Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2004, 22:25
Verwijderd
Er is al een Zomertopic, maar die gaat alleen over kleding. Dit topic gaat over de Zomer in z'n algemeen, en hoe zij invloed heeft op jouw stijl van leven. Vertel mij eens, hoe wordt je manier van doen beïnvloed door de zomer?

Ik trap wel af:

In de Zomer wordt ik meestal actiever, meer naar buiten, meer blowen, maar ook meer lezen (meer tijd in vakanties), meer uitgaan. Sowieso veel meer zin om dingen te ondernemen.
Ik denk niet dat ik onwijs meer kleding oid ga kopen, maar wel meer dingen als ijsjes en bier enzo. Alhoewel in de Zomer heb ik wel meer de drang om naar andere steden te gaan, dus wellicht dat ik dan iets meer kleren koop.

Verder eh. ga ik later naar bed en heb ik eerder de neiging om de hond uit te laten, het vuilnis buiten te zetten of boodschappen te doen.

Nu jullie
'ns kijken of een lifestyle topic dat niet over mode of piercings gaat ook loopt...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2004, 22:30
sorry
sorry is offline
in de zomer koop ik wel meer ijsjes dan in de winter.

verder doe ik ook geen trui meer aan en mijn ski jas draag ik dan ook niet meer zo vaak. ik ga wel vaker op reis net zoals exo en ik zal waarschijnlijjk ook meer kopen net als exo. verder ga ik ook later naar bed net zoals exo. ik ben tevens ook vaker buiten te vinden dan in de winter.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 22:31
Jones
Ik geniet echt van de zon heb ik gemerkt. In de zomer (en dan denk ik vooral aan de zomervakantie) lees ik veel meer, fiets ik veel meer, zwem ik veel meer en werk ik nogal veel. Ook besteed ik heel veel tijd aan vrienden. (Eten met z'n allen, buiten zitten tot erg laat dat soort dingen) verder vind ik het erg fijn om in de zon te zitten en echt te 'bakken' maar toch hou ik dat meestal maar een uurtje vol Verder krijg ik in de zomer vaker de neiging om gewoon ergens in het gras te gaan liggen en even wolken te kijken ofzo over het algemeen genomen ben ik veel actiever, (toch kan ik met gemak uren in m'n hangmat liggen lezen ) kijk ik minder tv en zit ik minder achter de computer. Wat kleding betreft verschilt de zomer voor mij niet echt van de winter.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 22:32
Verwijderd
Ik hou van de zomer! <3
Ik ga graag naar het strand en naar terrasjes en ik loop graag in lieve zomerjurkjes met slippers
Tot zover mijn hoofdargumenten waarom de zomer zo tof is!
Ook ga ik dan ongeveer elke week uit eten, en zit ik vaak in de tuin te rosé-en met vriendjes en vriendinnetjes.
In een wintervakantie slaap ik vaak uit tot 12 uur en in de zomer sta ik altijd vroeg op. (bijna altijd)
Dan voel ik me erg nuttig. (ik lach terwijl ik dit typ)
In de zomer heb ik ook vaak betere gesprekken dan in de winter.
Kortom: happy joy!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 22:32
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
In de zomer ben ik ook veel meer buiten te vinden. Ik ga vaker winkelen in andere steden en zit vaak op terrasjes mensen te keuren. Ik ga vaker uit omdat het nu veel handiger is om te fietsen dan in de winter, ben nog vaker nutteloos door de stad aan het lopen, omdat de zon schijnt en ik geef meer geld uit aan ijs dan in de winter. Ik koop meer kleding omdat ik het veel leuker vind om tshirtjes en hempjes te kopen dan winterkleding. Ik ben minder chagerijnig 's ochtends omdat het niet meer donker is als ik opsta.
__________________
All in the name of white trash
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 22:33
Verwijderd
Citaat:
sorry schreef op 25-03-2004 @ 23:30:
in de zomer koop ik wel meer ijsjes dan in de winter.

verder doe ik ook geen trui meer aan en mijn ski jas draag ik dan ook niet meer zo vaak. ik ga wel vaker op reis net zoals exo en ik zal waarschijnlijjk ook meer kopen net als exo. verder ga ik ook later naar bed net zoals exo. ik ben tevens ook vaker buiten te vinden dan in de winter.
Oehh je bent precies zoals ikk! Wil je verkering?

