Oud 05-06-2015, 20:14
evelienevdboer
evelienevdboer is offline



Hieronder zetten wij even kort en eenvoudig uit hoe wij ons doel bezien en willen realiseren, het oprichten van een islamitische samenleving in Nederland. De nieuwe samenleving is er voornamelijk voor moslims maar niet-moslims zijn net zo welkom om deel te nemen aan de islamitische samenleving in Nederland.

Doel
Het doel van ikblijfmoslim is het realiseren van een islamitische samenleving voor de moslims in Nederland. Omdat wij moslims ons niet meer kunnen vinden in de nederlandse samenleving is het tijd voor een eigen samenleving in Nederland. Een ieder heeft het recht om te bepalen met wie hij/zij leeft en voor ons als moslims is een islamitische samenleving in Nederland de enige optie. Er zullen dus 2 samenlevingen zijn in Nederland, de huidige Nederlandse samenleving en de islamitische samenleving. Dit is geen apartheid maar een recht wat wij hebben als moslims, we mogen immers zelf bepalen met wie we willen leven.

Vereniging van moslims
Om een eigen islamitische samenleving te hebben in Nederland dienen moslims zich te verenigen en zoveel mogelijk te centraliseren in delen van Nederland. Gelukkig leven al ongeveer 90% van de moslims dicht bij elkaar en hierdoor is er al sprake van gecentraliseerde islamistische gemeenschappen in Nederland.

Voorzieningen
Moslims dienen hun eigen voorzieningen te hebben, zoals eigen scholen, vrijetijdsvoorzieningen, werkgelegenheid etc… Gelukkig zijn er al islamitische scholen in Nederland maar nog veel te weinig gezien het aantal moslims in Nederland. Vooral in het hoger onderwijs ontbreekt het aan islamitische scholen, een mooi streven zou het oprichten van een brede islamitische universiteit zijn. Daarnaast dienen moslims te zorgen voor het organiseren van voldoende vrijetijdsvoorzieningen, leuke activiteiten door moslims en voor moslims. En bij dit alles dienen we als moslims ook meer te gaan ondernemen om meer invloed te hebben op de arbeidsmarkt. We dienen onze eigen werkgelegenheid te scheppen voor onze broeders en zusters om hiermee de discriminatie op de arbeidsmarkt te tackelen.

Politiek
Door ons te centraliseren in delen van Nederland zullen we een meerderheid vormen in die regio’s waarin we ons centraliseren. Hierdoor kunnen we de lokale politiek domineren en beleid maken dat ons zal baten als islamitische gemeenschap. Uiteraard houden we dan ook rekening met de niet-moslims onder ons. Het doel is niet om alleen de moslims te dienen in gebieden waar wij de meerderheid vormen, maar om beleid te ontwikkelen dat onze islamitische samenleving vooruit zal helpen en niet-moslims zich thuis voelen binnen de islamitische samenleving.

Slotwoord
Het is tijd voor een islamitische samenleving in Nederland waar moslims zichzelf kunnen zijn en al hun inspanninen voornamelijk ten goede zal komen aan hun broeders & zusters in Nederland. Tijd om ons te verenigen als moslims, ons te centraliseren in Nederland en te werken aan onze eigen voorzieningen. Hiermee bouwen we aan een functionele islamitische samenleving waar we elke dag stap voor stap aan verder werken en optimaliseren. Het wordt een uitdagend en prachtig project, het creëren van een eigen plek in Nederland door moslims voor moslims. En je zult zomaar zien dat andere islamitische gemeenschappen in Europa zullen volgen.

