Oud 29-07-2007, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Flijn schreef op 29-07-2007 @ 16:11 :
Even een paar vraagjes:

* aan degenen die hun snelheid weten: hoe bereken je die? Bestaat daar een apparaatje voor of zoek je je route op, en waar dan? Mijn route loopt door een bos, de paden hebben geen namen; is er een manier om de lengte ervan te berekenen?

...

Enlighten me!
Fiets met kilometer teller
Oud 29-07-2007, 21:06
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Citaat:
fosje schreef op 29-07-2007 @ 18:25 :
Fiets met kilometer teller
Op de meeste paadjes kan je echt niet fietsen... werkt zo'n kilometerteller ook als je ermee loopt?

Ennn: net terug van 50 minuten aan één stuk. Wel op een slakkentempo (rond 8 km/u schat ik), maar dat mag de euforie niet drukken.
Oud 29-07-2007, 23:13
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Net les 5 achter de rug, ging goed. Kon op 't einde zelfs nog 'n beetje harder gaan lopen, wilde eens kijken of ik nog wat overschot had.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 30-07-2007, 01:26
Osmoian
Osmoian is offline
Om je snelheid te berekenen kan je ook google earth gebruiken. Met dat programma kan je de afstand meten die je hebt afgelegd, erg handig .
Oud 30-07-2007, 07:03
Verwijderd
Lal gisteren les 2, morgen vlak voor ik naar Wacken vertrek les 3. Om 5 uur 's ochtends.

Ik vraag me af of ik gek genoeg zal zijn om op het festival zelf nog te gaan rennen. Of nouja. Of ik daar niet te lui voor ben is de vraag meer.

En verder is opnieuw beginnen echt kut met peren.
Oud 30-07-2007, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Flijn schreef op 29-07-2007 @ 22:06 :
Op de meeste paadjes kan je echt niet fietsen... werkt zo'n kilometerteller ook als je ermee loopt?
...
Met een mountain bike kun je bijna overal wel komen, sowieso op de paden waar je een beetje confortabel op loopt maar ik weet niet waar jij loopt dus misschien is het daar inderdaad niet zo handig.
Zo'n teller werkt niet als je er mee loopt, die telt het aantal omwentellingen van je wiel en berekent daarmee en de omtrek van je wiel de afstand. Je zou het kunnen vergelijken met een stappenteller en dan de gemiddelde pas-afstand als je loopt alleen is die niet constant en de omtrek van een fietsband wel.
Oud 30-07-2007, 19:04
Verwijderd
In ons bos staat bij routes aangegeven hoeveel kilometer ze zijn. Dus ik weet dat ik 4,5 km met één pauze kan. (misschien ook wel zonder, maar mijn moeder was mee dus die pauze moest).
Oud 30-07-2007, 19:56
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Osmoian schreef op 30-07-2007 @ 02:26 :
Om je snelheid te berekenen kan je ook google earth gebruiken. Met dat programma kan je de afstand meten die je hebt afgelegd, erg handig .
Of www.map24.nl
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 30-07-2007, 20:57
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Osmoian schreef op 30-07-2007 @ 02:26 :
Om je snelheid te berekenen kan je ook google earth gebruiken. Met dat programma kan je de afstand meten die je hebt afgelegd, erg handig .
Hehe, eens gedaan en 't komt exact uit zoals ik had geschat, ik schatte 300m per rondje en 't is 320m. Dus ik loop altijd tussen de 9-10km/u wat ideaal is voor gewoon rustig joggen.


Morgen weer, woehoe.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 30-07-2007, 21:37
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 30-07-2007 @ 21:57 :
Hehe, eens gedaan en 't komt exact uit zoals ik had geschat, ik schatte 300m per rondje en 't is 320m. Dus ik loop altijd tussen de 9-10km/u wat ideaal is voor gewoon rustig joggen.


