Oud 07-02-2008, 18:00
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
1) sterrenmeisje
2) Martino87
3) Katje
4) ***ailá***
5) Fantôme
6) zoemzoem
7) Neko*
8) Lisaaah
9) AllureV
10) LL
11) Flowtje
12) Eye of Sauron
13) x-spekkie-x (dorpeling/geliefde)
14) Topdrop
15) Uice
16) Pippeloen (wolfsbane)
17) Kazet Nagorra
18) Stefenootje (dorpeling/geliefde)
19) Sherco (dorpeling)
20) Daboman
21) Coolkast
22) Krynn

Blauw = opgehangen
Paars = gestorven door liefdesverdriet
Rood = opgegeten
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Advertentie
Oud 07-02-2008, 18:01
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Fantome
+ AllureV
+ Lisaaah
+ Kazet Nagorra

Neko
+ Uice
+ Daboman
+ Martino87
+ Flowtje

Coolkast
+ Fantome

zoemzoem
+ coolkast

Uice
+ Eye of Sauron
+ Neko
+ Lucky Luciano
+ sterrenmeisje (?)
+ Krynn
+ zoemzoem

Hm. No offense, maar als 'omdat hij zich wel erg verdedigd' hier al een argument is om op iemand te stemmen, vind ik het hoge aantal stemmen op mij niet zo'n probleem.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.

Laatst gewijzigd op 07-02-2008 om 18:32.
Oud 07-02-2008, 18:05
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Wacht, ik ga nu de laatste pagina nog even goed doorlezen en dan kom ik met een goed beargumenteerd verhaal waarom ik op jou ga stemmen, oke?
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 07-02-2008, 18:12
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik doelde niet specifiek op jou, hoor. Er zijn meer mensen die mij verdenking 'omdat ik me zo verdedig'. Nu ja. Dat was gewoon omdat ik aanvankelijk zo lang mogelijk in het spel wilde blijven en wilde winnen, zoals iedereen. Maar met dit soort verdachtmakingen valt het spel toch wat tegen en maakt het me niet zoveel meer uit.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 07-02-2008, 18:18
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Zeg, niet zo miepen, ik werd in het begin al weggestemd om een no-nonsense reden. Plus ik was de geliefde, wat ik 16 minuten voordat ik opgehangen werd te weten kwam
__________________
<):o)
Oud 07-02-2008, 18:25
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik stem op Uice, omdat
+ hij er heel erg de nadruk op legt dat het dom zou zijn als hij wolf was om bij het gelijkspel Pippeloen te vermoorden, maar het lijkt een beetje op reversed-reversed-psychology.
+ hij in eerste instantie in deze ronde op Neko wil stemmen, maar dan erbij zet: mocht er een groot risico op gelijkspel komen, dan stap ik misschien over op Fantome --> lijkt op een indekking voor het geval Neko wordt opgehangen en zij dorpeling blijkt te zijn, dan kan hij altijd nog zeggen dat hij gewisseld is.
+ hij was een van de Pippeloen stemmers, die in de meeerderheid waren, toch was er gelijkspel (ja, zelf hoorde ik daar ook bij)

En ja, je hebt wel een beetje gelijk. Als je in de verdediging schiet bij dit spel (of je nu een goede of een slechte functie hebt) dan loopt dat eigenlijk altijd slecht af, want je kunt toch niemand overtuigen dat je 'goed' bent.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 07-02-2008, 18:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Zeg, niet zo miepen, ik werd in het begin al weggestemd om een no-nonsense reden. Plus ik was de geliefde, wat ik 16 minuten voordat ik opgehangen werd te weten kwam
Scheelt het als ik zeg dat zelfs al had je het de hele dag al geweten je waarschijnlijk toch wel dood was gegaan?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-02-2008, 18:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Zeg, niet zo miepen, ik werd in het begin al weggestemd om een no-nonsense reden. Plus ik was de geliefde, wat ik 16 minuten voordat ik opgehangen werd te weten kwam
Ik miep niet, ik neem juist vrede met de beslissing van het volk, omdat ik het minder leuk vindt dan verwacht. We zullen zien of ze gelijk hebben.

Ik heb trouwens wel even een vraagteken bij sterrenmeisje gezet, omdat zij nooit letterlijk heeft gezegd op mij te stemmen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 07-02-2008, 18:39
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Ik realiseer me pas net dat ik als enige opgegeten ben, de rest is door onze eigen domheid omgekomen
Verder is dit natuurlijk een tvp
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 07-02-2008, 18:55
Verwijderd
ik ga voor uice idd.
Oud 07-02-2008, 18:58
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Is Krynn eigenlijk een M of een V? Ik dacht altijd M, maar Uice noemt of hem of haar 'ze'.
En er staat geen gelacht bij de naam.

