Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2004, 15:12
stuivertje
stuivertje is offline
Echt ik heb even advies nodig. Kom er even niet meer uit.

Mn beste vriendin heeft 2 jaar een relatie gehad met S. Was hartsikke gezellig, we zaten allemaal in dezelfde vriendengroep etc. Maar toen ging het uit. Zij had na ee maand een nieuwe vriend, iemand waar ze nu al meer dan dik een jaar meegaat.
ZIj ging niet zoveel meer met de groep om, maar nog steeds wel met mij , en ik beschouw haar ook als mn beste vriendin.

Alleen het laatste half jaar ga ik heel veel met S. , haar ex dus om. EN we zijn verliefd geworden. We hebben gezoend enzo, en eigenlijk vonden we elkaar wel heelerg leuk. Nu heb ik die vreindinvan mij dus gisteren verteld dat we met elkaar gezoen hadden enzo, ik bedoel, ik wil wel eerlijk zijn. Maar ze was helemaal van slag, overstuur, huilend, schreeuwend etc.

Maar nu? Ik bedoel ik ga dus min of meer al met S. en dat weet ze dus nog niet , want ze was zo overstuur van het kleine nieuws eigenlijk. En ik weet niet wat ik moet doen. Ik snap haar reactie, maar aan de andere kant, ze heeft nu wel een mooie en gelukkige relatie. En ik voel toch echt wat voor S.

* zucht *

please help.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2004, 15:24
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Ja aan de ene kant, je pakt exen niet gauw van elkaar af. Maar aan de andere kant. Ze gunt S. zijn geluk toch wel? En jou het joune?
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 15:25
stuivertje
stuivertje is offline
ze zei er letterlijk bij; ik gun het je niet...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 15:28
justlikeme!
justlikeme! is offline
aan de ene kant kan ik het snappen, maar haar reactie is wel erg overdreven. Zij is intussen toch gelukkig met iemand anders, en het is toen niet voor niets uitgegaan.. En waarom gunt zou je het geluk niet? Als zij jou beste vriendin is, en ze gunt je dat geluk niet eens (wat ze dus letterlijk heeft gezegd),dan is ze het ook niet waard je beste vriendin te zijn, vind ik... als je elkaar het geluk niet eens gunt...
__________________
kben niet gek maar een vliegtuig :P
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 15:32
Verwijderd
ik weet niet, exvriendjes en vriendinnen gaan niet samen... ik ken ook iemand die dat nu heeft. als jullie echt de ware voor mekaar zijn, tja dan valt het niet echt tegen te houden, maar anders zou ik het niet doen. het is gewoon ingewikkeld...

Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 16:10
Verwijderd
wat een bitch...

als mijn beste vriendin nu verliefd zou worden op mijn ex, waar ik toch ook tweeënhalf jaar mee gehad heb, dan laat ik ze toch gewoon doen zeg... ik heb nu een half jaar met mijn droomprins, en ik gun het zowel m'n ex als m'n beste vriendin om gelukkig te worden.

nogmaals: wat een bitch...


waarom gunt ze het je niet? of gunt ze hem jou niet? vindt ze dat je beter verdient of dat je hem juist niet waard bent?

in elk geval, ik zou haar geen 'beste vriendin' noemen als ze het jou niet gunt gelukkig te zijn... ook al is het haar ex...



blegh






de bitch
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 16:15
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 13-06-2004 @ 17:10 :
*verhaal*
En hier sluit ik me helemaal bij aan!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 16:52
stuivertje
stuivertje is offline
ze gunt het me niet omdat het haar 1e grote liefde was. EN het is een ongeschreven regel dat je niet met de ex van je beste vriendinnen gaat. Ze zei ook; dat S. met iedereen van de wereld mocht gaan enzo, behalve met mij. En waarom ik nou met hem moest gaan, terwijl er zooveel andere jongens rondlopen.

Ik heb haar wel gevraag dzo eerlijk mogelijk te zijn tegenover mij; dus ook de harde woorden. En daarbij komt dat ze wel redelijk hard is jah, maar dat weet ik van haar.

ik weet het echt allemaal niet meer.

zelf denk ik eigeniljk ook wel; van wat zit je nou te zeuren, je hebt nu een mooie relatie enzo. maar ik begrijp het ook wel weer.
Ze gunt me wel geluk, maar niet met hem.

Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 17:07
Verwijderd
Citaat:
stuivertje schreef op 13-06-2004 @ 17:52 :
ze gunt het me niet omdat het haar 1e grote liefde was. EN het is een ongeschreven regel dat je niet met de ex van je beste vriendinnen gaat. Ze zei ook; dat S. met iedereen van de wereld mocht gaan enzo, behalve met mij. En waarom ik nou met hem moest gaan, terwijl er zooveel andere jongens rondlopen.

Ik heb haar wel gevraag dzo eerlijk mogelijk te zijn tegenover mij; dus ook de harde woorden. En daarbij komt dat ze wel redelijk hard is jah, maar dat weet ik van haar.

ik weet het echt allemaal niet meer.

zelf denk ik eigeniljk ook wel; van wat zit je nou te zeuren, je hebt nu een mooie relatie enzo. maar ik begrijp het ook wel weer.
Ze gunt me wel geluk, maar niet met hem.

ik zou liever hebben dat m'n eerste grote liefde met m'n beste vriendin een relatie wil aangaan dan met het eerste het beste sletje dat hij tegenkomt...

mijn mening maar...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 17:11
Verwijderd
als zij jou er nu van wil weerhouden een relatie met hem te hebben, loop je misschien wel de liefde van je leven mis. als je nu iets met hem begint, ben je binnen vijf jaar misschien getrouwd, zwanger en zielsgelukkig. als zij jou nu verbiedt iets met hem te beginnen, of het op zijn minst een kans te geven, ben je voor hetzelfde geld over vijf jaar een eenzame tante, die voor de rest van haar leven spijt zal hebben dat ze op haar twintig toch niet voor de liefde van haar leven gekozen heeft, in plaats van voor haar vriendin (die ze trouwens al drie jaar niet meer gesproken heeft)
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 17:13
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Lilything schreef op 13-06-2004 @ 16:24 :
je pakt exen niet gauw van elkaar af.
Ze heeft al meer dan een jaar een ander! Ik vind het best kunnen. En inderdaad zie ik mn ex het liefst bij iemand betrouwbaar.
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Zotje schreef op 13-06-2004 @ 18:13 :
Ze heeft al meer dan een jaar een ander!
daarom vond ik haar onmiddellijk al een hypocriete doos. als je zelf een goede relatie hebt, waarom ga je je dan druk maken om je ex??

als mijn vriend zo zou gaan schreeuwen en huilen omdat zijn beste vriend een relatie heeft of wil hebben met zijn eerste grote liefde, nou dan kon ie gaan. lijkt me duidelijk waarom.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 17:29
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Het is een beetje moeilijk. Maar ik ken het wel. Ik heb ook zoiets. (uitleg) Mijn ex van 2 jaar geleden waar ik nog steeds best goed contact mee heb en na de relatie ook nog een jaar door in onzekerheid heb geleefd over wat zij nou wou (wel relatie, geen relatie) en ook nog een aantal keer mee ben gegaan, heeft nu ook iets met een vriend van me. Ik heb zoiets van als jullie gelukkig zijn met zn 2en dan heb je mijn zegen en hoop ik dat het iets heel moois word. En dat het dan toevallig een vriend van me is ja dat is dan jammer. Ik denk niet dat ik degene ben om daar tegen te zijn. Dan zou ik haar geluk in de weg staan en dat wil ik niet. Daar is ze nog een te goede vriendin van me voor.

Ik begrijp uit je verhaal dat het ondertussen bijna anderhalf jaar geleden is. Ik vind niet dat ze er dan nog moeilijk om moet doen. Kom op ze had zelf een maand later al een nieuwe relatie die inmiddels meer dan een jaar duurt. Dan moet ze er volgens mij toch wel overheen zijn, en gewoon niet zo zeuren.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 18:01
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
stuivertje schreef op 13-06-2004 @ 16:25 :
ze zei er letterlijk bij; ik gun het je niet...
??? naja dat is niet erg aardig...en like, op zich is zoiets ook wel not done, maar als t al best lang geleden is en als ze al een andere leuke relatie heeft en als jij sowieso al veel meer met m omgaat dan vind ik niet dat ze erg veel recht van spreken heeft... like, als je iets met m gaat beginnen zou k gewoon d'r schrijven ofzo dat je dat doet en dan uitleggen waarom je vindt dat t wel kan..en als ze er een groot probleem van maakt, tja...nix aan te doen dan lijkt me...
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 19:10
stuivertje
stuivertje is offline
wat de meeste zeggen, sluit ik me ook wel bij aan. Alleen ik voel me wel heel schuldig, helemaal omdat ze juist zo heftig reageerde. Dus daarom denk ik nog steeds; zoiets doe je niet.
Maar aan de andere kant, wie weet wat dit niet wel kan worden.

