbouwen... Ik voel me ook zo zwak gedurende een dag, dus ik heb geen keus, maar ik ben bang dat als ik weer normaal ga eten zoals eerst, dat ik dan weer ineens heel veel aankom...

Weet iemand hoe het kan dat je zelfs van gezond eten (iedere dag ogeveer eveveel) zoveel kunt aankomen?
Wat is heel veel?
En misschien zit je gewoon nog niet op je setpoint...dat heeft tijd nodig!
Oud 15-10-2006, 19:48
Verwijderd
Mja, in gezonde dingen zitten ook calorieen. Als je lichaam helemaal niks gewend is kan je ook daar van aankomen dus, dan lijkt het ineens 'veel'. Terwijl een ander ervan zou afvallen.
Dat is echt iets waar je doorheen moet denk ik.. als je eenmaal een normaal eetpatroon hebt kan je dat vasthouden zonder aan te komen.
Oud 16-10-2006, 04:19
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Citaat:
Sarah schreef op 15-10-2006 @ 07:57 :
als je in een week heel veel aankomt? Dan komt dat meestal gewoon doordat je vocht vasthoudt. Moet je toevallig bijna ongesteld worden?
Nee, over twee weken pas, dus daar kan het niet aan liggen. Ben wel blij dat ik vandaag ondanks een verjaardag (met kruimelvlaai en hapjes) gewoon stabiel gebleven ben.
__________________
Je laat me vliegen... naar het maximum! Je laat me rennen... veel harder dan voorheen. Op de lange weg... richting het geluk...!
Oud 16-10-2006, 04:21
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Citaat:
Black Soul schreef op 15-10-2006 @ 11:05 :
Wordt het niet eens tijd voor de dokter?
Daar ben ik afgelopen vrijdag heengeweest... Ben doorverwezen naar de GGZ, maar moet nog bellen voor een afspraak. Als het eenmaal zover is, kan het nog 4 à 5 weken duren... Ik vind het doodeng, maar oké...
__________________
Je laat me vliegen... naar het maximum! Je laat me rennen... veel harder dan voorheen. Op de lange weg... richting het geluk...!
Oud 16-10-2006, 04:21
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Citaat:
ikkuh15 schreef op 15-10-2006 @ 16:06 :
Wat is heel veel?
En misschien zit je gewoon nog niet op je setpoint...dat heeft tijd nodig!
Ik vind 2,6 kg aankomen in een week veel...
__________________
Je laat me vliegen... naar het maximum! Je laat me rennen... veel harder dan voorheen. Op de lange weg... richting het geluk...!
Oud 16-10-2006, 04:25
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 15-10-2006 @ 19:48 :
Mja, in gezonde dingen zitten ook calorieen. Als je lichaam helemaal niks gewend is kan je ook daar van aankomen dus, dan lijkt het ineens 'veel'. Terwijl een ander ervan zou afvallen.
Dat is echt iets waar je doorheen moet denk ik.. als je eenmaal een normaal eetpatroon hebt kan je dat vasthouden zonder aan te komen.
Ik snap alleen niet dat het een hele tijd goedgegaan heeft... Ik kwam in het begin nauwelijks aan.
En ik dacht dat ik toch aardig opgebouwd had om eraan te kunnen wennen...
Ik weet niet precies wat voor mijn lichaam een gezond gewicht is, maar ik weet wel dat ik nu niet zo heel veel meer te licht ben...
__________________
Je laat me vliegen... naar het maximum! Je laat me rennen... veel harder dan voorheen. Op de lange weg... richting het geluk...!
Oud 16-10-2006, 11:48
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Koel schreef op 15-10-2006 @ 13:45 :
Ik ben weer terug!

Ik heb geen overgewicht, maar ik wil zo na de zomervakantie toch graag zo'n 5 kilo afvallen, naar 65 a 66 kg. Ik ga geen streng dieet ofzo volgen, maar gewoon gezond eten en extra sporten.

Door hier mee te lezen en af en toe te posten hoop ik het beter vol te houden..
Wish me luck!
Good luck! EN ik doe met je mee!
Ook met gezond eten en veel sporten! Ben nu 5,9 kilo kwijt!
Oud 16-10-2006, 16:25
samiej
Avatar van samiej
samiej is offline
heey ik wil dus ook afvallen, alleen ik woon nog bij mijn ouders, en zij doen dus altij de boodschappen en dan halen ze allemaal vette dingen zoals chocola, tompoezen enzo, en omdat ze dat dus voor me halen (voor het hele gezin) moet ik het wel opeten terwijl ik dat niet wil , dus hoe kan ik nu afvallen door die dingen niet meer te eten? (want als ze het voor me halen MOET ik het wel opeten).