(onee want dan ben je ook hetero zoals ik aiii -deadlock-)

Mja in de Zon bakken doe ik ook wel graag, alleen ik ga me dan te snel vervelen.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 22:34
sorry
sorry is offline
het is alleen best jammer dat de lente pas begonnen is.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 22:35
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 25-03-2004 @ 23:33:
Oehh je bent precies zoals ikk! Wil je verkering?

Ik wil wel Exie, dan pas ik me wel aan!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 22:35
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Citaat:
sorry schreef op 25-03-2004 @ 23:34:
het is alleen best jammer dat de lente pas begonnen is.
en dat het nog vriest
__________________
All in the name of white trash
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 22:36
Verwijderd
Ja, maar over de lente valt zo weinig te vertellen. De lente is echt zo'n nutteloos jaargetijde vind ik. 'T is niet koud genoeg om met sneeuwballen te gooien of voor de open haard chocomel te drinken, en het is niet zo warm als de Zomer. De herfst heeft tenminste nog een eigen smoeltje met al die blaadjes en die wind enzo. De lente is maar een lame jaargetijde.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 22:37
Faery
Faery is offline
Zomer staat voor bioritme omgooien, overmatig blowen en drinken, festivalganger zijn en vooral blij zijn dat je niet doodvriest als je ergens wasted op de grond mietert en besluit te gaan pitten.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 22:38
sorry
sorry is offline
Citaat:
eXo schreef op 25-03-2004 @ 23:36:
Ja, maar over de lente valt zo weinig te vertellen. De lente is echt zo'n nutteloos jaargetijde vind ik. 'T is niet koud genoeg om met sneeuwballen te gooien of voor de open haard chocomel te drinken, en het is niet zo warm als de Zomer. De herfst heeft tenminste nog een eigen smoeltje met al die blaadjes en die wind enzo. De lente is maar een lame jaargetijde.
vind je het dan niet prachtig om te zien hoe de bloemen groeien en de blaadjes weer aan de bomen komen? het mag van mij ook wel iets minder lang duren.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 25-03-2004 @ 23:35:
Ik wil wel Exie, dan pas ik me wel aan!
hihi, 't is dat ik nie offtopic wil gaan in m'n eigen topic maar anders.. oehh
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 08:10
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
's Zomers, sja, meer actief, ben veel meer buiten te vinden.
Slaap dan ook regelmatig buiten, heerlijk in 'n parkje met wat lui met evt. nog een vuurtje erbij. Ik ga veel meer smoken ook, blijft ook 'n bijwerking van 't mooie weer. Veel naar buitenfeesten, 's middags en 's avonds niet achter de computer vaak, alleen zo 's nachts wel es als 't weer is afgekoeld. Veel naar R'dam, A'dam en Nijmegen, gratis festivals aflopen, betaalde festivals plannen (Wasted UK) ehm.. de Pleinbios in 't Museumpark in Rotterdam natuurlijk elk jaar, sowieso veel in het Museumpark hangen en veel naar Westblaak.
Kleding kopen zit 'r dan totaal niet in, ik loop lekker in de meest uitelkaar geragde vodden die ik in m'n kledingkast kan vinden, valt 't ene jaar meer mee dan 't andere, makkelijk und luchtig. Veel geld gaat op aan bier, flesjes water en aan falafel, omdat ik ook rustig hele dagen wegblijf; 3 dagen niet thuis komen, maar buiten rondzwalken. en 's zomers zijn m'n ouders ook altijd 3 weken weg, dus gaat 'r ook wel wat geld op aan het 'economisch' inkopen van voedsel.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 08:18
Verwijderd
Pleinbios .
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 09:39
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
eXo schreef op 26-03-2004 @ 09:18:
Pleinbios .
voj-vo-di-na!
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 10:20
naan
Avatar van naan
naan is offline
aaaahh de zomer
dan doe ik de hele dag niets/leuke dingen. en alleen maar buiten.
zitten, drinken, wandelen, zonnen, dansen, praten,lachen.
swingin groningen
op vakantie gaan (hoop ik)
in de zon zitten en dan naar binnen gaan (dan merk je hoe lekker zonnig t is )
de hele dag in de stad hangen met vrienden, mn geld alleen maar aan bier en ijs uitgeven <3
samen met een vriendin bijn elke dag een pint ijs bij de australian halen
__________________
www.20six.co.uk/anna_puk
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 10:36
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
In de zomer ga ik weer leven.

LEkker idd meer buiten dan binnen als de temperatuur lekker hoog is slechts een korte broek aan.
Skateboard wederom uit de kast trekken tas op de rug vol drinken en hasj en lekker rondhangen waar het gezellig moge zijn.