Uiteraard is dit ook een terugvindpost.

owja: Ik heb op Uice gestemd.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 07-02-2008, 19:09
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik denk dat het een V is, eigenlijk. En ook dit is een terugvindpost.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 07-02-2008, 19:12
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik ben altijd uitgegaan van V. Het springt gewoon van die posts af.

Verder: wat is in hemelsnaam een terugvindpost?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 07-02-2008, 19:15
Verwijderd
een post in een topic dat je bij wilt houden zodat er zo'n ander tekentje voor staat.
Oud 07-02-2008, 19:38
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Eindelijk bijgelezen. Dat gelijkspel met Pippeloen was echt onverwacht. De mensen die ik in de gaten hield na de 2e hangronde waren:
- Lisaaah
- Topdrop
- Krynn
- Zoemzoem
- Allure V
- Neko

Lisaaah, Topdrop en Krynn zijn me daarna niet meer opgevallen. De andere drie wel en uiteindelijk had ik op Allure V gestemd. En vervolgens blijken ze alledrie in het Pippeloen-rijtje te stemmen. Dat zijn dus 3 mensen die mijn stem kunnen krijgen. Verder is een 4e persoon me opgevallen. Het is nog niet genoeg om hem te verdenken, maar ik hou hem zeker in de gaten.

Eye of Sauron noemde Pippeloen als eerste de ziener. Je kan op je vingers natellen dat dat de aandacht van de wolven trekt. Ik bedoel, stel ze is echt de ziener? Dan is ze erg gevaarlijk voor de wolven. Vervolgens blijkt dat de wolfjes Pippeloen wel heel graag eruit willen. Ookal kon EoS dat vantevoren niet weten, het is nooit slim om een speciale functie te noemen of naar iemand te wijzen van: jij bent de ziener!!! als je dat niet zeker weet. Want de kans is dan groot dat de wolven hem/haar willen eten. Of dat ze in ieder geval op die persoon letten. Ik vind het dus een beetje verrader-gedrag van Eye of Sauron.

4 mensen dus:
- Neko
- Allure V
- Zoemzoem
- EoS

Verder postte Neko dit: (ik zal zo terugzoeken waar dat was)
Wat ik niet snap, is waarom ik ineens verdacht ben, en niet Uice. Hij was degene die van Pip echt een verdachte maakte. Ik was het eens met zijn theorie en omdat ik zelf niks beters had aan theorieën ging ik daarin mee. Helaas had ik beter op mijn eigen gevoel kunnen vertrouwen (dat pip geen ziener was) maar dat is achteraf.
Daboman zag het eerst dat ik heel weinig poste ivm andere spellen, maar Uice haalde daar meteen een verdenking jegens mij uit. Volgens mij is Uice verader en probeert hij op deze overdreven manier stemmen met zich mee te krijgen. Wat hem nog lukt ook.


Zij probeert de aandacht nu op Uice te schuiven, die ik persoonlijk niet erg verdenk. Ze zegt dat Uice een echte verdachte van Pippeloen maakte en dat zij daarin meeging. Maar het is toch zo dat wolven vaak de 2e zijn die meegaan in een theorie? Dus Neko heeft zichzelf best wel verdacht gemaakt, dus mijn stem is ook voor haar deze keer.
Oud 07-02-2008, 19:39
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Fantome
+ AllureV
+ Lisaaah
+ Kazet Nagorra

Neko
+ Uice
+ Daboman
+ Martino87
+ Flowtje
+ Aila

Coolkast
+ Fantome

zoemzoem
+ coolkast

Uice
+ Eye of Sauron
+ Neko
+ Lucky Luciano
+ sterrenmeisje (?)
+ Krynn
+ zoemzoem
Oud 07-02-2008, 19:42
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Fantome
+ AllureV
+ Lisaaah
+ Kazet Nagorra

Neko*
+ Uice
+ Daboman
+ Martino87
+ Flowtje
+ Aila

Coolkast
+ Fantome

zoemzoem
+ coolkast

Uice
+ Eye of Sauron
+ Neko*
+ Lucky Luciano
+ sterrenmeisje
+ Krynn
+ zoemzoem

Ik verdenk Krynn zoals aangegeven op de laatste pagina van het vorige topic, en ook Neko en EoS staan wel hoog op de lijst, dus wie weet blijf ik er nog in ook.