en stiekem denk ik ook; waarom gunt ze me dit niet. Ik ben namelijk alles behalve een realtietypje enzo, dat weet ze. Dus dit is niet iets wat ik dagelijks doe of heb ofzo. Dus ze weet ook wel, dat het menens is.

Maar ik blijf me schuldig voelen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 19:33
Flowerfloor
Flowerfloor is offline
weetje, ik had et gesnapt als het net over was ofzo, of als ze zelf nog geen relatie had, maar als ze al een JAAR met iemand anders heeft... nee vink het echt niet kunnen, als je van S. houdt moet je met em doorgaan, ookal vind die vriendin dat niet leuk, gewoon doen. vind et echt NERGENS op slaan
__________________
A Reason To Start Over New, And The Reason Is You
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 19:43
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Vind ik ook wel overdreven hoor, ze heeft zelf toch een vriend nu? Ik snap wel voor haar dat het een beetje raar doet om haar ex samen te zien met haar beste vriendin, maar als ze echt je beste vriendin is zou ze je moeten laten doen vind ik..
Zoniet is ze je vriendschap niet waard en denkt ze enkel aan zichzelf,
Moest mijn vriend zo reageren omdat zijn ex een ander heeft zou ik erg kwaad zijn, weet haar vriend dit eigenlijk wel?
Probeer er mss toch nog maar eens gewoon met haar over te praten, en geef haar de keuze.. of jou en S. aanvaarden, of jou kwijtraken als vriendin.

Wat vindt S. trouwens van heel deze situatie? Wil hij er toch mee doorgaan?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 20:00
stuivertje
stuivertje is offline
Citaat:
Dzjes schreef op 13-06-2004 @ 20:43 :
Vind ik ook wel overdreven hoor, ze heeft zelf toch een vriend nu? Ik snap wel voor haar dat het een beetje raar doet om haar ex samen te zien met haar beste vriendin, maar als ze echt je beste vriendin is zou ze je moeten laten doen vind ik..
Zoniet is ze je vriendschap niet waard en denkt ze enkel aan zichzelf,
Moest mijn vriend zo reageren omdat zijn ex een ander heeft zou ik erg kwaad zijn, weet haar vriend dit eigenlijk wel?
Probeer er mss toch nog maar eens gewoon met haar over te praten, en geef haar de keuze.. of jou en S. aanvaarden, of jou kwijtraken als vriendin.

Wat vindt S. trouwens van heel deze situatie? Wil hij er toch mee doorgaan?
Haar vriend weet dit volgens mij nog niet. Ik weet wel zeker dat ze dit aan hem verteld hoor. Hij is wel een begripvol persoon, maar zij voelde zich heel schuldig dat ze juist zo heftig reageerde. Dus ik denk niet dat ze verteld dat ze zich er zwaar kut onder voelt.

S. zit zn ex nooit meer. Tenminste bijna nooit meer, en alleen maar via mij. Zoals ik al zei; gaat ze niet meer met onze vriendengroep om. Het is dus voor S. een bepaalde afstand en een stuk makkelijker voor hem. Hij wil er mee dooraan, en hij vindt het zonde om dit wat we hebben weg te gooien. Vergeet niet dat we het afgelopen half jaar gigantisch naar elkaar zijn toegegroeid. We kennen elkaar dan ook behoorlijk goed enzo. Alleen de geschiedenis zit niet mee.

ik zit alleen in een moeilijke positie, en ik voel me ook schuldig dat iok het ook moeilijk maak voor de vriend van haar. Want als ie dit allemaal weet, vreet ie zichzelf op denk ik.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-06-2004, 20:03
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Ik vind niet dat je je schuldig moet voelen t.o.v. haar vriend, zij is hier toch de schuldige van?
Als zij niet zo hysterisch had gereageerd, zou er helemaal geen probleem zijn? Ook niet tussen haar en haar vriend?

