Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
zo langzamerhand dringt het door al wil ik het niet...
morgu is de botscan best spannend... maar bij alles wat ik wil gaan doen moet ik rekening houden met vanalles... ik kan niet zomaar ff zwemmen want moet optijd terug zijn voor de paarden... morgu zou ik gaan picknicken kan dus al niet wnat ik moet oppassen op de oppas kinderen van mijn moeder... owkeej kleine dingenmaar gebeuren zoveel.... ik kan niet ff weggaan en zien hoelaat ik terug kom want er zijn steeds dingen wrom ik naar huis moet... ik wil niet dat de ziekte van mijn vader mijn leven 100% gaat veranderen al weet ik dat dat echt aan het gebeuren is... ik neem niemand wat kwalijk wil niet egoistisch zijn.... maar hierdoor dringt het meer door en dat wil ik niet |
![]() |
||
Citaat:
Succes! |
Ads door Google |
![]() |
|
![]() |
gister drong het voor het eerst echt door....
ik was thuis me zus was er nie..me moeder boodschappen doen.... en kwas nie alleen me "vader" lag op bed.... hij lag al 3 dagen op bed... hij kan bijna nie meer lopen me moeder zette een bed in de huiskamer neer hij kan nie meer normaal eten gaat elke dag achteruit... ik zag hem liggen belde me vriendin en ben daar heen gegaan ik d8 fuck wrom nou hij???ik bleef maar zeggen ik wil niet dattie ziek is... twas echt een klap in me gezicht omdat het zo goed doordrong nog 1,5 week voor de operatie dus gaat een moeilijke week worden |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-hart-topic 168 Hawahaai | 500 | 26-05-2012 11:04 | |
Liefde & Relatie |
ik hou van hem, maar mn ouders zijn tegen vi | 27 | 19-09-2009 22:35 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #147 Verwijderd | 500 | 07-07-2009 15:45 | |
Psychologie |
Wat te doen met mijn huidige thuissituatie? Pruts0r | 3 | 07-05-2007 12:17 | |
Liefde & Relatie |
Jaloers op de exen en verleden van m'n vriend :-( smurfinnetje198 | 64 | 01-08-2006 16:22 | |
Psychologie |
wat ik hier ooit heb geschreven diane | 11 | 11-08-2005 23:31 |