Oud 18-06-2017, 16:13
Markeerstiftje
Markeerstiftje is offline
Hoi
Ik ben ongesteld geworden en morgen gaan we zwemmen met school.
Ik heb nog nooit een tampon gebruikt en heb het net dus geprobeerd. Wij hebben thuis alleen die van Tampax met een plastic inbrenghuls en ik heb het al een aantal keer geprobeerd.
Het probleem is dat ik de tampon er niet in krijg, de inbrenghuls wel en dan 'spuit' ik de tampon zeg maar zo ver als dat mogelijk is en dan als ik hem er uit trek dan komt de tampon mee.
'T is best irritant want van mijn moeder mag ik er niet te veel gebruiken omdat ze dus reteduur zijn...

Wat doe ik fout? Waarom gaat de tampon er niet uit?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2017, 17:23
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Het kan ook gewoon zonder die huls. Dus als je hem meetrekt stop je hem gewoon terug zonder de huls. Hij zit ver genoeg als je m niet meer voelt zitten. Het helpt ook als je recht omhoog duwt naar een beetje naar achteren, richting je rug zegmaar
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 18-06-2017, 19:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik vind tampons zonder inbrenghuls een stuk makkelijker in gebruik - en die zijn ook nog eens goedkoper
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-06-2017, 20:52
Markeerstiftje
Markeerstiftje is offline
Het is me gelukt, hij kwam er niet helemaal uit omdat ik het drukding (waarmee je hem uit de huls drukt) niet eerst er uit had getrokken Volgende probleem, wat ik al eens eerder heb gehad: het eruitzagen gaat erg moeilijk en ik moet best hard trekken. Vandaag zat hij er ongeveer 4 uur in en in het begin voelde ik hem nog wel zitten tijdens het lopen en later alleen bij het zitten. Uiteindelijk ben ik er aan gewend geraakt maar ik heb dus ook moeite met het eruit halen van het ding
Met citaat reageren
Oud 18-06-2017, 21:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het is me gelukt, hij kwam er niet helemaal uit omdat ik het drukding (waarmee je hem uit de huls drukt) niet eerst er uit had getrokken Volgende probleem, wat ik al eens eerder heb gehad: het eruitzagen gaat erg moeilijk en ik moet best hard trekken. Vandaag zat hij er ongeveer 4 uur in en in het begin voelde ik hem nog wel zitten tijdens het lopen en later alleen bij het zitten. Uiteindelijk ben ik er aan gewend geraakt maar ik heb dus ook moeite met het eruit halen van het ding
Vaak gaat een tampon er vrij makkelijk uit wanneer deze vol is. Bij de één is dat na vier uur, bij de ander duurt dat langer (misschien is het dan handig een kleiner formaat tampon te gebruiken). Was de tampon verzadigd toen je deze er uit trok?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-06-2017, 13:29
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
4 uur is ook wel heel kort idd. Als je niet zoveel vloeit kun je er rustig 8 uur mee. Na het zwemmen gaat het sowieso makkelijker doordat er dan ook water in komt (dan dus ook even vervangen)
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 19-06-2017, 20:31
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Citaat:
4 uur is ook wel heel kort idd. Als je niet zoveel vloeit kun je er rustig 8 uur mee. Na het zwemmen gaat het sowieso makkelijker doordat er dan ook water in komt (dan dus ook even vervangen)
Het ging niet echt makkelijker na het zwemmen bij mij na de eerste keer vroeger hoor, maar nu wel dus t komt wel goed
__________________
Without music, life would be a mistake

Laatst gewijzigd op 19-06-2017 om 20:38.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid tampon en zwemmen
Verwijderd
15 21-08-2013 10:57
Lichaam & Gezondheid Tampon niet kunnen inkrijgen.
Verwijderd
13 19-06-2006 15:00
Seksualiteit Vraagjes ivm tampon
LoveGirl212
40 28-12-2005 15:28
Lichaam & Gezondheid Help! Tampon-probleem!
Zyndel
20 13-08-2003 08:30
Lichaam & Gezondheid Vibrerende tampon tegen menstruatiepijn
Eurydice
23 13-05-2003 11:21
Lichaam & Gezondheid tampon zonder touwtje...?
vanilla
31 05-03-2002 17:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33.