Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Bekijk resultaten poll: Wat vind jij van Lady GaGa
Leuk, ik vind haar muziek en haarzelf als persoon leuk. 36 32.14%
Helemaal niks. Ik vind haar muziek en haarzelf als persoon niks. 61 54.46%
Ik heb nog geen mening. 15 13.39%
Aantal stemmers: 112. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2010, 13:53
flower1989
flower1989 is offline
het was zooooooooooooo ontzettend gaaf!! Helemaal vooraan Heb d'r zelfs aangeraakt
Wauw, de show was weer geweldig..

Zelfs die uren in de kou zitten waren het waard!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2010, 15:35
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ik vind haar muziek niet echt leuk om te luisteren.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2010, 19:08
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Citaat:
het was zooooooooooooo ontzettend gaaf!! Helemaal vooraan Heb d'r zelfs aangeraakt
Wauw, de show was weer geweldig..

Zelfs die uren in de kou zitten waren het waard!
Ik heb precies hetzelfde!!! Ik was niet vooraan maar 3 meter van het podium, en ze heeft mijn brief gekregen!!! Waauw wat kan die vrouw zingen, I LOVE YOU GAGA!!!!
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa
Met citaat reageren
Oud 30-11-2010, 19:21
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa

Laatst gewijzigd op 30-11-2010 om 19:43.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2010, 19:28
flower1989
flower1989 is offline
Bad Romance was idd mooi! , haha alleen wel stom.. Er gingen al zoooveel mensen weg
Bij de tribune haha

Waar heb je gestaan dan??
Ik had echt ontzettend veel geluk, ze stond de hele tijd recht voor mij ( bij de catwalk , net voor die ronding)

Pff de foto's die ik heb gemaakt zijn echt mooi geworden Maar damn wat een werk.. 760 foto's uitzoeken..

Oeeh ook leuk trouwens dat ze reageerde op onze fan actie (L)
Haha alleen waren de beveiligers niet zo blij mee

Laatst gewijzigd op 30-11-2010 om 19:33.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 14:09
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Waren jullie dat met die ballonnen? Cool, ik heb er een op mn kamer hangen en m'n hele kamer hangt vol met fanartikelen!! Ik stond aan de linkerkant van de catwalk drie meter van het podium. IK heb ook een moeilijke opgaven 695 foto's
Waaauw wat kan ze goed zingen, als iemand ooit nog zegt dat dat niet zo is! Verklaar ik ze voor gek!


KLEINE MONSTER!!!!!! YEEH!

__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa

Laatst gewijzigd op 01-12-2010 om 17:53.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 17:57
flower1989
flower1989 is offline
Ja dat waren wij met die ballonnen Dat was de fan actie, helaas deed eigenlijk alleen de linkerkant volop mee ( dus de VIP mensen) en een aantal aan de rechterkant en de tribunes.. Maar ach ze vond het leuk!

Ook aan de linkerkant ja? Heb je de goede kant gekozen.. Ze is altijd meer links als rechts.

Dat ze het nieuwe nummer zou zingen was wel gaaf!

Heb jij trouwens lang in de kou moeten wachten??
Wij hebben van half 2 tot 4 in de kou gestaan bij de vip daarna hebben we nog tot kwart over 6 binnen moeten wachten voordat we de zaal in mochten!

Oeeh maar kan niet wachten, alle vip mensen mogen een foto uitkiezen die we dan gratis op canvas krijgen (L)
Helaas waren de foto's niet echt super waar je uit kunt kiezen
Maar goed, gaat om 't idee..
Heb deze uitgekozen ;
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 18:34
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Ow leuk! Is dat bij die deluxe kaarten?
Als ze weer in Nederland komt koop ik die ook!
Dus... Dan sta ik misschien naast je! haha
Ik heb nog zo'n ballon!
En zij heeft m'n briefje!!!!!
OOOW LEUK!
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 18:44
flower1989
flower1989 is offline
Ja je mag dan eerder naar binnen en je mag dus na de show een foto uitkiezen van de site die je later op canvas thuis krijgt.

Al moet ik wel zeggen dat ik bij de ahoy de deluxe kaarten een beetje belachelijk vond. Wij mochten eerst ook niet naar binnen.. En toen we eindelijk binnen waren moesten we daar ook uren wachten.. Eten en drinken moest je ook nog betalen ( we kregen 4 gratis munten voor drinken, die konden alleen in de zaal gebruikt worden)
En omdat er maar 200 kaarten waren stonden andere mensen gewoon vooraan.