Dus S. is bereid om je te steunen.. waarom niet dan vind ik? Probeer nog eens te praten met je vriendin.. leg haar uit dat het echt menens is tussen jullie, en dat je het echt moeilijk hebt.
Ik vind dat je vriendin niet zo egoïstisch mag zijn, ze moet je geluk gunnen..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 20:35
Papillon
oeh, herkenbaar :/.

later meer.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 20:56
stuivertje
stuivertje is offline
Citaat:
Papillon schreef op 13-06-2004 @ 21:35 :
oeh, herkenbaar :/.

later meer.

Gaarna, ik bedoel, zoveel tips en adviezen kan ik wel gebruiken eerlijk gezegd.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 22:11
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
stuivertje schreef op 13-06-2004 @ 17:52 :
ze gunt het me niet omdat het haar 1e grote liefde was. EN het is een ongeschreven regel dat je niet met de ex van je beste vriendinnen gaat.
Wat een onzin. Het was haar eerste grote liefde, a, noe en? Ik bedoel: zij heeft het toch met hem uitgemaakt? (Of hij met haar, dat maakt niet uit: het is uit) En ze heeft nu toch al lang iemand anders? En wat een onzin over die ongeschreven regel, dat heb ik al zo vaak gehoord en ik vind het echt de grootste crap ter wereld! S. is haar ex en hij en jij willen samen gelukkig zijn en daar heeft ze zich bij neer te leggen. Anders vind ik de term 'vriendin' niet meer zo van toepassing.

Laatst gewijzigd op 13-06-2004 om 22:15.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 22:46
stuivertje
stuivertje is offline
ZIjj had het idd uitgemaakt. Sterker nog; ze zat zelfs achet haar huidige vriend aan, toen het nog niet eens uit was.

Maar ik sprak S. net. Want die had haar reactie nog niet gehoord.
( hij was weekendje weg) EN hij vond het echt belachelijk en ziekelijk en hij zei ook al dat het al zooolang geleden was, en begreep het ook niet helemaal. Nu ik steedfs meer van dit soort reacties hoor, begrijp ik het ook helemaal niet meer. Misschien zit ik dan toch niet helemaal fout. Misschien moet ik het ook allemaal maar niet te serieus nemen, aangezien het haar 1e reactie was. Maar ze weet niet dat we nu echt met elkaar gaan enzo. Dus dat moet ik ook nog vertellen, maar ben er een beetje benauwd voor, aangezien ze alleen al op het zoenverhaal zo heftig reageerde.

hmz.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 23:44
Verwijderd
ga ervoor meid.

En die vriendin van je moet zich maar eens afvragen hoe goed die huidige relatie is als ze nu nog zo spastisch reageert op jouw verliefdheid voor haar ex.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 00:02
Verwijderd
Die gozer dumpen en vergeten.

Vrienden zijn altijd belangrijker dan relaties. Relaties eindigen, een vriendschap kan heel lang duren. Zeker als jij haar als je beste vriendin ziet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2004, 00:31
stuivertje
stuivertje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-06-2004 @ 01:02 :
Die gozer dumpen en vergeten.

Vrienden zijn altijd belangrijker dan relaties. Relaties eindigen, een vriendschap kan heel lang duren. Zeker als jij haar als je beste vriendin ziet.
Dat heb ik dus ook altijd gedacht. Maarja, ik ben verliefd en vergeten gaat dan zo moeilijk, helemaal als het wederzijds is. Ik zou zelf mn beste vriendin datgene gunnen wat haar gelukkig maakt, om heel eerlijk te zijn. Maarjah, personen verschillen he!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-06-2004 @ 01:02 :
Die gozer dumpen en vergeten.

Vrienden zijn altijd belangrijker dan relaties. Relaties eindigen, een vriendschap kan heel lang duren. Zeker als jij haar als je beste vriendin ziet.
Nee, vind ik niet.

Die beste vriendin van haar doet toch ook gewoon lekker waar ze zin in heeft.. die kan wel allerlei vriendjes hebben. En dan heeft zij een keer een vriendje en dan moet ze het maar uitmaken, voor die zogenaamde beste vriendin?

