Advertentie | |
|
![]() |
|
dan vind ik die persoon uit je klas die het wel heeft gedaan ook wel heel erg aso hoor! ik bedoel, die staan gewoon toe dat er een aanklacht tegen jullie wordt ingediend en dat je van school wordt gestuurd, terwijl hij/zij weet dat je het niet hebt gedaan!
wees dan zo flink om het toe te geven ![]()
||
Citaat:
ik bedoel, die mense die het dus niet gedaan hebben zijn nu al 2 dagen geschorst, das ook de schuld van de echte 'dader'. Die gaat nu echt niet meer ff zegge van, 'jah, ik heb het gedaan, maar ik vond het wel gemakkelijk dat jullie de schuld kregen..'... weinig kans... maar dannog is het wel lullig. k vin dat ze het meteen eerlijk hadden moeten zeggen toen jullie ervoor geschorst werden.
|
Was dit de eerste keer dat die decaan zo'n (soort) maitje kreeg eigenlijk? ik bedoel, zo moeilijk is het niet, je maakt even ergens een e-mail adress aan, (met valse gegevens natuurlijk) dan stuur je even een mailtje naar een paar leraren, t lijkt mij dat dat elke dag wel een keer gebeurt...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mja, mijn decaan is ook me mentrix, dus, tjeh, ik weet wel wie t is... Maar t is idd behoorlijk lullig dat jij nu dubbel gestraft wordt voor iets wat je helemaal niet hebt gedaan! En wat ik ook niet snap, is dat er net nu, nu dat wachtwoord door de klas is gegaan, zo'n maltje is verstuurd, en niet eerder, onder een ander mailadres. Want het lijkt me niet dat er mensen zijn, die, nu ze het wachtwoord van een mailadres hebben van iemand uit je klas, ineens gaan bedenken, goh, laten we onze decaan een mailtje sturen dat ze een hoer is. Het lijkt me dat die personen al wel langer met zulke ideen in hun hoofd lopen, maar pas durven te mailen als ze het wachtwoord van een ander mailadres hebben lekker duidelijke post weer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
jah, maar dan konden ze toch netzogoed onder een heel ander E-mailadres een mailtje sturen? gewoon bij je gegevens invullen dat je uit noorwegen komt en zeggen dat je 68 jaar oud ben, boeiend.. tis nie zo'n probleem volgens mij... waarom zou je dan iemand anders z'n Emailadress gebruiken? wat ben je dan voor een konijn?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|