Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2016, 00:22
TABASCOSAUS
Avatar van TABASCOSAUS
TABASCOSAUS is offline
Hallo, zijn er andere mensen die hun personages in Elder Scrolls-Spellen een persoonlijkheid en backstory geven? Zoja, vertel!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2016, 23:00
Obelise
Obelise is offline
Ik doe meestal mee aan t verhaal, en begin als een hele onnozele boeren pummel, die daarna best gaat leven

Of een hele aggresieve babe die dol is op spullen
Met citaat reageren
Oud 17-10-2016, 23:45
TABASCOSAUS
Avatar van TABASCOSAUS
TABASCOSAUS is offline
Haha ik ook soortvan

Ik deel mijn recente Oblvion Personages:

-Een breton meisje van een rijke familie die door een misverstand in de gevangenis komt en eerst geen zin heeft in avontuur maar als de mainquest eenmaal voorbij is ze haar normale leven saai vind en lid word van de Knights Of The Nine en later zelfs de Shivering Isles vind.

-Een alcoholische asociale nord chick met een bijl die lid word van de fighters guild uit verveling maar daardoor aardiger word

-Een High Elf die van een rijke familie komt waarbij het een traditie is lid te worden van de mages guild om magie te studeren (ze stamt af van mijn personage in ESO) maar bij toeval allerlei missies doet voor hun. Ze is ook in Skyrim
Met citaat reageren
Oud 17-10-2016, 23:56
Obelise
Obelise is offline
Na de mainquest heeft ze zin in avontuur?? Bikkel o_o

Die 2e heb ik als sidekick-man altijd!


3e is best logisch welke spell school?

Enne, je geeft er niet veel details bij wat voorn keuzes ze maken
Met citaat reageren
Oud 18-10-2016, 11:37
TABASCOSAUS
Avatar van TABASCOSAUS
TABASCOSAUS is offline
De 1e: Character Development Ze haat avontuur maar is eigenlijk een beetje té goed en zegt nooit nee tegen sidequests en probeert iedereen in leven te houden (ik blijf herladen tot het lukt) Bij de finale van de mainquest voelt ze zichzelf verantwoordelijk dat ze er te langzaam over gedaan heeft (sidequest) Eerst wou ze daarna "met pensioen" gaan en in het huis in Anvil wonen dat ze bij een aanbod al gekocht had als haar avontuur ooit voorbij was en haunted was. Als ze in Anvil is ziet ze dat iedereen in de kerk op mysterieuze wijze vermoord is en besluit lid te worden van de knights of the nine. Hier zijn niet zoveel keuzes te maken maar ze word nog steeds soms sidetracked en ze had weinig moeite met de tests (alleen van het schild want ze was niet zo slim) Als haar avontuur voorbij is, is ze het écht leuk gaan vinden en ze vind het steeds saaier in Cyrodiil, tot ze op een dag een geheime doorgang naar de shivering isles vind...

De 2e: dit is wel iemand anders hoor Ze doet alleen de fightes guild missies en is eerst niet zo aardig (roleplay) en word lid uit verveling. Omdat ze altijd dronken is (Maar ze dat zó gewend is) denkt ze bijna nooit na en rent er gwn op af, ALTIJD. Als ze de keus heeft om iets aardigs te doen doet ze dat en helpt zelfs een luilak en doet 1 sidequest onderweg naar de fighters guild van iemand die echt wanhopig is en word daarna ook aardiger van buuten (alleen role te playen en ja, nog aan de drank) en na een incident gaat ze iemand helpen die ontslagen van de fighters guild is....

De 3e: De familie van mijn ESO-personage is altijd na wat ze gedaan heeft in de mages guild en aldmeri dominiom een rijke familie geweest (van mijn 1e personage ook maar dat speelt minder een rol en ze is niet van plan terug te gaan) ze kan van alle schools een beetje behalve restoration; Vuur, bliksem, ijs, lopen op water, life detection, een dremora oproepen (1 vaste dremora maar ze is attached geworden en nu heeft hij een naam), iemand charmen (heeft ze geleerd maar gebruikt ze alleen in noodgevallen) Ze is héél slim en is altijd voorzichtig (probeert te sneaken in een grot) maar als ze wraak neemt op de vent die haar bijna heeft laten verdrinken is ze net zo erg als een dronken nord Ze heeft vooral een affiniteit met bliksem (komt doordat ze een keer tijdens een missie door de bliksem geraakt was) en koos daarom bliksem als staf-effect (maar na haar lessen tussen de missies door is ze nu niet meer afhankelijk van haar staf) na het verhaal is ze voor lang de baas geworden van de mages guild maar na de great war raakte ze alles kwijt en emigreert ze 200 jaar later...

Ik ben nu bezig de thieves guild te spelen en de dark brotherhood moet nog
Met citaat reageren
Oud 18-10-2016, 16:56
Obelise
Obelise is offline
1e is echt zo'n hero

2e is ook precies hoe me barbarian teammate is
Beetje zoals je eerste char die samenwerkt met je 2e char.

3e, volleerd archmage, en dan darkbrotherhood?!

