Oud 02-01-2007, 01:29
Niempie
Niempie is offline
Is het verdacht als je opeens veel minder ongesteld wordt dan normaal? Ben wel op de normale tijd ongesteld geworden en de buikpijn was er ook wel naar, maar eerst moest ik altijd elke dag een tampon gebruiken, en de laatste maanden opeens maar 1 dag een tampon en deze keer helemaal niet meer

Het waren overigens wel meer dan een paar druppeltjes, maandverband was nog echt wel nodig
Oud 02-01-2007, 09:19
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Niempie schreef op 02-01-2007 @ 01:29 :
Is het verdacht als je opeens veel minder ongesteld wordt dan normaal? Ben wel op de normale tijd ongesteld geworden en de buikpijn was er ook wel naar, maar eerst moest ik altijd elke dag een tampon gebruiken, en de laatste maanden opeens maar 1 dag een tampon en deze keer helemaal niet meer

Het waren overigens wel meer dan een paar druppeltjes, maandverband was nog echt wel nodig
Bij mij is het ook steeds minder & nu is het ook een dag korter. Ik ben er bij mij een beetje vanuit gegaan dat dat door het gebruik van de pil kom (nu ongeveer 5 jaar) en dat het geen kwaad kan.
Oud 02-01-2007, 13:25
Jude
Avatar van Jude
Jude is offline
Ik slik Microgynon 30 en heb een vraagje. Kan je ook een paar pillen langer slikken dan een strip, bijv nog 5 extra, en dan een stopweek inlassen? Om zo de menstruatie een paar dagen uit te stellen. Ben je dan nog veilig?

Ik denk eigenlijk van niet, maar kan er in de bijsluiter niets over vinden.
__________________
coffee and tv
Oud 02-01-2007, 13:26
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ja dat kan
Oud 02-01-2007, 13:29
Jude
Avatar van Jude
Jude is offline
Is het dan ook nog veilig? Ook als je die maand daarvoor ook al doorgeslikt hebt?
__________________
coffee and tv
Oud 02-01-2007, 13:35
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ja, zolang je minimaal 1 strip hebt geslikt én je stopweek niet langer duurt dan 7 dagen maakt het in principe niet uit hoe lang je doorslikt.
Oud 02-01-2007, 13:57
adon1s
Avatar van adon1s
adon1s is offline
t gaat niet over mij, maar over m'n vriendin...

Door de pil komt ze zeer moeizaam klaar. Hiervoor nooit problemen mee gehad.
Ze slikt nu Diana 35. Nu las ik op een website dat je door over te stappen op een andere pil je libibo weer omhoog kan krikken...?
Hiervoor had ze last van acne, vandaar de Diana 35.
http://www.anticonceptie-online.nl/bijwerkingen_pil.htm
Ik snap alleen niet erg wat ze met deze zin bedoelen:
Bij patiënten met libidoproblemen is de overstap naar een preparaat, dat een progestativum met een hogere intrinsieke androgene activiteit bevat, vaak voldoende om de klachten weer te doen verdwijnen.
Ze gaat afspraak bij de dokter maken voor andere pil. Maar hoe lang moet je het dan met rubber doen?
Nu las ik ook over nieuwe pil: Yasmin, alleen dat is niet aan te raden ivm trombose?

