Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2009, 19:40
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Dus.

Wie speelt het?
Hoe speel je het?

Ik heb hem tijdens release gekocht en heb tot nu toe alleen maar online gegamed. Ben stil aan me perks aan het unlocken en me main aussault guns aan het upgraden. Shotgun en sniper komen wel als laatste.

Ik heb nooit MW1 gespeeld, maar deze game is echt de moeite waard als je lang online plezier wilt.
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2009, 20:39
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
mjah ik had hem besteld op cdwow.nl. 35eu dus prima dacht ik maarja ong 2 weken levertijd vanaf de releasedate... heb m gedownload en zit nu die specops te doen. wel vet, maar ik erger me wel aan die juggernauts, die zijn gewoon kut.

geen lean is voor mij echt een hele dikke WTF en om eerlijk te zijn is het wat mij betreft een overkill aan verschilende wapens. te veel bs wapens die dr duidelijk voor de opvulling bij zitten, maakt het zo chaotisch allemaal.
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 23:01
Verwijderd
Ik was fan van CoD: MW Gave storyline en uiteraard is de multiplayer goed vermaak! Gespeeld op m'n mac
Sinds kort ben ik in het bezit van een xbox360 en ik heb zaterdag CoD: MW2 op de kop getikt, zondag had ik hem uitgespeeld Supergave story weer Nu een beetje met multiplayer aan de gang, wel even wennen hoor. Ben altijd gewend geweest om shooters met toetsenbord en muis te spelen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 08:39
Verwijderd
10 kbps down
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 09:44
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
FF geen geld maar volgende maand zeker halen! toch jammer dat het met steam is aangezien ik grote fan ben van clanbase. En ze moeten wel ff de console op de pc versie unlocken dat scheelt ook veel! verder heb ik alleen nog goede verhalen gehoord
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 09:57
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Ik speel het ook

Rank 34 @ online nu! Gaat wel lekker, alleen jammer dat er geen dedicated servers zijn!
__________________
Bruut for president (y)
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 20:57
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik koop hem wel eens tijdens de aanbieding ergens eind volgend jaar; ik ben niet zo van de Bruine-FPS maar het ziet er wel leuk uit.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 21:19
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik koop hem wel eens tijdens de aanbieding ergens eind volgend jaar; ik ben niet zo van de Bruine-FPS maar het ziet er wel leuk uit.
veel succes aangezien cod 4 ook 2 jaar lang 60 euro bleef
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 12:56
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
heb cod4 gespeeld dat vond ik wel een tof spel enzo maar wat ik hiervan heb gezien en gehoord ben ik niet heel erg warm geworden om het te spelen. het is inmiddels 2 jaar later de graphics zijn hetzelfde en er zijn geen dedicated servers??? waarom is iedereen zo positief over dit spel vertel het me. ik ben m nu aan het downloaden wil de single player wel een keer spelen (die is ook kort heb ik gehoord?) en als de mp ook mooi is koop ik hem wellicht. Wel als hij wat goedkoper is dan.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 12:57
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Citaat:
wel even wennen hoor. Ben altijd gewend geweest om shooters met toetsenbord en muis te spelen
hoe speel je het nu dan
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 13:24
Verwijderd
Citaat:
heb cod4 gespeeld dat vond ik wel een tof spel enzo maar wat ik hiervan heb gezien en gehoord ben ik niet heel erg warm geworden om het te spelen. het is inmiddels 2 jaar later de graphics zijn hetzelfde en er zijn geen dedicated servers??? waarom is iedereen zo positief over dit spel vertel het me. ik ben m nu aan het downloaden wil de single player wel een keer spelen (die is ook kort heb ik gehoord?) en als de mp ook mooi is koop ik hem wellicht. Wel als hij wat goedkoper is dan.
MW1 vond ik mooier dan MW2. Geen ded servers, mp is laggy soms. Geen Lean, graphics vind ik ook niet zoveel beter. Singleplayer is aardig, maar ook niet spectaculair, zoals vele reviews aangeven. Beetje overhyped imo.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 13:25
Verwijderd
Citaat:
hoe speel je het nu dan
xd00s
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 14:09
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Citaat:
MW1 vond ik mooier dan MW2. Geen ded servers, mp is laggy soms. Geen Lean, graphics vind ik ook niet zoveel beter. Singleplayer is aardig, maar ook niet spectaculair, zoals vele reviews aangeven. Beetje overhyped imo.
Dit dus. Ik ben op zoek naar een nieuwe shooter om een beetje competitive te gaan spelen en ik wilde deze gaan kopen. Maar zoals het er nu ziet gaat er hiervoor geen competitive scene komen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 14:55
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
MW1 vond ik mooier dan MW2. Geen ded servers, mp is laggy soms. Geen Lean, graphics vind ik ook niet zoveel beter. Singleplayer is aardig, maar ook niet spectaculair, zoals vele reviews aangeven. Beetje overhyped imo.
Ik heb toch redelijk wat verschil gezien vergeleken bij MW 1 verder is de public vooral geperfectioneerd (wat redelijk gelukt is qua wapens en perks) nu nog het Console erin gooien en dedicated servers dan is alles prima hoor

