Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2005, 06:07
Verwijderd
.

Laatst gewijzigd op 28-02-2021 om 14:33.
Advertentie
Oud 03-04-2005, 10:56
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
ik doe mijn wereld binnen 4 muren
ik heb de eerste 20 uur niet echt veel gedaan, veel voorwerk enzo. nu heb ik dus een beetje tijd te kort voor mn eindwerkstuk, ik heb nog een uur of 5. maar het komt wel goed
Oud 03-04-2005, 22:08
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Hoe streng zijn jullie docenten ermee? Ik heb vorig jaar examen gedaan en in het begin was onze docent heel streng. Maar aan het eind had hij zoiets van: jullie gaan maar werken wanneer jullie er zin in hebben en zaten we soms hele dagen in het tekenlokaal.
Niet echt eerlijk tegenover andere scholen natuurlijk, dus ik ben wel benieuwd of jullie docenten echt heel streng zijn met handtekeningen zetten enzo.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-04-2005, 23:06
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ja, de officiële regel is dat docenten na elke tekenles hetgeen de leerlingen hebben gemaakt die les moeten ondertekenen. Op die manier kun je niet stiekem thuis nog verder werken. Maar in de praktijk doet dus vrijwel geen docent daar aan, volgens mij.

Wij hadden een docent die op vrijdag vrij had, dus bijna heel de vrijdag zaten wij in het tekenlokaal: dan zag ie toch niet dat we extra uren werkten. Toen de opdracht op z'n einde liep merkte hij dat we nog lang niet klaar waren en vond hij alles best. We deden niks meer bij andere lessen dus we vroegen altijd of we mochten gaan tekenen. Dat mocht dan en dus zaten we constant in het tekenlokaal

Zijn het dit jaar ook van die rot opdrachten?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 04-04-2005, 11:20
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
ons werk zit wel in een kast waar we niet bij kunnen, maar ik kan genoeg thuis doen, wat ik dus ook wel doe. hij houdt wel netjes alle uren bij, hij heeft pas een x gezegd dat een uur niet meetelde. toen waren we ook bezig met een scriptie. ik kan ook tijdens kwt bij een andere docent verder werken, die weet daar toch niks van af.
Oud 04-04-2005, 15:49
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Balance schreef op 03-04-2005 @ 23:08 :
Hoe streng zijn jullie docenten ermee? Ik heb vorig jaar examen gedaan en in het begin was onze docent heel streng. Maar aan het eind had hij zoiets van: jullie gaan maar werken wanneer jullie er zin in hebben en zaten we soms hele dagen in het tekenlokaal.
Hetzelfde als bij jou, handtekeningen zetten we alleen in de officiële lessen, maar in tussenuren mag je sinds afgelopen week ook ineens komen

En ik heb het bijna af (nog drie officiële lessen te gaan), moet alleen nog proces. Ik gok dat ik een drie krijg
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 04-04-2005, 20:38
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 04-04-2005 @ 16:49 :
Ik gok dat ik een drie krijg
Hehe, ik ben er ook niet goed in, maar ik ga meer voor de 4 of de 5 . En dat met die uren zou m'n leraar regelen, ik mag eraan doen wat ik wil, hij helpt me zo af en toe nog eens, maar of dat nou zo veel uitmaakt bij mij....

Ik doe de bureaublad-opdracht.
Oud 04-04-2005, 22:30
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Voor hoge cijfers: zorg voor heeeeeeeeeeeeel veel schetsen.
Als je één eindwerkstuk heb, maak dan van datzelfde eindwerkstuk nog 10 schetsen: één keer een blauwe, één keer een rode, een gele, een zwart-witte, een grijze, enzovoorts.
Ook met de compositie: plaats het onderwerp eens in het midden, eens bovenaan, in de linkeronderhoek, rechts van je blad, enzovoorts.
Ook qua grootte: maak het een keer in het klein, een keer op groot blad.
En tenslotte nog met materiaal: verf, potloden, stiften, aquarel, krijt.

