Oud 06-11-2016, 08:30
Kattenmeisje
Kattenmeisje is offline
Waarom gaat iedereen tegenwoordig toch zo laat uit/stappen???
Ik ga niet veel uit om dat ik overal te ver vandaan woon, woon in de polder 18 km van de dichtst bijzijnde uitgaan gelegenheden. Soms wil ik wel eens weg pak de brommer en ga er heen. Net als gisteravond, ben ik rond 23 uur weg gegaan half uur later was ik bij het plein. maar geen sterveling er was niets lege kroegen, sommige kroegen gaan pas na 0100 uur open tot 0800 uur in de morgen waarom???? Waarom zo laat???? Is het niet leuk meer om s'avonds tegen elven weg te gaan met vrienden tot een uur of 3 s'nachts, zo dat je ook nog wat aan je zondag hebt en leuke dingen kan doen dan alleen dronken in bed liggen????

Afgelopen zomer was ik op vakantie in Mallorca, Arenal, in het Nederlandse gedeelte was dit precies net zo de bekende discotheken en kroegen gingen ook pas laat open en sochtends vroeg pas weer dicht, Ben dan veel langs het strand gewandeld naar de duitse gedeelte en wat schetst mijn verbazing daar zat alles s'avonds om 2200 uur al tjok vol en was het bere gezellig. Waarom kan dat hier in Nederland niet meer???????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2016, 10:37
Martinnnn
Avatar van Martinnnn
Martinnnn is offline
In Nijmegen is het vanaf 22:00 ook al gezellig, de meeste mensen gaan inderdaad tot de late uren door.. maar tot 8 uur klinkt wat overdreven.
Ga je in een grote plaats stappen? Dat maakt ook een wereld van verschil.
Tegenwoordig is het vrij normaal om tot laat weg te blijven, simpelweg omdat stappen gewoon lachen is.
__________________
We were born to be real, not to be perfect.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2016, 01:23
Obelise
Obelise is offline
Middag is voor lunch afsprakeb, avond voor dinners, daarna drink je tot 10 +/- in t restaurant of ga je mee naar huis voor een borrel, dan heb je de mensen die klaar met werken zijn, na 9/10 uur, die zijn er pas rond 12, als alle restaurants en plekken afgesloten zijn, en hebben variable rooster dus gaan door tot 8, werken dan weer rond 3-4?

Maar voornamelijk omdat na 22, kan je bijna nergens anders meer buiten of binnen zitten behalve daar..

Cru uitleg
Met citaat reageren
Oud 08-11-2016, 10:10
Martinnnn
Avatar van Martinnnn
Martinnnn is offline
Zo kan je het ook uitleggen inderdaad
__________________
We were born to be real, not to be perfect.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Problemen tijdens het uitgaan
Visser23
5 26-09-2012 11:23
De Kantine Tmf chat met Kazet is zeker niet saai #876
Verwijderd
500 19-02-2010 20:34
Lifestyle UITGAAN: oordoppen: mensen gezocht
sssanderrr21
2 28-03-2008 14:15
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Vroeg op stap...
Anaïs
68 30-01-2008 23:02
Liefde & Relatie Vriend en uitgaan...
stefanietje
6 03-05-2004 22:05
Liefde & Relatie Stap je snel (bij et uitgaan) op iemand af?
charly not
40 10-09-2002 07:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54.