Oud 17-02-2014, 02:27
Arthur@95
Avatar van Arthur@95
Arthur@95 is offline
Hooi forummers,
Ik zit nu dus echt met een groot dillema!

Vorig jaar (dus 2013) november is het uit gegaan tussen mij en me (nu dus ex) vriendin! Zoals iedereen had ook ik er veel moeite mee om het met rust te laten. Ik wilde constant mijn excuus aanbieden en ik voelde me een week (misschien meer) ongelukkig en zeer depressief. Ik ging spijbelen en dat werd erger en erger.

Ik hield wel gwn contact met haar omdat we afgesproken hadden vrienden te blijven. Via Whatsapp hebben we contact, ik ga nog vaak bij haar langs. Het is misschien te gezellig(vind ik), ik zie haar graag, we zijn bovendien bijde verder aan t zoeken naar een nieuwe vlam, maar bij ons beide wil t niet echt lukken. Ik heb al met een paar meisjes afgesproken, but i end up thinking about My ex everytime, bovendien heb ik (dankzij mijn 2e hobby) nog een unfinnished business, namelijk de computer van haar was stuk en die beloofde ik te maken, dat is uiteraard gelukt (iknw het klinkt echt raar)
Maar ik vind het geweldig om dingen te doen. Vooral voor haar.

Nu een tijd later ben ik van mening dat hoe hard ik ook probeer het uit me Hoofd te zetten, hoe ik ook probeer me gedachte bij school of bij het zoeken naar een andere te houden, het me niet lukt haar te vergeten.

Ik zit hier echt mee, ik heb al verscheidene keren een soort van gevraagt of ze echt niet een vergissing gemaakt heb dat ze het uit gemaakt heb.

Nog een voorbeeld: laatst was het dus Valentijn(dag des liefdes) nou ik wetende dat zij zich zo alleen voelde, een leuke kaart gekocht en wat liefs geschreven en die persoonlijk bij haar in de brievenbus gegooit en met een klap dat klepje een keer laten klapperen en snel weg gerend en weggefietst (in de regen, ik "zeiknat" alleen even 30 km gereisd om een kaartje persoonlijk door de brievenbus te gooien, hoe gek mag t worden)

Iemand ervaringen met verliefde gevoelens voor je ex? Ik weet niet wat ik wil voelen. Ik wil haar zoieso niet kwijt.

Plz help me
Groetjes Arthur
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2014, 06:51
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Alle contact verbreken, misschien kunnen jullie over een paar jaar gewoon vrienden zijn. Nu is dat niet mogelijk en ga je eraan kapot
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 17-02-2014, 06:58
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Contact verbreken.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2014, 09:31
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
Ja, ga op zoek naar iemand anders, dan vergeet je haar snel genoeg. Verder ook geen rotzooi meer door dr brievenbus douwen... en als ze weer iets van je nodig heeft, gewoon zeggen dat je nu even geen tijd hebt.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2014, 11:35
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Contact verbreken.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2014, 11:41
Verwijderd
Zo lang je steeds whatsappt en regelmatig samen dingen doet, heb je ook geen kans om over haar heen te raken. Zie haar een tijdje niet, wacht tot het gevoel helemaal weg is en probeer dan nog eens of je vrienden kunt zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2014, 14:26
Arthur@95
Avatar van Arthur@95
Arthur@95 is offline
Kut.... Hier was ik al bang voor
Met citaat reageren
Oud 17-02-2014, 16:44
Arthur@95
Avatar van Arthur@95
Arthur@95 is offline
en wat als ik kies dat niet te doen ?
ik bedoel ... ik weet t gwn niet... misschien houd ik mezelf wel voor de gek.??
Groetjes Arthur
Met citaat reageren
Oud 17-02-2014, 16:52
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Als je er van houdt het jezelf heel moeilijk te maken dan moet je gewoon zo doorgaan natuurlijk. Wil je je weer normaal voelen en weer normaal de draad van je leven oppakken zonder slapeloze nachten en eindeloos hol zijn van binnen... Dan moet je er (voor nu) een punt achter zetten. Zorg eerst weer dat je zelf goed functioneert, wordt eens lekker verliefd op iemand anders of scharrel wat raak. Als je haar los kunt laten en gewoon, in je eentje, gelukkig bent, dan heb je haar niet meer nódig en kun je gewoon vriendschap hebben
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 17-02-2014, 17:15
Arthur@95
Avatar van Arthur@95
Arthur@95 is offline
hmm.. zoals ik zei: i tryed that, maar ja idk. ik heb zoieso altijd moeite met dit soort dingen..
ik weet zelf niet wat ik wil. ik doe meestal maar wat.
Groetjes Arthur
Met citaat reageren
Oud 17-02-2014, 17:18
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Kennelijk heb je dat niet (goed) gedaan dan. Niet alleen daten met anderen, maar gewoon GEEN contact. Geen mailtjes, geen appjes, geen facebookberichten, geen dingen bij haar langsbrengen. NIETS
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 17-02-2014, 19:50
Arthur@95
Avatar van Arthur@95
Arthur@95 is offline
nog een moeilijkheid er bij, alleen wil ik die niet echt nu en hier vertellen, zodat iedereen t kan lezen, niet echt fijn.
degene die me echt wil helpen mag me voor deze info wel een PM sturen.

hoop snel te horen.