Morgen weer, woehoe.
Volgens mij berekening loop ik 9 km/u. Ben nu bij les 9, heb vanavond les 8 gelopen. De eerste les waarbij de wandelpauzes worden verkort
__________________
Oud 31-07-2007, 15:14
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Volgens mijn berekening is de route die ik loop exact 9km (heen en terug), dus loop ik in de vijftig minuten die ik erover doe net geen 11 per uur...trager dan ik verwachtte. En mijn knie is geblesseerd, ik heb het zelf gezocht.

edit: ik heb onderweg wel mijn veters aangespannen he.
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn

Laatst gewijzigd op 31-07-2007 om 15:19.
Oud 31-07-2007, 15:47
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Citaat:
fosje schreef op 30-07-2007 @ 19:46 :
Met een mountain bike kun je bijna overal wel komen, sowieso op de paden waar je een beetje confortabel op loopt maar ik weet niet waar jij loopt dus misschien is het daar inderdaad niet zo handig.
Zo'n teller werkt niet als je er mee loopt, die telt het aantal omwentellingen van je wiel en berekent daarmee en de omtrek van je wiel de afstand. Je zou het kunnen vergelijken met een stappenteller en dan de gemiddelde pas-afstand als je loopt alleen is die niet constant en de omtrek van een fietsband wel.
Ik heb dan weer geen mountainbike. Nu doe ik het gewoon met de kaart en een lineaal en dan maar omrekenen... het is alleen niet zo erg precies. Achja, ik loop voorlopig toch op tijd.

Geen mensen die met een hartslagmeter werken?
Oud 31-07-2007, 23:19
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Les 6 ook weer achter de rug, ging goed, ik kan beter en beter lopen. De reclame liegt niet!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 01-08-2007, 10:29
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Ik volg dus de lessen van Evy en ga vandaag les 9 lopen. Maar wat ik me afvraag: lopen jullie meestal hetzelfde rondje of telkens een ander? Omdat ik midden in de stad woon vind ik het best moeilijk te verzinnen waar ik heen zal lopen. Heb nu één rondje gevonden waar precies zo'n les in past, maar om dat nu elke keer te gaan lopen...
__________________
Oud 01-08-2007, 12:22
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik ga altijd in 't parkje vlakbij me lopen, 's nachts. Lekker rustig, weinig mensen die me zien en de perfecte afstand om te zien hoe hard ik loop.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 01-08-2007, 12:38
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Citaat:
D-sire schreef op 01-08-2007 @ 11:29 :
Ik volg ...lopen...
Omdat je na verloop van tijd steeds langere afstanden gaat afleggen moet je later wel een ander rondje lopen. Ik woon zelf ook in een stad, maar we hebben een park in de buurt waar ik de eerste lessen vaak liep, toen die afstand tekort werd ben ik gewoon op lange fietspaden langs een drukke weg hier in de buurt gaan lopen en af en toe loop ik richting een dorp, ook over een fietspad.
__________________
;-)
Oud 02-08-2007, 23:20
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Les 7, één dag vooraleer ik 't eigenlijk mocht lopen... En ik heb 't gevoeld, lichte steekkramp gehad in m'n linkerkuit... Maar tegen 't einde ging 't weer lekker, dus goed bezig.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 03-08-2007, 12:59
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Vandaag les 24 voor het eerst gedaan, 10-20 ben echt trots op mezelf Maar wie is hier al helemaal klaar met al die lessen?
__________________
;-)
Oud 03-08-2007, 16:08
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Ga komende week een paar keer met vriendin lopen. Volgens mij heeft zij een veel betere conditie dan ik, dus we zullen zien. Hoop dat ik haar bijhoud . Na de vakantie ga ik weer verder waar ik was gebleven: les 17 ofzo.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 04-08-2007, 09:31
Infern0
Avatar van Infern0
Infern0 is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 03-08-2007 @ 00:20 :
Les 7, één dag vooraleer ik 't eigenlijk mocht lopen... En ik heb 't gevoeld, lichte steekkramp gehad in m'n linkerkuit... Maar tegen 't einde ging 't weer lekker, dus goed bezig.
Hoeveel ben je al afgevallen na les 7?
Oud 04-08-2007, 09:39
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Infern0 schreef op 04-08-2007 @ 10:31 :
Hoeveel ben je al afgevallen na les 7?
Dat was twee dagen geleden, hoe kan ik dat nou weten? Of bedoel je hoeveel kilo ik al kwijt ben sinds ik begonnen ben met joggen?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 04-08-2007, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 14-07-2007 @ 13:11 :
Aan de zijkant van mn buik. Echt van die steken. Hoezo kwam het door je darmen?

