Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2007, 10:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik hoor tijdens het uitgaan vrij vaak een numetal-achtig nummer waarin men in het refrein heel vaak achter elkaar 'suck' roept, en ik wil nu eindelijk wel eens weten hoe het heet. Het is niet Suck van Pigface of NIN.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Advertentie
Oud 11-08-2007, 10:52
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Ceespop schreef op 20-07-2007 @ 11:49 :
Ik zoek een liedje dat als volgt gaat: And if everything ments to be broken, I just want you to know who I am..
(dacht ik)
Ik weet niet of het bRyan Adams is, maar er zit een clip bij, waarin hij in een soort toren zit, en van verrekijker naar verrekijker schuift met zijn stoel om iets te kunnen zien van mensen. Volgens mij is het ook een soundtrack voor een film..
goo goo dolls - iris

en die film is met nicolas cage, city of angels, ooit in de bioscoop gezien, BAH
Oud 11-08-2007, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 11-08-2007 @ 11:33 :
Ik hoor tijdens het uitgaan vrij vaak een numetal-achtig nummer waarin men in het refrein heel vaak achter elkaar 'suck' roept, en ik wil nu eindelijk wel eens weten hoe het heet. Het is niet Suck van Pigface of NIN.
deftones - 7 words volgens mij.
Oud 11-08-2007, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Moniek! schreef op 05-08-2007 @ 10:08 :
Hoe heet dit nummer ook alweer?
Het is dansbaar en met afrikaanse geluidjes erin. Het nr. is al een paar jaartjes oud en de clip vindt plaats de jungle ofzo. Alle mensen zijn gebodypaint in dieren (tijgers en ander wild vee die je daar in de jungle vindt) en op het laatste gaan ze in het water en loopt al de verf eraf.
Oud 11-08-2007, 12:38
Verwijderd
^ je zoekt dario g - sunchyme
Oud 12-08-2007, 04:15
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
moya. schreef op 11-08-2007 @ 11:56 :
deftones - 7 words volgens mij.
Ja, dank je.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 12-08-2007, 17:09
Verwijderd
Citaat:
moya. schreef op 11-08-2007 @ 13:38 :
^ je zoekt dario g - sunchyme
Dankje!
Oud 14-08-2007, 14:04
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Hallo,

Een beetje een stomme vraag misschien, maar ik ben op zoek naar 2 liedjes. Ik had vroeger een bandje met deze liedjes er op en zou het grappig vinden om de liedjes nog eens te horen. Ik kan me er 2 herinneren.

'Vissen, Vissen, duizenden vissen, de ene is aardig, de ander gemeen.' Dat is het enige zinnetje wat ik nog ken.

en:
'Slaap kleine vriend, je hebt het verdiend,
vertrek naar het land van je dromen,
wees maar niet bang want het duurt niet zo lang
oogjes toe.' En volgens mij hoorde er ook nog bij: 'Loekie houdt veilig de wacht.'

Dus.. komt het je bekend voor? Laat even horen
Oud 14-08-2007, 22:03
yliek
Avatar van yliek
yliek is offline
wie kan mij helpen?
er is een ouder liedje best vrolijk,volgens mij zingt een man het maar zelfs dat weet ik niet zeker...en 't enige stukje tekst dat ik ken is 'the closer you get...'en ik ben al een week aant zoeken..
__________________
-->Please believe in me...<--
Oud 15-08-2007, 00:35
denvermax
Avatar van denvermax
denvermax is offline
Citaat:
yliek schreef op 14-08-2007 @ 23:03 :
wie kan mij helpen?
er is een ouder liedje best vrolijk,volgens mij zingt een man het maar zelfs dat weet ik niet zeker...en 't enige stukje tekst dat ik ken is 'the closer you get...'en ik ben al een week aant zoeken..
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...t+lyrics&meta=

zoek et uit
__________________
Man. Today is so loopy.
Oud 16-08-2007, 12:37
SoS-ClaiRe
Avatar van SoS-ClaiRe
SoS-ClaiRe is offline
Citaat:
Vief. schreef op 10-08-2007 @ 17:17 :
Je bedoelt: King Amir - Samir's theme



Ik zoek zelf ook een nummer , maar ik weet alleen een beetje de clip:

Het is volgens mij van een (r&b) zangeres of (r&b) meidengroep uit ongeveer eind jaren '80 of jaren '90.
De clip speelt zich vooral af in een appartement (vrij wit) en er komen dan telkens mannen (volgens mij ook in politie en brandweer kostuums, maar dat weet ik niet zeker) met de lift omhoog, direct het appartement in. Dan staan ze(de zangeres en figuranten of de groep) af en toe zelf ook in de lift en ze lachen dan om die mannen/dissen ze een beetje. Ze spelen soort van met ze, als "boytoys". En ze hebben best wel lol.
Weet iemand welk nummer ik bedoel?