*zin heeft*
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-03-2004, 11:31
Xen : Cuts
Avatar van Xen : Cuts
Xen : Cuts is offline
ik word veel actiever. sta vroeger op, en ga later naar bed, dus heb vaak aan het eind van de zomer slaaptekort die ik in de herfst en de winter tijdens de regenachtige grijze dagen weer inhaal. ik word vrolijker, veel creatiever en ga overal heen waar ik maar heen kan gaan. vaak voel ik me in de zomer ook socialer.

ik kan niet wachten. zon, zomeravonden, zomernachten, zwemmen, ijsjes, lekker bloot erbij lopen, blij zijn, kriebels, dansen...

ik ben gewoon blij dat de eerste stralen zon alweer doorkomen
__________________
.Om Mani Padme Hum.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 11:41
Nuck
Nuck is offline
Zomer is geweldig, ik ben echt terrasjes-fan <3. 't Is jammer dat ik niet in de buurt van een strand woon, anders zou ik daar wel een groot deel van m'n tijd doorbrengen denk ik. Ik vind het ook heerlijk om in de tuin te liggen met een boek . Zomeravonden zijn ook geweldig, lekker op een terras met een rosé...ik wil zomer
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 11:49
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
<3 zomer
het regent niet
het is zonnig
niemand is chagerijnig
je kan leuke kleren dragen
je bent voreg uit school
het is later donker
het is lekker weer
je bent verliefd
ik ga meer uit
ik ga vaker naar de stad
ik ga meer werken
ik verdien meer geld
ik geef meer uit
er zijn meer feestjes
er zijn festivals

kortom
ik hou van de zomer
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 13:17
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
In de zomer ben ik veel vaker buiten en kom ik ook later thuis, ik ga meer winkelen en minder slapen. Verder ga ik dan veel meer uit en speel ik vaak sax in de tuin. Ik ben socialer, minder lui en heb dan heel de dag een lach op mijn gezicht staan.

en dan die zon!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 14:21
Baracuda
Avatar van Baracuda
Baracuda is offline
de zomer ik leuk

zit vaak buiten en alles ziet er leuker uit.

en heb sterk de neiging om te gaan bbq-en of te picknicken.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 14:22
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Strand en festivals
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 14:24
slender_fungus
Avatar van slender_fungus
slender_fungus is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 26-03-2004 @ 10:39:
voj-vo-di-na!
jaaa!
dan zie je gelijk weer mensen die je waarschijnlijk maar 1 keer per jaar ziet
pleinbios ole ofzo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2004, 14:26
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
slender_fungus schreef op 26-03-2004 @ 15:24:
jaaa!
dan zie je gelijk weer mensen die je waarschijnlijk maar 1 keer per jaar ziet
pleinbios ole ofzo
haha ja, pleinbios mensen.
daar hang je idd 5x per jaar of minder mee. (en dan minstens 3x op 'n pleinbios avond. gheh.)
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 14:42
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Terrasjes en relaxen in de tuin of op het strand <3
Beter kan het niet

En je bent lekker bruin dus iedereen ziet er een stuk lekkerder uit
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 14:50
Verwijderd
Mijn stijl van leven wordt niet ineens kwalitatief anders, maar wel kwantitatief. Er gaat meer bier doorheen, meer ijs, meer geld, er worden meer sigaren gerookt bij wijntjes op terrasjes en er wordt meer geld uitgegeven aan dagjes uit.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 14:55
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Roos schreef op 26-03-2004 @ 15:42:
En je bent lekker bruin dus iedereen ziet er een stuk lekkerder uit
Ten eerste klopt die zin niet, ten tweede is het niet waar.
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 14:56
Verwijderd
Inderdaad, de blekerds niet
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 15:01
slender_fungus
Avatar van slender_fungus
slender_fungus is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 26-03-2004 @ 15:26:
haha ja, pleinbios mensen.
daar hang je idd 5x per jaar of minder mee. (en dan minstens 3x op 'n pleinbios avond. gheh.)