Citaat:
“De tijd is voorbij dat wij ons nog langer laten bespotten en kleineren door de racistische Nederlandse samenleving. Het is tijd dat wij ons verenigen en onze eigen weg gaan, het is tijd voor een islamitische samenleving in Nederland!”
Redactie, donderdag 2 Juni 2015.

http://www.ikblijfmoslim.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2015, 20:14
evelienevdboer
evelienevdboer is offline
Dit kan toch niet? Waarom is er niks over bekend in de media???
Met citaat reageren
Oud 05-06-2015, 21:39
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Wat kan toch niet?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2015, 18:02
maxyt10
maxyt10 is offline
Whatever, als je dit wil, ga je gang. Als je maar geen andere mensen met je ideeën lastig valt.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2015, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Omdat wij moslims ons niet meer kunnen vinden in de nederlandse samenleving
Bind een betonblok aan je been en spring van een boot af dan, goddetering.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2015, 12:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik denk dat moslims het hier helemaal niet slecht hebben hoor. Dit klinkt misschien bot, maar als je het hier zo vreselijk vindt, staat het je vrij om te gaan.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2015, 14:21
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Ok en nu
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 08-06-2015, 01:27
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Dit klinkt misschien bot, maar als je het hier zo vreselijk vindt, staat het je vrij om te gaan.
Tsja. Het staat ze ook vrij om te blijven en zich via de geijkte kanalen hard te maken voor belachelijke voorstellen zoals genoemd in de OP. Los van dat je gelijk hebt (moslims, Nederlanders, smurfen: iedereen kan weg als ze het hier kut vinden), wat voegt dit nu toe?

Als TS geen troll is ben ik trouwens wel benieuwd wat aan de Nederlandse samenleving ''de moslims'' niet bevalt? TS?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2015, 11:14
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline

Uiterlijk 1 juli 2015 is de complete website online. Wij zijn momenteel druk bezig om de website verder in te vullen , onze excuses dat de website nog niet volledig klaar is.
Uiterlijk 1 juli 2015 is het forum actief.

wedden van niet
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2015, 22:45
Hiba
Hiba is offline
Citaat:
Dit kan toch niet? Waarom is er niks over bekend in de media???
Omdat iedereen een website kan oprichten, ze kunnen wel beweren dat moslims zus en zo willen, maar heeft diegene soms een peiling gehouden onder de islamitische gemeenschap in Nederland? Dacht het niet. Als de media hier aandacht aan besteden, dan bezorgen ze deze website gratis publiciteit en maken ze hen groter dan ze nu zijn. Zeg maar wat jij hier in het klein doet, hun website promoten, haha.

Met citaat reageren
Oud 16-06-2015, 22:58
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Je kunt ook gewoon teruggaan naar Turkije, dan is je probleem ook opgelost.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 20-06-2015, 00:24
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Je kunt ook gewoon teruggaan naar Turkije, dan is je probleem ook opgelost.
Bedankt.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2015, 07:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dit klinkt heel sterk of jullie je eigen stukje Nederland willen claimen, om daar min of meer te leven volgens eigen regels. Ik vind het raar dat je stelt dat jullie daar recht op hebben, op die islamitische samenleving (in fysieke zin, omdat het ook gaat om moslims centraliseren). Je hebt recht op vrijheid van Godsdienst, maar blijft in Nederland nog steeds onderworpen aan de Nederlandse wet en regelgeving en bijbehorende plichten.
Als ik bijvoorbeeld kijk naar bepaalde groepen christenen zullen zij ook zeker niet blij zijn met bepaalde zaken die plaatsvinden in onze samenleving. Hun reactie? Gebed voor het land en de regering en zelf politiek actief zijn. Lang niet altijd met succes, maar het geeft wel een klankkast om hun normen en waarden te uiten. Als zij ergens problemen mee hebben, bijvoorbeeld televisie kijken, mogen zij er in alle vrijheid voor kiezen dat niet te doen. Net als ieder andere Nederlander, zonder religieus motief.
Je kunt je als moslims willen isoleren (wat denk ik lang niet alle moslims zouden willen), maar wat levert dit op? En denk je niet dat centralisatie een vrij negatieve bijsmaak heeft? En wie geeft je het recht een deel van Nederland over te nemen? Wat gebeurt er dan met de niet-moslims die daar wonen?

Waarom zou je niet gewoon leven in de samenleving zoals deze er is? Bewust je keuzes maken, verleidingen weerstaan, je kinderen meegeven dat niet alles wat hier gebeurt matched met jullie idealen... En je open stellen naar je landgenoten. Geen isolatie maar juist participatie, waardoor je het stigma ook kunt doorbreken en mensen over vooroordelen heen leert kijken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-06-2015, 04:00
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Klinkt eerder alsof ze een eigen Staphorst willen, met een eigen EO, een SGP/ChristenUnie en een theologische universiteit (de christenen hebben er drie).