P.S.
Kheb al gezocht op: Destiny's Child, Whitney Houston, TLC, Toni Braxton, Mariah Carey, Jennifer Lopez, Mis-Teeq, En Vogue op youtube, maar kvind hem echt niet!
__________________
Bla bla
Oud 16-08-2007, 14:21
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 16-07-2007 @ 22:09 :
Ik ben op zoek naar het nummer dat in de heineken reclame gerbuikt wordt waarin heel de wereld stil staat als de heineken fabriek stil staat. iemand?
het nummer dus aan het einde van deze reclame, iemand?
http://nl.youtube.com/watch?v=0x9IGiFvuaU
__________________
http://www.myspace.com/aanslag

Laatst gewijzigd op 16-08-2007 om 17:42.
Oud 16-08-2007, 17:13
Vox Populi
Vox Populi is offline
Kan iemand me helpen om de artiest en/of naam van deze songs te zoeken:

Meestal gespeeld in clubs, soort dance/club met zachte bas.


1ste: "Oooh, don't you know you give a good feeling...you gotta give it up, I wanna see that candy on the dancefloor,...

you gotte give a little love, gotta give a little more, gotte give it all you got.."

(vind je op http://www.beclass.be/soho/v1/website.asp , het is Track 19.)


2de is zo'n hoge vrouwen stem op dancebeats: "I hear voices...what do they say..."


Alvast bedankt
Oud 16-08-2007, 22:37
Verwijderd
Hoe heet die nederlandse cover van Aqua - My oh my? Het ging iets van "ik wil ze allebei, één met chocola en één aardbei".

En er was ook een tijdje een groep meisjes die eigenlijk gewoon precies gekopieerd waren van de Spice Girls, ook Nederlandstalig. Wie waren zij ook alweer?
Oud 17-08-2007, 14:43
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 16-08-2007 @ 15:21 :
het nummer dus aan het einde van deze reclame, iemand?
http://nl.youtube.com/watch?v=0x9IGiFvuaU
deze? Backyard Dog - Baddest Ruffest stond bij youtube
__________________
niet alleen =)
Oud 17-08-2007, 14:48
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
Vox Populi schreef op 16-08-2007 @ 18:13 :
Kan iemand me helpen om de artiest en/of naam van deze songs te zoeken:

Meestal gespeeld in clubs, soort dance/club met zachte bas.


1ste: "Oooh, don't you know you give a good feeling...you gotta give it up, I wanna see that candy on the dancefloor,...

you gotte give a little love, gotta give a little more, gotte give it all you got.."

(vind je op http://www.beclass.be/soho/v1/website.asp , het is Track 19.)


2de is zo'n hoge vrouwen stem op dancebeats: "I hear voices...what do they say..."


Alvast bedankt
ik wil graag nummer 5 (dus track 4) alvast bedankt
__________________
niet alleen =)
Oud 17-08-2007, 15:58
koelieboelie
koelieboelie is offline
ik hoorde net een nummer op 100%nl, het was dus een nederlandstalig nummer, vrij nieuw, gezongen door mannen en de vader en heilige geest (ofzo) kwam steeds terug. Ik heb dat nummer echt nodig Maar meer herrinner ik me er niet van want ik hou niet zo van dat soort muziek

iemand?
Oud 17-08-2007, 17:02
koelieboelie
koelieboelie is offline
Citaat:
koelieboelie schreef op 17-08-2007 @ 16:58 :
ik hoorde net een nummer op 100%nl, het was dus een nederlandstalig nummer, vrij nieuw, gezongen door mannen en de vader en heilige geest (ofzo) kwam steeds terug. Ik heb dat nummer echt nodig Maar meer herrinner ik me er niet van want ik hou niet zo van dat soort muziek

iemand?
en als ik op die tekst zoek kom ik bij allemaal kerk dingen terecht
Oud 18-08-2007, 16:03
Verwijderd
Citaat:
SENSASIAN schreef op 16-08-2007 @ 23:37 :
En er was ook een tijdje een groep meisjes die eigenlijk gewoon precies gekopieerd waren van de Spice Girls, ook Nederlandstalig. Wie waren zij ook alweer?
bedoel je 'wow!'?
Oud 19-08-2007, 14:38
wup
wup is offline
Ik wil graag de titel weten van een nummer van Jamiroquai. Het refrein gaat: doodododooo dadadaaadadadaaa ( en dat dan een paar keer..) Ongeveer.