En ik vind het nog stommer omdat die vriendin hem zelf heeft gedumpt. Het was haar eerste grote liefde.. nou ja, ik vond het allemaal bestwel begrijpelijk, ook haar reactie.. tot ik hoorde dat zij hem zelf had gedumpt.

Ze is jaloers, het was háár grote liefde (die ze wel zelf gedumpt heeft) en die mag jij niet hebben.. ofzo.

Ik zou er toch mee doorgaan, hopelijk went ze er na een tijdje aan. Ze moet toch begrijpen dat jullie gek op elkaar zijn en dat ze niet de hele wereld kan sturen zoals zij dat wil.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 21:43
stuivertje
stuivertje is offline
en ondertussen gaat er weer meer tijd voorbij, en meer mensen weten het nu. En tot nu toe, allemaal toffe reacties en verbazende reachties gehad binnen de vriendengroep. Maar zij weet het nog steeds niet.
EN ik voel me steeds schuldiger en schuldiger.

Ondanks dat haar reactie misschien te heftig was of onterecht, ik doe haar wel pijn als ze het weet.

Maar ik kom er niet onderuit, wat voor keuze ik ook maak.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 08:27
love is life
love is life is offline
Er gewoon voor gaan . Het is niet alsof je S afpakt terwijl dat ze ermee was ofzow ... Het is al een tijdje uit en ze heeft odnertussen al een nieuwe relatie opgebouwd. Als die zogenaamde beste vriendin van ja zo regaeert dan zou ik me toch wel vragen stellen ... en zeggen dat ze het je niet gunt ... Hallow dat zeg je normaal gezien niet als je weet dat je beste vriendin verliefd is ... Nou ja ik zou er dus voor gaan zoals ik al zei verliefd zijn is toch zo een mooi gevoel

tussen haakjes denk aan jezelf
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 08:58
Verwijderd
Ik heb die regels over exen van vrienden überhaubt nooit begrepen. Wat gedaan is is gedaan.
Ga ervoor, zij heeft alles behalve een vetorecht op jouw doen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 11:22
Verwijderd
Whahahahahahaha, wat een dom wijf heb jij als vriendin zeg.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 11:50
Sennah
Avatar van Sennah
Sennah is offline
dat noem jij je beste vriendin? ze gunt je het niet eens om gelukkig te zijn?
ik geloof dat je die mening maar eens moet herzien, na zo'n reactie van haar...
__________________
Love the Hate in everybody *scouting is (Y)*
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 15:56
stuivertje
stuivertje is offline
Tweede confrontatie gehad; over msn.
Ik wou het niet maar ze vroeg ernaar...

Haar reactie is verergerd in de tussentijd. Een normaal mesnen bedaart dan, maar zij niet. Ze wil niets meer met me te maken hebben, ze voelt zich erg kut. Ze vindt me een slet. Dat zegt ze niet letterlijk, maar ze gerbuikte meer mannelijke voorbeelden.

Ik voel me zooo kut, ik heb haar pijn gedaan en ben nu mn beste vriendin kwijt.

Ik hoop dat het het waard is.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 16:07
Verwijderd
Citaat:
stuivertje schreef op 18-06-2004 @ 16:56 :
Tweede confrontatie gehad; over msn.
Ik wou het niet maar ze vroeg ernaar...

Haar reactie is verergerd in de tussentijd. Een normaal mens bedaart dan, maar zij niet. Ze wil niets meer met me te maken hebben, ze voelt zich erg kut. Ze vindt me een slet. Dat zegt ze niet letterlijk, maar ze gerbuikte meer mannelijke voorbeelden.

Ik voel me zooo kut, ik heb haar pijn gedaan en ben nu mn beste vriendin kwijt.

Ik hoop dat het het waard is.
zij is de bitch, niet jij. waarschijnlijk denkt ze al een jaar lang aan jouw vriendje elke keer ze haar eigen lover neukt. de schijnheilige trut. had ze maar niet een jaar lang moeten doen alsof haar huidige vriend haar droomprins is en haar ex haar totaal niks meer doet. als ze nu al meer dan een jaar verkondigde dat ze zich "erg kut" voelde omdat ze haar ex had laten gaan, dàn had ze reden tot zeiken gehad.


sorry, maar dat meisje is jouw vriendschap ab-so-luut niet waard.

