Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2001, 22:54
Da Girl
Da Girl is offline
Wat vinden jullie van mensen die altijd aangeschoten zijn met uitgaan?

Laatst gewijzigd op 18-09-2018 om 14:33.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2001, 23:28
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Nou ja, kweenie... 't is misschien wel zo dat je met drank op meer lol hebt (de meesten althans), maar om nou elke keer als je uitgaat zwaar aangeschoten te zijn, lijkt mij persoonlijk toch ook wel wat overdreven.

En wat het met je lichaam doet, ja, lmd... niet veel goeds in ieder geval als je je een beetje inhoudt valt het allemaal wel mee, lijkt me, maar als je echt elke week strontlazarus bent krijg je daar denk ik vanzelf wel een keer last van.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 23:59
Zinloos?
Zinloos? is offline
Op zich niet vreemd (heb het zelf ook regelmatig).

Wat drank mogelijk met je lichaam doet:

- tijdelijk verlies van geheugen/ orientatievermogen
- lever/ maag/ alvleesklier problemen
- etc
__________________
ik wou ook ff wat zeggen dus vandaar. Lid van de nachtploeg
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 12:47
harrypjotter
harrypjotter is offline
Het komt genoeg voor, als ik het maar gezellig heb, en vaak komt dat door de drank wel ten goede, maar ik kan niet al te lazerus zijn, of niet op het laatst meer, anders worden me ouders weer boos
__________________
With great power comes great responsebillity.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 15:46
poecilotheria
poecilotheria is offline
na ik vind het niet gek als ik uitga ben ik ook ongeveer altijd zat ja waarom niet ik ga ook niet elke week uit ofzo dus als ik ga is het meteen voor een goeie hehe
__________________
onze vader die uit de hemel schijt, onze moeder die ons dagelijks brood snijdt. geef ons maar dagelijks friet, en vergeet vooral de mayonaise niet!
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 18:40
B@DG!RLinLOVE
B@DG!RLinLOVE is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
ik ben eigelijk altijd wel zwaar aangeschoten. Vinden jullie dit gek/stom/dom/idioot enz. ? ik doe het gewoon om lol te hebben en omdat ik drank lekker vind, soms ook om bepaalde gevoelens weg te drinken, maar daar gaat t hier niet om.

en wat doet het met je lichaam?
neej vind ik helemaal niet gek/stom/dom/ idioot!!! ik ben eigelijk ook altijd als ik uitga zwwaaar aangeschoten!!! ik doe t idd ook om lol te hebben!! want ik vergeet echt gewoon alles als ik aangeschoten ben is echt vet relaxed!!ik kan echt helemaal uit mn dak gaan als ik aangeschoten ben! echt cool!sommigen vinden et misschien maar gaar dat je veel drinkt enso en ze zeggen dat je zonder drank ook lol kan hebben...dat is ook wel zo maar met drank vind ik gewoon heel erg kewl!!!
xxxxxx
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 00:57
Undeclinable
Avatar van Undeclinable
Undeclinable is offline
Vind het eigenlij kbeetje zielig dat je je helemaal lam moet zuipen om lol te kunnen hebben.. just mho ..

Paar biertjes op een avond vinnik wel lekker, maar wil dr zelf wel bij blijven....

__________________
Western civilization? That would be a good idea! | Don't confuse the major opinion with the truth..
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 10:16
Courtney
Courtney is offline
Ik drink ook altijd vrij veel als ik uitga. Komt alleen maar het plezier ten goede! Als je nuchter bent, kun je het misschien ook leuk hebben, maar als je aangescjoten bent, heb je het nog veel leuker!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 10:20
punkrock-bastard
Avatar van punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Too drunk to fuck!
__________________
"Preaching revolution, anarchy and change Sucked from the system that had given him his name"
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 10:36
toetje_6396
toetje_6396 is offline
Ik drink ook altijd redelijk veel op fuiven het is wel tof maar zolang da ge da ni iedere week doet is het goed zou ik zeggen want ja...anders gade peis ik wel redelijk veel problemen van hebben maar me nieuwjaar gaat het zowiezo zuuippppeenn worden
__________________
waarom zijn mannen als dolfijnen?omdat men zegt da ze slim zijn maar dat is nog nooit bewezen geweest
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12.