Hoewel ik Daboman ook wel een wolf zie zijn, omdat hij nog absoluut geen verdacht gedrag heeft vertoond.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.

Laatst gewijzigd op 07-02-2008 om 20:50.
Oud 07-02-2008, 20:00
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik ben serieus aan het overwegen om m'n stem te wijzigen naar jou, beste Uice.
- je reageerde in mijn ogen overdreven op pip's verdenkingen
- je staat in de pipstemmers lijst
- je gebruikte mijn opmerking om neko* aan te vallen
- je gedraagt je schaaps
- en nu probeer je mij ook aan te vallen
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Ads door Google
Oud 07-02-2008, 20:04
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
ik ga zo weg van school, ben de hele avond in Amsterdam, blijf hier ook slapen en pas morgenmiddag heb ik weer een computer... net op het spannendste moment in mijn weerwolfcarriere, kan ik pas morgenmiddag kijken!


Citaat:
Ik meld nu vast in dit topic, ervan uitgaande dat ik a.s. zaterdag het verhaal weer eens ga schrijven :
A.s. vrijdag, 9 februari dus, graag stemmen vóór 19.00 uur! Ik moet namelijk die avond vroeger weg en anders komt het verhaal pas heel laat.
Dan weten jullie dat vast.
Vrijdag 9 februari bestaat niet.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-02-2008, 20:04
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Oh ik zie dat het de kans op gelijkspel nogal verkleint. 5-6 wordt 4-7. Nou dat is dan geregeld, ik ga nu stemmen op Uice.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 07-02-2008, 20:06
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik ben serieus aan het overwegen om m'n stem te wijzigen naar jou, beste Uice.
- je reageerde in mijn ogen overdreven op pip's verdenkingen
Als ik dat niet had gedaan, was er een grote kans dat ik er nu al uit had gelegen.

Citaat:
- je staat in de pipstemmers lijst
- je gebruikte mijn opmerking om neko* aan te vallen
- je gedraagt je schaaps
- en nu probeer je mij ook aan te vallen
Ik val je niet aan, ik zeg alleen dat ik in jou wel een wolf zie. Verder had ik al lang geaccepteerd dat ik er waarschijnlijk uitlig en is dat, zoals gezegd, geen enkel probleem.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 07-02-2008, 20:07
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Of ik moet een nonsense stem doen, of ik moet ivm antigelijkspel op Uice stemmen.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-02-2008, 20:34
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
Ik ben altijd uitgegaan van V. Het springt gewoon van die posts af.
Maar wel roepen dat ik informatie manipuleer......ik kan blijkbaar niet eens m'n profiel manipuleren zonder andere instellingen te vernachelen

En bedankt, EoS
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 07-02-2008, 20:38
Lethe
Lethe is offline
Dit is toch eigenlijk nog steeds weerwolfspel 44, maar dan deel 2? Of wordt het dan 45?
__________________
Nice
Oud 07-02-2008, 20:45
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar wel roepen dat ik informatie manipuleer
Je bent een jongen?

Nu ja.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Advertentie
Oud 07-02-2008, 20:45
Verwijderd


Tweede topic alweer. Er is nogal wat veranderd sinds vanmiddag. Ik had op Neko gestemd, maar zo te zien heeft het alsnog niet uitgemaakt. Even alles bijlezen
Oud 07-02-2008, 20:49
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Fantome
+ AllureV
+ Lisaaah
+ Kazet Nagorra

Neko*
+ Uice
+ Daboman
+ Martino87
+ Flowtje
+ Aila

Coolkast
+ Fantome

zoemzoem
+ coolkast

Uice
+ Eye of Sauron
+ Neko*
+ Lucky Luciano
+ sterrenmeisje
+ Krynn
+ zoemzoem

Ik verdenk Krynn zoals aangegeven op de laatste pagina van het vorige topic, en ook Neko en EoS staan wel hoog op de lijst, dus wie weet blijf ik er nog in ook.

Hoewel ik Daboman ook wel een wolf zie zijn, omdat hij nog absoluut geen verdacht gedrag heeft vertoond.

heeey, niet mij in het stemlijstje vergeten
Oud 07-02-2008, 20:50
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Fantome
+ AllureV
+ Lisaaah
+ Kazet Nagorra

Neko*
+ Uice
+ Martino87
+ Flowtje
+ Aila

Coolkast
+ Fantome

zoemzoem
+ coolkast

Uice
+ Eye of Sauron
+ Neko*
+ Lucky Luciano
+ sterrenmeisje
+ Krynn
+ zoemzoem
+ Daboman

Was idd niet helemaal up to date
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 07-02-2008, 20:51
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Fantome
+ AllureV
+ Lisaaah
+ Kazet Nagorra

Neko*
+ Uice
+ Martino87
+ Flowtje
+ Aila
+ Katje

Coolkast
+ Fantome

zoemzoem
+ coolkast

Uice
+ Eye of Sauron
+ Neko*
+ Lucky Luciano
+ sterrenmeisje
+ Krynn
+ zoemzoem
+ Daboman

En niemand heeft niet van zich laten horen. Zit er toch nog een gelijkspel in.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 07-02-2008, 20:53
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Topdrop heeft zijn stem niet kenbaar gemaakt. Topdrop, wat heb je gestemd?