Alvast bedankt
__________________
Eigen genot eerscht

Laatst gewijzigd op 02-01-2007 om 14:17.
Oud 02-01-2007, 15:57
orphee
orphee is offline
hallo,
Ik gebruik meliane en zit in mijn tweede week. Ik heb gisteren om 24u pil genomen, maar vanmiddag om 14u kreeg ik plots erg hevige diarree. Ben ik nu onveilig de komende dagen?
Alvast bedankt.
Oud 02-01-2007, 16:40
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
orphee schreef op 02-01-2007 @ 15:57 :
hallo,
Ik gebruik meliane en zit in mijn tweede week. Ik heb gisteren om 24u pil genomen, maar vanmiddag om 14u kreeg ik plots erg hevige diarree. Ben ik nu onveilig de komende dagen?
Alvast bedankt.
Nee, er zit tijd genoeg tussen.
Oud 02-01-2007, 17:01
Verwijderd
Gisteren zou ik met mijn stopweek beginnen en ik wou eigenlijk ook niet doorslikken dus ben ik, uiteraard, niet begonnen aan een nieuwe strip. Maar nu wil ik eigenlijk toch liever niet ongesteld worden doordat ik donderdag bij vriendlief ga slapen. Kan ik dan nu alsnog met mijn nieuwe strip beginnen of heb ik gewoon pech gehad?
Oud 02-01-2007, 17:03
orphee
orphee is offline
Citaat:
Bloem schreef op 02-01-2007 @ 16:40 :
Nee, er zit tijd genoeg tussen.
Ok alvast bedankt. Is dit eig ook zo als het meerdere keren per dag is?
Oud 02-01-2007, 17:34
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
zolang er maar tussen slikken en de diarree voldoende aantal uren zit kan het geen kwaad.
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Oud 02-01-2007, 21:25
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Fliefedief schreef op 02-01-2007 @ 17:01 :
Gisteren zou ik met mijn stopweek beginnen en ik wou eigenlijk ook niet doorslikken dus ben ik, uiteraard, niet begonnen aan een nieuwe strip. Maar nu wil ik eigenlijk toch liever niet ongesteld worden doordat ik donderdag bij vriendlief ga slapen. Kan ik dan nu alsnog met mijn nieuwe strip beginnen of heb ik gewoon pech gehad?
Ja, dat kan wel, dan moet je het rekenen als 1 pil vergeten in week 3. (Tenminste, als ik goed heb begrepen dat je er dus 1 minder geslikt hebt dan. Als het er nu inmiddels al meer zijn, gaat dit niet op).
Als je dus nu die nieuwe strip helemaal afmaakt ben je ook nog gewoon veilig.
__________________
Keep on rockin'
Oud 03-01-2007, 00:11
Adrenaline
Adrenaline is offline
Hoi!
Ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft/had met EVRA, de zgn pleisterpil? Zo ja, wat zijn jullie ervaringen daarmee?
__________________
.
Oud 03-01-2007, 00:20
Subject
Avatar van Subject
Subject is offline
Wat als je meerdere keren je pil "vergeet" maar wel steeds binnen die twaalfuurgrens blijft? Ben je dan minder beschermd, of maakt het niet uit?
__________________
Elu on ilus.
Oud 03-01-2007, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Subject schreef op 03-01-2007 @ 00:20 :
Wat als je meerdere keren je pil "vergeet" maar wel steeds binnen die twaalfuurgrens blijft? Ben je dan minder beschermd, of maakt het niet uit?
Dat maakt niets uit. Het is wel verwarrend voor jezelf, dus niet zo handig, maar de pil blijft dan veilig.
Oud 03-01-2007, 19:21
Dragon_Fly
Avatar van Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
Bloem schreef op 15-12-2006 @ 16:19 :
Doorslikken heeft geen invloed op de betrouwbaarheid van de pil dus als je gewoon altijd op tijd je pil hebt ingenomen en niet gebraakt hebt of antibiotica hebt gebruikt oid is je pil net zo veilig als normaal.
Ik heb nu voor het eerst in twee jaar één strip doorgeslikt, twee achter elkaar dus. nu zit ik nog in m`n eerste week van m`n tweede strip, en nu in één keer zag ik bloed Nja, bloed.. Het was meer rommel zeg maar, bruinig. Is dit een zogenaamde doorbraakbloeding? Dat kan verder geen kwaad ofzo?
__________________
Letting go isn't giving up, it's accepting that some things just aren't meant to be..
Oud 03-01-2007, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Dragon_Fly schreef op 03-01-2007 @ 19:21 :
Ik heb nu voor het eerst in twee jaar één strip doorgeslikt, twee achter elkaar dus. nu zit ik nog in m`n eerste week van m`n tweede strip, en nu in één keer zag ik bloed Nja, bloed.. Het was meer rommel zeg maar, bruinig. Is dit een zogenaamde doorbraakbloeding? Dat kan verder geen kwaad ofzo?
Klinkt inderdaad als een doorbraakbloeding. Kan geen kwaad maar het kan wel lastig zijn.
Oud 03-01-2007, 19:36
Dragon_Fly
Avatar van Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
Sarah schreef op 03-01-2007 @ 19:22 :
Klinkt inderdaad als een doorbraakbloeding. Kan geen kwaad maar het kan wel lastig zijn.
Oké. Pffff. En waarvan heb je dan een doorbraakbloeding?
__________________
Letting go isn't giving up, it's accepting that some things just aren't meant to be..
Oud 03-01-2007, 19:49
Subject
Avatar van Subject
Subject is offline
Citaat:
Sarah schreef op 03-01-2007 @ 09:26 :
Dat maakt niets uit. Het is wel verwarrend voor jezelf, dus niet zo handig, maar de pil blijft dan veilig.
Ok, dank.
__________________
Elu on ilus.
Oud 03-01-2007, 22:31
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Dragon_Fly schreef op 03-01-2007 @ 19:36 :
Oké. Pffff. En waarvan heb je dan een doorbraakbloeding?
Dat komt door het doorslikken. Je lichaam is dat niet gewend.
Maar het verschilt erg per persoon hoe je daarop reageert.
Jij hebt dus een doorbraakbloeding gekregen.
__________________
Keep on rockin'
Oud 04-01-2007, 13:30
Verwijderd
Citaat:
adon1s schreef op 02-01-2007 @ 13:57 :
t gaat niet over mij, maar over m'n vriendin...

