Oud 14-04-2010, 18:08
jekentmetogniet
jekentmetogniet is offline
ik ben van plan de theorie examen volgende week te doen en ik heb er ook een vraag over, ik heb de boeken van Vekabest gebruikt om zowel de theorie als de vragen te leren/maken, nu heb ik alle 12 toetsen gemaakt en ik heb bij ze allemaal tussen de 9-18 fouten
ik ga er vanuit dat ik van deze fouten heb geleerd, ik zou de toetsen binnekort ook opnieuw maken om het opnieuw te proberen

nu is mijn vraag: weet iemand of de vragen van de theorie examen veel lijken op de vragen uit het boek?

en voor praktijkexamen: weet iemand of je de bromfiets daar krijgt om de examen te doen/uren te volgen of moet je je eigen bromfiets hebben ? het staat nergens -.-

alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2010, 19:43
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ik ken de boekjes zelf niet, ik dacht dat ik voor mijn B-theorie ook Veka-best had, maar de vorm van de vragen is op het examen wel gelijk ja. Ik ga er dan vanuit dat je een actueel boekje hebt. Maar het zullen inderdaad niet exact hetzelfde zijn, dus je moet wel de stof leren en niet die vragen

Het lijkt me dat een rijschool zelf wel brommers heeft om op te lessen/examens mee te rijden, anders is het niet echt haalbaar Stel je voor dat ze dat met andere examens ook zouden doen
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Snorscooter
Verwijderd
3 24-11-2011 09:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26.