Citaat:
Dit dus. Ik ben op zoek naar een nieuwe shooter om een beetje competitive te gaan spelen en ik wilde deze gaan kopen. Maar zoals het er nu ziet gaat er hiervoor geen competitive scene komen.
Het gaat er wel komen maar alleen ander dan je gewend bent aangezien je games wel private kan maken en alle instellingen veranderen(behalve wapens en UAV etc maar daar kun je regels over maken) dus als bijvoorbeeld Clanbase een lijstje met regels gaat maken kan het er opizich wel van komen!
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 15:58
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Citaat:
xd00s
hehe niet gelezen

en toch jammer dat de mp zo achteruitgaat. in cod4 was het prima met promod.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 23:47
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
10 kbps down
Daar zijn nieuwsgroepen voor uitgevonden, of zoals ik het nu doe door een vriend naar mijn FTP laten uploaden.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2009, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Daar zijn nieuwsgroepen voor uitgevonden, of zoals ik het nu doe door een vriend naar mijn FTP laten uploaden.
Absoluut. Dit heeft echter minder met de torrent te maken dan met mijn wack ass internet.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2009, 01:24
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Dan blijven er 2 mogelijkheden over:
-Je familie/huisgenoten mishandelen je verbinding.
-Je woont in Kenia en deelt een 1,5mbit verbinding met de hele stad.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-11-2009, 08:05
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Ik vind dat MW2 wel degelijk een competitieve online element kent. Je moet alleen geen random teams spelen.

Verder is het unlocken van je perks + attach voor je weapons echt de moeite waard. Ik begreep gewoon niet hoe iedereen 'dit' deed, of 'dat' voor elkaar kreeg, maar namate je meer die guns upgrade en je perks goed krijgt wordt het een ander verhaal.

Verder: Left for Dead 2 uit, dus voorlopig gg MW2
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 19-11-2009, 08:52
Verwijderd
Citaat:
Dan blijven er 2 mogelijkheden over:
-Je familie/huisgenoten mishandelen je verbinding.
-Je woont in Kenia en deelt een 1,5mbit verbinding met de hele stad.
Nee hoor, mijn internet is gewoon kk wack en gaat altijd lastig doen als hij torrents download.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2009, 11:19
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
console mode voor cod4 uitgevogeld

http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=309019
Met citaat reageren
Oud 19-11-2009, 18:38
Rationeel
Rationeel is offline
mooi spel weer, ik doe alleen single player en dit spel is duidelijk moeilijker dan zijn voorganger...

dat (bonus)museum level is echt kutt
Met citaat reageren
Oud 19-11-2009, 22:34
Verwijderd
ff gedownload, singleplayer ziet er wel vet uit Ben benieuwd naar de multiplayer, want die vind ik meestal nog wel een stuk vetter. Ik hoop dat ik een paar cracked servers kan vinden, kan ik het proberen, als ik hem echt vet vind koop ik hem wel