Door de pil komt ze zeer moeizaam klaar. Hiervoor nooit problemen mee gehad.
Ze slikt nu Diana 35. Nu las ik op een website dat je door over te stappen op een andere pil je libibo weer omhoog kan krikken...?
Hiervoor had ze last van acne, vandaar de Diana 35.
http://www.anticonceptie-online.nl/bijwerkingen_pil.htm
Ik snap alleen niet erg wat ze met deze zin bedoelen:
Bij patiënten met libidoproblemen is de overstap naar een preparaat, dat een progestativum met een hogere intrinsieke androgene activiteit bevat, vaak voldoende om de klachten weer te doen verdwijnen.
Ze gaat afspraak bij de dokter maken voor andere pil. Maar hoe lang moet je het dan met rubber doen?
Nu las ik ook over nieuwe pil: Yasmin, alleen dat is niet aan te raden ivm trombose?

Alvast bedankt
Ik had de Diane, een behoorlijke poos, en had nergens last van moet ik zeggen. Het hoeft niet perse aan de pil te liggen, er kan ook gewoon iets gebeurt zijn ofzo, en ze is bang om zwanger te raken ofzo?
En ik heb nu de Yasmin (nog even) en heb eigenlijk alleen last gehad van enoooorme buikpijn en veel en snel gewichtsverlies. Als ik je vriendin was zou ik naar de dokter gaan. En het minste waar ik me zorgen om zou maken in sex met een condoom. Als de sex voor je vriendin weer prettig én veilig wordt, komt dat ook goed.
Btw, ik mocht meteen overstappen van Diane op Yasmin, zonder stopweek ofzo
Oud 04-01-2007, 17:21
Dragon_Fly
Avatar van Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
Konijn schreef op 03-01-2007 @ 22:31 :
Dat komt door het doorslikken. Je lichaam is dat niet gewend.
Maar het verschilt erg per persoon hoe je daarop reageert.
Jij hebt dus een doorbraakbloeding gekregen.
Oke dankjewel. Hoelang duurt zoiets gemiddeld? Want als ik echt ongesteld ben terwijl ik gewoon doorslik, klopt er toch iets niet?
__________________
Letting go isn't giving up, it's accepting that some things just aren't meant to be..
Oud 04-01-2007, 18:20
Anika
Citaat:
Dragon_Fly schreef op 04-01-2007 @ 17:21 :
Oke dankjewel. Hoelang duurt zoiets gemiddeld? Want als ik echt ongesteld ben terwijl ik gewoon doorslik, klopt er toch iets niet?
Bij mij duurt het meestal zeker een week, maar ik slik de pil dan ook veel langer door, dus kan best dat het bij jou anders is.
Oud 05-01-2007, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Dragon_Fly schreef op 04-01-2007 @ 17:21 :
Oke dankjewel. Hoelang duurt zoiets gemiddeld? Want als ik echt ongesteld ben terwijl ik gewoon doorslik, klopt er toch iets niet?
als ik mijn pil 3 strips achter elkaar slik, duurt de spotting vaak maar 1 of 2 dagen. ligt aan je lichaam en je pil denk ik
Oud 05-01-2007, 10:53
Dragon_Fly
Avatar van Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 05-01-2007 @ 09:47 :
als ik mijn pil 3 strips achter elkaar slik, duurt de spotting vaak maar 1 of 2 dagen. ligt aan je lichaam en je pil denk ik