Echt zonde 200,- voor een kaartje terwijl mensen met een kaart van 65,- naast ons stonden.

Wat gaaf! Wanneer heb je die brief gegeven dan??
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 18:55
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Mijn broer heeft hem het podium opgegooid onder Teeth, ze keek m'n broer aan en wees hem erop dat ze hem gezien had. Daarna heeft ze hem opgepakt.

Maar in het Gelredome was het wel het geld waard?
En je was er gister ook of niet?
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 19:18
flower1989
flower1989 is offline
Aaah oke Leuk joh!

Gelredome idd wel Daar was het veel beter geregeld.

Nee ben gister niet gegaan, heb me kaartje verkocht. Ben behoorlijk ziek geworden van het buiten wachten..
En daarna binnen ( er werden alleen al in ons stukje 20 mensen afgevoerd).
Met citaat reageren
Oud 02-12-2010, 20:17
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Citaat:
Aaah oke Leuk joh!

Gelredome idd wel Daar was het veel beter geregeld.

Nee ben gister niet gegaan, heb me kaartje verkocht. Ben behoorlijk ziek geworden van het buiten wachten..
En daarna binnen ( er werden alleen al in ons stukje 20 mensen afgevoerd).
So, ik ben ook niet echt lekker maar ik heb het er wel voor over!
Ik hoop dat ze snel weer naar nederland komt maar we moeten zeker tot juni wachten.... dus dat is wel jammer....
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa
Met citaat reageren
Oud 02-12-2010, 20:30
flower1989
flower1989 is offline
Nja ik heb de show nu 2x gezien.. Dus vandaar dat de 2e show wel aan me voorbij kon gaan
Ja hoop het ook! Ben er dan iig wel weer bij!

Wow, heb al me foto's uitgezocht
Zitten hele mooie tussen , zooo dichtbij!

Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 16:08
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Citaat:
Nja ik heb de show nu 2x gezien.. Dus vandaar dat de 2e show wel aan me voorbij kon gaan
Ja hoop het ook! Ben er dan iig wel weer bij!

Wow, heb al me foto's uitgezocht
Zitten hele mooie tussen , zooo dichtbij!

[afbeelding]
Ik heb een hele brutale vraag denk ik
Wil je me wat foto's mailen?
Omdat wij tussen veel mensen in stonden zie je meer mensen dan Lady GaGa, bovendien ging de camera op. Of ja de batterijen gingen op...
En als ik die foto zo zie heb jij echt hele mooie foto's....
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 16:16
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Wat is die tatoeage op haar arm?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 16:37
flower1989
flower1989 is offline
Citaat:
Wat is die tatoeage op haar arm?
Het is een Duitse tekst kan zo even niet de vertaling in het Nederlands vinden maar wel in ´t engels, dus kopieer wel even snel van die site:

The tattoo is a quote from Lady GaGa's favorite philosopher - Rainer Maria Rilke

'In the deepest hour of the night, confess to yourself that you would die if you were forbidden to write. And look deep into your heart where it spreads its roots, the answer, and ask yourself, must I write?'


Edit:
@ ladygagafan1
Stuur me je mail maar in PB. Dan stuur ik je wel wat foto's!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 19:19
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Ja, ik vind het een mooie tekst
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa
Met citaat reageren
Oud 05-12-2010, 16:05
flower1989
flower1989 is offline
@ ladygagafan1
Hier alvast een aantal foto's. Heb de rest namelijk bij me ouders op de laptop, en die zie ik pas over een tijdje.














Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 17:14
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
HEILIGE MARIA!
Waauw, echt hartstikke bedankt.... WOW!!!
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 18:51
flower1989
flower1989 is offline
Haha is goed hoor
Ik zal wanneer ik bij me ouders kom de rest even naar je mail sturen..
Weet alleen niet wanneer het word, moet elke dag werken helaas..
Met citaat reageren
Oud 10-12-2010, 18:57
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Citaat:
Haha is goed hoor
Ik zal wanneer ik bij me ouders kom de rest even naar je mail sturen..
Weet alleen niet wanneer het word, moet elke dag werken helaas..
Hoeft niet gehaast hoor!
Ik heb alle tijd!
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 19:47
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
ik heb een lang verhaal en zal het maar even vertellen.