Hadden ze nog leuke custom spells?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2016, 20:58
TABASCOSAUS
Avatar van TABASCOSAUS
TABASCOSAUS is offline
Skyrim zit vol met dronken nords

ik heb ook een headcanon dat de 3 personages samen komen te werken (TG en DB word té raar maar ze komen elkaar wel tegen) 1 2 en 3 (en miss 4 van de TG) zouden een party kunnen zijn

Wat heeft de dark brotherhood ermee te maken

Nee, ik kon alleen de effecten maken die ik al kende

Ben bijna met TG klaar en dan vertel ik daar over

Laatst gewijzigd op 18-10-2016 om 21:04.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2016, 21:20
Obelise
Obelise is offline
Niet dronken genoeg

In noh, 1000000000 jaar aan lore van mijn ding, en hun een party, is echt problematisch!
Achja, gewoon, dan kunnen ze niets meer aanvallen!!!

DB in morrowind was nog cool
Maare, mages in DB hoort niet

Ik heb de expansions van oblivion niet gespeeld, had t toen al 2x ofzo uitgespeeld voor die tijd
Met citaat reageren
Oud 18-10-2016, 21:51
TABASCOSAUS
Avatar van TABASCOSAUS
TABASCOSAUS is offline


Fighters guild mages guild en blades zijn allemaal goed, en TG zie ik in Oblivion als chaotic good

Nee mijn tovenares blijft daar lekker vandaan

De expansions zijn leuk ik laat bijna altijd hoofdmissie personages ook de expansions doen. En in Skyrim blijkt het canon te zijn van SI
Met citaat reageren
Oud 18-10-2016, 22:11
Obelise
Obelise is offline
Nooh, summerset, is redguard and gypsy turf!

En mooi dat ze daar ver weg bij blijft

Mages guild is meer neutral evil op hoog level... Misschien met wat lawful neutral?

Love the times toen elke dark elf, 10000 jaar oud was en echt level 250 ofzo
Met citaat reageren
Oud 18-10-2016, 22:19
TABASCOSAUS
Avatar van TABASCOSAUS
TABASCOSAUS is offline
Hzo is MG evil

En heb je het over Morrowind?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2016, 22:43
Obelise
Obelise is offline
Eigenlijk over elder scrolls 2, redguard, summerset island.

En alle kage guilds zijn evil op hoog level, omdat de dark brotherhood hoog in de macht kwam, en samen ging werken met de mages guild, tuurlijk 99% onofficeel
Met citaat reageren
Oud 18-10-2016, 22:49
TABASCOSAUS
Avatar van TABASCOSAUS
TABASCOSAUS is offline
Dat ken ik helemáál niet

OMG ik schrok al had ik me hele personage aan moeten passen of dat ze erachter komt en ik een fanfiction schrijf

TG is voltooid en ik ga straks iets over me personage vertellen
Met citaat reageren
Oud 18-10-2016, 23:15
Obelise
Obelise is offline
Elderscrolls heeft echt zoveeel lore....
Zelfs ik ken maar 1/10e

Zal t afwachten! Rawr, TG
Met citaat reageren
Oud 19-10-2016, 00:16
TABASCOSAUS
Avatar van TABASCOSAUS
TABASCOSAUS is offline
Personage 4:

Een Wood Elf die in Cyrodiil woont maar geen geld heeft. Zelfs haar kleren komen uit het vuilnis. Gelukkig heeft ze ervaring met jagen in Valenwood en als ze eindelijk genoeg geld heeft verdiend met pelsen verkopen (het vlees is lekker voor haarzelf ) koopt ze een huis in de Waterfront en die avond ziet ze een bijeenkomst van de TG. Omdat zowat iedereen in de Waterfront lid is en ze ervaring heeft met sluipen bij jagen, besluit ze ook lid te worden. Ze haalt de wedstrijd in 1 keer en ze is nog nooit betrapt bij een job (dat laatste eiste wel veel misbruik van saves ) ze is heel charismatisch en als een mededief in de gevangenis zijn en ze komt ze tegen, helpt ze altijd in de ontsnap acties en ze word gevraagd om persoonlijk voor de gray fox te werken. In Skyrim blijkt de vloek maar half opgeheven te zijn (alleen voor de oude gray fox) en moet ze opniew respect van de TG verdienen als zichzelf (Maar gelukkig kan ze dit keer wél een leven opbouwen)

Laatst gewijzigd op 19-10-2016 om 00:20. Reden: Verduidelijken
Met citaat reageren
Oud 19-10-2016, 10:49
Obelise
Obelise is offline
Heb je dat dan ingame gedaan?
Zijn heel wat pelzen voor een waterfront huisje

En wil ook wel weten hoe t met der ouders zitten, hoe haar jeugd ging, had ze kennisen?
En waarom het waterfront?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2016, 12:36
TABASCOSAUS
Avatar van TABASCOSAUS
TABASCOSAUS is offline
Ja

Ze had gwn een normale relatie en jeugd met haar ouders maar omdat ze in de wildernis was had ze bijna geen kennisen, daarom gaat ze als ze 18 is (bij elf standaards) weg om een ander leven te lijden en doordat ze maatschappijen niet gewend is, kan ze ook geen baan vinden. Eerst is ze ook een beetje awkward. De waterfront omdat dat het goedkoopste huis is, en ze perse een huis wil hebben, omdat ze haar hele leven al in het bos slaapt. Dan ziet ze de TG en ze word lid... Na het verhaal denk ik dat ze haar ouders wel op gaat zoeken (de gray cowl heeft ze nog niet opgedaan dus ze weten nog wie ze is, ik weet dat de vloek weg is maar in Skyrim maket het sense om de TG opnieuwe te doen)

Ik ben inmiddels met DB bezig

Laatst gewijzigd op 19-10-2016 om 20:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24.