Oud 09-02-2017, 23:46
SjonnieOfZo
SjonnieOfZo is offline
Beste mensen,
Ik ben een minderjarige die een weekje geleden zijn eerste trek aan een paffertje heeft gehad. Maar mijn vraag is nu dus: zou ik me duizelig gevoeld moeten hebben ofzo? ?_?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2017, 12:54
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Een gewone sigaret?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 10-02-2017, 13:02
SjonnieOfZo
SjonnieOfZo is offline
Jep, gewoon marlboro rood. En gek was, ik moest nieteens hoesten...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2017, 19:09
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Dat gebeurt ook niet bij iedereen bij de eerste peuk.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 11-02-2017, 03:52
Verwijderd
Het kan zijn dat je het niet over je longen rookte. En na 1 trekje word je niet duizelig meestal.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2017, 13:10
SjonnieOfZo
SjonnieOfZo is offline
Ik rookte over m'n longen. Maar het geheim was dat ik hele kleine trekjes nam in plaats van grote...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2017, 09:41
ektegangster
Avatar van ektegangster
ektegangster is offline
Zelf rook ik ook zo af en toe, en ik word bijna altijd duizelig in het begin vond ik het ook erg raak maar ben er nu wel aan gewend.

Laatst gewijzigd op 14-02-2017 om 10:19.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2017, 20:01
SjonnieOfZo
SjonnieOfZo is offline
Ik pafte vorige week een hele weg. Ik kwam er wel achter dat ik kleine trekjes moest nemen zeg...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2017, 16:07
SjonnieOfZo
SjonnieOfZo is offline
Btw, ik rookte nu een paar weken, maar ik kap. Dat lijkt me beter.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2017, 21:31
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Heel verstandig!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 17-02-2017, 15:29
SjonnieOfZo
SjonnieOfZo is offline
Bedankt
Met citaat reageren
Oud 01-03-2017, 16:28
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Ik ben 13 en ben gestopt met roken, ik deed het nooit onder groepsdruk maar ik wou het geprobeerd hebben en ik ben niet verslaafd geraakt. Mijn tip is, stop ook aub, het is niet stoer of lekker, rook beter wiet want dat kan geen schade en is relaxend (als je tog iets wilt roken is dat beter.)

PS: Dit is niet vervelend bedoeld of betweterig hoor, maak je eigen keuzes maar het is maar een tip
Met citaat reageren
Oud 02-03-2017, 11:29
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Wiet roken is ook niet goed voor je.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2017, 13:16
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Jawel, zolang je het maar puur rookt en niet mixt met tabak. Wiet is een geestveruimend middel maar maakt niks in je hersenen of ergens in je lichaam kapot. Wiet word gebruikt om kankerpatienten te laten eten en zelfs om bepaalde soorten kanker te verlichten waardoor je chemo beter werkt. Er is nog NOOIT iemand OOIT gestorven aan wiet. Doe eens wat reserch op internet. Ik zeg niet dat iedereen het moet gaan doen want het nadeel met wiet is dat je dus in aanmerking komt met een "godoogde" "drug" en daardoor zou je wel eens belangstelling kunnen krijgen voor andere drugs.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2017, 11:32
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
https://www.jellinek.nl/vraag-antwoo...oor-de-longen/

De eerste link bij Google.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2017, 15:56
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
😂😂😂 gast dat is zooo nep. In een plant zit van nature geen teer ofzo. Lees meerdere onderzoeken en daarbij niet alles wat op internet staat is waar. In wiet zit geen teer, in een tabaks plant ook niet maar dat word later toegevoegd
Met citaat reageren
Oud 03-03-2017, 16:26
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
😂😂😂 gast dat is zooo nep. In een plant zit van nature geen teer ofzo. Lees meerdere onderzoeken en daarbij niet alles wat op internet staat is waar. In wiet zit geen teer, in een tabaks plant ook niet maar dat word later toegevoegd
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Teer

safe to say dat er dus wel degelijk teer vrij komt bij de verbranding van cannabis.
naast teer komen er ook andere kankerverwekkende stoffen vrij tijdens de verbranding.

