Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2005, 21:59
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Citaat:
kuik schreef op 17-11-2005 @ 22:57 :
ik zeg wel school hoor. meestal. niet dat het boeiend is maar goed.
oh ja in onze eerste week werd ons duidelijk gemaakt door ons studie-adviseur dat 'naar school gaan' zeggen toch echt wel uit den boze is en dat we nu naar 'naar college gaan' moesten zeggen
Nou oké... Dan heb ik geen hekel aan jou... Vooruit dan maar weer...
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2005, 22:01
Maharani
Maharani is offline
Nou, ik zeg ook gewoon school hoor.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 22:04
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Zaara schreef op 17-11-2005 @ 23:01 :
Nou, ik zeg ook gewoon school hoor.


Dan ligt het gewoon aan de mensen waar ik mee om ga...
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 22:10
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Zaara schreef op 17-11-2005 @ 23:01 :
Nou, ik zeg ook gewoon school hoor.
en spreekbeurt voor een referaat
en leraar voor professor
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 22:12
berlin
Avatar van berlin
berlin is offline
docent presentatie en school en college wissel ik af, niets mis mee.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 22:24
Verwijderd
ik wacht op de eerste vereniging voor emo's
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 22:29
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
EPD schreef op 17-11-2005 @ 22:54 :
Ik heb al een hekel aan studenten, alleen al omdat ze vinden dat ze niet naar school gaan, maar naar 'college' of naar de 'uni'

barf
inderdaad. 'ik kon eerder vertrekken van college' nou, ik ben gewoon eerder uit
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 22:56
Verwijderd
Hmz tja, omdat iedereen er hier tegen blijkt te zijn, ga ik nu maar vertellen dat ik wel bij een studentenvereniging zit.
Jullie argumenten kloppen meestal écht niet, ik ben niet bepaald kansloos ofzo en vrienden maken kan ik ook wel zonder die vereniging. De meeste mensen die ik van daar ken zijn echt wel tof en er zijn ook geen domme regeltjes of de verplichting om ergens naartoe te komen ofzo..

En om te antwoorden op de vragen in de beginpost: ja, ik zit dus ergens bij, ik ben blij dat ik erbij zit (ook vanwege de korting op alle feestjes en leuke activiteiten enzo natuurlijk, maar dat heb je ook allemaal als je enkel een lidkaart koopt)
Wat het corps nu precies is snap ik nog altijd niet, maar corpsbal klinkt niet zo positief dus ik denk niet dat ik het ben Verder is mijn lifestyle ook helemaal niet veranderd omdat ik nu toevallig bij een studentenvereniging zit. Ik ken nu wel meer mensen dan wanneer ik er niet bij zat.

Laatst gewijzigd op 17-11-2005 om 22:59.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 00:39
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Ik kies mijn vrienden zelf uit.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 02:05
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 18-11-2005 @ 01:39 :
Ik kies mijn vrienden zelf uit.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 08:28
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 18-11-2005 @ 01:39 :
Ik kies mijn vrienden zelf uit.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 08:28
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
om vrienden te maken als je van ver komt kan ik het me nog enigzins voorstellen, maar dan ligt het eraan bij welke vereniging je gaat, sommigen zullen vast wel gezellig zijn, dat je dingen onderneemt enzo.
Het corps vind ik vreselijk, ook alle mensen die daarbij zitten, geen uitzondering. Ik wil daar ook niks mee te maken hebben maar dat gebeurd toch nooit
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 09:50
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 18-11-2005 @ 01:39 :
Ik kies mijn vrienden zelf uit.
Alsof je dat bij een studentenvereniging niet doet.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 09:52
berlin
Avatar van berlin
berlin is offline
Citaat:
Nuck schreef op 18-11-2005 @ 10:50 :
Alsof je dat bij een studentenvereniging niet doet.
Nee , dan kies je ze uit een selectie van Arnies.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 09:54
Nuck
Nuck is offline
Lekker kortzichtig allemaal . Prima dat je een studentenvereniging niks vindt, maar beetje jammer dat iedereen die het wel naar z'n zin heeft bij het corps meteen wordt bestempeld als kansloos.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Nuck schreef op 18-11-2005 @ 10:54 :
Lekker kortzichtig allemaal . Prima dat je een studentenvereniging niks vindt, maar beetje jammer dat iedereen die het wel naar z'n zin heeft bij het corps meteen wordt bestempeld als kansloos.
Jij bevestigd het beeld van sneue corpsmensen door alleen maar te reageren in topics die over het corps gaan tof dat je bij vindicat zit maar het maakt je niet bijzonder of sjiek, au contraire
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 10:04
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Hermione schreef op 18-11-2005 @ 10:58 :
Jij bevestigd het beeld van sneue corpsmensen door alleen maar te reageren in topics die over het corps gaan tof dat je bij vindicat zit maar het maakt je niet bijzonder of sjiek, au contraire
Heb ik ergens gezegd dat ik mezelf bijzonder of sjiek vind puur omdat ik bij het corps zit? Ben ik helemaal met je eens, door lid te zijn word ik echt niet anders...en de mensen die zich wel verheven voelen, daar heb ik ook een hekel aan.