Dáár krijg je cijfers voor: voor de beslissingen die je hebt gemaakt: dat je alles hebt onderzocht en dat je zo op je eindwerkstuk bent uitgekomen. Dus níet voor je eindwerkstuk. Dat is slechts een zeer klein deel van je cijfer.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 05-04-2005, 09:48
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Balance schreef op 04-04-2005 @ 23:30 :
Voor hoge cijfers: zorg voor heeeeeeeeeeeeel veel schetsen.
Als je één eindwerkstuk heb, maak dan van datzelfde eindwerkstuk nog 10 schetsen: één keer een blauwe, één keer een rode, een gele, een zwart-witte, een grijze, enzovoorts.
Ook met de compositie: plaats het onderwerp eens in het midden, eens bovenaan, in de linkeronderhoek, rechts van je blad, enzovoorts.
Ook qua grootte: maak het een keer in het klein, een keer op groot blad.
En tenslotte nog met materiaal: verf, potloden, stiften, aquarel, krijt.

Dáár krijg je cijfers voor: voor de beslissingen die je hebt gemaakt: dat je alles hebt onderzocht en dat je zo op je eindwerkstuk bent uitgekomen. Dus níet voor je eindwerkstuk. Dat is slechts een zeer klein deel van je cijfer.
das wel een goede tip!
ik denk dat ik thuis maar eens aan het werk ga
Oud 05-04-2005, 12:14
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 04-04-2005 @ 21:38 :
Hehe, ik ben er ook niet goed in, maar ik ga meer voor de 4 of de 5 . En dat met die uren zou m'n leraar regelen, ik mag eraan doen wat ik wil, hij helpt me zo af en toe nog eens, maar of dat nou zo veel uitmaakt bij mij....

Ik doe de bureaublad-opdracht.
Ik ging eerst ook voor de vijf, maar dat was voordat mijn leraar zei: "Ik begrijp best dat je tevreden bent met een vijf, maar dan moet je wel het niveau halen van een vijf."

En ik heb ook best veel schetsen, dat is op zich het probleem niet eens, maar ze zijn gewoon allemaal slecht
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 06-04-2005, 15:24
.Pure
.Pure is offline
ik doe het gedicht.
Bij jullie gaat het er vrij streng aan toe lees ik, bij mij gaat het allemaal vrij soepel. We hebben wel strikte uren enzo wanneer we er aan moeten werken, maar het zit niet helemaal achter slot en grendel ofzo, en mn leraar is ook wel relax.

komt wel goed denk ik.
Oud 15-04-2005, 15:09
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Ik wil ook tekenen. Kutschool.
sorry, moest er even uit
Oud 15-04-2005, 15:12
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Sketch schreef op 15-04-2005 @ 16:09 :
Ik wil ook tekenen. Kutschool.
sorry, moest er even uit
Tekenen is verschrikkelijk
Ik wilde muziek, maar dat ging bij onze school niet

En ik heb het ingeleverd, hoera!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 15-04-2005, 15:16
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 15-04-2005 @ 16:12 :
Tekenen is verschrikkelijk
Ik wilde muziek, maar dat ging bij onze school niet

En ik heb het ingeleverd, hoera!
Tekenen is leuk. in ieder geval leuker dan Biologie als bijvak.

Waarom ging Muziek niet?
Oud 15-04-2005, 15:20
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Sketch schreef op 15-04-2005 @ 16:16 :
Tekenen is leuk. in ieder geval leuker dan Biologie als bijvak.

Waarom ging Muziek niet?
Ik heb biologie1 gedaan, dat vond ik inderdaad ook niets Maar ik heb Aardrijkskunde als keuzevak

Omdat ze dat bij ons op school niet geven
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 15-04-2005, 15:27
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 15-04-2005 @ 16:20 :
Ik heb biologie1 gedaan, dat vond ik inderdaad ook niets Maar ik heb Aardrijkskunde als keuzevak

Omdat ze dat bij ons op school niet geven
Ik heb ook bio1 gedaan. Stom vak, stom praticum dat ik verpestte. Toen er in de derde CKV-voorlichting zou worden gegeven, stond er op de roosterwijzigingen dat de laatste 2 uur uitvielen, dus wij allemaal naar huis. Wat bleek, ipv die 2 uur was dus die voorlichting. En we moesten als straf nog vegen ook!
Oud 15-04-2005, 15:28
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Sketch schreef op 15-04-2005 @ 16:27 :
Ik heb ook bio1 gedaan. Stom vak, stom praticum dat ik verpestte. Toen er in de derde CKV-voorlichting zou worden gegeven, stond er op de roosterwijzigingen dat de laatste 2 uur uitvielen, dus wij allemaal naar huis. Wat bleek, ipv die 2 uur was dus die voorlichting. En we moesten als straf nog vegen ook!
Tsja, zulk soort dingen gebeuren, hè?