Ik zie weinig verschil met wat er al lang gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2015, 07:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Klinkt eerder alsof ze een eigen Staphorst willen, met een eigen EO, een SGP/ChristenUnie en een theologische universiteit (de christenen hebben er drie).

Ik zie weinig verschil met wat er al lang gebeurt.
Het centraliseren en eigen samenleving creëren. De christenen hebben eerder op verschillende plaatsen hun eigen subcultuur en participeren wel gewoon in de maatschappij en op de reguliere arbeidsmarkt. Ook gaan veel christenen gewoon naar een niet-religieuze universiteit of hogeschool, vaak ook al middelbare school.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-06-2015, 09:08
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Er zijn ook veel moslims die naar niet-religieuze scholen gaan. En er zijn een hoop christenen die uitsluitend bij christelijke bedrijven willen werken. Sommige van die bedrijven nemen ook geen niet-christenen aan, trouwens.

Verder vraag ik me af de Staphorst-inwoners niet ook vinden dat ze een eigen samenleving zijn. Volendammers vinden dat bijvoorbeeld wel van zichzelf, en de eilanders van Texel ook.

Segregatie is onwenselijk, maar het is niets nieuws.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2015, 14:37
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 25-06-2015, 09:19
michzand
michzand is offline
Eens!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-06-2015, 13:21
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Waaahahahaha, gekke muskies door de bocht

Benieuwd hoe snel onze lieftallige baardvriendjes zoiets zouden verneuken. Ik vermoed dat ze al voor de eerste handtekeningen aan in-fighting ten onder zullen zijn gegaan.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2015, 16:05
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Uiterlijk 1 juli 2015 is de complete website online. Wij zijn momenteel druk bezig om de website verder in te vullen , onze excuses dat de website nog niet volledig klaar is.
Uiterlijk 1 juli 2015 is het forum actief.

wedden van niet
Spannend
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2015, 10:14
Codes
Codes is offline
De uiterlijk 1 juli is veranderd naar 'uiterlijk 1 augustus' 😂
Met citaat reageren
Oud 24-07-2015, 23:56
Verwijderd
Das volgende week zaterdag
Met citaat reageren
Oud 27-07-2015, 10:15
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
alweer een week vol spanning! En dan wachten tot 1 september. Of 1 augustus 2016!
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2015, 16:13
Vallone
Vallone is offline
Ik ben sprakeloos. Als jullie je niet weten aan te passen aan Nederland, ga dan weer terug naar het land waar je vandaan komt en probeer dat op te bouwen, in plaats van hier de boel te segregeren... Geloof me, de meerderheid van de Nederlandse bevolking ziet jullie graag vertrekken. Een "islamitische samenleving" op willen richten in Nederland verslechtert jullie reputatie alleen nog meer. Maar hey, ik houd m'n mond maar, voordat ik ook nog in elkaar geslagen word ook.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2015, 18:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2015, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Ik ben sprakeloos. Als jullie je niet weten aan te passen aan Nederland, ga dan weer terug naar het land waar je vandaan komt en probeer dat op te bouwen, in plaats van hier de boel te segregeren... Geloof me, de meerderheid van de Nederlandse bevolking ziet jullie graag vertrekken. Een "islamitische samenleving" op willen richten in Nederland verslechtert jullie reputatie alleen nog meer. Maar hey, ik houd m'n mond maar, voordat ik ook nog in elkaar geslagen word ook.
Ja hou inderdaad je bek maar, stormfront is ergens anders.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2015, 14:09
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 31-07-2015, 00:34
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2015, 20:28
dirk-janusIV
dirk-janusIV is offline
Laten we eens in Saudi Arabie een Christelijke parallele samenleving creëren. Ben benieuwd of dat een succes gaat worden.