zelfs als je vriendje nu absoluut niks voor jou blijkt te zijn (wat ik ten zeerste betwijfel) hoef je mijn inziens geen spijt te hebben dat je je 'beste vriendin' kwijt bent.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 16:31
stuivertje
stuivertje is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 18-06-2004 @ 17:07 :
zij is de bitch, niet jij. waarschijnlijk denkt ze al een jaar lang aan jouw vriendje elke keer ze haar eigen lover neukt. de schijnheilige trut. had ze maar niet een jaar lang moeten doen alsof haar huidige vriend haar droomprins is en haar ex haar totaal niks meer doet. als ze nu al meer dan een jaar verkondigde dat ze zich "erg kut" voelde omdat ze haar ex had laten gaan, dàn had ze reden tot zeiken gehad.


sorry, maar dat meisje is jouw vriendschap ab-so-luut niet waard.

zelfs als je vriendje nu absoluut niks voor jou blijkt te zijn (wat ik ten zeerste betwijfel) hoef je mijn inziens geen spijt te hebben dat je je 'beste vriendin' kwijt bent.
ik weet het. Ik ben het ook met je eens. Ik ben ook boos. Dat het voor haar zo makkelijk gaat enzo. Ik bedoel, jezus christus. En mn eigen vrienden reageren ook zo. Ik denk dat ik het nu ook makkelijker kan accepteren dat het zo loopt, maar jah, je gooit wel een vriendschap weg. Een hele toffe. En vriendschap is erg belangrijk voor me. Maar ik cijfer mezelf te vaak weg, en ik kies nu eens voor MEZELF. Ik snap haar niet. Ik begrijp het ook niet. Ik kan er helemaal niets mee, ik voel me alleen kut.

Maar bedankt voor je toffe reacties. Waardeer ik wel.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 17:00
Verwijderd
Citaat:
stuivertje schreef op 18-06-2004 @ 17:31 :
vriendschap is erg belangrijk voor me. Maar ik cijfer mezelf te vaak weg, en ik kies nu eens voor MEZELF. Ik snap haar niet. Ik begrijp het ook niet.
natuurlijk is vriendschap erg belangrijk, niemand zal je daarin tegenspreken, maar je beseft zelf ongetwijfeld ook dat deze vriendschap niets meer voorstelt, wat je ook kiest...
moest je uiteindelijk toch gekozen hebben voor je vriendin zou je het haar voor de rest van je dagen verschrikkelijk kwalijk hebben genomen en loopt de vriendschap zowiezo binnen de kortste keren teneinde...
in zo'n situaties ben je gewoon verplicht voor jezelf en je geluk te kiezen...

je had de keuze tussen enerzijds gelukkig zijn en je vriendin verliezen en anderzijds ongelukkig zijn en je vriendin alsnog verliezen...

voor hem kiezen was de enige mogelijkheid om toch nog op één vlak je geluk te hebben...


je vriendin ben je niet verloren op het moment dat jij voor je vriend koos, maar op het moment dat je vriendin je voor de keuze stelde...




veel sterkte nog, want 't maakt 't er natuurlijk niet gemakkelijker op... gelukkig heb je je vriend om bij uit te huilen ga nu maar gauw een beetje gelukkig zijn, 't is bijna zomer


xxx
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-11-2004, 23:46
TinyDancer
TinyDancer is offline
oo god..

ik heb exact hetzelfde meegemaakt.

mijn beste vriendin.. het was haar eerste "echte" ex, 3 maanden wat mee gehad, het was een half jaar daarvoor uitgegaan (door haar), ze had een nieuwe vriend waar ze helemaal happy mee was.
en toen vonden haar ex en ik elkaar leuk...

Ze heeft me voor de keuze gezet, en ik heb met mijn stomme kop voor haar ex gekozen. Niet dat het geen goede keuze was, we hebben nu al bijna 7 maanden en ik vind hem geweldig, zou hem echt niet kunnen missen.
Maar... ik mis haar zo erg. 7 maanden later en ik moet nog steeds huilen bij de gedachte aan haar. wat moet ik nou?
Was ik maar nooit zo stom geweest.. ..
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 23:51
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
TinyDancer schreef op 15-11-2004 @ 00:46 :
oo god..

ik heb exact hetzelfde meegemaakt.

mijn beste vriendin.. het was haar eerste "echte" ex, 3 maanden wat mee gehad, het was een half jaar daarvoor uitgegaan (door haar), ze had een nieuwe vriend waar ze helemaal happy mee was.
en toen vonden haar ex en ik elkaar leuk...

