Oud 11-10-2016, 18:11
Admire
Avatar van Admire
Admire is offline
Hoi.
Sorry voor zovele topics op een dag maareh.
Hoe sparen jullie snel geld op?
Mijn bedrag van zakgeld is 3 euro per week alleen ik heb zon gulle moeder die heel vaak 10 euro geeft. Dat helpt me enorm bij het sparen. Alleen weten jullie meer manieren om te sparen? Behalve klusjes doen etc. Die leveren hier thuis niks op want ik doe al genoeg klusjes.
Alvast bedankt.
Doei.
__________________
Aspire to inspire before we expire.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2016, 08:20
Anna_Nibud
Avatar van Anna_Nibud
Anna_Nibud is offline
Hoi Admire,

Als ik je vraag zo lees dan wil je vooral weten hoe je meer inkomen krijgt. Klopt dat?
Hoe je geld kunt verdienen ligt eraan hoe oud je bent. Vanaf je 13e mag je officieel werken, maar er gelden wel regels over wat je mag doen en hoeveel je mag werken. Hoe ouder je wordt, hoe meer er kan. Hier staan alle regels op een rijtje: http://scholieren.nibud.nl/inkomsten...afspraken.html

Als je weet wat je wel en niet mag doen, dan moet je natuurlijk nog een baantje vinden. Hoe? Dat kun je hier vinden: http://scholieren.nibud.nl/inkomsten...je-vinden.html

En op deze site kun je nog andere manieren vinden waarop je geld kunt verdienen: http://scholieren.nibud.nl/inkomsten/extra-geld.html

Succes!
__________________
Meer weten over jongeren & geld? Of een persoonlijke geldvraag? Ga naar twitter.com/nibudscholieren
Met citaat reageren
Oud 12-10-2016, 08:38
Martinnnn
Avatar van Martinnnn
Martinnnn is offline
Werken en niet te veel uitgeven
__________________
We were born to be real, not to be perfect.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2016, 16:49
Admire
Avatar van Admire
Admire is offline
Bedankt
__________________
Aspire to inspire before we expire.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2016, 14:55
Skyle
Skyle is offline
Ik geef zelf snel geld uit, daarom gaat mijn kleedgeld en een deel van mijn zakgeld en salaris (oppassen) naar mijn normale rekening, maar van mijn zakgeld en salaris leg ik altijd de helft in een potje dat niet open kan zonder het te breken (ja, ik gebruik die oude manier, hij is oud maar werkt goed voor mij!) en spaar ik op tot ik iets er van wil kopen. Zoals al eerder gezegd werd kan je ook bijbaantjes nemen boven de 13, als bijvoorbeeld buren of familie jonge kinderen hebben kan je als de ouder bijv uit eten zijn een avondje oppassen. Gewoon terwijl de kinderen al slapen iets beneden doen en wachten tot de ouders terug zijn!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2016, 17:16
MeganD
MeganD is offline
Citaat:
van mijn zakgeld en salaris leg ik altijd de helft in een potje dat niet open kan zonder het te breken (ja, ik gebruik die oude manier, hij is oud maar werkt goed voor mij!)
En inderdaad ook voor mij, gewoon op de oude manier de centjes sparen in een potje en je zult er versteld van staan wat je dan kunt bereiken
Met citaat reageren
Oud 11-11-2016, 13:30
Girlxo
Girlxo is offline
Als ik mijn salaris krijg dan spaar ik er de helft van weg (op een andere rekening) en dat doe ik hetzelfde met zakgeld.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2017, 13:57
Studentos
Studentos is offline
Zoveel mogelijk werken. Als je naast je school veel werkt en daarnaast ook nog huiswerk maakt en af en toe sport heb je nauwelijks tijd om je geld uit te geven
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Probleempje met geld
Tinkie
51 10-05-2008 21:22
Verhalen & Gedichten Verhaal
Sean Paul.
1 27-04-2003 18:19
Lifestyle Waar geven jullie maandelijks je inkomen aan uit? (Enquete)
Feilsiyeve
92 05-04-2003 15:00
Verhalen & Gedichten [verhaal] Zana heel hoofdstuk 1
Nas-t Zeekoe
8 29-03-2003 12:57
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie hulp nodig voor werkstuk economie:)
bette4ever
4 05-03-2003 00:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36.