Maar goed, als je kunt tekenen dan is tekenen leuk en anders is het echt een afschuwelijk vak. Ik ben er slecht in, dus ik vind het afschuwelijk. Zo simpel is het
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 15-04-2005, 15:32
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 15-04-2005 @ 16:28 :
Tsja, zulk soort dingen gebeuren, hè?

Maar goed, als je kunt tekenen dan is tekenen leuk en anders is het echt een afschuwelijk vak. Ik ben er slecht in, dus ik vind het afschuwelijk. Zo simpel is het
Ja, maar nu heb ik dus gewoon een heel vak niet gedaan omdat ik niet wist dat het er was. Ik kan ook niet zo goed tekenen, maar het is wel leuk. (nu ik erover nadenk, ik heb al een half jaar niet meer getekend )

Was er niet ergens een topic met alle opdrachten en uitleg? Dan weet ik tenminste waar over wordt gepraat.
Ads door Google
Oud 15-04-2005, 15:34
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Sketch schreef op 15-04-2005 @ 16:32 :
Ja, maar nu heb ik dus gewoon een heel vak niet gedaan omdat ik niet wist dat het er was. Ik kan ook niet zo goed tekenen, maar het is wel leuk. (nu ik erover nadenk, ik heb al een half jaar niet meer getekend )

Was er niet ergens een topic met alle opdrachten en uitleg? Dan weet ik tenminste waar over wordt gepraat.
Ow, op die manier.. Maar door een gemiste voorlichting kon het gelijk niet meer? Dat is wel dom

Hm, weet ik niet.. Misschien bij Creatieve vakken.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 15-04-2005, 15:37
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 15-04-2005 @ 16:34 :
Ow, op die manier.. Maar door een gemiste voorlichting kon het gelijk niet meer? Dat is wel dom

Hm, weet ik niet.. Misschien bij Creatieve vakken.
Nee, het zit zo, wij hadden die voorlichting dus niet gehad, dus wij wisten helemaal niet wat ckv inhield, en aangezien ik toch al van plan was N&T te gaan doen, heb ik er verder geen aandacht meer aan besteed. Toen ik er halverwege de vierde achter kwam dat ik Tekenen had kunnen doen ipv bio, was het al te laat.

Edit: Ik kan dat topic niet meer vinden

Laatst gewijzigd op 15-04-2005 om 15:49.
Oud 15-04-2005, 19:18
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
ik heb nog 6 uur te gaan (wat uurtjes gespaard omdat ik 'ziek' was) en ik heb eindelijk een idee, nu nog uitvoeren.
toen ik op school vertelde dat het niet overal strak aan toe gaat keken ze me aan alsof ik van mars kwam.
'hoe weet jij dat dan?'
'dat geloof je toch zelf niet?'
'
nouja zeg die tekeningen van ze zijn toch lelijk
Oud 16-04-2005, 11:08
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Ik doe opgave 5 (dat gedicht over de waanzin). Ik heb iig de opgave pas gekozen nadat ik m'n eindwerk al begonnen was, en deze was dan het meest passend...
Ik had gister voor het grootste deel m'n eindwerk af moeten hebben, ik mag nl alleen volgende week nog dingen 'bijschaven'.
Ik heb best tevreden met m'n eindwerk. Het is heel goed gegaan, zelfs m'n leraar zei 't. Ik zit alleen met die schetsen... ik heb er maar 6, terwijl je er tussen de 10 à 20 moet hebben... . Dus dat moet ik deze week dan nog doen... We hebben trouwens wel vaste uren voor het cpe. Je mocht deze uren wel zelf kiezen.
__________________
Kun je het lezen???
Oud 20-04-2005, 10:34
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Erbenda schreef op 16-04-2005 @ 12:08 :
Ik zit alleen met die schetsen... ik heb er maar 6, terwijl je er tussen de 10 à 20 moet hebben... . Dus dat moet ik deze week dan nog doen...
OMG!! Moet je zoveel schetsen hebben???? Damn... dat gaat me dus echt noooit lukken!