Alvast bedankt!
Oud 19-08-2007, 16:13
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Emergency On Planet Earth, dacht ik.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.

Laatst gewijzigd op 19-08-2007 om 16:17.
Oud 19-08-2007, 16:17
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
SoS-ClaiRe schreef op 16-08-2007 @ 13:37 :
Je bedoelt: King Amir - Samir's theme



Ik zoek zelf ook een nummer , maar ik weet alleen een beetje de clip:

Het is volgens mij van een (r&b) zangeres of (r&b) meidengroep uit ongeveer eind jaren '80 of jaren '90.
De clip speelt zich vooral af in een appartement (vrij wit) en er komen dan telkens mannen (volgens mij ook in politie en brandweer kostuums, maar dat weet ik niet zeker) met de lift omhoog, direct het appartement in. Dan staan ze(de zangeres en figuranten of de groep) af en toe zelf ook in de lift en ze lachen dan om die mannen/dissen ze een beetje. Ze spelen soort van met ze, als "boytoys". En ze hebben best wel lol.
Weet iemand welk nummer ik bedoel?

P.S.
Kheb al gezocht op: Destiny's Child, Whitney Houston, TLC, Toni Braxton, Mariah Carey, Jennifer Lopez, Mis-Teeq, En Vogue op youtube, maar kvind hem echt niet!
Dat klinkt als sugababes, weet niet welk nummer.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 20-08-2007, 14:35
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
botulismf schreef op 19-08-2007 @ 17:17 :
Dat klinkt als sugababes, weet niet welk nummer.
Push the Button: http://www.youtube.com/watch?v=A_cB5UNGqVs
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 21-08-2007, 18:00
SoS-ClaiRe
Avatar van SoS-ClaiRe
SoS-ClaiRe is offline
Citaat:
JanDeVries schreef op 20-08-2007 @ 15:35 :
Push the Button: http://www.youtube.com/watch?v=A_cB5UNGqVs
thanx voor je reacties, maar het is niet Push the button,
het nummer dat ik ziek is ouder (jaren 90 ongeveer)
__________________
Bla bla
Oud 24-08-2007, 14:18
Ryan.
Avatar van Ryan.
Ryan. is offline
Ik zoek een vrij nieuw nummer, soort dance is het geloof ik. Het melodietje is vrolijk en wordt door een soort van accordeon gespeeld. Heb em al een paar keer tijdens het uitgaan gehoord, herkent iemand het?
__________________
Oh don't be shy, let's cause a scene
Oud 24-08-2007, 14:49
polichinelle
Avatar van polichinelle
polichinelle is offline
In dit nummer http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF245476-01-02-02.mp3 (capslock - do it for van gogh) zit vanaf de 43 seconden een bekend klassiek stukje. Iemand enig idee hoe het heet?

Het is niet echt heel duidelijk te horen maar wel vrij bekend

thnx
__________________
i was everything you wanted until i quit
Oud 24-08-2007, 15:05
Verwijderd
Ik zoek een trance/dance/hardstyle nummer van 'vroeger'

Het nummer bestaat voornamelijk uit Whoe oe oe oe-oe, Whoe oe oe oe-oe

Iemand?
Oud 25-08-2007, 00:12
opzoek-meid:S
opzoek-meid:S is offline
Citaat:
Jyanne schreef op 26-07-2007 @ 00:22 :
Ik ben op zoek naar een nummer.
Het enigste wat ik over dit nummer weet en kan zeggen is dat het vrij lounge achtig klinkt, dit waarschijnlijk zelfs is, en er een vrouw met een hoge warme stem een deuntje in zingt. Ze zingt de klank ooh of oeh en doet dit op de volgende toonhoogtes(ik ben niet erg muzikaal aangelegd dus probeer ik het op deze manier uit te leggen):

, is de laagste toon.
. is iets hoger.
- is nog iets hoger.
' is het hoogst.

,,,, .... ---------------------------------------- '''' ---- ........................

dus

oooh oooh oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh oooh oooh ooooooooooooooooooooooh
(van de laatste oooh weet ik de lengte niet zeker, het kan ook zijn dat deze korter is)

Hopelijk begrijpen jullie dit, verder weet ik niet of er ook enige andere tekst wordt gezongen in dit nummer.