Tis bij mij nu drie dagen. Ik heb een soort microgynon20 (alleen dan met een andere naam) omdat ik niet over de 30 kon. Ik moet nu nog twee weken op deze strip. Als ik nu een week 'ongesteld' ben, daarna een week niet, kan ik dan gewoon mijn 'echte' ongesteldheid over twee weken laten komen?
Sorry dat ik zoveel vraag, ik heb dit nog nooit gehad
__________________
Letting go isn't giving up, it's accepting that some things just aren't meant to be..
Oud 05-01-2007, 11:58
Anika
Citaat:
Dragon_Fly schreef op 05-01-2007 @ 10:53 :
Tis bij mij nu drie dagen. Ik heb een soort microgynon20 (alleen dan met een andere naam) omdat ik niet over de 30 kon. Ik moet nu nog twee weken op deze strip. Als ik nu een week 'ongesteld' ben, daarna een week niet, kan ik dan gewoon mijn 'echte' ongesteldheid over twee weken laten komen?
Sorry dat ik zoveel vraag, ik heb dit nog nooit gehad
Ja dat kan
Oud 05-01-2007, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Dragon_Fly schreef op 05-01-2007 @ 10:53 :
Tis bij mij nu drie dagen. Ik heb een soort microgynon20 (alleen dan met een andere naam) omdat ik niet over de 30 kon. Ik moet nu nog twee weken op deze strip. Als ik nu een week 'ongesteld' ben, daarna een week niet, kan ik dan gewoon mijn 'echte' ongesteldheid over twee weken laten komen?
Sorry dat ik zoveel vraag, ik heb dit nog nooit gehad
volgens mij kan dat wel ja. Bel anders even met de apotheek of met de doktersassistente, die zijn daarvoor hee
Succes enzo
Oud 05-01-2007, 13:32
Dragon_Fly
Avatar van Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Bedankt voor de hulp
__________________
Letting go isn't giving up, it's accepting that some things just aren't meant to be..
Oud 05-01-2007, 17:13
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben een pil-leek, want ik ben gister begonnen. Nou heb ik meteen een vraag.

Gister werd ik om zo'n 1 uur ongesteld en ben ik 's avonds om 10 uur met de pil begonnen. Is die dan nu al veilig? Of moet ik de pil nu een maand slikken voordat dat zo is?

Alvast bedankt.
Oud 05-01-2007, 17:27
Anika
Citaat:
duivelaartje schreef op 05-01-2007 @ 17:13 :
Ik ben een pil-leek, want ik ben gister begonnen. Nou heb ik meteen een vraag.

Gister werd ik om zo'n 1 uur ongesteld en ben ik 's avonds om 10 uur met de pil begonnen. Is die dan nu al veilig? Of moet ik de pil nu een maand slikken voordat dat zo is?

Alvast bedankt.
Hij is nu al veilig, omdat je op de eerste dag van je menstruatie begonnen bent.
Als je niet op de eerste dag begint duurt het zeven dagen voordat ie veilig is, maar dat is bij jou dus niet het geval
Oud 05-01-2007, 17:56
Verwijderd
Het maakt toch verder ook geen flikker uit welke pil je van t stripje neemt?

Dat ma-di-wo enzo staat er toch alleen maar bij als geheugensteuntje ?