Heb trouwens inmiddels les 2 ook al gedaan. Ik moet me inhouden niet iedere dag één (of twee) lessen te doen, maar vooruit . Soms is het wel zwaar, en de jeuk die ik krijg door zweet + eczeem is ook echt heel frustrerend.. Maar goed. We houden vol .
Beetje een late reactie maar toch
Zoals gothic zegt kan het van het eten komen.
Ik heb last van traagwerkende darmen. En met het hardlopen
heb ik altijd een klotsend gevoel, en je hoort het zelfs.
Ook al pas ik mijn eet/drink patroon aan. Misschien dat jij er ook last van hebt?

Voor eczeem kun je goede zalf krijgen bij de huisarts
Oud 04-08-2007, 11:40
Infern0
Avatar van Infern0
Infern0 is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 04-08-2007 @ 10:39 :
Dat was twee dagen geleden, hoe kan ik dat nou weten? Of bedoel je hoeveel kilo ik al kwijt ben sinds ik begonnen ben met joggen?
Jah dat laatste bedoel ik.
Oud 04-08-2007, 11:42
Infern0
Avatar van Infern0
Infern0 is offline
Citaat:
Queasy schreef op 04-08-2007 @ 11:15 :
Beetje een late reactie maar toch
Zoals gothic zegt kan het van het eten komen.
Ik heb last van traagwerkende darmen. En met het hardlopen
heb ik altijd een klotsend gevoel, en je hoort het zelfs.
Ook al pas ik mijn eet/drink patroon aan. Misschien dat jij er ook last van hebt?

Voor eczeem kun je goede zalf krijgen bij de huisarts
Die steken wat je in je zij, die komen door het samentrekken van de mild.
Oud 04-08-2007, 15:38
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Infern0 schreef op 04-08-2007 @ 12:40 :
Jah dat laatste bedoel ik.
Kilo of 5-6, ga dinsdag naar diëtiste dus dan weet ik 't exact te zeggen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 04-08-2007, 15:58
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Ik zou ook dringend weer wat aan mijn conditie moeten doen, maar elke keer denk ik: 'morgen ga ik lopen' en dan is het de volgende dag en vergeet ik het gewoon Evy heb ik ook ooit gedaan, maar ben dan maar tot les 5 ofzo geraakt
__________________
Soija.nl
Oud 04-08-2007, 18:46
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Jeeej, ik heb mooie hardloopschoenen en vet hippe kleren om in te lopen.

Vanaf nu ga ik dus écht beginnen.
Eigenlijk wilde ik gister al beginnen, maar ik had gewerkt en ik was echt zó moe, kon niks meer en had enorme hoofdpijn. Nou ja, kan ik ook niks aan doen, morgen ga ik weer les 3 lopen en vanaf dan proberen het ritme aan te houden van Evy, eventueel aangepast aan andere fysieke inspanningen.

Zijn er nog anderen die daar tegenaan lopen? Ik wil graag ook nog een uur zwemmen per week en na de vakantie ga ik weer volleyballen, hoe pas je dat in Evy? Gewoon volleybal/zwemmen vervangen voor een les of wat?
__________________
Oud 04-08-2007, 20:38
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Miracle schreef op 04-08-2007 @ 19:46 :
Jeeej, ik heb mooie hardloopschoenen en vet hippe kleren om in te lopen.