Moslims hebben vrijheid van godsdienst en kunnen verenigingen oprichten als ze dat willen, en daarmee is meer dan genoeg vrijheid gegarandeerd. Je wordt enkel beperkt door de Nederlandse wetten die voor iedereen gelden, als je je daar niet aan wil houden kun je beter vertrekken. Ook voor jezelf, als ik in een land zat waar ik totaal niks mee had zou ik daar immers ook niet willen blijven.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2015, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Laten we eens in Saudi Arabie een Christelijke parallele samenleving creëren. Ben benieuwd of dat een succes gaat worden.
Wat heeft dat er precies mee te maken?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2015, 21:54
magnusdebaas
Avatar van magnusdebaas
magnusdebaas is offline
Citaat:
Maar hey, ik houd m'n mond maar, voordat ik ook nog in elkaar geslagen word ook.
Ja tuurlijk joh...
__________________
Als je iets doet, doe het dan goed :P
Met citaat reageren
Oud 29-10-2015, 22:03
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Je wordt enkel beperkt door de Nederlandse wetten die voor iedereen gelden, als je je daar niet aan wil houden kun je beter vertrekken.
Je kunt ook nog de wetten proberen te veranderen.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2015, 09:28
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En is de Website al online?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2015, 20:34
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
En is de Website al online?
Een samenleving bouw je in real life, niet achter een website.
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2015, 01:00
Fool_
Fool_ is offline
Dit is toch overduidelijk een grap om haat tegenover moslims te kweken?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2016, 02:56
Verwijderd
Citaat:
En is de Website al online?
ja
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-01-2016, 12:24
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
ja
Liegbeest
Met citaat reageren
Oud 28-03-2016, 21:20
mentalmess
mentalmess is offline
Citaat:
Dit is toch overduidelijk een grap om haat tegenover moslims te kweken?
Ja sowieso, ben zelf een moslim en ze is echt achterlijk ofs wtf haar naam is ook nog evelien van de boer geloof je het zelf -,-
Met citaat reageren
Oud 28-03-2016, 21:46
patrick1495
patrick1495 is offline
dit bericht is het slechste wat ik gelezen heb hier, dit kan ik niet serieus nemen, een aparte samenleving maar geen apartheid? houd toch op man, dat is bijna hetzelfde en zal de problemen die ''racistische nederlanders'' met moslims hebben alleen maar vergroten.

maar das mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2016, 18:53
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Ja sowieso, ben zelf een moslim en ze is echt achterlijk ofs wtf haar naam is ook nog evelien van de boer geloof je het zelf -,-
Jij heet wel echt mentalmess?
Uit haar 2e post kun je toch opmaken dat ze het ongelooflijk vindt, waardoor je kunt zien dat het niet haar idee is?
Citaat:

maar das mijn mening.
je meent het.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2016, 22:20
Martinnnn
Avatar van Martinnnn
Martinnnn is offline
Wel aardig blijven he
__________________
We were born to be real, not to be perfect.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2016, 20:32
flashdash
flashdash is offline
Citaat:
Dit klinkt heel sterk of jullie je eigen stukje Nederland willen claimen, om daar min of meer te leven volgens eigen regels. Ik vind het raar dat je stelt dat jullie daar recht op hebben, op die islamitische samenleving (in fysieke zin, omdat het ook gaat om moslims centraliseren). Je hebt recht op vrijheid van Godsdienst, maar blijft in Nederland nog steeds onderworpen aan de Nederlandse wet en regelgeving en bijbehorende plichten.
Als ik bijvoorbeeld kijk naar bepaalde groepen christenen zullen zij ook zeker niet blij zijn met bepaalde zaken die plaatsvinden in onze samenleving. Hun reactie? Gebed voor het land en de regering en zelf politiek actief zijn. Lang niet altijd met succes, maar het geeft wel een klankkast om hun normen en waarden te uiten. Als zij ergens problemen mee hebben, bijvoorbeeld televisie kijken, mogen zij er in alle vrijheid voor kiezen dat niet te doen. Net als ieder andere Nederlander, zonder religieus motief.
Je kunt je als moslims willen isoleren (wat denk ik lang niet alle moslims zouden willen), maar wat levert dit op? En denk je niet dat centralisatie een vrij negatieve bijsmaak heeft? En wie geeft je het recht een deel van Nederland over te nemen? Wat gebeurt er dan met de niet-moslims die daar wonen?