Want ik had de 'verkeerde' zaterdag genomen .
Oud 05-01-2007, 18:03
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Haha nee, dat maakt alleen uit als je de mini-pil hebt geloof ik, verder niet.
Oud 05-01-2007, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 05-01-2007 @ 18:03 :
Haha nee, dat maakt alleen uit als je de mini-pil hebt geloof ik, verder niet.
een 3 fasen pil die hebben per week een verschillende hoeveelheid hormonen. Of is dat hetzelfde als een mini pil?
Oud 06-01-2007, 01:29
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline
Ik geloof dat ik nogal stom ben geweest...
Omdat ik eigenlijk met Kerst ongesteld zou worden maar hier geen zin in had, besloot ik om een week door te slikken. Nu ben ik echter bang dat ik niet tot en met donderdag heb doorgeslikt (zoals normaal), maar tot en met woensdag. Ik kan dit niet controleren, want de reservestrip die ik hiervoor gebruikt heb, ligt op mijn kamer in Nijmegen en ik ben nu bij mijn ouders. Het probleem is alleen dat ik dit hierna, waarschijnlijk door het verstoorde ritme van de vakantie, helemaal vergeten ben en er gewoon vanuit ging dat ik vrijdag weer kon gaan beginnen met een nieuwe strip - in plaats van donderdag. Vanavond (ik slik de pil altijd voor het slapen) bedacht ik me ineens dat het wel eens anders zou kunnen zijn gegaan.
Nu is mijn vraag dus: kan ik zwanger zijn?
Ik heb maandagnacht/ochtend seks gehad, de enige keer binnen de afgelopen zeven dagen, en maandagavond werd ik ongesteld.
Ik heb voor de zekerheid de pil 'van gister' (donderdag) ook nog geslikt. Mijn moeder zegt dat ik me niet druk hoef te maken, omdat ik maandagochtend sowieso niet vruchtbaar kon zijn.
__________________
et je ne compte pas mes jours.

Laatst gewijzigd op 06-01-2007 om 09:58.
Oud 06-01-2007, 09:14
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Ik val vast in herhaling met deze vraag, maar stress...

Vrijdag zou ik de laatste pil van mijn strip nemen, en die ben ik dus vergeten. Daar kwam ik 15 uur later (dus drie kritieke uren) achter en van schrik heb ik 'm gelijk ingenomen.

Volgens de bijsluiter moet ik òf doorgaan met de laatste fase uit de volgende strip, òf gelijk een stopweek inlassen. Ik wil het liefst een stopweek, maar heb die pil dus wel ingenomen.

Kan ik nu toch een stopweek inlassen (en een dag eerder weer beginnen)?
Oud 06-01-2007, 12:11
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Even een vraagje

Ik heb nu al voor de derde maand achtereen spontaan last van wat bruin/rode afscheiding. Waarschijnlijk een doorbraakbloeding dus, al is het maar een klein beetje en meer bruinig dan rood. Ik heb al héél lang niet meer doorgeslikt en gebruik al 4 jaar dezelfde pil, dus ik vind het eigenlijk raar dat ik nu al voor de 3de keer achterelkaar aan het einde van de 2de week/begin van de 3de week wat bloedverlies heb. Verder heb ik geen last van buikpijn ofzo, of andere dingen.
Iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen? Nodig om even langs de huisarts te gaan?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 06-01-2007, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 06-01-2007 @ 12:11 :
Even een vraagje

