Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2017, 17:26
Smiles_Kill_MeX
Smiles_Kill_MeX is offline
Heey iedereen heeft er iemand tips want ik sport elke dag maar ik zie er niks aan mijn lichaam want meestal eet ik in de ochtend als ontbijt 3 boterhammen in de middag ook 3 na school een stuk fruit en dan mijn avond en dan ong. 2 uur na het eten 2 appels maar is het dan slecht als ik dan als ontbijt 1 boterham pak en in de middag ook 1 pak en dan alleen nog maar mijn avond eten eet ?? Want ik wil graag me zo dun maken want ik weeg nu 70 kilo en ik ben 1.75 maar ik wil heel graag 55 kilo wegen maar aan de ene kant wil ik ook geen anorexia krijgen
Heeft er iemand tips ???
X
Met citaat reageren
Oud 29-03-2017, 17:48
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Je eetpatroon is prima, en ja het is wel erg om zo weinig te eten. 55 kg is ook helemaal geen goed gewicht voor jouw lengte. Je gewicht is ook prachtig bij je lengte!

Je vertelt er trouwens niet bij wat je drinkt op een dag. Zit daar nog zoetigheid tussen? En ben je wel helemaal eerlijk geweest over je eetlijstje? Zes boterhammen, 3 appels en een bord avondeten is namelijk best weinig. Eet je echt helemaal niets anders?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 29-03-2017, 17:53
Smiles_Kill_MeX
Smiles_Kill_MeX is offline
Nee ik eet niet meer en wat ik meestal drink is water en of thee ik drink nu geen frisdranken meer en zo wel is het bijv. Coca-Cola zere
Met citaat reageren
Oud 29-03-2017, 17:53
Smiles_Kill_MeX
Smiles_Kill_MeX is offline
Zero
Met citaat reageren
Oud 29-03-2017, 18:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Coca Cola zero is ook alles behalve gezond Thee en water zijn inderdaad goede opties

Als ik jou was zou ik trouwens niet te hard proberen af te vallen. Dun is echt niet altijd mooier! Een vriendin van mij is vorig jaar flink afgevallen omdat ze ineens nooit meer snacks of chips at en heel veel ging hardlopen. Zij was er heel trots op, maar persoonlijk vond ik haar iets zwaarder net zo mooi! Het gewichtsverlies was vooral zichtbaar doordat haar borsten kleiner geworden waren en daardoor leek ze wat minder vrouwelijk/ volwassen. 55 kilo lijkt me erg weinig voor jouw lengte!

Daarnaast zou ik me niet scheel staren op een getal op de weegschaal. Spieren wegen meer dan vet, dus als je actief sport en meer spierweefsel aanmaakt zal je ook niet altijd gewicht verliezen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-03-2017, 23:09
Verwijderd
Als je minder wil wegen dan moet je minder eten óf meer bewegen, óf de universele gravitationele constante moeten aanpassen zodat je met evenveel massa minder weegt.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2017, 16:47
Via Laura
Via Laura is offline
Ik kan je uit ervaring zeggen: dunner zijn maakt je niet persé gelukkiger. In tegendeel zelfs.
Zelf heb ik ruim 9 jaar anorexia gehad. Ik ben daar gelukkig volledig van hersteld. Ik weet niet wat je leeftijd is? 55 kg bij een lengte van 1.75m is inderdaad in mijn ogen te weinig. Wat maakt dat je zo graag dat gewicht wilt? Wat denk je dat dat je gaat geven?
Je lichaam heeft voedingsstoffen nodig om te kunnen leven, om te kunnen bewegen, je eten te verteren, je hart te laten pompen en organen etc. te voeden. Met slechts 1 boterham 's morgens en 's middags en alleen avondeten krijgt je lichaam zeker niet genoeg voeding- en bouwstoffen binnen om te kunnen functioneren.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Voeding, gewicht en gezondheidtopic #27
Pluis
397 03-04-2014 21:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Afval bestaat straks niet meer
Love & Peace
19 28-01-2008 16:00
Lichaam & Gezondheid Afvallen
J3s
3 10-10-2005 14:48
Lichaam & Gezondheid Blijven afvallen?!
Giovanna
17 29-03-2004 09:15
Werk, Geld & Recht Afval kost geld
Snakeboy
7 18-11-2003 17:34
Lichaam & Gezondheid Ik heb een vriendin die wil afvallen!
Jessica K.
7 09-06-2002 12:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48.