Waarom zou je niet gewoon leven in de samenleving zoals deze er is? Bewust je keuzes maken, verleidingen weerstaan, je kinderen meegeven dat niet alles wat hier gebeurt matched met jullie idealen... En je open stellen naar je landgenoten. Geen isolatie maar juist participatie, waardoor je het stigma ook kunt doorbreken en mensen over vooroordelen heen leert kijken.
Ik ben het met je eens
Met citaat reageren
Oud 01-06-2016, 16:41
piggybank64461
piggybank64461 is offline
Citaat:
Elin3 schreef:
Dit klinkt heel sterk of jullie je eigen stukje Nederland willen claimen, om daar min of meer te leven volgens eigen regels. Ik vind het raar dat je stelt dat jullie daar recht op hebben, op die islamitische samenleving (in fysieke zin, omdat het ook gaat om moslims centraliseren). Je hebt recht op vrijheid van Godsdienst, maar blijft in Nederland nog steeds onderworpen aan de Nederlandse wet en regelgeving en bijbehorende plichten.
Als ik bijvoorbeeld kijk naar bepaalde groepen christenen zullen zij ook zeker niet blij zijn met bepaalde zaken die plaatsvinden in onze samenleving. Hun reactie? Gebed voor het land en de regering en zelf politiek actief zijn. Lang niet altijd met succes, maar het geeft wel een klankkast om hun normen en waarden te uiten. Als zij ergens problemen mee hebben, bijvoorbeeld televisie kijken, mogen zij er in alle vrijheid voor kiezen dat niet te doen. Net als ieder andere Nederlander, zonder religieus motief.
Je kunt je als moslims willen isoleren (wat denk ik lang niet alle moslims zouden willen), maar wat levert dit op? En denk je niet dat centralisatie een vrij negatieve bijsmaak heeft? En wie geeft je het recht een deel van Nederland over te nemen? Wat gebeurt er dan met de niet-moslims die daar wonen?

Waarom zou je niet gewoon leven in de samenleving zoals deze er is? Bewust je keuzes maken, verleidingen weerstaan, je kinderen meegeven dat niet alles wat hier gebeurt matched met jullie idealen... En je open stellen naar je landgenoten. Geen isolatie maar juist participatie, waardoor je het stigma ook kunt doorbreken en mensen over vooroordelen heen leert kijken.
Aldus sprak de christen zelf (no offence). De ander verwijten een stukje samenleving voor zichzelf te claimen, terwijl je dat zelf ook doet. Sterker nog, de christenen hier willen andere mensen ook hun regels wetten opleggen. Het gaat het een heel stuk verder dan het verbieden dat winkels open zijn op zondag, ook dingen als homoseksualiteit, euthanasie en recreatief drugsgebruik worden actief tegengewerkt en gestigmatiseerd. En de niet-christelijke Nederlander mag er aan bijdragen ook: christelijk onderwijs, christelijke media/propaganda en allerhande christelijke organisaties worden allen bekostigd uit de staatsruif. Ik wil niet zeggen dat dit intrinsiek verkeerd is, maar het is gemakkelijk om privileges voor anderen af te wijzen die je zelf wel hebt.

Ik vraag me overigens af of dit 'initiatief' niet gewoon van een of andere lolbroek afkomstig is, dit valt toch onmogelijk serieus te nemen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Rollo Tomasi
501 09-08-2006 20:03
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Theo van Gogh doodgeschoten.
Chimera
500 02-11-2004 13:56
Levensbeschouwing & Filosofie Wat kost een mensenleven? NOU?
IGRA
56 16-08-2004 00:50
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Een indrukwekkende correspondentie tussen Ayaan Hirsi Ali en Job Cohen
Gatara
174 27-03-2004 22:52
Levensbeschouwing & Filosofie ,,Nederland is de perfecte islamstaat''
Yousra
85 19-01-2004 11:29
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Andere kijk op multicultuur door een moslimbroeder
Boosoog
2 20-10-2003 15:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50.