Maar in het begin in de sp krijg je steeds "Reload" in beeld te zien als je magazijn bijna leeg is...beetje irritant gaat dat later vanzelf weg, of kun je dat ergens uitzetten?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2009, 22:35
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
ff gedownload, singleplayer ziet er wel vet uit Ben benieuwd naar de multiplayer, want die vind ik meestal nog wel een stuk vetter. Ik hoop dat ik een paar cracked servers kan vinden, kan ik het proberen, als ik hem echt vet vind koop ik hem wel

Maar in het begin in de sp krijg je steeds "Reload" in beeld te zien als je magazijn bijna leeg is...beetje irritant gaat dat later vanzelf weg, of kun je dat ergens uitzetten?
Cracked gaat moeilijk worden vriend als er alleen steamhost is
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 19-11-2009, 23:11
Verwijderd
Hamachi > steam
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2009, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Cracked gaat moeilijk worden vriend als er alleen steamhost is
ach, moeilijk...steam is ook binnen een paar dagen uit de sp gesloopt, het zou me niets verbazen als er over een paar dagen ook gewoon cracked servers te vinden zijn ;p

wel een beetje gaar dat je niet meer met Q en E om een hoekje kunt leunen :/
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 09:44
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Citaat:
wel een beetje gaar dat je niet meer met Q en E om een hoekje kunt leunen :/
qft. Wat is een fps zonder leanen :/

Er schijnt overigens nu al een crack te zijn dat je gewoon op multiplayerservers kan spelen met een gedownloade versie.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 10:06
Verwijderd
counterstrike had geen leanen en die > CoD dus ik vind het wel meevallen!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 10:07
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb het nut van leanen ook nooit gezien. wtf gewoon rennen als rambo en schieten als clint eastwood
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 10:07
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Citaat:
ach, moeilijk...steam is ook binnen een paar dagen uit de sp gesloopt, het zou me niets verbazen als er over een paar dagen ook gewoon cracked servers te vinden zijn ;p

wel een beetje gaar dat je niet meer met Q en E om een hoekje kunt leunen :/
is er al vriend van me speelt er al op volgens mij kun je er hier meer over vinden: http://fps.garena.com/forum/viewthre...extra=page%3D1
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 10:28
Verwijderd
Nouja, in vorige call of duty's (twee weet ik zeker, de rest volgens mij ook wel) kon het wel gewoon, beetje vreemd dat ze het er nu uit gehaald hebben. En het is ook maar net wat je gewend bent, ik heb veel cod2 gespeeld en daar zat het wel in...
Citaat:
is er al vriend van me speelt er al op volgens mij kun je er hier meer over vinden: http://fps.garena.com/forum/viewthre...extra=page%3D1
aight, thx voor de link, ik zal het eens proberen. Denk alleen dat je die hier eigenlijk niet had mogen zetten, want cracks enzo, denk dat ie verwijderd wordt

wel vet dat je ook kippen dood kunt schieten en dat er dan allemaal veren de lucht in gaan die beesten worden ook helemaal hysterisch als er een dik vuurgevecht aan de gang is, haha
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 10:35
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Op de Xbox heb je zelfs een achievement: knal binnen (insert time) (insert number) kippen dood

Heb nog steeds de single player niet gespeeld. Het is toch te vet om een killstreak vol te houden en met bommen en sentry guns te gaan klooien.
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 10:35
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
de crack zelf staat niet op die site als het goed is alleen instructie
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 10:38
Verwijderd
jawel, die staat er wel op (een directe link dan). maar boeie
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 11:34
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
ik heb het nut van leanen ook nooit gezien. wtf gewoon rennen als rambo en schieten als clint eastwood
je hoeft natuurlijk niet te leanen als je dat niet wilt, maar waarom dan er uit halen?