Als iemand mij de titel of uitvoerder kan zeggen zou ik de persoon in kwestie zéér dankbaar zijn, ik lounge namelijk nogal graag ^^

Groeten
Hmm ik zou je graag willen helpen! aangezien ik zelf ook vaak opzoek ben naar Lounge nummers die k niet kan vinden..
misschien dat je t nog IIETSS preciezer kan uitlegge??..

en zoek je egt niet Telepopmusik-Breathe of Stonebridge-Put em high? allebei warme vrouwenstem en lounge..

succes! x
Oud 25-08-2007, 00:16
opzoek-meid:S
opzoek-meid:S is offline
Citaat:
June bug schreef op 11-08-2007 @ 01:00 :
Hoe heet dan dat nummer met die clip waarin zo'n meisje gevolgd wordt, ze gaat onder een douche en dan gaat ze zwemmen ofzo, je ziet haar de hele tijd van de achterkant. Werd in t vorige topic ook al door iemand gevraagd maar volgens mij kwam er toen geen reactie op.
Lifelike&Kris Menace - Discopolis! heel goed nummer...
Oud 25-08-2007, 00:25
opzoek-meid:S
opzoek-meid:S is offline
en nu ben k zelf egt heel erg opzoek naar liedjes!
misschien dat iemand me kan helpe..
hier is helaas wel iets meer research verschaft dan normaal maarja als iemand zich verveeld?

www.tmf.nl en dan rechts bij 'Zoek' 'videos' aanklikken en dan Open dag Ajax intypen en dan in het begin krijg je zon superrr vet lied dat heel erg lijkt op Daft punk-music sounds better with you maar dan anders... iemand een idee hoe dit nummer heet??
ik heb geeen idee hoe ik dit zou kunnen opzoeken!!
degene die dese weet is egt mijn god.

en NÓG een moeilijke
egt iets van 4 jaar gelede ofzo kwam er op TMF [jaja trouwe tmf kijker ben ik!] zo'n hitje met ongeveer 4 vrouwen met afro-haar-pruiken en ouderwetse kleding die in zo'n oud huis gaan dansen met heel veel vlinders...
ik weet nog precíes hoe t ging maar voorzingen helpt niet denk k!
tis een droevig nummer en die vrouwe zinge.
PLEASE help me find these 2!
xxx
Oud 25-08-2007, 02:05
Ryan.
Avatar van Ryan.
Ryan. is offline
Citaat:
Ryan. schreef op 24-08-2007 @ 15:18 :
Ik zoek een vrij nieuw nummer, soort dance is het geloof ik. Het melodietje is vrolijk en wordt door een soort van accordeon gespeeld. Heb em al een paar keer tijdens het uitgaan gehoord, herkent iemand het?
Okay al gevonden, het was Samim - Heater .
__________________
Oh don't be shy, let's cause a scene
Oud 25-08-2007, 12:21
polichinelle
Avatar van polichinelle
polichinelle is offline
Citaat:
polichinelle schreef op 24-08-2007 @ 15:49 :
In dit nummer http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF245476-01-02-02.mp3 (capslock - do it for van gogh) zit vanaf de 43 seconden een bekend klassiek stukje. Iemand enig idee hoe het heet?

Het is niet echt heel duidelijk te horen maar wel vrij bekend

thnx
iemaaaand?
__________________
i was everything you wanted until i quit
Oud 25-08-2007, 17:01
polichinelle
Avatar van polichinelle
polichinelle is offline
Citaat:
polichinelle schreef op 25-08-2007 @ 13:21 :
iemaaaand?
http://83.160.165.57/polichinelle/%5...forvangogh.mp3

de volledige versie. in het begin is het het duidelijkst te horen
__________________
i was everything you wanted until i quit
Oud 26-08-2007, 14:45
Flowerless
Flowerless is offline
Ik zoek de titelsong van het programma Sixpack, MTV. Ik heb al geprobeerd bij google maar er komt niks uit
Oud 26-08-2007, 14:50
Verwijderd
^ green lizard - walk over water
Oud 26-08-2007, 14:54
Flowerless
Flowerless is offline
Citaat:
moya. schreef op 26-08-2007 @ 15:50 :
^ green lizard - walk over water
Geweldig!
Oud 26-08-2007, 18:45
koelieboelie
koelieboelie is offline
Citaat:
koelieboelie schreef op 17-08-2007 @ 16:58 :
ik hoorde net een nummer op 100%nl, het was dus een nederlandstalig nummer, vrij nieuw, gezongen door mannen en de vader en heilige geest (ofzo) kwam steeds terug. Ik heb dat nummer echt nodig Maar meer herrinner ik me er niet van want ik hou niet zo van dat soort muziek

iemand?
Oud 27-08-2007, 19:02
Chicken
Avatar van Chicken
Chicken is offline
Ik ben ook op zoek naar een nummer. Best al een oud nummer, denk minimaal 10 jaar oud ofzo?