Voor de rest staat iedereen er nu in.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 07-02-2008, 20:53
Verwijderd
Citaat:
En niemand heeft niet van zich laten horen. Zit er toch nog een gelijkspel in.
wat betekent dat één van de twee dus waarschijnlijk een wolf is die gered moet worden.
Oud 07-02-2008, 20:59
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
wat betekent dat één van de twee dus waarschijnlijk een wolf is die gered moet worden.
? Ik constateer enkel iets. Dat ik geen behoefte heb gered te worden heb ik al eerder aangegeven.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 07-02-2008, 21:00
Verwijderd
Citaat:
? Ik constateer enkel iets. Dat ik geen behoefte heb gered te worden heb ik al eerder aangegeven.
huh? ik constateer ook enkel iets
Oud 07-02-2008, 21:02
Verwijderd
Uice, je hebt je eigen graf gegraven.
Oud 07-02-2008, 21:03
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
huh? ik constateer ook enkel iets
Oh, sorry, ik begreep je verkeerd.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 07-02-2008, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Oh, sorry, ik begreep je verkeerd.
ik zie nu dat ik ook niet helemaal duidelijk was
ik bedoelde dus: één van de twee verdachten.
Ads door Google
Oud 07-02-2008, 21:07
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Dat zou kunnen, maar het is ook vaak genoeg voorgekomen dat er alleen maar dorpelingen genomineerd werden.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 07-02-2008, 22:01
Verwijderd
kut kut kut

Ik ben te laat met stemmen helemaal vergeten!
OMG
Oud 07-02-2008, 22:10
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Nadat de anonieme crimineel ontsnapt was, raakte ze helemaal in paniek. Net nu ze begon te geloven dat de wereld nog niet zo slecht was, werd ze dubbel gezocht! Nu was ze ook nog betrokken bij een moord. Hoe moest ze nog naar haar afspraakje met 2-sik, als de hele stad haar zocht? En ze was ook nog haar bontjas kwijt en een verzekering had ze niet. Wat een ellende. De hele stad voelde zich miserabel en de psych draaide overuren.

Tegenover de stoffenwinkel zat een Blokkerfiliaal, waar Neko werkte. Neko was een hele trouwe, ietwat stoffige kassamedewerkster. Erg lang werkte ze nog niet bij de Blokker en toen agent Daboman en een collega bij haar aanklopten voor beelden van hun beveiligingscamera, sloeg ze helemaal op tilt (stress was niet haar sterkste punt). Ze haalde haar chef erbij. Deze bleef gelukkig wel heel kalm en gaf de politie alles wat ze nodig hadden. De videoband met de bewakingsbeelden werd in een envelop gedaan en de politie nam deze mee.
Wat Neko, Daboman en de andere agent niet wisten, was dat Coolkast hun gesprek afluisterde en de politie volgde naar buiten met zijn mobiel aan zijn oor.

Katje, Zoemzoem en Flowtje zaten te bedenken hoe ze het voor elkaar zouden kunnen krijgen dat de stoffenwinkel geen bont meer zou verkopen. Ze kwamen gewoonlijk bij elkaar bij de tearoom waar ze biologische thee serveerden en vegetarische taartjes, die vlakbij de Blokker zat. Opeens stootte Zoemzoem Flowtje aan en wees de anderen op een vreemde stoet die voorbij kwam.
Voorop liepen twee agenten met een envelop, die zo “opvallend” gevolgd werden door iemand, dat het overduidelijk was. “Die wordt nooit detective!” riep Katje, en samen lagen ze in een deuk.