"the game is not balanced for lean" aldus IW. thefuck?

zeg dan gewoon dat het een schaamteloze consoleport is en dat er niet genoeg knoppen waren op de nub controllers.
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 13:41
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Citaat:
ik heb het nut van leanen ook nooit gezien. wtf gewoon rennen als rambo en schieten als clint eastwood
Je verkleint het oppervlakte waar de enemie je kan raken en het levert zo een voordeel op. Verder werkt rennen en schieten in cod slecht ivm andere shooters omdat het spel gemaakt is om de hele tijd die verdomde zoom te gebruiken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-11-2009, 14:10
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Citaat:
Je verkleint het oppervlakte waar de enemie je kan raken en het levert zo een voordeel op
Dat dus
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 14:46
Verwijderd
die specials ops is vet vind dat er erg vette missies bij zitten, en op veteran nog best moeilijk ook. best verslavend

en is de missie waarin je die ene hoge militair met een mes in de woestijn moet vermoorden echt de laatste? ik krijg daarna de credits en kan niet meer verder, maar in het hoofdmenu staat dat ik hem nog maar 50% completed heb. vreemd?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 15:43
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Verder werkt rennen en schieten in cod slecht ivm andere shooters
Neem aan dat je i.t.t. of t.o.v. bedoelde i.p.v. i.v.m.
Snap je me nog?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Neem aan dat je i.t.t. of t.o.v. bedoelde i.p.v. i.v.m.
Snap je me nog?
in vergelijking met
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 17:41
QuackDuckyQuack
Avatar van QuackDuckyQuack
QuackDuckyQuack is offline
Persoonlijk laat ik liever mijn geld achter voor battlefield Bad Company 2 die blijkt elke hedendaagse shooter simpelweg gaat uit de weg ruimen.

http://www.youtube.com/watch?v=DMZ9-QP2M74


http://http://www.youtube.com/watch?v=f5lnzScc6ZE
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 17:42
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
in vergelijking met
De afkorting i.v.m. staat toch echt voor in verband met
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 18:11
QuackDuckyQuack
Avatar van QuackDuckyQuack
QuackDuckyQuack is offline
Citaat:
De afkorting i.v.m. staat toch echt voor in verband met
Hier in belgië is het in verband met en jezus dat maaky toch niet uit, ik kan niet geloven dat je tijd verspilt met dingen als dat te tijpen en mijn tijd ook verspilt
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 18:35
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Het is pas geniaal hoe jij erop reageert
Je hoeft het overigens niet te lezen hoor
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 20:12
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
en is de missie waarin je die ene hoge militair met een mes in de woestijn moet vermoorden echt de laatste?
SPOILER!
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2009, 12:32
QuackDuckyQuack
Avatar van QuackDuckyQuack
QuackDuckyQuack is offline
Citaat:
Het is pas geniaal hoe jij erop reageert
Je hoeft het overigens niet te lezen hoor
Tuurlik hoef ik het niet te lezen, maar op voorhand kan ik niet weten hoe dom de reacties wel ziijn en oh god daar gaan we weer.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2009, 12:32
QuackDuckyQuack
Avatar van QuackDuckyQuack
QuackDuckyQuack is offline
Ook:
Citaat:
Persoonlijk laat ik liever mijn geld achter voor battlefield Bad Company 2 die blijkt elke hedendaagse shooter simpelweg gaat uit de weg ruimen.

http://www.youtube.com/watch?v=DMZ9-QP2M74


http://http://www.youtube.com/watch?v=f5lnzScc6ZE
Quoted for truth
Met citaat reageren
Oud 25-11-2009, 14:51
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
ziet er ook wel mooi uit ja, maar goed zo blijven er nieuwe spellen komen natuurlijk en
cod is wel een top multiplayer game, anders dan battlefield ook.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2009, 15:06
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Heb al verschillende moeilijke en lastige challanges gehaald. Wat waren tot nu toe de challanges waarin jullie de meeste tijd hebben gestoken?

Heb eindelijk me m16a4, speelt heerlijk.
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 25-11-2009, 16:14
Q
Avatar van Q
Q is offline
Ik krijg de indruk dat dit de beste COD tot nu toe is, maar zelf nog niet gespeeld (schande!). Wat vinden jullie, is dit de beste uit de reeks of geniet de voorkeur naar een van de vorige versies?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Vingeroefeningentopic #2
Dingaantouwtje
469 03-07-2013 17:18
De Kantine Al scheen ook nergens meer de zon, toch speelde hij saaiccordeon #1587
Verwijderd
501 25-07-2011 21:12
Games call of duty modern warfare 3
cenarulez
10 07-04-2011 17:27
Games Cod 7 - Black Ops
JUR-95
80 12-01-2011 19:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39.