Oud 24-04-2017, 11:47
MichelleRJK
MichelleRJK is offline
Maken jullie gebruik van een schrijfplatform voor het lezen van boeken en korte verhalen? Bijvoorbeeld voor waneer je op reis gaat, in de trein zit of gewoon iets te lezen wilt hebben.

Ik maak zelf namelijk gebruik van Sweek. Ben benieuwd naar jullie mening over schrijfplatformen en wat jullie voorkeur is van lezen (e-books, hardcover of schrijfplatform).

Laatst gewijzigd op 25-04-2017 om 13:33.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2017, 06:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik lees onderweg vaak boeken op mijn e-reader. Minder zwaar en groot in m'n tas dan een papieren exemplaar, en veel keuze betreft boeken zonder dat ik daarvoor online hoef te zijn.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 10:02
Rosalina13
Rosalina13 is offline
Ik lees thuis het liefst gewoon uit boeken, ben niet zo veel onderweg dus weinig gebruik van lezen op mijn mobiel en heb ook geen e-reader. Heb eens naar Sweek gekeken en ziet er leuk uit!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 10:09
Verwijderd
Het juiste woord is "schrijfplatform", niet "schrijf platform".
Met citaat reageren
Oud 28-05-2017, 22:20
MartheMV
MartheMV is offline
Ik schrijf en lees ook op Sweek Daarnaast is er nog Wattpad, dat gebruikte ik vroeger maar nu eigenlijk niet meer, ik vind Sweek fijner en dat ze wedstrijden organiseren vind ik ook wel een pluspunt. Ik lees redelijk wat verhalen op Sweek, maar meer tussendoor. Liefst lees ik nog altijd gewoon een boek op papier en ik heb dat ook bijna altijd bij me in mijn tas. Een e-reader heb ik wel, gebruik ik bijvoorbeeld op vakantie omdat je veel boeken kwijt kan op een relatief klein en licht apparaatje en dan moet ik geen tien boeken meer meeslepen in mijn koffer, scheelt ineens ook wat ruimte
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin E3 2013 topic!
Carn
110 19-09-2015 16:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24.