Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2013, 12:38
joey10076
joey10076 is offline
hallo ik wil een minibike gaan kopen of midibike of dirtbike.
het probleem is het zijn allemaal vrij klijnen dingen ik zie soms dat grote mensen er op rijden heb er zelf ook ooit op gereden maar ben nu zeker 15 cm groter dus ik wou weten valt er een beetje op te rijden als je groot bengt ik word rond de 1,90 later zij de dokter maar tegen die tijd heb ik al een scooter ofzo
ik weet dat je er niet op de openbare weg mee mag maar mij vriend heeft een heel groot terein met beton waar ik ook een keer per week mog komen rijden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2013, 13:01
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Minibikes zijn eigenlijk bedoeld voor kinderen maar je ziet er ook wel volwassenen op rijden. Lijkt me niet echt comfortabel want als je een beetje lang bent (zoals jij) zitten je knieen ong. bij je oren. En als je er een koopt rij dan idd alleen op het terrein van je vriend want als ze je op de openbare pakken heb je een dikke boete en je bent dat ding mss kwijt. Bovendien ben je ook niet verzekerd!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 20-03-2013, 14:23
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
als je toch op een privéterreintje gaat rijden zou ik lekker een crossmotor nemen en niet suf op beton rondjes rijden maar ergens op een crossbaantje.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 09:41
Verwijderd
Waarom denk je dat je er jarenlang minimaal een keer per week op zal gaan rijden?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 10:22
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Mag het wel één keer per week? Ik zou 'm maar goed te vriend houden dan...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 19:49
joey10076
joey10076 is offline
ik ken meer mensen waar het mag maar hij zit bij me in de klas en ken hem nu al 4 jaar ofzo dus
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 20:15
Verwijderd
dus
Met citaat reageren
Oud 22-03-2013, 11:49
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Dat kan:



__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2013, 12:03
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
Minibikes zijn eigenlijk bedoeld voor kinderen maar je ziet er ook wel volwassenen op rijden. Lijkt me niet echt comfortabel want als je een beetje lang bent (zoals jij) zitten je knieen ong. bij je oren. En als je er een koopt rij dan idd alleen op het terrein van je vriend want als ze je op de openbare pakken heb je een dikke boete en je bent dat ding mss kwijt. Bovendien ben je ook niet verzekerd!
Minibikes gaan 30 tot 100+ km/u, dat is toch niet echt bedoeld voor kinderen Er is wel een subgroep van mini/kleine crossmotoren - pitbikes - die door jeugd gebruikt wordt, maar dat is toch van een wat andere orde.

Als je iets uit die laatste groep zoekt, doe dan wat Pluis zegt en ga gewoon op zoek naar een normale crossmotor waar je 'later' ook op kan. Maak er je hobby van Nadeel is dat die dingen vrij prijzig zijn (en je er, tenzij hij voldoet aan de juiste eisen en voorzien is van kenteken, ook de weg niet mee op mag). Dan mag je ook leren sleutelen want er wordt niet bepaald zachtzinnig mee omgesprongen

En anders zoek je gewoon een oude brommer die niet zoveel kost, voer die eventueel wat op en ga daar mee crossen op eigen terrein.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 15:14
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Of deze
Met citaat reageren
Oud 28-03-2013, 15:19
joey10076
joey10076 is offline
hookee je bent een "BAAS'' nu weet ik zeker dat ik op een minibike kan rijden haha
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53.