Nu, de tijd na het concert voel ik me eigenlijk volkomen K*T, maar vraag me niet waarom. Als ik foto's zie, sterker nog alleen als ik haar naam hoor, word ik verdrietig en voel ik me.... niet echt, nou ja... het valt niet uit te leggen... Ik word stil en vaak moet ik huilen. Ik heb het idee dat ze iets met me doet. Ze heeft me geholpen maar nu... She ate my hart... Ik heb eigenlijk het idee dat ik.... ik weet het niet... Soms vraag ik me af, zoals veel échte fans, dat ik meer voor haar voel. Op een punt is dat zo, ze is meer voor me dan zomaar een zangeres, maar het is niet zo dat ik écht verliefd ben. Ik krijg een soort van buikpijn, maar ik accepteer en vind het goed dat ik niet bij haar kan zijn. Zo is het goed. Maar nu ik naar het concert ben geweest ligt mijn leven een beetje overhoop. Zoals ik al zei, ik kan niet meer normaal aan haar denken zonder heel emotioneel te worden. Ik kan geen lied meer luisteren zonder naar de tekst te luisteren en als het ware te voelen wat zij voelt. Ik kan geen videoclips meer bekijken zonder haar geweldige lach te bewonderen... (zie "Just Dance" 2:38 min.) Ik kan geen "Lady GaGa-sites" meer bekijken zonder te denken.... dat ik nooit een kans maak... geen kans om haar ooit te zien. Terwijl dat nu toch echt mijn grootste wens is.... Ik weet even niks meer. Alleen dat ik me echt rot voel. Ze heeft me gelukkig gemaakt. Nu maakt ze me iets te gelukkig, zo gelukkig dat het vervelend word... Snap je hem nog?
Nou ja... Dankje voor het lezen!
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa

Laatst gewijzigd op 15-12-2010 om 19:52.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 18:07
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Een artiest kan het grote voorbeeld voor je zijn, ik ben dan toevallig geen fan van haar, maar als ik mijn grote voorbeeld (James Hetfield) aan Nothing Else Matters hoor beginnen lopen de rillingen me al weer over de rug. Dit is logisch te verklaren, want grote artiesten komen niet bijzonder vaak in Nederland, en ja, dat je je grote voorbeeld dan niet nog een keer kan zien kan lastig zijn, maar dat gebeurt.
Lady Gaga is dan ook nog eens een artiest die eigenlijk best commercieel is, dus dat wordt je ook weer om je oren gegooid, niet dat ik nu heel links ga zeggen dat de platenmaatschappijen slecht zijn, maar hun doel is wel geld verdienen, en met mensen verslaafd maken lukt dat goed.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 21:17
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Dat zou heel goed kunnen...
Voor de mensen die het graag willen lezen, heb hier nog een tweede versie van dat verhaal:

Spoiler


__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 22:31
hoijong
hoijong is offline
nee, geef mij kelly clarkson maar. zei is gewoon een geweldige zangeres. ze is de koningin van de liefdesliederen.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2010, 11:12
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Dat kan, als jij dat vind.
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 13:46
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Ben er achter gekomen dat in de songtekst van Just Dance het volgende staat: We worden zeiknat vanavond...

Geweldig om te weten niet?
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa

Laatst gewijzigd op 18-12-2010 om 15:36.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 13:58
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
We're getting hosed tonight lijkt me eerder te betekenen we worden stomdronken vanavond.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 14:07
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Dan zal een of andere idiote website vertaal dinges het fout hebben. ok:
ik heb vandaag toch zo iets leuks ontdekt in de songtekst:
We worden stomdronken vanavond.

Leuk hae?
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 14:09
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Nah, hosed komt van hose wat slang betekent, als in brandweerslang of tuinslang.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 14:12
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
ok... zeiknat... stomdronken, vind ik best een groot verschil...
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 14:14
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ja, maar dat verklaart waarom je een verkeerde vertaling krijgt, vertaalmachines houden weinig rekening met uitdrukkingen.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 14:15
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Ah zo. Ok bedankt!
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 15:22
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Ohja, heeft iemand nog wat aan te merken op dat drama-verhaal hierboven?
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa

Laatst gewijzigd op 18-12-2010 om 15:35.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 16:48
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Ja, laat je leven niet zoveel beinvloeden door iemand die je persoonlijk niet kent.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 16:54
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
JIj valt ook met de deur in huis
Ok als jij dat vind, maar als ik nou kon kiezen wie me hielp was dat een stuk makkelijker....
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 16:55
Verwijderd
ik denk dat je een passie in je leven kan proberen te vinden. Misschien wel muziek, tekenen, koken, schrijven of iets anders waarvan jij intens gelukkig wordt. Zo focus je uiteindelijk minder op je idool.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 17:03
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Kan, ik speel ook al keyboard waar ik me ook heel erg op focus maar veel nut heeft het niet.
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 17:05
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Als je het wilt hebben over je 'obsessie' met Lady Gaga (om het zo te noemen) dan kun je misschien beter een apart topic openen (op psych ofzo) en het onderwerp in dit topic gewoon op Lady Gaga te laten.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Kan, ik speel ook al keyboard waar ik me ook heel erg op focus maar veel nut heeft het niet.
doe mee op school met een bandje, regel een optreden. Daar begin je mee.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 17:07
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
ow, neu zo erg is het niet denk ik.. Obsessie mag je het noemen!
Maar misschien staat er over een paar dagen we een topic op psych, ik weet het nog niet.
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 17:08
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Citaat:
doe mee op school met een bandje, regel een optreden. Daar begin je mee.
goed idee! Zal eens kijken
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 17:11
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
ow, neu zo erg is het niet denk ik.. Obsessie mag je het noemen!
Maar misschien staat er over een paar dagen we een topic op psych, ik weet het nog niet.
Eigenlijk was het een stille hint om het hier weer over Lady Gaga te hebben en niet over jou, zegmaar!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 18:45
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Ok, heb zin in februari: Born This Way komt uit, ik kan niet wachten. Er zitten mooie liedjes in (zie You and I) en de slogan is, zoals ze in de show in november zei: "I'm beautiful in my way, cause god makes no mistakes. I'm on the right track, baby I was born this way.
Wat ik vreemd vond in Ahoy was dat ze zei dat ze nog single was en op vrouwen viel. Dat laatste is geen verassing maar dat eerste wel. Ze heeft een vriend en ze hebben trouwplannen (zeggen ze). Ik geloof niet dat ze ooit zou liegen tegen haar little monsters, dus het zou me niets verbazen dat vriend en trouwplannen zijn om de paparazzi stil te houden. Maar stiekem, ik weet niet waarom, zou ik het jammer vinden als ze ging trouwen.. Onzinnig eigenlijk. Maar ik geloof er niet in dat zij nu al zou trouwen, ze zegt namelijk nooit seks gehad te hebben onder haar tour. En een nacht na het huwelijk zonder seks... Lijkt me niet logisch... De trouwplannen zijn (voor de mensen die het willen weten) in december. Dan zou de pers een beetje moeten opschieten om het bekend te maken... Er staan inmiddels wat berichten op google, maar zijzelf heeft het nooit over haar trouwplannen, op twitter, facebook, haar official site, en in Ahoy niet... Dus....

(you and I in rotterdam staat bovenaan deze pagina: Speechless and you and I new song oid.)

Maar hier de volledige versie:




Het liedje in het begin is monster waar dus "he ate my hart" in voor komt.
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 18:49
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
^ Dit is geen pruik ^
Ik heb ze allemaal gezien: gitaristen, drummers... waauw...
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 19:08
flower1989
flower1989 is offline
Laatste wat ik ervan heb gehoord is dat ze weer single was..
Dus trouwplannen zouden dus ook van de baan zijn.

Vind het overigens wel ontzettend jammer dat vrijwel elk nummer van de nieuwe cd al bekend is..
Had het leuker gevonden om nog af te wachten... Nu heb ik er al een aantal gehoord.

Overigens @ Ladygagafan1
Morgen ga ik richting me ouders. Om even te kijken voor de foto's dus als ik ze heb zal ik ze doorsturen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 19:12
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Ow, ja leuk! dankjewel.

You and I vind ik wel een mooi liedje. Welke heb jij al allemaal gehoord dan?
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 14:14
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Citaat:
Hoe weet je dat ze die kledingstijl zelf wil dragen en dat het niet moet van de producers? Op deze manier krijgt ze namelijk wel meer fans en dus meer geld in het laatje voor de producers.
Zo te zien krijgt ze daar trouwens ook veel haters door, dus stel dat het reclame zou zijn is het de idiootste reclame stunt ooit.
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 14:16
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Zo te zien krijgt ze daar trouwens ook veel haters door, dus stel dat het reclame zou zijn is het de idiootste reclame stunt ooit.
Slechte reclame is goede reclame.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 14:32
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Citaat:
Slechte reclame is goede reclame.
Hoe bedoel je, na al die K reclames van venisch oxi action oid. ben ik never nooit meer van plan het te kopen.

Of snap ik het niet
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Lady Gaga Morgen jarig
Verwijderd
1 27-03-2012 17:49
Psychologie Obsessies/tieneridolen
Batave
16 13-04-2011 15:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02.