Vanaf nu ga ik dus écht beginnen.
Eigenlijk wilde ik gister al beginnen, maar ik had gewerkt en ik was echt zó moe, kon niks meer en had enorme hoofdpijn. Nou ja, kan ik ook niks aan doen, morgen ga ik weer les 3 lopen en vanaf dan proberen het ritme aan te houden van Evy, eventueel aangepast aan andere fysieke inspanningen.

Zijn er nog anderen die daar tegenaan lopen? Ik wil graag ook nog een uur zwemmen per week en na de vakantie ga ik weer volleyballen, hoe pas je dat in Evy? Gewoon volleybal/zwemmen vervangen voor een les of wat?
Ik tennis naast het hardlopen en probeer het gewoon allebei te doen, maar dan niet op dezelfde dag.. Zo kan het weleens voorkomen dat ik meer dan 3 keer in de week met sporten bezig ben, maar dat is alleen maar goed denk ik dan
Hoe vaak zwem en volleybal jij per week?
__________________
Oud 04-08-2007, 21:20
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Les acht heb ik al 'n paar uurtjes geleden gelopen, ging wel lekker, 8x 2min lopen met weinig wandelpauze tussen, ging me vrij goed af en nog altijd ben ik op 't einde niet stikkapot dus er zit nog meer in.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 04-08-2007, 22:31
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 04-08-2007 @ 22:20 :
Les acht heb ik al 'n paar uurtjes geleden gelopen, ging wel lekker, 8x 2min lopen met weinig wandelpauze tussen, ging me vrij goed af en nog altijd ben ik op 't einde niet stikkapot dus er zit nog meer in.
Les 9 wordt leuk, twee keer 4 en één keer 5 minuten Ik ga morgen les 10 doen...
__________________
Oud 05-08-2007, 07:30
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
D-sire schreef op 04-08-2007 @ 21:38 :
Ik tennis naast het hardlopen en probeer het gewoon allebei te doen, maar dan niet op dezelfde dag.. Zo kan het weleens voorkomen dat ik meer dan 3 keer in de week met sporten bezig ben, maar dat is alleen maar goed denk ik dan
Hoe vaak zwem en volleybal jij per week?
In principe allebei 1x per week en volgens mij zijn de lessen van Evy altijd 3x per week? Dat zou dan uitkomen op 5x per week.

Ik verwacht dat ik niet meer elke week blijf zwemmen, maar volleybal is dan wel weer soms 2x per week. Hmm, lastig...
__________________
Oud 05-08-2007, 09:51
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
D-sire schreef op 04-08-2007 @ 23:31 :
Les 9 wordt leuk, twee keer 4 en één keer 5 minuten Ik ga morgen les 10 doen...
Da's iets voor morgen, laat maar horen wat les 10 wordt voor woensdag, dan kan ik me voorbereiden.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 06-08-2007, 21:24
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Les 9 was easy, niet woensdag maar donderdag pas les 10 dus even tijd om te recupereren, maar ik had weer nog overschot
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 07-08-2007, 09:16
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 06-08-2007 @ 22:24 :
Les 9 was easy, niet woensdag maar donderdag pas les 10 dus even tijd om te recupereren, maar ik had weer nog overschot
Ik vond les 10 ook meevallen, lijkt wel of ze je weer een stapje terug laat doen... Vanmiddag of vanavond les 11.
__________________
Oud 07-08-2007, 09:35
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ja ze zei 't al, allemaal stukjes van 3min... Nu ja, ik zal donderdag zien, vandaag klein beetje stramme spieren maar dat zal nog wel overgaan.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 07-08-2007, 12:41
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Vanochtend les 4 gedaan en dat kan ik nu nog steeds voelen. Misschien kan ik toch beter écht een rustdag houden en niet in m'n rustdag een uur gaan zwemmen. Ik was vanochtend al niet echt fit en nu dus nog steeds niet.

