Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2017, 20:58
Mtb2017
Mtb2017 is offline
Hoi Hoi!

Ik zit even met een vraag,

Is dit gay als je met een goede vriend van je op de bank gaat zitten en vervolgens armen om elkaar heen slaat voor een tijdje, en dicht tegen hem op zitten, hoofd op schouder leggen, beetje strelen, elkaars hand vasthouden.

Als ik dit doe raak ik wel opgewonden van en ontspannen plus warm gevoel.

Ik ben absoluut geen homo
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 21:06
Mwr
Mwr is offline
Ik zelf zou dit nooit met een vriend doen. Maar je zegt dat je er opgewonden raakt wat toch miss wel een seintje geeft. Zou je verder willen gaan dan dit?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 21:07
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Ja, zoeken naar lichaams warmte en aanrakingen van een andere man en opgewonden ervan raken lijkt mij toch wel sterk punt van gay zijn. Of bi
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 22:37
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ik ben absoluut geen homo
Maar misschien wel een klein beetje bi(sgierig)
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 17-06-2017, 12:42
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Citaat:
Maar misschien wel een klein beetje bi(sgierig)
Daar dacht ik ook aan, maar ik had toch besloten het niet te zeggen
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Oud 18-06-2017, 13:39
Bengel
Bengel is offline
De mate waar in je daarmee verder gaat en in herhaling vervalt, is volgens De Grote Van Dale bepalend, voor het gaan vallen op het geslacht als jij zelf. Raak je er dus aan verknocht dan ben je homo of biseksueel.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2017, 22:00
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
De mate waar in je daarmee verder gaat en in herhaling vervalt, is volgens De Grote Van Dale bepalend, voor het gaan vallen op het geslacht als jij zelf. Raak je er dus aan verknocht dan ben je homo of biseksueel.
Het is wat je er zelf van maakt. In mijn ogen ben je gewoon minimaal bi of homo als je dit soort dingen doet.

En dat maakt verder niets uit. Je wordt zo geboren.

Ik heb nooit de behoefte gehad om op dat vlak ook maar iets met een man te onderzoeken of experimenteren. Ik zie mijzelf dus ook als hetero.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2017, 09:06
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
De mate waar in je daarmee verder gaat en in herhaling vervalt, is volgens De Grote Van Dale bepalend, voor het gaan vallen op het geslacht als jij zelf. Raak je er dus aan verknocht dan ben je homo of biseksueel.
Dat is niet aan jou of aan de grote Van Dale, maar alleen aan de persoon zelf, of die hetero, homo, bi of iets heel anders is.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2017, 11:20
ektegangster
Avatar van ektegangster
ektegangster is offline
Zeker weten gay, ik zou degene meteen een stomp verkopen. Maar probeer het niet ontwijken er is niks mis mee.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2017, 15:26
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Dat is niet aan jou of aan de grote Van Dale, maar alleen aan de persoon zelf, of die hetero, homo, bi of iets heel anders is.
Domme opmerking, vanzelfsprekend staat het zijn of niet te zijn in relatie tot de persoon waar het over gaat. En De Grote Van Dale maakt alleen maar attent,op het gegeven dat onder homo- of biseksualiteit wordt verstaan,een seksuele relatie tussen het zelfde geslacht.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2017, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Domme opmerking, vanzelfsprekend staat het zijn of niet te zijn in relatie tot de persoon waar het over gaat. En De Grote Van Dale maakt alleen maar attent,op het gegeven dat onder homo- of biseksualiteit wordt verstaan,een seksuele relatie tussen het zelfde geslacht.
Hij heeft een nieuw account of is dit nog steeds die idioot over dat experimenteren en bij herhaling enzo en heb ik een andere nickname in gedachten?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2017, 16:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hij heeft een nieuw account of is dit nog steeds die idioot over dat experimenteren en bij herhaling enzo en heb ik een andere nickname in gedachten?
Dit is degene waarmee we al meerdere discussies hebben proberen te voeren
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-06-2017, 17:51
Mtb2017
Mtb2017 is offline
Citaat:
Het is wat je er zelf van maakt. In mijn ogen ben je gewoon minimaal bi of homo als je dit soort dingen doet.

En dat maakt verder niets uit. Je wordt zo geboren.

Ik heb nooit de behoefte gehad om op dat vlak ook maar iets met een man te onderzoeken of experimenteren. Ik zie mijzelf dus ook als hetero.
En als je bijvoorbeeld alleen bij elkaar 1 arm over elkaars schouders pakt, wordt dat ook gezien als gay zijn? Of dat niet
Met citaat reageren
Oud 20-06-2017, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Dit is degene waarmee we al meerdere discussies hebben proberen te voeren
Het is overduidelijk tijd voor een permban voor die mongool.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2017, 20:29
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Niet iemand uitschelden vanachter een telefoon of computer. Iedereen is vrij van mening, ik weet niet wat er privé allemaal gaande is maar ik zie nu alleen deze berichten en Deadlock doet ook altijd mij proberen te corrigeren
Met citaat reageren
Oud 20-06-2017, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Niet iemand uitschelden vanachter een telefoon of computer.
Het is een feitelijke constatering.