En ik reageer op dingen die ik interessant vind.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 11:25
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik zit bij een studentenvereniging, AEGEE. Dit is een Europese studentenvereniging die in zo'n 200 Europese steden zit, van Istanbul tot Glasgow. Daarom is de vereniging ook bekend door veel universiteiten, hogescholen etc in heel Europa. En daardoor kun je via hen heel gemakkelijk en goedkoop andere Europese steden bezoeken. Zo was er bijvoorbeeld een reis naar Kiev (Ukraine) waar je in totaal 75 euro betaalde voor de reis, een week lang onderdak én een week lang eten. En in die week bezoek je dan natuurlijk de universiteiten daar en de stad zelf, maar er wordt ook volop uitgegaan en je kiest zelf met welke activiteiten je meegaat. En je ontmoet mensen uit heel Europa.

AEGEE heeft geen ontgroening en geen verplichte aanwezigheid, je doet ermee wat je wilt. Sommige leden reizen veel maar zie je eigenlijk nooit hier, anderen zijn nog nooit weggeweest met AEGEE maar zijn hier wel altijd bij feesten etc.

Overigens hebben we in Maastricht zo'n 250 leden, en daar kies ik echt wel zelf mijn vrienden uit. Ik kan genoeg mensen binnen de vereniging niet uitstaan, maar ik heb ook veel goede vrienden die ik via de vereniging heb ontmoet.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 11:29
Verwijderd
^ Klinkt wel interessant.. Weet je of dat ook bestaat in Antwerpen?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 11:45
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
in antwerpen niet
in belgie bestaat 't alleen in leuven voor zover ik weet.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 11:48
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Nuck schreef op 18-11-2005 @ 11:04 :
Heb ik ergens gezegd dat ik mezelf bijzonder of sjiek vind puur omdat ik bij het corps zit? Ben ik helemaal met je eens, door lid te zijn word ik echt niet anders...en de mensen die zich wel verheven voelen, daar heb ik ook een hekel aan.

En ik reageer op dingen die ik interessant vind.
het lijkt mij zo dat als zoveel mensen er een afkeer van hebben toch wel iets zegt over het corps. misschien dat jij "anders" bent, maar over het algemeen doen de meesten corpsballen hun reputatie eer aan. plus dat hele sfeertje wat erom heen hangt en die ontgroeningen, voor mij persoonlijk reden genoeg zijn om er niks mee te maken te willen hebben.
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 12:02
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 18-11-2005 @ 12:48 :
het lijkt mij zo dat als zoveel mensen er een afkeer van hebben toch wel iets zegt over het corps.
flutargument natuurlijk, want het lijkt mij dat er ook genoeg voor het corps is te zeggen als blijkbaar zoveel mensen er lid van willen worden.

Overigens heb ik zelf een godsgruwelijke hekel aan alles wat er mee te maken heeft, maar als die mensen dat leuk vinden moeten ze het vooral doen.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 12:07
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
botulism schreef op 18-11-2005 @ 13:02 :
flutargument natuurlijk, want het lijkt mij dat er ook genoeg voor het corps is te zeggen als blijkbaar zoveel mensen er lid van willen worden.