Ik heb nu al voor de derde maand achtereen spontaan last van wat bruin/rode afscheiding. Waarschijnlijk een doorbraakbloeding dus, al is het maar een klein beetje en meer bruinig dan rood. Ik heb al héél lang niet meer doorgeslikt en gebruik al 4 jaar dezelfde pil, dus ik vind het eigenlijk raar dat ik nu al voor de 3de keer achterelkaar aan het einde van de 2de week/begin van de 3de week wat bloedverlies heb. Verder heb ik geen last van buikpijn ofzo, of andere dingen.
Iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen? Nodig om even langs de huisarts te gaan?
Ik had dat ook met mijn pil, slikte hem ook al jaren en opeens vaker spotting enzo. Waarschijnlijk is je lichaam gewend aan de hoeveelheid hormonen ofzo? Ik zou de arts even bellen maandag en toch even langs gaan. Kan nooit kwaad
Oud 06-01-2007, 12:47
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 06-01-2007 @ 12:22 :
Ik had dat ook met mijn pil, slikte hem ook al jaren en opeens vaker spotting enzo. Waarschijnlijk is je lichaam gewend aan de hoeveelheid hormonen ofzo? Ik zou de arts even bellen maandag en toch even langs gaan. Kan nooit kwaad
Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Mijn internist (waar ik vanwege mijn darmgebeuren loop) vond ook dat ik een vrij zware en ouderwetse pil gebruik (stederil 30) en dat het waarschijnlijk wel goed zou zijn om over te stappen op een lichtere. Dus dat lijkt nu helemaal wel een goed idee, maar ik heb nooit het idee gehad dat ik van deze hormonen echt last had. Ben voornamelijk bang dat als ik overstap naar een andere, mijn libido ineens keldert omdat je dat toch wel vrij vaak hoort. Dat is eigenlijk de enige reden dat ik niet over durf te stappen, omdat ik daar met deze pil nooit problemen mee heb gehad en ik het wat dat betreft eigenlijk wel prima vind zo
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 06-01-2007, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 06-01-2007 @ 12:47 :
Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Mijn internist (waar ik vanwege mijn darmgebeuren loop) vond ook dat ik een vrij zware en ouderwetse pil gebruik (stederil 30) en dat het waarschijnlijk wel goed zou zijn om over te stappen op een lichtere. Dus dat lijkt nu helemaal wel een goed idee, maar ik heb nooit het idee gehad dat ik van deze hormonen echt last had. Ben voornamelijk bang dat als ik overstap naar een andere, mijn libido ineens keldert omdat je dat toch wel vrij vaak hoort. Dat is eigenlijk de enige reden dat ik niet over durf te stappen, omdat ik daar met deze pil nooit problemen mee heb gehad en ik het wat dat betreft eigenlijk wel prima vind zo
Ja, ik snap het.. Ik ben van de Diane 35 naar de Yasmin gegaan, omdat ik de Diane eigenlijk had voor huidproblemen. Maar door de Yasmin is mijn libido echt tot ver onder het nulpunt gekelderd. Ik ga nu over op de Microgynon 30, over een week of 2 geloof ik.
Het kan best zijn, als je naar een lichtere gaat, dat je er ook nog last van houdt, dat de samenstelling van de hormonen anders moet zijn ofzo.
Oud 06-01-2007, 12:53
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 06-01-2007 @ 12:50 :
Ja, ik snap het.. Ik ben van de Diane 35 naar de Yasmin gegaan, omdat ik de Diane eigenlijk had voor huidproblemen. Maar door de Yasmin is mijn libido echt tot ver onder het nulpunt gekelderd. Ik ga nu over op de Microgynon 30, over een week of 2 geloof ik.
Het kan best zijn, als je naar een lichtere gaat, dat je er ook nog last van houdt, dat de samenstelling van de hormonen anders moet zijn ofzo.
Hmm, ga het er dan toch eens met de huisarts over hebben van de week. Zat zelf aan de Yasmin of de Microgynon te denken, maar dan ga ik nu dus gelijk maar voor die laatste Hoop dat de Microgynon bij jou dan ook beter bevalt!

Zijn er hier verder mensen die overgestapt zijn en ervaring hebben met het verliezen of behouden van hun libido?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.

Laatst gewijzigd op 06-01-2007 om 12:55.
Oud 06-01-2007, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 06-01-2007 @ 12:53 :
Hmm, ga het er dan toch eens met de huisarts over hebben van de week. Zat zelf aan de Yasmin of de Microgynon te denken, maar dan ga ik nu dus gelijk maar voor die laatste Hoop dat de Microgynon bij jou dan ook beter bevalt!