Citaat:
Iedereen is vrij van mening,
Oh dus ik mag de mijne niet uiten maar hij de zijne wel? Over dubbele standaarden gesproken.

Vrijheid van meningsuiting is trouwens beperkt in Nederland. Daarnaast heeft het slechts betrekking op juridische vervolging van De Staat. Zij mogen jou niet strafrechtelijk vervolgen of opsluiten voor dingen die je zegt vanuit een overtuiging. En zomaar wat roeptoeteren kan grote gevolgen en zeer ernstige consequenties hebben. Is het bijvoorbeeld vrijheid van meningsuiting om "Bom!" te roepen op Schiphol? Lijkt me niet. Maargoed, vrijheid van meningsuiting heeft hier geen kut mee te maken.

Citaat:
ik weet niet wat er privé allemaal gaande is maar ik zie nu alleen deze berichten en Deadlock doet ook altijd mij proberen te corrigeren
Kleine kinderen beschermen tegen vieze mannen met enge meningen en het opvoeden van jochies die stom doen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2017, 21:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Opvoeden kan ook met iets zachtere hand (uhm, mond)
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-06-2017, 06:36
Verwijderd
De eerste paar keer dat hij werd aangesproken op onwaarheden, deed hij ze simpelweg af als "een mening van een ander" of "nou en, ik heb gewoon een foutje gemaakt", maar pas na herhaald aandringen. Zachte heelmeesters...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2017, 06:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
De eerste paar keer dat hij werd aangesproken op onwaarheden, deed hij ze simpelweg af als "een mening van een ander" of "nou en, ik heb gewoon een foutje gemaakt", maar pas na herhaald aandringen. Zachte heelmeesters...
Iemand een mongool noemen, en ander agressief gedrag vertonen is simpelweg niet nodig en niet oké. Daar wil ik de discussie voor hier mee afkappen, want we gaan er met deze forumer toch niet uitkomen, en dit gaat nu alleen maar ten koste van serieuze aandacht voor de vraag van TS.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-06-2017, 07:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En als je bijvoorbeeld alleen bij elkaar 1 arm over elkaars schouders pakt, wordt dat ook gezien als gay zijn? Of dat niet
Probeer dat labeltje "gay" een beetje los te laten. Ongeacht je geaardheid heeft iedereen waarschijnlijk wel een vriend of vriendin waar ze iets kleffer mee zijn. Die ene handeling bepaalt niet je geaardheid. En de manier waarop jij fysiek met die vriend omgaat kan verschillende motivaties hebben. Vind jij hey gewoon chill, omdat je hem vertrouwd of omdat je in het algemeen van knuffelen houdt, dan is dat prima. Wil je graag fysiek intiem met hem zijn en krijg je daar een beetje kriebels in je buik van, of raak je er opgewonden door, dan moet je misschien aan het idee gaan wennen dat je (ook?) romantische en/ of seksuele interesse hebt in jongens.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-06-2017, 16:29
mms94
Avatar van mms94
mms94 is offline
Eens met Elin03. En wat er gebeurt bij een keertje met iemand op de bank zitten zegt ook niet zoveel. Verder weet ik niet hoe oud je bent maar op jonge leeftijd is het sowieso allemaal nog wat minder duidelijk. Uitprobeer gedrag is dan normaal.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2017, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Iemand een mongool noemen, en ander agressief gedrag vertonen is simpelweg niet nodig en niet oké. Daar wil ik de discussie voor hier mee afkappen, want we gaan er met deze forumer toch niet uitkomen, en dit gaat nu alleen maar ten koste van serieuze aandacht voor de vraag van TS.
Ga dan eens je werk doen en modereren!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2017, 21:57
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Zeker weten gay, ik zou degene meteen een stomp verkopen. Maar probeer het niet ontwijken er is niks mis mee.
Oh, maar waarom ga je iemand stompen als er niks mis mee is?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 21-06-2017, 22:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oh, maar waarom ga je iemand stompen als er niks mis mee is?
Misschien bedoelt hij te zeggen dat het oké is om gay te zijn, maar dat hij vanwege de ongewenste intimiteiten hem een stomp zou verkopen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-06-2017, 23:47
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ok, ik kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten maar als een goede vriend dat doet kun je het hem óók zeggen i.p.v. hem een stomp te geven.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 22-06-2017, 16:02
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Iemand een mongool noemen, en ander agressief gedrag vertonen is simpelweg niet nodig en niet oké. Daar wil ik de discussie voor hier mee afkappen, want we gaan er met deze forumer toch niet uitkomen, en dit gaat nu alleen maar ten koste van serieuze aandacht voor de vraag van TS.
Dank je wel dat ik in jou ogen in ieder geval niet de boef ben
Met citaat reageren
Oud 22-06-2017, 16:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dank je wel dat ik in jou ogen in ieder geval niet de boef ben
Ik vind het wel storend dat je overal jouw definitie als ultieme waarheid komt verkondigen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-06-2017, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Dank je wel dat ik in jou ogen in ieder geval niet de boef ben
Er zijn forumbazen die jou permanent willen verwijderen. En volledig terecht. Je bent gevaarlijk met je domme denkbeelden en je luistert niet naar daadwerkelijke kennis.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2017, 22:31
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Er zijn forumbazen die jou permanent willen verwijderen. En volledig terecht. Je bent gevaarlijk met je domme denkbeelden en je luistert niet naar daadwerkelijke kennis.
Er zijn ook forumbazen die jou permanent willen verwijderen dus dat zegt niet zoveel. Ik vind eerlijk gezegd dat Elin3 het echt niet zo slecht doet, ze post wat mij betreft in het algemeen redelijk nuttige dingen en adviezen zonder haar eigen mening en / of achtergrond op te dringen. Ik heb ze een stuk slechter gezien.

