Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
bedankt voor je reactie maar ik denk dat je me niet helemaal begrepen hebt, tuurlijk lijf ik niet al1 bij hem omdat ik zijn dochter niet wil kwetsen ik blijf ook bij hem omdat hij ontzettend lief behulpzaam en zorgzaam is. we passen verder geweldig goed bij elkaar! Met elkaar hebben we op zich ook totaal geen problemen de enige moeilijkheid is dat zn dochter het ons af en toe moeilijk maakt omdat ik daardoor twijfels krijg en ik dat hem verwijt. En dat is natuurlijk niet goed. dat weet ik ook maar ik weet niet hoe ik deze circel kan doorbreken. Ik wil niet dat hierdoor onze relatie uiteindelijk op de klippen loopt. daarvoor passen we te goed bij elkaar. Dat vindt iedereen. Ook mijn zussen mogen hem en rhona graag en mijn ouders ook.
Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 18:28. |
![]() |
||
Citaat:
Het is mij, alleen niet precies duidelijk nog *waarom* je twijfelt. Wat vind jij er zo erg aan, dat een schattig meisje van 5, waar je normaliter goed mee om kan gaan, dingen van je oppikt? Dat je zelf nog niet perfect bent, tja, niemand is perfect en niemand word perfect. Nobody blames you; just try the best you can. Of heb je nog geen zin in een dochter? Ze komt eenmaal bij de vent van wie je houd. Want je houd toch van hem? Want dat is me ook wat me opvalt aan je verhaal. Je herhaalt continue dat jullie perfect bij elkaar passen, maar ik zie nergens staan dat jij van hem houd. (mij vertelt dat, dat je misschien jezelf voor de gek houd en jezelf probeert wijs te maken van 'we passen bij elkaar dus we *moeten* wel van elkaar houden') Misschien zijn het andere dingen die je nog niet uitgesproken hebt, waar je last van hebt? |
![]() |
|
Aan je verhaal te lezen zou het je erg gaan spijten als je het uit zou maken, tuurlijk is het een lastige situatie, een realtie zonder kind in het spel heeft al zijn zware periodes.. Gun het wat tijd, een overhaaste besslising is vrijwel nooit de juiste..
||
![]() |
Citaat:
het is onzin dat ik mezelf voor de gek hou, het leek mij wel duidelijk uit dit verhaal op te maken dat ik van hem hou, dus het leek me niet nodig dit bij elke alinea aan te geven maar bij deze ik hou ontzettend veel van hem en zijn dochter en dat maakt het moeilijk die keuze te maken en dat maakt mij aan het twijfelen. Als ik niet van hem gehouden had dan was de keuze, de twijfels veel minder erg geweest. Tja ik vindt het moeilijk dat ze veel van me overneemt omdat je daar toch ook rekening mee moet houden als je bepaalde dingen zegt of doet vat zij ze verkeerd op en dat is dan mijn verantwoordelijkheid omdat zij natuurlijk nog niet zo denkt als ik dus dat vindt ik best moeilijk om daar constant rekening mee te moeten houden want als je dingen niet goed uitlegt of ze pakt ze verkeerd op wordt je er keihard mee geconfronteerd dat je het niet goed hebt gedaan.
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
![]() 't Is zijn verleden, en daar valt niks meer aan te doen. Maar we leven nu in het heden, en nu is die toch goed voor jou, houd je van hem en is er niks mis mee. Toch? Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Leren, voor je plezier? Se7enUp | 12 | 21-06-2012 16:28 | |