Oud 19-02-2020, 02:09
Thijs0001
Thijs0001 is offline
Hoi allemaal,

Ik wou binnenkort met 3 vrienden (dus 4 personen in totaal) spacecake maken. Ik wou dit doen met een dokter Oetker brownie mix (deze: https://www.ah.nl/producten/product/...brownies-choco ) aangezien hier boter bij moet. Ik wil deze boter dan dus vervangen door wietboter (is dit überhaupt een goed idee of kan ik beter zelf de ingrediënten bij elkaar doen?). Na online gezocht te hebben kan ik geen definitief antwoord vinden over de hoeveelheid wiet die ik moet toevoegen. Sommige mensen zeggen dat je ongeveer 1/0,5 gram per persoon moet hebben maar weer een andere website zegt dat 5-10 milligram thc het beste is voor de eerste keer. Aangezien de gemiddelde wietsoorten in nederland 10% thc bevat zou 1 gram per persoon dus 100 milligram per persoon zijn, lijkt mij dan te veel. Zou ik dan dus 1 gram wiet met 4% thc moeten gebruiken (40 milligram in totaal, 10 per persoon, en dan allemaal beginnen met 1/8ste van de brownie) of meer? 4 gram gewone wiet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2020, 02:12
Thijs0001
Thijs0001 is offline
Heb trouwens geen toegang tot knipafval, alleen gewone wiet of hasj uit de coffeeshop
Met citaat reageren
Oud 10-03-2020, 09:32
Klok
Klok is offline
heb laatst ook voor de eerste keer spacecake gedaan, we waren met zn vieren ook en hadden 3 gram amnesia haze voor 4 personen dus. Iedereen was behoorlijk high, maar ik had best wat meer kunnen gebruiken want zo high was ik ook weer niet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:32.