Morgen écht een rustdag en dan overmorgen les 5. Hopelijk gaat het dan weer beter.
__________________
Oud 07-08-2007, 15:07
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Miracle schreef op 07-08-2007 @ 13:41 :
Vanochtend les 4 gedaan en dat kan ik nu nog steeds voelen. Misschien kan ik toch beter écht een rustdag houden en niet in m'n rustdag een uur gaan zwemmen. Ik was vanochtend al niet echt fit en nu dus nog steeds niet.

Morgen écht een rustdag en dan overmorgen les 5. Hopelijk gaat het dan weer beter.
Rustdagen zijn in 't begin zeker wel aan te raden, op die manier geef je je spieren rust en dat hebben ze wel nodig, zeker als je vroeger nooit echt sportief was... En zelfs als je al sportief bezig was, blijft 't nuttig...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 07-08-2007, 16:36
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
pffrt spierpijn went best snel, ik heb nu al een eindje last van mijn kniegewricht, is minder
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Oud 07-08-2007, 16:38
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
O yes, ik heb 30 minuten achter elkaar gelopen en daarna nog 10 minuten erbij
Nu moet ik nog zorgen dat ik binnen 2 maanden aan de 21 km kom want ik ga samen met een vriendin de halve marathon van Eindhoven lopen
__________________
;-)
Oud 07-08-2007, 17:17
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Heleeeeen schreef op 07-08-2007 @ 17:38 :
O yes, ik heb 30 minuten achter elkaar gelopen en daarna nog 10 minuten erbij
Nu moet ik nog zorgen dat ik binnen 2 maanden aan de 21 km kom want ik ga samen met een vriendin de halve marathon van Eindhoven lopen
Dan kom je bij mij door de straat

Even een vraagje: hoe lang moet je na het avondeten ongeveer wachten voordat je kan gaan lopen?
__________________
Oud 07-08-2007, 17:50
Anika
Citaat:
D-sire schreef op 07-08-2007 @ 18:17 :
Even een vraagje: hoe lang moet je na het avondeten ongeveer wachten voordat je kan gaan lopen?
Ik wacht meestal minstens anderhalf uur na avondeten, anders is het echt niet fijn om te lopen. Maar dat verschilt misschien ook wel per persoon en wat en hoeveel je eet. Misschien moet je gewoon eens wat uitproberen, als je langer had moeten wachten merk je het vanzelf wel en dan weet je het voor de volgende keer
Oud 07-08-2007, 21:06
Verwijderd
Nou, net terug van een festival, dagje rust en vandaag dus maar weer begonnen. Ik heb het idee dat ik die eerste les van Evy uit m'n hoofd ken inmiddels, bwah. Maar goed, hij ging wel lekker makkelijk. Is ook wel logisch want mijn conditie is nog niet compleet ingekakt, maar toch
Oud 07-08-2007, 22:07
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 07-08-2007 @ 22:06 :
Nou, net terug van een festival, dagje rust en vandaag dus maar weer begonnen. Ik heb het idee dat ik die eerste les van Evy uit m'n hoofd ken inmiddels, bwah. Maar goed, hij ging wel lekker makkelijk. Is ook wel logisch want mijn conditie is nog niet compleet ingekakt, maar toch
Hehe.

Alle spierpijn hier ondertussen al weg.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 08-08-2007, 07:54
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 07-08-2007 @ 16:07 :
Rustdagen zijn in 't begin zeker wel aan te raden, op die manier geef je je spieren rust en dat hebben ze wel nodig, zeker als je vroeger nooit echt sportief was... En zelfs als je al sportief bezig was, blijft 't nuttig...
Ja, I know. Vandaag ga ik ook écht niks doen. Hopelijk lukt het me om alles beter in te plannen.
__________________
Oud 08-08-2007, 09:00
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 07-08-2007 @ 23:07 :
Hehe.

