Oud 17-02-2017, 07:21
Kattenmeisje
Kattenmeisje is offline
Zijn er hier ook meisjes, die een pruik dragen?

Heb een jaar of 4 geleden een leuke pruik gezien en gekocht en sinds den heb ik meerdere pruiken aangeschaft en draag ik die iedere dag, om dat ik het erg leuk vindt om iedere dag een andere haar stijl te hebben, en bij iedere outfit een andere haar kleur.
Alleen heb mij eigen haar ook nog er onder zitten, daar draag ik een kapje over heen en daar over heen een pruik.
Nu vraag ik mij af of het dragen van een pruik prettiger en beter is als ik mijn hoofd helemaal kaal scheer en dan zonder kapje mijn pruik draag.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2017, 15:53
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Een vriendin draagt ze omdat ze geen haar heeft
Met citaat reageren
Oud 17-02-2017, 16:08
Kattenmeisje
Kattenmeisje is offline
Citaat:
Een vriendin draagt ze omdat ze geen haar heeft

O dat is erg jammer voor haar.

Zelf heb ik heel erg dun vlassig haar ( heel ligt blond bijna wit ), waar niets mee te doen is, krijg er nooit leuke model in ben naar verschillende kappers geweest kunnen er ook niet veel mee.
Tot ik een jaar of 4 geleden bij een kapster was met mijn moeder ( we hadden beide een afspraak ) en zij had een paar mooie pruiken in de zaak.
Toen mijn moeder aan de beurt was en ik op haar moest wachten, kreeg ik het met de kapster over de pruiken, vond een model wel erg mooi.
Na dat mijn moeder gereed was, vroeg ik de kapster of ik eens voor de grap die pruik die ik mooi vond wel even mocht passen, en het mocht, ze had verder toch even geen klanten.
Toen de kapster mij die pruik op had gezet en mooi had geborsteld vonden we het wel erg mooi bij mij staan, toen die pruik gekocht.
ben hem af en toe gaan dragen en kreeg alleen maar leuke reaktie's waar door ik meer pruiken ben gaan kopen en dragen, nu draag ik alle dagen een pruik.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2017, 20:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Helemaal kaal zijn lijkt me vooral vervelend in de zomer, als een pruik dragen erg warm is, of als je gaat zwemmen/ sporten en een pruik niet handig is. Ik zou het zelf niet fijn vinden om dan kaal te zijn, maar misschien denk jij daar heel anders over, of staat het je heel stoer.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-02-2017, 23:56
Kattenmeisje
Kattenmeisje is offline
Citaat:
Helemaal kaal zijn lijkt me vooral vervelend in de zomer, als een pruik dragen erg warm is, of als je gaat zwemmen/ sporten en een pruik niet handig is. Ik zou het zelf niet fijn vinden om dan kaal te zijn, maar misschien denk jij daar heel anders over, of staat het je heel stoer.
Bedoel je met stoer een kaal hoofd? Heb toch liever haar!

ff fototje van mij zonder pruik ( vrij oude foto ) zie je duidelijk dat her erg dun is boven op en mijn schedel door schijnt ( is inmiddels veel erger ) :

[/URL]





En fototje van mij met pruik

[/URL]
Met citaat reageren
Oud 18-02-2017, 01:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ja, dat bedoelde ik inderdaad. Dat kaal je misschien heel goed/ stoer/ mooi staat, waardoor je het gen probleem zou vinden om soms kaal te zijn (in sommige situaties draag je nu eenmaal geen pruik).

Vraagje omdat ik daar nieuwsgierig naar ben: Hoe reageert je omgeving er op dat je vaak pruiken draagt? Zijn ze er aan gewent, hoe is dat als je bij iemand blijft logeren, hoe reageren mensen waar je bijvoorbeeld mee date?
Je hoeft deze vragen niet te beantwoorden hoor, ik ben gewoon nieuwsgierig
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-02-2017, 08:32
Kattenmeisje
Kattenmeisje is offline
Citaat:
Ja, dat bedoelde ik inderdaad. Dat kaal je misschien heel goed/ stoer/ mooi staat, waardoor je het gen probleem zou vinden om soms kaal te zijn (in sommige situaties draag je nu eenmaal geen pruik).

Vraagje omdat ik daar nieuwsgierig naar ben: Hoe reageert je omgeving er op dat je vaak pruiken draagt? Zijn ze er aan gewent, hoe is dat als je bij iemand blijft logeren, hoe reageren mensen waar je bijvoorbeeld mee date?
Je hoeft deze vragen niet te beantwoorden hoor, ik ben gewoon nieuwsgierig

Daar heb ik nooit eens bij na gedacht, kan best stoer zijn, heb ook wel eens kale vrouwen gezien , die leggen dmv makeup dan wel meer het accent op hun gezicht, maar voor mij zelf heb ik er nog nooit zo over na gedacht, dank dat het best eens stoer kan staan bij mij.

Hoe mijn omgeving reageert dat ik pruiken draag , sommigen schrikken dat ik pruiken draag en sommigen niet, velen vragen of ik alopecia heb, denk zelf wel een vorm van ik heb wel overal haar maar is erg dun en denk dat ik per mm2 ook minder haartjes heb dan standaard. En er zijn er bij die wel eens vragen hoe mijn echte haar er uit ziet, meestal laat ik wel een fototje zien en soms doe ik mijn pruik ook wel eens af en dan geven ze mij toch wel gelijk dat ik pruiken ben gaan dragen.
En als ik bij iemand blijf logeren doe ik mijn pruik gewoon af s'nachts, maar vertel het wel dat ik pruiken draag en waarom.
Daten heb ik nog niet echt gedaan, ik val op meiden, hang wel veel in een chat rond waar meiden rond hangen die alopecia hebben, en daar is wel een crush, en heb haar wel een paar keer ont moet maar dat moet groeien.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2017, 11:50
Kattenmeisje
Kattenmeisje is offline
@ Elin3

Daar komt nog bij als je pruiken draagt zoals ik draag je ook automatisch makeup zo dat je de accent toch meer anders legt op je hoofd en gezicht, zo dat het niet direct op valt dat je een pruik draagt.
Voorbeeld ik weer andere pruik en totaal andere stijl:

[/URL]
Met citaat reageren
Oud 17-07-2017, 19:44
Pruikenlief
Pruikenlief is offline
Hoi ik had allemaal gelezen wat je allemaal deed over je pruiken enzo alleen nu is mijn vraag: is het gek als je valt op meisjes/vrouwen die pruiken dragen? :$
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Memo hoofdstuk 2: Tijd van pruik en revoluties: De Franse Revolutie
djm008
1 30-11-2008 13:31
Lifestyle (vraag)Het kansloze pruik topic
DeadNation
18 19-04-2003 17:08
Lifestyle Nieuw Fototopic Deel II
dreadlocks
443 27-03-2003 00:56
Lifestyle Nephaar/Pruiken
Horror Kitty
45 13-07-2002 14:07
Lifestyle Pruiken...
AnTaRTiCa
91 26-04-2002 23:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01.