Ondertussen waren Terror Juice, EoS en de twee overgebleven leden van de drieling hun koffers aan het pakken. Wat moesten ze nog in een stad waar alleen maar hun geliefden dood gingen? Bovendien was er de kans dat mama Pip in de tuin gevonden werd. Krynn had haar been gebroken in het gevecht voor de stoffenwinkel. Wat ze niet wist, is dat EoS een gipsfetisj had en Krynn zoveel op Mama Pip vond lijken (zie de foto’s), dat hij eigenlijk wel eens een nummertje met haar wilde maken. Bovendien was hij nog steeds niet klaargekomen, dus probeerde hij Krynn te versieren, hij had nog nooit seks gehad met iemand die gips om had ondanks zijn fetisj en dat leek hem wel wat.
Eerst had Krynn niets in de gaten, pas toen EoS haar na heel wat hints begon te zoenen begon er een lampje te branden. Ze was zo verward door de emoties om Mama Pip dat ze EoS terug ging zoenen. Al snel lagen ze helemaal verstrikt tussen de lakens. Opeens moest Krynn huilen omdat ze eraan dacht dat haar mama nooit meer haar lakens zou wassen en haar bed opmaken.
Ze was zo overstuur dat Uice haar hoorde en hij schrok. Toen hij de slaapkamer binnenkwam, werd hij zó boos op EoS dat hij met hem ging vechten. Krynn riep om Aila, en die kwam ook al snel binnen. Ze probeerden om de vechtende mannen uit elkaar te halen, maar helaas lukt dat niet. EoS was zó boos op Terror Juice omdat hij inmiddels zó hitsig was en Uice dat weer kwam verstoren, dat hij hem probeerde te stikken.
Helaas lukte dat, Terror Juice zou nooit meer iemand terroriseren.


Neko*, de kersverse Blokkermedewerkster.


Daboman, "de denker"


Coolkast, het lieve jonge broertje

1) sterrenmeisje
2) Martino87
3) Katje
4) ***ailá***
5) Fantôme
6) zoemzoem
7) Neko*
8) Lisaaah
9) AllureV
10) LL
11) Flowtje
12) Eye of Sauron
13) x-spekkie-x (dorpeling/geliefde)
14) Topdrop
15) Uice (dorpeling)
16) Pippeloen (wolfsbane)
17) Kazet Nagorra
18) Stefenootje (dorpeling/geliefde)
19) Sherco (dorpeling)
20) Daboman
21) Coolkast
22) Krynn

Blauw = opgehangen
Paars = gestorven door liefdesverdriet
Rood = opgegeten

Vandaag is er weer een dorpeling gesneuveld. Eens kijken wat de wolven morgen gaan doen.
En hoe zou het aflopen met de AC en haar afspraakje met 2-sik, en voor wie luistert Coolkast gesprekken af? Lees morgen meer!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 08-02-2008 om 00:53.
Oud 07-02-2008, 22:11
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Als Minke dit leest, wil je dan even de foto's van de nieuwe mensen posten. Dank.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 07-02-2008, 22:14
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ai ik dacht al dat hij geen wolf was. Jammer
Oud 07-02-2008, 22:17
Krynn
Krynn is offline


...'t ging hem er dus wel echt om er niet uit te gaan. Maar jeuzus, op die manier? Ugh.
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 07-02-2008, 22:19
Verwijderd
Niet echt goede aanwijzingen erbij
Oud 07-02-2008, 22:19
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
hmm, dorpeling. Jammer. De volgende ronde maar voor Neko gaan dan..
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 07-02-2008, 22:22
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Hmm, hoopte toch wel op de verrader op zn minst Sorry Uice
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 07-02-2008, 22:31
Verwijderd
poepzooi, ik vond je oprecht verdacht uice. sorry.
Oud 07-02-2008, 22:36
Lethe
Lethe is offline
Pff deceptie! Weer een dorpeling eruit..

Ik ben er overigens net pas achter dat het Minke zelf is die op de foto's staat bij de verhalen.
__________________
Nice
Oud 07-02-2008, 22:40
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
hmm, dorpeling. Jammer. De volgende ronde maar voor Neko gaan dan..
De meerderheid leek eerst voor fantome te gaan. Dat is wel noemenswaardig lijkt me.

Enne. EoS verbannen?
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 07-02-2008, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Enne. EoS verbannen?
huh
Oud 07-02-2008, 22:43
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
huh
Er staat bij mij dat hij een verbannen lid is, onder z'n nickname, naast z'n geslacht en leeftijd. Had ik niet gedacht dat het hem zou gebeuren
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 09:12
De Kantine weerwolfspel #46 the after party
Verwijderd
266 23-04-2008 00:32
De Kantine Het weerwolfspel #45 deel2
TopDrop
410 25-03-2008 21:20
De Kantine Het weerwolfspel #45
Lethe
500 14-03-2008 02:38
De Kantine weerwolfspel #46
Eye of Sauron
35 18-02-2008 18:46
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 22:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35.