Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2011, 14:02
driekesman
driekesman is offline
Hallo allemaal,

Voor school doe ik onderzoek naar jullie mening over elektrische scooters. Daarom heb ik een enquête gemaakt op internet. Ik zou jullie graag willen vragen om deze in te vullen.

Hij begint met een paar algemene vragen en duurt 5 à 10 minuten. Jullie zouden me hier erg mee helpen.

http://www.thesistools.com/web/?id=232773

Ik rijd zelf inmiddels geen scooter meer, maar een Kawasaki Ninja . Helaas is het winter en ligt de eerste pekel weer op de weg...

Alvast bedankt voor het invullen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2011, 15:50
Arnold207
Avatar van Arnold207
Arnold207 is offline
met het lezen van de topictitel dacht ik eigenlijk direct aan scootmobiel apparaten xD
zal em eens invullen
Met citaat reageren
Oud 06-12-2011, 16:20
driekesman
driekesman is offline
ja misschien is e-scooter een betere term, maar dan nog zit je met dat probleem. Het is wel zo dat op bijna alle (verkopende) sites deze term gebruikt wordt, vandaar dat ik hem ook gebruik. Ik snap de verwarring.

Super bedankt voor het invullen!
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 17:58
::Tom::
::Tom:: is offline
Citaat:
met het lezen van de topictitel dacht ik eigenlijk direct aan scootmobiel apparaten xD
zal em eens invullen
Maar ik denk juist wel weer anders over Elektrisch Scooters en Elektrische scootmobielen, toch is ongeveer hetzelfde qua term.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is wel voor schonere wereld om een Elektrische scooter te hebben en ermee te rijden valt. Zelf rij ik geen scooter, niet mogelijk i.v.m. spierziekte.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35.