Oud 28-04-2017, 17:41
Abdulmalek97
Abdulmalek97 is offline
Hoi allemaal,

Ik ga dit jaar aan TU eindhoven beginnen met de nieuwe bachelor "Computer science and software enigeering".
Ik heb wiskunde B VWO gedaan en 6,3 gehaald. Ik ben een beetje bang van die calculus en toen ben ik gegaan om te kijken wat voor book het is. Het is "Calculus, A Complete Course, Robert A. Adams & Essex, Pearson, 8th edition (2013)". Ik vraag me af of één van jullie dit cursus heeft gedaan? of misschien kennen jullie iemand? wat is het belangrijkste?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2017, 18:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb een vak gevolgd voor de studie Informatica & Economie waarbij ik hetzelfde boek gebruikte. Bij ons werd niet het hele boek doorgenomen. Ik haalde voor mijn eindexamen WisB een 5,8 en ben dat vak zonder herkansingen doorgekomen. Goed je huiswerk bijhouden en vragen stellen wanneer je het niet begrijpt. Dan kom je er wel
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-04-2017, 19:03
Abdulmalek97
Abdulmalek97 is offline
Citaat:
Ik heb een vak gevolgd voor de studie Informatica & Economie waarbij ik hetzelfde boek gebruikte. Bij ons werd niet het hele boek doorgenomen. Ik haalde voor mijn eindexamen WisB een 5,8 en ben dat vak zonder herkansingen doorgekomen. Goed je huiswerk bijhouden en vragen stellen wanneer je het niet begrijpt. Dan kom je er wel
Thanks Elin3!

Herken je misschien nog welke hoofdstukken waren het belangrijkste?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2017, 19:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Thanks Elin3!

Herken je misschien nog welke hoofdstukken waren het belangrijkste?
Ik denk dat dat per vak en docent verschilt. Maak je er nog niet te druk over
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42.