Overigens heb ik zelf een godsgruwelijke hekel aan alles wat er mee te maken heeft, maar als die mensen dat leuk vinden moeten ze het vooral doen.
dat probeer ik ook niet tegen te spreken, natuurlijk zijn er mensen die er van houden anders zou het niet meer bestaan, wat ik probeer te zeggen is dat veel mensen (o.a ik) die mensen helemaal niet leuk vinden en dat dat niet zo vreemd is, maar het maakt mij verder ook niet uit want ik zie die mensen toch nooit
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 12:11
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 18-11-2005 @ 13:07 :
dat probeer ik ook niet tegen te spreken, natuurlijk zijn er mensen die er van houden anders zou het niet meer bestaan, wat ik probeer te zeggen is dat veel mensen (o.a ik) die mensen helemaal niet leuk vinden en dat dat niet zo vreemd is, maar het maakt mij verder ook niet uit want ik zie die mensen toch nooit
ja dat snap ik maar ik probeer te zeggen dat al die mensen zelf elkaar wel leuk vinden en het zijn er echt een hele hoop dus ja dat zegt toch dat een heleboel mensen het juist wel leuk vinden en die mening die is dan net zoveel waard als van de mensen die het niets vinden ofzo en volgens mij ben ik mijn punt kwijt.
Maar ik zie ze wel regelmatig.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 13:26
merels
Avatar van merels
merels is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 18-11-2005 @ 09:28 :
Het corps vind ik vreselijk, ook alle mensen die daarbij zitten, geen uitzondering. Ik wil daar ook niks mee te maken hebben maar dat gebeurd toch nooit
kijk nu spreek je jezelf tegen omdat je blijkbaar niet met corpsmensen omgaat kan je ook niet echt zeggen hoe en wat, plus dat er echt wel uitzonderingen zijn, dat weet elke dommerd wel.
Ik begrijp gewoon niet dat veel mensen meteen zo oordelen terwijl ze er (bewust) niets mee te maken en zo ook niet echt weten hoe het is.
ik verdedig niets maar voor alles is wat te zeggen, dus ook voor het corps. ik ben zelf geen type ervoor maar om je af te sluiten voor een groep mensen gaat wat ver.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 13:33
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
nee, ik zit niet bij een vereniging en heb er ook niet zo'n behoefte aan eigenlijk. ik ben 1x op een feest geweest in delft en dat was heel grappig want ik kende niemand daar en iedereen heette karel, pieter-jan, hendrik etc. hoe kiezen ze het uit
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 13:40
Verwijderd
Citaat:
berlin schreef op 18-11-2005 @ 10:52 :
Nee , dan kies je ze uit een selectie van Arnies.
Mensen hebben naast een studentenvereniging ook nog een leven hoor
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 13:50
Verwijderd
Citaat:
merels schreef op 18-11-2005 @ 14:26 :
kijk nu spreek je jezelf tegen omdat je blijkbaar niet met corpsmensen omgaat kan je ook niet echt zeggen hoe en wat, plus dat er echt wel uitzonderingen zijn, dat weet elke dommerd wel.
Ja nina je generaliseert als je er niemand kent weet je niet of je een hekel hebt aan alle mensen, straks ontmoet je een onwijs leuk iemand die na een uur ofzo zegt ohja ik ben lid
ga je dan gillend weg?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 14:17
Jones
Citaat:
Hermione schreef op 18-11-2005 @ 10:58 :
Jij bevestigd het beeld van sneue corpsmensen door alleen maar te reageren in topics die over het corps gaan
Dat is inderdaad wel 1 van de criteria waar een sneu corpsmens aan moet voldoen

Misschien moet je wat vaker naar buiten?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 18-11-2005 @ 15:17 :
Dat is inderdaad wel 1 van de criteria waar een sneu corpsmens aan moet voldoen

Misschien moet je wat vaker naar buiten?
hee fuk joe zo bedoelde ik het niet
en ik ben de hele dag buiten
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 15:54
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik zit niet echt bij een vereniging.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 15:56
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
neen, ik ga wel naar hun drink avonden, want dan drinken we bier en zingen we domme liedjes
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 16:41
Eurotrashgirl
Avatar van Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Het Corps trekt me niet. De regeltjes, de ontgroening, de verplichtingen. Ik zit echter wel bij een sportvereniging. Ik ben er niet eens bijgegaan met de gedachte om er nieuwe mensen te leren kennen maar naast het sporten is het ook gewoon heel gezellig (er zijn vaak feesten ed) en heb ik toch veel nieuwe mensen leren kennen. Verder heeft het me kwa levensstijl (gedrag, kleding, etc) niet beïnvloed.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 17:24
berlin
Avatar van berlin
berlin is offline
Citaat:
FuSe schreef op 18-11-2005 @ 14:40 :
Mensen hebben naast een studentenvereniging ook nog een leven hoor
Klopt , maar meestal zit je toch echt wel in ''zo'n wereldje''.