Ik heb de opdracht "mijn wereld binnen vier muren" die ik in eerste instantie heel letterlijk heb opgevat (ik was bezig met interieur van een kamer/huis te ontwerpen) maar daar bleef ik een beetje in steken, kwam maar niet verder! Dus nu heb ik het heel filosofisch aangepakt, en ik ben best trots op het idee (wel enigzins geholpen door mn lerares, maar ach... ) Nou kan ik eindelijk verder werken dus! Hoop alleen dat ik het allemaal op tijd af krijg...
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 20-04-2005, 15:04
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik helemaal blij dat ik het af heb, word ik opgebeld door de leraar dat ik mijn procesbeschrijving moet overschrijven. Want dat moet per se in balpen en ik had het in potlood
Maar goed, nu is het toch echt af

Wanneer komt die tweede corrector?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 08-05-2005, 11:56
.Pure
.Pure is offline
Heeft iedereen hier het al af? Ik heb echt het idee dat het bij ons heel soepel gaat.. wij hoeven het vrijdag pas écht afgerond in te leveren én we mochten er zelfs thuis wat aan doen. Lucky me, i guess
Advertentie
Oud 08-05-2005, 20:43
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik mag er tot het begin van de exmans aan werken, de tweede corrector komt in de eerste week daarvan.
Oud 09-05-2005, 13:30
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
27 mei komt de 2e corrector bij ons, ik heb m nog steeds niet af maar ik ga deze week lekker thuis werken en donderdag moet ik mn procesbeschrijving invullen en ik ben al door mn uren heen
dat mag intussen wel...
Oud 09-05-2005, 13:34
.Pure
.Pure is offline
Ohja, bij ons ook dus. en ik geloof dat de 2e corrector ook ergens eind mei komt.
Oud 09-05-2005, 14:03
*RooSs*
*RooSs* is offline
Citaat:
.Pure schreef op 08-05-2005 @ 12:56 :
Heeft iedereen hier het al af? Ik heb echt het idee dat het bij ons heel soepel gaat.. wij hoeven het vrijdag pas écht afgerond in te leveren én we mochten er zelfs thuis wat aan doen. Lucky me, i guess
Thuis? Zeker lucky you!

Oud 17-05-2005, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Erbenda schreef op 16-04-2005 @ 12:08 :
Ik zit alleen met die schetsen... ik heb er maar 6, terwijl je er tussen de 10 à 20 moet hebben... .
ik heb 30 schetsen

oh, en wij mochten er zoveel aan werken als we wilden. in de vrije
uren en tussenuren zaten we altijd maar een beetje te tekenen, en
daarom heeft iedereen rond de 30 tot 50 schetsen
Oud 18-05-2005, 10:06
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Bij ons blijkt hij op 25 mei te komen zodat we op 24 mei, nadat ik twee examens heb gehad nog mijn tekeningen moet ophangen. Hoe verzinnen ze het, wanneer moet ik dan in hemelsnaam voor mijn wiskunde leren?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 18-05-2005, 10:12
.Pure
.Pure is offline
Afgelopen vrijdag moest het bij ons dus af zijn en hebben we ook de gelegenheid gehad om het op te hangen en het te presenteren. Mijn leraar heeft al beoordeeld, de 2e corrector komt nog.