Groetjes Arthur
Met citaat reageren
Oud 18-02-2014, 22:33
Arthur@95
Avatar van Arthur@95
Arthur@95 is offline
?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2014, 09:09
jeroeno
jeroeno is offline
Bekend verhaal dit soort dingen kosten gewoon tijd. En het wordt er niet makkelijker op als je contact blijft houden. Er zijn denk ik twee mogelijkheden je bouwt het contact af en hierdoor nemen de gevoelens ook af. Of optie 2 je blijft contact houden en jij of zij krijgt een nieuwe relatie en dan kom je er nog "slechter" van af over het algemeen. Dus mijn advies bouw het langzaam af en ga ieder je eigen weg.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2014, 10:07
Arthur@95
Avatar van Arthur@95
Arthur@95 is offline
Dat is een reëlere optie voor me.
Ik ga voor optie 1
Thnx
Groetjes arthur
Met citaat reageren
Oud 19-02-2014, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Nog een voorbeeld: laatst was het dus Valentijn(dag des liefdes) nou ik wetende dat zij zich zo alleen voelde, een leuke kaart gekocht en wat liefs geschreven en die persoonlijk bij haar in de brievenbus gegooit en met een klap dat klepje een keer laten klapperen en snel weg gerend en weggefietst (in de regen, ik "zeiknat" alleen even 30 km gereisd o
Heeft ze daar enige reactie op gegeven? Dan hoef je ook nooit meer te vragen of ze zich vergist heeft.
En je wil het niet horen, maar kans maak je iig niet meer. Terg jezelf dan niet en kap voor nu het contact compleet af. Langzaam afbouwen is alleen maar jezelf langer kwellen.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2014, 21:31
Arthur@95
Avatar van Arthur@95
Arthur@95 is offline
Ja ze heb antwoord gegeven zal zo even vertellen Okey.
Groetjs arthur
Met citaat reageren
Oud 21-02-2014, 15:24
Heer Wil
Heer Wil is offline
Juist als ze afstand wil nemen van jou moet je die afstand niet weer gaan verkleinen door haar weer na te gaan lopen, want dan zal ze alleen maar volharden in nee zeggen. juist door contact te verbreken geef je haar weer wat ademruimte om misschien in de toekomst weer eens contact te hebben
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-02-2014, 23:32
Arthur@95
Avatar van Arthur@95
Arthur@95 is offline
Maar ze heeft nooit aangegeven dat ze geen contact meer wilde! En ik weet waardoor dat komt, dat is namelijk de 2e moeilijkheid waar ik t over had (of hoe je t ook wil noemen)

Maar dat ga ik alleen aan diegene vertellen die ook daadwerkelijk iets wil doen en me respecteren etc (dus niet voor gek verklaren)
Groetjes Arthur
Met citaat reageren
Oud 25-02-2014, 05:06
Verwijderd
Ja gast, als je maar de helft wil vertellen... Sowieso zeggen mensen niet dat het contact verbreken het beste is als dat niet het beste is. Iedereen die dat zegt heeft al gelijkaardige shit meegemaakt, weet hoe het voelt, heeft ook moeite, pijn en verdriet gehad om die beslissing te nemen. We zeggen dat niet om het je moeilijk te maken. Maar stel dat er inderdaad iets zo vreemd nog aan de hand is dat de hele situatie toch echt wel om een andere aanpak zou vragen, dan kun je het mensen niet kwalijk nemen dat ze hun reactie geven op basis van de info die ze hebben en niet op basis van die wat je niet wil vertellen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2014, 11:34
Arthur@95
Avatar van Arthur@95
Arthur@95 is offline
true thnx^.^
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Houd nog van je ex
Jason2
15 31-12-2010 09:35
Liefde & Relatie laat dingen je ook vaak denken aan je ex?
DS-1992
8 26-12-2009 22:53
Liefde & Relatie verwerken van je ex
divindae
112 24-10-2006 10:20
Liefde & Relatie Gezeik met je ex..
KiMZz
24 30-12-2004 16:33
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40
Liefde & Relatie "ik houd van je"
SpiT
22 26-08-2002 16:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25.