En ik ben het inderdaad eens met diegene die hierboven zei:
'' niet oordelen als je geen corpsmensen kent of in je omgeving hebt enzo''.
Ik kom dus wel uit een Gaastra-dorp waar ik wel wat corps- of binnenkort-ga-ik-bij-het-corps-mensen ken. Sommige aardig, sommige stom. Maar geen vrienden van me.Maar het idee van een studentenvereniging en z'n verplichtingen en gewoontes staat mij niet aan. Maar natuurlijk IEDER ZIJN DING HE!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 17:28
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Hermione schreef op 18-11-2005 @ 14:50 :
Ja nina je generaliseert als je er niemand kent weet je niet of je een hekel hebt aan alle mensen, straks ontmoet je een onwijs leuk iemand die na een uur ofzo zegt ohja ik ben lid
ga je dan gillend weg?
ik heb ook niet gezegd dat ik ze haat, ik heb er gewoon totaal niks mee en ik vind t corps vreselijk, maar jullie hebben wel gelijk hoor, dr zullen vast wel ook aardige mensen bijzitten

ik denk niet dat ik ooit verliefd zou worden op iemand die bij t corps zit, jij wel dan ?
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 17:32
berlin
Avatar van berlin
berlin is offline
Als hij t corps niet extreem serieus neemt, geen Arnie-kapsel heeft, intelligent,knap,leuk is; sure.
Zolang hij maar niet van me verwacht dat we in dezelfde fleecetruien van SAIL2004 gaan lopen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 17:40
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik ben een keertje in een Soos geweest en ik vond het vreselijk !

dus nee niks voor mij
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 17:44
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik studeer nog geen eens.
maar ik ben wel n keer bij n borrel van filosofie van de uva geweest.
het had geen invloed op me.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 18:27
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 18-11-2005 @ 16:54 :
Ik zit niet echt bij een vereniging.
niet echt

ik zit niet bij een studentenvereniging, de mensen spreken me over het algemeen niet aan. Ik ken wel een paar mensen die lid zijn van een dispuut en waar ik goed mee op kan schieten, maar de zelfingenomen ballen/trutjes blijven je toch het meeste bij. De gedwongen 'gezelligheid' en verplichtingen heb ik ook niks mee..
En die ontgroeningen: volgens mij is dat sterk afhankelijk van bij welke studentenvereniging je zit/gaat, maar die megastrenge ontgroeningen waarbij je bijv. 8 uur in een kast wordt opgesloten oid vind ik belachelijk.

(oh en volgens mij zijn dit soort discussies hier, en op andere subfora al heel vaak geweest en lopen ze altijd uit op dit soort welles-nietes discussies )
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 18:38
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
berlin schreef op 18-11-2005 @ 18:32 :
Als hij t corps niet extreem serieus neemt, geen Arnie-kapsel heeft, intelligent,knap,leuk is; sure.
Zolang hij maar niet van me verwacht dat we in dezelfde fleecetruien van SAIL2004 gaan lopen.
ja..nouja ik denk niet dat ik bij zo iemand zou passen en zo iemand bij mij, maar je weet nooit natuurlijk
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 23:17
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Een huisgenoot van mij zit bij een roeivereniging en die gaan dan elke woensdagavond om 12 uur een raar lied zingen. En daarna riep 1 zo'n meisje keihard in mn oor dat ze nog geen bier had. Nee, die verenigingen zijn niks voor mij. Het corps al helemaal niet. Triest gedoe.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 22:33
11
Avatar van 11
11 is offline
Niets voor mij. Al die verplichtingen enzo nergens voor nodig
Ik doe het wel op mn eigen manier
__________________
[S]nutella![/S]
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 22:35
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
what she said ^^

Ik heb er sowieso een hekel aan

"Ja sorry jongens ik moet weg want ik moet naar de BORREL"
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 09:44
Verwijderd
Ook niet lid bij een studentenvereniging, wel bij een (corporale) studentenroeivereniging.. dus wel te maken (gehad) met bepaalde tradities, zoals installatie, brassen en nog een paar dingen.