De clip is een animatie clipje waarin een meisje met twee staartjes zingt. Ze wordt achterna gezeten door een monster en in het refrein zingt ze zoiets als: It's the world, it's the world...
Het is een dance nummertje...
__________________
Tok.
Oud 27-08-2007, 21:26
koelieboelie
koelieboelie is offline
Citaat:
opzoek-meid schreef op 25-08-2007 @ 01:25 :
en NÓG een moeilijke
egt iets van 4 jaar gelede ofzo kwam er op TMF [jaja trouwe tmf kijker ben ik!] zo'n hitje met ongeveer 4 vrouwen met afro-haar-pruiken en ouderwetse kleding die in zo'n oud huis gaan dansen
PLEASE help me find these 2!
xxx [/B]
deze bedoel je http://nl.youtube.com/watch?v=OFpu0ROaPLQ
Oud 27-08-2007, 21:27
koelieboelie
koelieboelie is offline
Citaat:
koelieboelie schreef op 27-08-2007 @ 22:26 :
deze bedoel je http://nl.youtube.com/watch?v=OFpu0ROaPLQ
ohnee dat zijn 5 vrouwn
Oud 28-08-2007, 11:56
Verwijderd
Ik zoek een poprock liedje dat enkele jaren geleden zeer bekend was. Allé het deuntje toch! Ik ken geen lyrics ik weet alleen dat het refrein bestaat uit het neuriën van "tududu tudurutu dududu..." of iets in die aard Ik weet dat iedereen hier dit liedje kent! Het is een zeer vrolijk liedje en ik wordt gek als ik het niet vlug kan downloaden!
Oud 28-08-2007, 12:08
Verwijderd
fratellis - chelsae dagger
Oud 28-08-2007, 12:12
Verwijderd
Haha nee toch niet Het is verzorgder gezonger en een ander ritme. Maar dit kon het inderdaad zijn geweest
Oud 28-08-2007, 12:41
mystry
Avatar van mystry
mystry is offline
Ben opzoek naar de muziek van de serie Highlander. (dus niet de film)
Ik weet dat het van Queen is.

Kan iemand mij hiermee helpen??
__________________
life is a mysterie
Oud 28-08-2007, 13:27
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
mystry schreef op 28-08-2007 @ 13:41 :
Ben opzoek naar de muziek van de serie Highlander. (dus niet de film)
Ik weet dat het van Queen is.

Kan iemand mij hiermee helpen??
Godver ik kan niet geloven dat ik nog op zoek ben gegaan ook terwijl je dit gewoon zou moeten fucking googelen. Hoe dan ook:
http://en.wikipedia.org/wiki/Highlander:_The_Series: The series shared the film's theme song, Queen's "Princes of the Universe". In addition the song "Who Wants to Live Forever", featured prominently in the movie, was used in the series. Also, the song "Don't Lose Your Head" could be heard in the "Free Fall" episode, guest starring rock star Joan Jett.
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 28-08-2007, 13:29
Tijdschrift
Avatar van Tijdschrift
Tijdschrift is offline
Ok, heb nummer dat ik zoek is volgens mij wel vrij bekend, dus ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik weet er echter heel weinig van: ik zal het zo goed mogelijk beschreven.
Bij het refrein gaat het zo:
wooohoo, wooohoo
Melodie: de 'wooo' is langer en hoger dan de 'hoo'
De 'wooo' van de tweede 'wooohoo' is een stuk hoger dan de eerste'.
Dit hele stuk zang is vrij hoog.
Probeer het voor jezelf te zingen zoals ik het beschreven heb, en kijk of je erachter kan komen. Als iemand me kan helpen is mijn dank levensgroot!
Oud 28-08-2007, 13:30
Verwijderd
Blur - song2

Weet niemand wat ik hierboven bedoel?
Oud 28-08-2007, 19:26
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
luiqido - narcotic?
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Oud 28-08-2007, 19:35
Verwijderd
Neen ook niet De zanger neuried werkelijk "du" (of "tu) In het ritme dat ik hierboven al heb getypt.
Oud 28-08-2007, 22:11
Verwijderd
toevallig john mayer - clarity?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Zoek je een nummer? Vraag het hier!
Verwijderd
500 26-12-2012 03:10
Muziek Zoek je een nummer #2?
Batave
24 07-01-2010 20:13
Muziek Ik zoek een nummer
G-force
6 23-12-2006 12:07
Muziek Hulp, iemand? Ik zoek een nummer...
A loved one
4 17-12-2003 15:28
Muziek Op zoek naar een nummer met een bepaalde tekst.
langejongen
3 05-06-2003 20:55
Muziek *ik zoek een nummer*
Angeleyes16
6 27-01-2003 20:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51.