Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2014, 22:57
Max078
Max078 is offline
het is rond deze tijd van het jaar alweer 1 jaar en 2 maanden zins dat het uit is!.

Ik heb een relatie gehad van 1 en een half jaar met een ontzettend leuke jongen. het is enorm fout gegaan, we kregen ruzie om het domste wat er is financiën. ik had belooft het 1 en ander te betalen voor mij ex en ik zou het terug krijgen. om een gegeven moment moest hij teug betalen. en het ging miss. hij verteld vrienden dat ik geld van hem afdwingend en hij het niet snapte. na gepraat met vrienden en met hem was alles duidelijk en kreeg ik mijn geld niet. ik vond het helemaal niet erg, gezien in mijn ogen we dan een soort van door streven naar de toekomst.

Hij trok zich op een gegeven moment terug en zij dat hij niet meer van me hield. en het niet meer zag zitten. ik ben toen kapot geweest en er was een leuke jongen die me opving. daar heb ik nu inmiddels een jaar mee.

iedere maand op de datum dat ik me ex ontmoeten ben ik verdrietig en heb besloten dat ik mijn vriend moet vertellen wat ik voel. ik wil terug naar me ex.

Het gevoel was nog niet zo gek sterk tot dat ik door kreeg van een paar gemeenschappelijke vrienden dat hij ook enorm er mee zit en me mist.

ik deed wat onderzoek en kwam tot de ontdekking dat hij nog steeds geen nieuw vriend heeft. ik bedacht me hij moet er dus echt mee zitten. ik probeerden hem op te zoeken op facebook en kwam er achter dat hij me heeft geblokkeerd op facebook. ik zag dit als een slecht teken.

ik heb toen besloten een bericht op te typen en dit naar hem te sturen ons school platform. (we hebben een hele grote school, dus zie hem niet) ik stuurde dat goed met mij ging en ik me af vroeg hoe het met hem ging en dat ik een keer wilde afspreken om wat te drinken.

hij heeft het bericht gelezen ik kreeg er een notificatie van. alleen ik heb niks meer gehoord.

ik wilde het nog een keer proberen, omdat ondanks alles ik toch verlieft op hem ben geraakt. en ik alle slechte dingen in de relatie die we hadden niet meer zie.

wat moet ik doen. hoe pak ik dit aan! ik ben ontzettend in de war
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2014, 07:05
Verwijderd
Niet. Als iemand je blokkeert op fb en geen bericjt terig typt, is het duidelijk dat hij geen contact met met je wil. Liefde moet van twee kanten komen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie help...ik wil men ex trg en ik durf geen contact te make (ik weet niet wat te zegg)
jannik
10 06-05-2010 21:23
Liefde & Relatie wil me ex terug
Fay
53 28-08-2007 14:55
Liefde & Relatie ik wil mijn ex terug
loveless
35 26-01-2007 18:57
Liefde & Relatie wat moet ik nu???
kimmel
15 21-07-2003 19:55
Liefde & Relatie WiL mijn EX terug!!!
Shawna
6 08-04-2002 13:32
Liefde & Relatie Ik wil mijn ex terug
HipHopSter
7 03-04-2002 21:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.