Oh en ik heb ongeveer 10 schetsen denk ik.
Oud 18-05-2005, 11:47
Verwijderd
m'n docente heeft alles al beoordeeld,
de tweede conrector komt morgennnn

dat is opzich veel relaxer dan midden in de examenweek
omdat ik dan wil leren (en zoniet: slapen)
Oud 18-05-2005, 16:08
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
Hoezenpoes schreef op 17-05-2005 @ 19:30 :
ik heb 30 schetsen

oh, en wij mochten er zoveel aan werken als we wilden. in de vrije
uren en tussenuren zaten we altijd maar een beetje te tekenen, en
daarom heeft iedereen rond de 30 tot 50 schetsen
wat is er ' ' aan je 30 schetsen??
Ik heb het er met m'n leraar over gehad (heb er nu uiteindelijk 10), en het maakt hem niet uit hoeveel je er hebt. Als je na 5 schetsen al tot je eindwerk bent gekomen, is het ook goed.
Verder begint m'n docent pas in de examenweek met beoordelen. De tweede corrector komt dan die week daarop.
__________________
Kun je het lezen???
Oud 18-05-2005, 21:59
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Hoezenpoes schreef op 18-05-2005 @ 12:47 :
m'n docente heeft alles al beoordeeld,
de tweede conrector komt morgennnn

dat is opzich veel relaxer dan midden in de examenweek
omdat ik dan wil leren (en zoniet: slapen)
moeten jullie dan aanwezig zijn bij de beoordeling?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 19-05-2005, 08:04
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
30 schetsen lijkt me meer dan voldoende. Het gaat er gewoon om dat je je denkproces weer kan geven in de schetsen of schetsjes, daar heb je er niet per se 50 voor nodig. Ikzelf heb er denk ik een stuk of twintig.
Ads door Google
Oud 19-05-2005, 09:25
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Balance schreef op 18-05-2005 @ 22:59 :
moeten jullie dan aanwezig zijn bij de beoordeling?
Wij niet, maar we moeten wel zelf onze tekeningen ophangen en we kunnen ze nog aan onze ouders laten zien, wat op zich wel leuk is maar nu dus minder omdat het net op mijn zwaarste dag is
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 19-05-2005, 16:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 19-05-2005 @ 10:25 :
Wij niet, maar we moeten wel zelf onze tekeningen ophangen en we kunnen ze nog aan onze ouders laten zien, wat op zich wel leuk is maar nu dus minder omdat het net op mijn zwaarste dag is
oh dat is wel balen zeg!
Wij moesten al 2 weken voor het examen onze expositie maken en bij de opening mochten onze ouders komen. Op die manier werden we dus niet tijdens het leren / tijdens de examens belast.
Maar mochten jullie de tekeningen al wel eerder ophangen?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 19-05-2005, 18:20
.Pure
.Pure is offline
wij moesten ze afgelopen vrijdag ophangen/presenteren en mijn leraar heeft ze gelijk die middag beoordeeld. Daar mochten we dus zelf niet bij zijn. deze week is er geloof ik ook gelegenheid voor de ouders om te kijken.

ik ben wel benieuwd naar jullie werken, foto's?
Oud 19-05-2005, 19:04
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Balance schreef op 19-05-2005 @ 17:58 :
oh dat is wel balen zeg!
Wij moesten al 2 weken voor het examen onze expositie maken en bij de opening mochten onze ouders komen. Op die manier werden we dus niet tijdens het leren / tijdens de examens belast.
Maar mochten jullie de tekeningen al wel eerder ophangen?
Mijn leraar doet niet zo makkelijk *pruttelt wat scheldwoorden & verwensingen* En dan straks zeuren als we allemaal niet komen opdagen en blegh Ik wil ook niet belast worden, net als jij!

En ik moet dus per se na drie uur op dinsdag 24 mei mijn tekeningen komen ophangen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 19-05-2005, 20:18
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
ikheb het nog steeds niet af...
ben denk ik wel een van de laatste, moet nog een paar formuliertjes invullen en stiekem nog een paar schetsen toevoegen.
moet wel die dinsdag als we examen hebben gehad alles presenteren.
Oud 19-05-2005, 22:47
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 19-05-2005 @ 20:04 :
Mijn leraar doet niet zo makkelijk *pruttelt wat scheldwoorden & verwensingen* En dan straks zeuren als we allemaal niet komen opdagen en blegh Ik wil ook niet belast worden, net als jij!