Zijn er hier verder mensen die overgestapt zijn en ervaring hebben met het verliezen of behouden van hun libido?
Ja, dank je wel Jij ook succes enzo! Je huisarts zal er vast meer over weten
Oud 06-01-2007, 17:57
Verwijderd
je moet toch binnen 36 uur je vergeten pil naar binnen werken? want weet niet meer of ik er gister een heb geslikt en ga toch maar door met doorslikken, maar kan t kwaad als ik nu 2 naar binnen werk?
Oud 06-01-2007, 18:09
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Als je er nu twee tegelijk slikt, dan heb je die van gisteren dus sowieso niet binnen 36 uur.
Het kan wel, je bent bezig met doorslikken, dus voor de veiligheid moet je dan 'pil vergeten in week 3' aanhouden.
(Oftewel minimaal 7 dagen nog slikken hierna, en eigenlijk 21 dagen om helemaal zeker te zijn).
__________________
Keep on rockin'
Oud 06-01-2007, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef op 06-01-2007 @ 18:09 :
Als je er nu twee tegelijk slikt, dan heb je die van gisteren dus sowieso niet binnen 36 uur.
Het kan wel, je bent bezig met doorslikken, dus voor de veiligheid moet je dan 'pil vergeten in week 3' aanhouden.
(Oftewel minimaal 7 dagen nog slikken hierna, en eigenlijk 21 dagen om helemaal zeker te zijn).
*edit* maar ik weet niet meer zeker of ik die van gister nou wel of niet heb geslikt :/ maar t zal wel
iig, thnx
Oud 06-01-2007, 19:14
Verwijderd
Citaat:
maar ik weet niet meer zeker of ik die van gister nou wel of niet heb geslikt :/
Er staan toch dagen op je strip?
Oud 07-01-2007, 15:56
Little Sister
Avatar van Little Sister
Little Sister is offline
Ok het volgende:

Ik ben de laatste pil van de strip vergeten, die heb ik de volgende dag alsnog ingenomen. Op het internet stond dat dat kon, mits ik meteen een stopweek inlaste, komt mooi uit het was toch de laatste pil. Maar mijn vraag is op welke dag moet ik met de nieuwe strip beginnen:

Moet ik rekenen vanaf de maandag dat ik de pil hoorde te nemen, maar het ben vergeten en dus dinsdag met een nieuwe beginnen, of vanaf dinsdag dat ik de laatste pil heb genomen en op een woensdag beginnen?
__________________
Your only friends are make believe

Laatst gewijzigd op 07-01-2007 om 21:01.
Oud 07-01-2007, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Poggy schreef op 06-01-2007 @ 19:14 :
Er staan toch dagen op je strip?
ja maar had n reservestrip gebruikt en die ging niet meer lekker chronologisch dus vandaar. maar weet nu wel zeker dat ik die ene heb geslikt dus er is niks aan de hand
Oud 08-01-2007, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Little Sister schreef op 07-01-2007 @ 15:56 :
Ok het volgende:

Ik ben de laatste pil van de strip vergeten, die heb ik de volgende dag alsnog ingenomen. Op het internet stond dat dat kon, mits ik meteen een stopweek inlaste, komt mooi uit het was toch de laatste pil. Maar mijn vraag is op welke dag moet ik met de nieuwe strip beginnen:

Moet ik rekenen vanaf de maandag dat ik de pil hoorde te nemen, maar het ben vergeten en dus dinsdag met een nieuwe beginnen, of vanaf dinsdag dat ik de laatste pil heb genomen en op een woensdag beginnen?
ik snap het niet helemaal. Je hebt dan toch maandag de laatste genomen in plaats van dinsdag, of lees ik het nu verkeerd? Zoals het er nu staat heb je er eentje teveel genomen?
Maar je moet gewoon een week stopweek houden neem ik aan, dus als maandag de laatste was, dan dinsdag beginnen. Dinsdag de laatste, woensdag beginnen, toch?
Oud 08-01-2007, 11:52
Meija_meis
Meija_meis is offline
even om te checken he, ik heb de eerste pil van de derde week vergeten. Die later dan 36 uur ingenomen, zeg maar de avond erna. Gelijk me die pil van die dag. Nu moet ik gewoon 7 dagen doorslikken en dan kan ik de stopweek inlassen? ondertussen geen onbeschermde seks?
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het Grote Piltopic #23
Martiño
500 17-11-2014 21:46
De Kantine Nieuwsaaiers #1787
Verwijderd
500 25-02-2013 00:39
Lichaam & Gezondheid de pil en overgeven
anoniem888
4 01-03-2006 18:16
Lichaam & Gezondheid prikpil
seer of visions
2 25-09-2005 20:12
Lichaam & Gezondheid waar nieuwe strip halen?
Ireentje
3 17-05-2003 11:59
Lichaam & Gezondheid de pil
Cheetara
5 03-04-2003 20:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.