kut exo met zn kut topic, voordat het zomer is duurt nog fucking lang
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 15:03
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 26-03-2004 @ 15:55:
Ten eerste klopt die zin niet, ten tweede is het niet waar.
Je snapt toch wat ik bedoel Het gaat iig voor mijzelf op.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 15:08
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 26-03-2004 @ 16:00:
Wat dacht je van die rood verbrande dikke, topless vrouwens op zandvoort
Ook ranzig, moet ook verboden worden. Zomer is prima, als tenminste maar alleen mooie mensen buiten komen. Aangezien helaas een groot deel van de Nederlandse bevolking te dik, te lelijk of anderszins gewoon niet toonbaar is, gaat een hoop lol van de zomer verloren omdat je tegen die apen aan moet kijken. Alsof er een grote flat naast je mooie rustieke appartementje gebouwd wordt die je hele uitzicht blokkeert.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 15:11
lana
Avatar van lana
lana is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-03-2004 @ 15:56:
Inderdaad, de blekerds niet
__________________
http://www.davidmsc.com/pix/cowleap.JPG
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 15:13
Verwijderd
Citaat:
lana schreef op 26-03-2004 @ 16:11:
Die kunnen er ook wel lekker uitzien hoor, alleen op een andere manier

Een bruin kleurtje in de zomer staat snel frivool en leuk. Als je bleek bent (zoals ik) kan dat ook wel, maar dan heb je gewoon wat minder keus mbt. kleding enz. Je moet bijvoorbeeld geen roze of gele kleding aantrekken als je bleek en/of blond bent, dat ziet er dan gewoon niet uit. Kwestie van even opletten bij het shoppen
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 15:25
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-03-2004 @ 16:08:
Ook ranzig, moet ook verboden worden. Zomer is prima, als tenminste maar alleen mooie mensen buiten komen. Aangezien helaas een groot deel van de Nederlandse bevolking te dik, te lelijk of anderszins gewoon niet toonbaar is, gaat een hoop lol van de zomer verloren omdat je tegen die apen aan moet kijken. Alsof er een grote flat naast je mooie rustieke appartementje gebouwd wordt die je hele uitzicht blokkeert.
volgens mij vind ik jou ook niet heel geweldig in je zwembroek.

----
de zomer maakt me vrolijk, ik ben actiever, aardiger, spontaner.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-03-2004, 15:36
lana
Avatar van lana
lana is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-03-2004 @ 16:13:
Die kunnen er ook wel lekker uitzien hoor, alleen op een andere manier

Een bruin kleurtje in de zomer staat snel frivool en leuk. Als je bleek bent (zoals ik) kan dat ook wel, maar dan heb je gewoon wat minder keus mbt. kleding enz. Je moet bijvoorbeeld geen roze of gele kleding aantrekken als je bleek en/of blond bent, dat ziet er dan gewoon niet uit. Kwestie van even opletten bij het shoppen
ghehe ik vatte het niet zo serieus op hoor

moet bikkelvrouw ook niet doen trouwens
__________________
http://www.davidmsc.com/pix/cowleap.JPG
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 26-03-2004 @ 16:25:
volgens mij vind ik jou ook niet heel geweldig in je zwembroek..
Ik zou me ook al zorgen gaan maken als je dat wel deed.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 16:11
feline
feline is offline
Oeh, toevallig heb ik het er net over op msn. De zomer is geweldig. Het echte zomergevoel is in de Hout (grasveld) liggen met een zooi vrienden, vriendinnen en vage kennisen. Met muziek, drank, pizza's, picknickdingen, kleedjes, kussens en truien voor als het kouder wordt en wiet natuurlijk (al doe ik daar zelf nooit zo aan mee..). Verder: strand, terrasjes, feestjes, uit eten, in tuinen zitten van mensen, meer uitgaan en gewoon veel blijer zijn.
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 16:13
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 26-03-2004 @ 16:08:
Ook ranzig, moet ook verboden worden. Zomer is prima, als tenminste maar alleen mooie mensen buiten komen. Aangezien helaas een groot deel van de Nederlandse bevolking te dik, te lelijk of anderszins gewoon niet toonbaar is, gaat een hoop lol van de zomer verloren omdat je tegen die apen aan moet kijken. Alsof er een grote flat naast je mooie rustieke appartementje gebouwd wordt die je hele uitzicht blokkeert.
Maar heel Nederland wil jou natuurlijk wel half naakt op het strand zien liggen








Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 16:16
Gianluca *
Avatar van Gianluca *
Gianluca * is offline
ZOMERRR <3

jaah das echt mijn favoriet hoor zoiezo in de zomer ben ik altijd vrolijker haha en dan vind ik het ook heerlijk om met de fiets naar school te gaan en over straat te lopen, nu zit ik liever binnen en ga liever met de bus naar school.