nu zijn er in de afgelopen verschillende onderzoeken vrij gekomen waarin duidelijk wordt dat gecontroleed/gematigd cannabis gebruik geen invloed heeft op je longcapaciteit en zelfs een verhoging hierin kan geven.
Hierbij is het wel zo dat de rook wel degelijk schade aanbrengt op de luchtwegen en daarbij voornamelijk de grotere luchtwegen.

dat iets plantaardig is wil niet direct betekenen dat het geen schadelijke effecten met zich mee kan brengen. ik kan je zo een lijst plantaardige drugs geven die je zo de andere wereld in kunnen helpen (op de niet positieve manier)

Het is inderdaad waar dat cannabis bij bepaalde vormen van kanker kan helpen en de groei kan stoppen. Als ik me niet vergis gaat het dan voornamelijk om CBD en niet de THC die het werk doet.
Ik meen me te herinneren dat er onderzoek gedaan is waaruit blijkt dat deze stof de groei van kwaadaardige cellen tegen kan houden.
Wat hieruit helaas niet direct te zeggen is welk effect dit heeft op mensen die nog in de groei zijn.

makelijk gezegd is cannabis roken gezonder dan tabak: ja zeer waarschijnlijk wel.
Maar is cannabis roken gezond: nee verre van.
je kan het gezonder maken door te vaporizen. hiermee blijven bepaalde stoffen achter en vindt er geen verbranding plaats. maar vaporizen is iets wat helaas nog niet zo veel gedaan wordt omdat er dure apparaten voor nodig zijn en het vaak niet zo draagbaar is en de gezelligheid van een joint mist.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 03-03-2017, 18:53
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Okay, je hebt deels gelijk. Zodra je een joint opsteekt neem je onder andere het gas mee van de aansteker en het papier. Maar ik wil alleen aangeven dat wiet zelf niet slecht is, maar zodra je het wilt gaan inhaleren moet je inderdaad een proces ondergaan dat niet goed is voor je. Maar wiet bevat niet nicotine of kankerverwekkende stoffen. Het best is om een takje aan te steken met een lucifer en daarmee je joint aansteken (of een bong gebruiken / vapen)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-03-2017, 18:55
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
En daarbij, niets is 100% gezond voor je. Alles heeft een nadeel, als je niet blowt of rookt adem je nog steeds kankerverwekkende stoffen in van O.a: auto's, co2, andere mensen die roken, Maanstof en nog veel meer 😉 Maar ik respecteer jou mening en je hebt inderdaad wel een punt
Met citaat reageren
Oud 03-03-2017, 19:13
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
In je eerste reactie heb je het zelf over het roken van wiet. Bij dat proces komt dus teer vrij.

Zoals jij het daar verwoord zeg je dat het niet erg is. En dat is het dus wel. Dat andere manieren van gebruik eventueel kanker zouden kunnen bestrijden staat daar los van.

Maar fijn dat je het na de ruime uitleg van sacred rose wel inziet.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2017, 22:30
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Ja, zoland mijn punt maar duidelijk is; wiet zelf is niet schadelijk (je longen gaan er ook niet op vooruit) maar zodra je het gaat roken word het slechter voor je. Toch doe ik het omdat ik het er wel voor over heb.

Laatst gewijzigd op 03-03-2017 om 22:30. Reden: verkeerd woord
Met citaat reageren
Oud 04-03-2017, 10:18
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Oké. En dat is verder natuurlijk prima. Ik blow ook weleens. En drink ook wel eens een drankje.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2017, 13:33
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Ik ben blij dat wij het eens zijn geworden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 10-02-2017 00:04
De Kantine wat deed jij, gister/vorige week om dit tijdstop
Bongalientje
74 22-03-2007 18:41
Lifestyle De Zomer
Verwijderd
88 30-03-2004 11:02
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap rokend naar luxemburg
Verwijderd
80 03-03-2004 16:05
Drugs & Alcohol noem synoniemen voor een joint
Midget
87 17-01-2004 12:42
Muziek welke band zou je nooit meer willen horen of zien?
Human2.0
115 20-12-2003 18:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42.