Al hoort dit alles natuurlijk niet echt in dit topic.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 23-06-2017, 22:00
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Citaat:
Er zijn ook forumbazen die jou permanent willen verwijderen dus dat zegt niet zoveel. Ik vind eerlijk gezegd dat Elin3 het echt niet zo slecht doet, ze post wat mij betreft in het algemeen redelijk nuttige dingen en adviezen zonder haar eigen mening en / of achtergrond op te dringen. Ik heb ze een stuk slechter gezien.

Al hoort dit alles natuurlijk niet echt in dit topic.
Ik be het met je eens, Elin3 geeft mij ook altijd adviezen of meningen maar zecht het op een vriendelijke manier. Bedankt Elin3!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2017, 23:22
Ben Strik
Ben Strik is offline
Nou, ik kan je verklappen dat ik ontzettend blij en met deadlock hier op het forum! Die zeGt tenminste waar het op staat.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2017, 02:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Heel lief allemaal jongens, maar dat is niet waar dit topic over gaat
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2017, 19:34
Thomazz
Thomazz is offline
Ik zou heel erg verbaasd zijn als een vriend dit opeens bij mij doet, ik zou ook wel het idee krijgen dat hij andere dingen wil doen dan alleen vrienden zijn
Met citaat reageren
Oud 26-06-2017, 05:05
RobertG
Avatar van RobertG
RobertG is offline
Citaat:
En als je bijvoorbeeld alleen bij elkaar 1 arm over elkaars schouders pakt, wordt dat ook gezien als gay zijn? Of dat niet
Tja die labeltjes die we ons zo graag opleggen. Genegenheid biedt zich in vele vormen aan, tussen beide seksen. Vrouwen zijn daar wel vaak stukken relaxer in, zonder zich direct te bestempelen als bi of lesbisch.

Ik zeg gewoon: voelen beide partijen er zich prettig bij dan is het toch goed Slaat hij een arm om je heen en jij ervaart dat als prettig, of andersom jij bij hem, wat maakt het dan nog uit?

Op dat moment geldt dat je er beide gelukkig van wordt en moeilijker moet je het niet maken.

Laat je niet leven, maar maak je leven.

Robert
Met citaat reageren
Oud 04-07-2017, 08:55
ektegangster
Avatar van ektegangster
ektegangster is offline
Citaat:
Oh, maar waarom ga je iemand stompen als er niks mis mee is?
Kijk, ik bedoel als er een vriend van mij 'klef' gaat doen tegen mij dat ik heb dan geef doormiddel van een stomp aangeef dat hij dat bij iemand anders moet gaan zoeken. Ik kan het niet eens voorstellen dat ik gay zou zijn en daarbij heb ik al een lief vriendinnetje.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 09-02-2017 23:04
Verhalen & Gedichten Help! Eigen boek schrijven.
xMia.!
5 21-03-2016 19:03
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De ondraaglijke lichtheid
clubje
124 27-09-2003 11:07
Drugs & Alcohol Post hier uw tripverslagen.
Isa
66 21-08-2002 13:18
De Kantine Rust/ chillen
mister miyaghi
84 04-08-2002 15:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44.