ik heb dus cke de zomer boven de winter
__________________
Je Moeder Op Een Hobbelpaard! of Bijstandspony _ Je Moeder !!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 16:22
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 26-03-2004 @ 16:13:
Die kunnen er ook wel lekker uitzien hoor, alleen op een andere manier
Wat een heerlijke but-kisser ben je toch

Ik heb hetzelfde als wat de meeste mensen hier zeggen. Dat is vrij logisch. Van de zon krijg je meer energie, je hebt meer zin om dingen te doen en het lekkere weer geeft daar ook volop gelegenheid toe. Ik kijk al ver van te voren uit naar de zomer. Heerlijk een beetje kleur krijgen, puistjes weg, ik doe mn best om wat slanker te zijn, dus ik zie er beter uit dan in de winter. Weg met die droge huid. In de zomer heb ik altijd de neiging om in bikinitopje door de stad te gaan lopen en in het Vondelpark te gaan liggen. Dat door de stad lopen doe ik maar niet maar het Vondelpark is gewoon heerlijk. Ik maak nu al plannen met iedereen dat we de hele dag in het park gaan liggen met muziek, eten, drinken, handdoekken, spelletjes, boeken, en dan 's avonds lekker eten laten bezorgen. Sushi of Mexicaans ofzo. Heerlijk, ik wordt gewoon een stuk vrolijker en actiever in de zomer. Of ik meer kleren ga kopen weet ik eigenlijk niet, ik geloof niet echt dat de zomer op die manier invloed op mij heeft. Ik ga ook liever actievere dingen doen dan in winkels rondhangen, dat doe ik in de winter al genoeg als er niks beters te doen is.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 16:23
Verwijderd
Citaat:
lareno schreef op 26-03-2004 @ 17:13:
Maar heel Nederland wil jou natuurlijk wel half naakt op het strand zien liggen









Screw you. De manier waarop je er serieus op ingaat geeft aan dat je het punt totaal mist. Maar dat geeft niet. Wij zullen toch nooit op hetzelfde strand liggen.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 16:27
Cruz
Cruz is offline
Dan ben ik veel actiever en zit ik altijd veel lekkerder in mijn vel! Ik verafschuw de winter echt, dus in de zomer voel ik me echt goed Ik ben nu eigenlijk altijd binnen, maar in de zomer ben ik zowat nooit thuis.. Altijd buiten en op pad En ik eet in de zomer altijd veel minder en drink veel meer.. Ennnn, meer kan ik er niet over zeggen denk ik?!
__________________
What Goes Around Comes Around
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 16:30
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik word heel flirterig .
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 16:33
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef op 26-03-2004 @ 10:39:
voj-vo-di-na!
OMG JA

Vo
Voj
Di
Naaaaaaaaaaaa




Te cool
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 16:35
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 26-03-2004 @ 17:30:
Ik word heel flirterig .
Oeh ik geloof dat ik van de zomer weer naar Gent ga .
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 16:39
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
eXo schreef op 26-03-2004 @ 17:35:
Oeh ik geloof dat ik van de zomer weer naar Gent ga .
Ik denk dat je op die manier geen boxers meer overhoudt ex'oh
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 16:53
Verwijderd
Ohhhh

Was het maar al zomer..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 17:34
Verwijderd
in de zomer.....ik hou meer van het begin van de zomer, tegen teveel hitte kan ik niet zo goed.
maar ik wordt er wel lekker acties van....rondfietsen en picknicken, en zwemmen in de rijn (haha dat is een gewoonte die alleen in mijn klas voorkomt), wijtje, zomerfeesten in nijmegen. festivalletjes. veel geld verdienen. lekker zwemmen enzo.

(en als het goed is staat deze zomer in het teken van verhuizen aangezien ik ga samenwonen....ik wil zo graag een balkon!!!! haha)

ik heb zin in de zomer!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken Centraal thema: De zomer op je bord!
murwari
16 19-07-2005 09:34
Seksualiteit is de penis in de zomer groter?
Kevin D.
38 27-06-2005 10:58
Lifestyle de zomer is uit
snoodaard
35 06-06-2005 11:26
Verhalen & Gedichten wij dansen samen de zomer
indigo
4 30-05-2005 19:38
Verhalen & Gedichten laat de zomer maar beginnen....
Dionysos
20 28-04-2005 21:24
Liefde & Relatie Gaat je relatie de zomer(vakantie) overleven?
luckyleo
60 08-06-2002 19:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00.