Kus moi
Oud 16-10-2006, 16:30
Verwijderd
Je kunt natuurlijk tegen je ouders zeggen dat je wil afvallen, en ze vragen om geen chocola en tompoezen voor je te kopen omdat je die liever niet wil eten.

Maar als je 14 bent is het eigenlijk niet zo gezond om helemaal zelf te gaan lijnen. Het kan er voor zorgen dat je niet meer in de lengte groeit, dat je niet op tijd ongesteld wordt of dat je borsten zich niet goed ontwikkelen, en dat kun je dan later niet meer inhalen.
Als je echt te dik bent kun je naar een dietiste gaan die je er mee kan helpen . Ben je gewoon een beetje aan de stevige kant, wacht dan een paar jaartjes af, je lichaam is nog in ontwikkeling en het kan best zijn dat het nog vanzelf goedkomt. Als dat niet gebeurt kun je er als je zestien bent altijd nog mee beginnen.
Oud 16-10-2006, 19:23
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
girl-in-trouble schreef op 16-10-2006 @ 04:25 :
Ik snap alleen niet dat het een hele tijd goedgegaan heeft... Ik kwam in het begin nauwelijks aan.
En ik dacht dat ik toch aardig opgebouwd had om eraan te kunnen wennen...
Ik weet niet precies wat voor mijn lichaam een gezond gewicht is, maar ik weet wel dat ik nu niet zo heel veel meer te licht ben...
Niet meer heel veel te licht betekent dus: te licht - ondergewicht. Je kunt niet een beetje zwanger zijn. Dus je lichaam is nog bezig met stabiliseren, totdat je bmi rond de 20 is... dus je kunt zelf prima uitrekenen welk gewicht dat is...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 16-10-2006, 19:48
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
Maar wat ik me dan afvraag..
een hele tijd geleden wilde ik heel graag stabiliseren omdat het afvallen nogal was doorgeslagen. Ik denk dat dat wel redelijk gelukt is, ad weegschaal te zien ben ik niet echt meer afgevallen (omgeving vind wel dat ik er met de week slechter uit ga zien dus das een raadsel voor me ).
Ik moest van de huisarts minder gaan sporten maar om weer naar school te kunnen gaan ben ik wel meer gaan eten. Dan zou je toch juist denken dat ik zou moeten aankomen?
Is mn verbranding dan zo snel en werkt dat met het meer eten alleen maar in mn voordeel ofzo? (doordat ik id tijd dat ik zo weinig at tóch om de 2 a 3 uur een eetmoment had?)

Laatst gewijzigd op 16-10-2006 om 19:51.
Oud 16-10-2006, 20:34
dennis018
dennis018 is offline
Ik hoop dat ik nu wel in de goeie topic post

Hey iedereen, ik ben een man van 18. En heb de laatste tijd echt het gevoel dat ik flink aan het bunkeren ben...
Ik heb een tijdlang vrij weinig gegeten (1000kcal per dag) en ben nu aan het proberen weer gezond te gaan eten...

Nu vroeg ik me af als ik elke dag dit gemiddeld eet >
Gaat mijn lichaam niet plots heel veel vet ofzo opslaan aangezien ik dat niet gewent ben?
Of is dit alsnog te weinig, en zo ja wanneer moet ik dan meer eten
meer brood erbij is echt niet lekker...

Ontbijt (rond 09.00, Ja heb tijdelijk geen school)
- 1 Snee roggebrood met 1 plak Jonge 48+ kaas
- 1 Beker Optimel drinkyoghurt
Lunch (rond 12.00)
- 3 Bruine boterhammen
2 met Vlees (Filet americain, Rosbief, Frikandeau of kip/kalkoenfilet)
1 met Jonge 48+ kaas
- 1 Beker optimel drinkyoghurt
Tussendoor (rond 14.00)
- 1 Boterham met Vlees
- Flesje spa blauw
Tussendoor 2 (rond 16.30)
Blikje Light frisdrank
1 Pakje sultana, Of pakje Liga milkbreak..
Avondeten
Lekker gevult bord met wat we ook eten
In de later avond
Schaaltje (van ong 200ml) Halfvolle yoghurt, En 1 grote appel/peer.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Voeding, Gewicht & Gezondheidtopic #26
Balance
500 08-09-2012 19:00
Lichaam & Gezondheid Voeding- en Gezondheidstopic #16
Bloem
500 05-02-2007 18:12
Lichaam & Gezondheid omgekeerde eetstoornis
Experium
19 08-06-2005 16:49
Psychologie Het-grote-lucht-je-hart-topic #29
ilse
490 03-06-2005 02:38
Lichaam & Gezondheid Het Grote Voedings- en Gezondheidstopic #53
Mara
501 22-05-2005 11:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47.