En ik moet dus per se na drie uur op dinsdag 24 mei mijn tekeningen komen ophangen
pff, dat is echt flauw. alsof het wat uit maakt wanneer je ze ophangt! Als je maar zorgt dat het op tijd is, dus vóór het moment dat hij wil gaan beoordelen.
Kinderachtig van je docent!

Citaat:
.Pure schreef op 19-05-2005 @ 19:20 :
ik ben wel benieuwd naar jullie werken, foto's?

Dit was mijn werk vorig jaar.
(het is dus een drieluik)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 20-05-2005, 09:42
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
@ Balance: ziet er goed uit, welke materialen had je daarvoor gebruikt?

Gisteren m'n schetsen afgerond, procesbeschrijving half ingevuld, daar mag ik maandag aan verder. Dan woensdag wordt het beoordeeld volgens mij, spannend....
Oud 20-05-2005, 11:57
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Balance schreef op 19-05-2005 @ 23:47 :
pff, dat is echt flauw. alsof het wat uit maakt wanneer je ze ophangt! Als je maar zorgt dat het op tijd is, dus vóór het moment dat hij wil gaan beoordelen.
Kinderachtig van je docent!


[afbeelding]
Dit was mijn werk vorig jaar.
(het is dus een drieluik)
Mja, maar ik denk dat hij er last van heeft met de lessen of zo? Ik weet het ook niet, hoor, maar ja

Ik kan je tekeningen niet zien, wordt een kruisje

[edit]Ah, nu wel. Supermooi hé
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 20-05-2005, 14:43
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 20-05-2005 @ 12:57 :
Mja, maar ik denk dat hij er last van heeft met de lessen of zo? Ik weet het ook niet, hoor, maar ja

Ik kan je tekeningen niet zien, wordt een kruisje

[edit]Ah, nu wel. Supermooi hé
bij ons werden d'r gewoon 2 complete lokalen ontruimd voor de expositie

En dankjewel voor 't compliment (ook Keyser Saus)
Hij is btw gemaakt met houtskool en wit (heel hard) krijt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 20-05-2005, 14:44
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Balance schreef op 20-05-2005 @ 15:43 :
bij ons werden d'r gewoon 2 complete lokalen ontruimd voor de expositie

En dankjewel voor 't compliment (ook Keyser Saus)
Hij is btw gemaakt met houtskool en wit (heel hard) krijt.
Ah, ik weet dus niet hoe ze dat bij ons doen

En welk cijfer had je?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 20-05-2005, 18:06
Steleto
Avatar van Steleto
Steleto is offline
Ik ben een enorme tekenfreak en ben eigenlijk wel benieuwd naar de opdrachten van dit jaar. Weet iemand waar ik ze op internet kan vinden (heb al op verschillende examensites gezocht) of zou iemand het voor me over willen typenl/inscannen?
Ik zou er heel blij mee zijn
Oud 20-05-2005, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 18-05-2005 @ 22:59 :
moeten jullie dan aanwezig zijn bij de beoordeling?
nee, maar we moesten 's morgens ons hele collectie inlijsten plus de belangrijkste schetsen neerleggen zodat het 's middags beoordeeld kon worden en later er nog mensen konden kijken.

het hangt nu in de gang. ik ben trots
Oud 20-05-2005, 18:33
Verwijderd
flarden van een dagdroom;


de waanzin draagt nog steeds een fraai korset, etc.


de waanzin draagt nog steeds een fraai korset, etc.


de waanzin draagt nog steeds een fraai korset, etc.


(het meisje van de vierde is aangenomen op een aantal kunstacademies, persoonlijk ben ik zelf de grootste fan van de tweede)
Oud 20-05-2005, 20:24
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
mooi gedaan!
dat zie je dus bij mij op school echt niet.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek CPE TEKENEN 2016
xanoniemx12345
1 16-03-2016 16:54
Studeren CPE in buitenland
Avonmora
2 15-02-2012 15:26
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie CPE Handvaardigheid 2010
Andúril
1 07-01-2010 12:51
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie CPE vraag
Nijn*
3 22-01-2008 15:17
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie CPE Handvaardigheid
Verwijderd
0 16-01-2004 20:41
Eindexamens 2003 cpe
lingua
5 17-05-2003 20:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55.