Niet lid? Sprak me niet aan, had geen behoefte om aantal weken door het stof te gaan voor iets dat 'supermooi' zou zijn.

Waarom wel roeien: had het nog nooit gedaan en het leek mij heel erg leuk, vorig jaar alleen competitie geroeid... wat inhoud meer drinken dan roeien, nu zit ik in de wedstrijd selectie wat dan weer inhoud 6 x in de week trainen en absoluut niet drinken/roken/vet eten. Ja, daar krijg ik een hele bitse installatie bij, maar daar moet je eventjes tegenkunnen.

Overigens zitten bij het corps superveel gasten die van techno en house houden, het aantal "rode broeken jan willem" types daalt enormmmmm
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 09:52
jimi
Avatar van jimi
jimi is offline
Citaat:
Ridder schreef op 24-11-2005 @ 10:44 :
Ook niet lid bij een studentenvereniging, wel bij een (corporale) studentenroeivereniging.. dus wel te maken (gehad) met bepaalde tradities, zoals installatie, brassen en nog een paar dingen.

Niet lid? Sprak me niet aan, had geen behoefte om aantal weken door het stof te gaan voor iets dat 'supermooi' zou zijn.

Waarom wel roeien: had het nog nooit gedaan en het leek mij heel erg leuk, vorig jaar alleen competitie geroeid... wat inhoud meer drinken dan roeien, nu zit ik in de wedstrijd selectie wat dan weer inhoud 6 x in de week trainen en absoluut niet drinken/roken/vet eten. Ja, daar krijg ik een hele bitse installatie bij, maar daar moet je eventjes tegenkunnen.

Overigens zitten bij het corps superveel gasten die van techno en house houden, het aantal "rode broeken jan willem" types daalt enormmmmm
huu riddie lekker roeien met mijn grote broerrrrr
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 10:21
Naru
Avatar van Naru
Naru is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 17-11-2005 @ 19:21 :
nee voor geen goud ga ik ooit bij een studentenvereniging. kansloze mensen die een vereniging nodig hebben om vrienden te maken.
ik vind jou een beetje kansloos want jij kraakt alles af wat niet in je straatje staat
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 10:58
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Hermione schreef op 17-11-2005 @ 21:54 :
zooien is zo ongeveer dat twee mensen van verschillende corpora tegenover elkaar komen te staan en dan aan elkaars revers moeten rukken wat uitloopt op een gevecht en eentje eindigt dan bloot en moet bier betalen voor de verliezende partij

or so i'm told
Oh in Rotterdam noemen ze dat BRASSEN geloof ik, dat kan je bekakter uitspreken
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 11:01
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
doezel schreef op 17-11-2005 @ 23:56 :
Een corps kan je in België het best vergelijken met de traditionele studentenverenigingen die niet specifiek aan een bepaalde studierichting gebonden zijn.
Ik denk vooral aan Moeder Huppeldepup, dat zijn al die regionale studentenverenigingen, die die huppeldepup natuurlijk zelf invullen. De meeste politieke studentenverenigingen hebben ook die traditionele corpstrekjes.

Zo'n corps herken je dan meestal aan hun linten en domme hoedjes, waarmee ze volgens mij zelfs in bad gaan. Het nsv is ook herkenbaar aan alle ingegooide ruiten.

En verder: wat een geluk dat je niet kansloos bent (c:
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 11:31
Verwijderd
gelukkig ben je toch wel een mooie koning ridder
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 11:35
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
BITSE INSTALLATIE, OMFG, LOLZ, RIDDER.

__________________
Uit de slobber gewassen kluit.

Laatst gewijzigd op 24-11-2005 om 11:38.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle de invloed van muziek op je lifestyle
Verwijderd
72 10-05-2004 20:53
Lifestyle Hmmz... alto`s..
Verwijderd
464 09-05-2004 17:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58.