Ze heeft me voor de keuze gezet, en ik heb met mijn stomme kop voor haar ex gekozen. Niet dat het geen goede keuze was, we hebben nu al bijna 7 maanden en ik vind hem geweldig, zou hem echt niet kunnen missen.
Maar... ik mis haar zo erg. 7 maanden later en ik moet nog steeds huilen bij de gedachte aan haar. wat moet ik nou?
Was ik maar nooit zo stom geweest.. ..
Dat was wel een up waard.

By the way: lekkere 'vriendin' dan. Ze verdiende je vriendschap niet.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 08:41
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
okey, dit is dus mijn verhaal... ik ben stuivertje, lang verhaal met wachtwoorden en bla.....

Anywho.,

Ik snap niet dat je er spijt van hebt. Ik ben dus nog steeds dolgelukkig met de jongen in kwestie. Echt heel gelukkig. IK ben zooo b lij dat ik voor hem heb gekozen. Ik zie nu ook in hoe erg ze zich aanstelde en dat ze het maar te accepteren heeft. Het grappige is is dat ze laatst nog gebeld heeft om te zeggen dat ze het kon accepteren, maar ik heb het er lekker bij laten zitten.
Er was al te veel tijd verstreken en het zou toch niet meer als vroeger worden. Ik mis haar niet. Ben zelfs opgelucht en ben heeel blij met mijn vriend.

Dus ik snap niet dat als je zo blij bent met je vriend, je dan spijt kan hebben van je keuze. Ik snap dat simpelweg niet. Helemaal niet , als ze zich zo aansteld. Zij kan wel gelukkig zijn met haar nieuwe vriend maar jij niet met jouw nieuwe liefde.

Als je echt zo spijt hebt, dan is die vriend het ook niet helemaal voor jouw.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 17:46
Verwijderd
Citaat:
zeep007 schreef op 15-11-2004 @ 09:41 :
* knip *
heey wat leuk voor je dat alles nog toppie gaat!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 17:49
Verwijderd
Citaat:
TinyDancer schreef op 15-11-2004 @ 00:46 :
oo god..

ik heb exact hetzelfde meegemaakt.

mijn beste vriendin.. het was haar eerste "echte" ex, 3 maanden wat mee gehad, het was een half jaar daarvoor uitgegaan (door haar), ze had een nieuwe vriend waar ze helemaal happy mee was.
en toen vonden haar ex en ik elkaar leuk...

Ze heeft me voor de keuze gezet, en ik heb met mijn stomme kop voor haar ex gekozen. Niet dat het geen goede keuze was, we hebben nu al bijna 7 maanden en ik vind hem geweldig, zou hem echt niet kunnen missen.
Maar... ik mis haar zo erg. 7 maanden later en ik moet nog steeds huilen bij de gedachte aan haar. wat moet ik nou?
Was ik maar nooit zo stom geweest.. ..
dus als ik het goed begrijp ben jij nu met haar eerste vriendje, waar ze ocharme drie maanden mee gehad heeft? moet ze daar zo'n drama van maken als het nu drie jààr was geweest en zij was er nog steeds kapot van enzo: ok, dan zou ik haar nog kunnen begrijpen... *zucht*
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 17:51
Mindfields
Mindfields is offline
Hahaha, ik zou zeggen dat ze dom bezig is, want ik gun mijn beste vriendin wel leukere vriendjes dan mijn exen.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 23:35
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 17-11-2004 @ 18:46 :
heey wat leuk voor je dat alles nog toppie gaat!
dank je! ben ook zeer happy!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Mijn verhaal
Undertow
21 10-05-2011 15:39
Liefde & Relatie Beste vriend vindt mijn exvriendin leuk.
first eror
96 05-02-2007 13:11
Liefde & Relatie Beter vrienden voor het leven, dan liefde voor heel even!
B-Hooligan
38 30-11-2005 15:57
Liefde & Relatie mannen en vreemdgaan
Verwijderd
59 19-05-2005 16:08
Liefde & Relatie Het is wel over, maar nog niet voorbij..
Verwijderd
111 10-03-2005 08:20
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03.