Alle spierpijn hier ondertussen al weg.
Les 11 vond ik zwaar, maar ik was gisteren sowieso niet zo heel fit volgens mij. Acht stukjes van 2 min met telkens 1 min wandelen ertussen. Omdat ze in het begin al zegt hoeveel stukjes het zijn was ik dus constant aan het 'aftellen', niet zo fijn Jij vandaag les 10?
__________________
Oud 08-08-2007, 09:15
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
D-sire schreef op 08-08-2007 @ 10:00 :
Les 11 vond ik zwaar, maar ik was gisteren sowieso niet zo heel fit volgens mij. Acht stukjes van 2 min met telkens 1 min wandelen ertussen. Omdat ze in het begin al zegt hoeveel stukjes het zijn was ik dus constant aan het 'aftellen', niet zo fijn Jij vandaag les 10?
Nopes, morgen, ik moest twee dagen rusten van Evy dus dan doe ik dat. En ik ga vanavond The Simpsons Movie kijken, dus tja.

8 stukjes van 2 minuten, is dat niet ongeveer hetzelfde als les 8?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 08-08-2007, 09:34
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 08-08-2007 @ 10:15 :
Nopes, morgen, ik moest twee dagen rusten van Evy dus dan doe ik dat. En ik ga vanavond The Simpsons Movie kijken, dus tja.

8 stukjes van 2 minuten, is dat niet ongeveer hetzelfde als les 8?
lessen 7, 8 en 9 zijn hetzelfde als lessen 10, 11, 12
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 08-08-2007, 09:41
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 08-08-2007 @ 10:34 :
lessen 7, 8 en 9 zijn hetzelfde als lessen 10, 11, 12
Ooooooooh, dan wordt 't nog easy.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 08-08-2007, 11:25
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 08-08-2007 @ 10:34 :
lessen 7, 8 en 9 zijn hetzelfde als lessen 10, 11, 12
Inderdaad, nu je het zegt! Dan vond ik les 8 minder zwaar dan les 11 Het zal toch wel met mijn algemene gesteldheid van gister te maken hebben..

Weet je wat ik trouwens ook heb.. in het begin heb ik het zwaar, na een tijdje wordt dat minder en kan ik de hele wereld aan en tegen het einde wordt het weer zwaar. Herkent iemand dit?
__________________

Laatst gewijzigd op 08-08-2007 om 11:27.
Oud 08-08-2007, 14:53
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
D-sire schreef op 08-08-2007 @ 12:25 :

Weet je wat ik trouwens ook heb.. in het begin heb ik het zwaar, na een tijdje wordt dat minder en kan ik de hele wereld aan en tegen het einde wordt het weer zwaar. Herkent iemand dit?

Dat heb ik ook wel ja, in het begin best moeilijk en dan voel ik me aan het eind alsof ik nog wel even door zou kunnen rennen. Misschien omdat je dan beter opgewarmd bent ofzo?

Het gaat bij mij de laatste tijd best slecht eigenlijk, op vakantie maar een keer gerend (les 13) en dat was best zwaar omdat het steeds bergop en -af was, toen een week later thuis nog maar een keer les 13 gedaan omdat er zo lang tussenzat en toen kreeg ik last van mijn been, twee dagen later les 14 kreeg ik weer last van mijn been, en weer 2 dagen later nog een keer les 14 weer precies hetzelfde
Nu heb ik weer iets van 4 dagen rust gehad denkik, en ik ga morgen weer terug bij les 12 beginnen zodat ik het rustig weer op kan bouwen, en dan hopen dat ik geen last meer krijg van mijn been!
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #12
Verwijderd
500 12-09-2014 13:41
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #11
Balance
500 11-09-2013 16:41
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #9
Verwijderd
500 10-01-2012 18:17
Vrije tijd Hardlooptopic #8
Hawahaai
500 13-12-2010 23:33
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #6
Larry Flint
500 08-04-2009 09:40
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #3
Miracle
500 29-11-2007 21:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55.