Advertentie | |
|
Ads door Google |
![]() |
|
![]() |
's nachts doe ik nooit het zilveren armbandje met 'Dwayne' er op af, wat ik dus van mijn vriend heb gekregen, en een gevlochten armbandje van vriendinnetje van me. en nog wat gevingerhaakte dingen. paar heb ik zelf gemaakt, paar heb ik van vriendjes. ook mijn eendje gaat nooit af, want anders krijgt ie heimwee. ofzo.
als ik dan wakker word, moeten dr meteen VEEL armbandjes om, want dat vind ik koel ![]() ![]() ![]() om mijn nek komt ketting van mn vriend, is een gootsteenketting met twee dogtags eraan. meestal nog een leren ding met mijn chinese horoscoopteken er aan. uhm. heb nog wel meer, maar dat draag ik maar soms.
|
ik heb tering veel armbandjes
de tijd dat ik er teveel tegelijk draag ben ik overheen, though. Kdraag er nu random een paar sochtends wel vaak fluoriserende veter om me pols en soms kettinkje ofzo maar laatste tijd nooit meer om me nek wat
![]() |
|
euw..
rechterarm: een roze baby G horloge 7 gekleurde met water en glitter gevulde armbandjes ![]() 1 knalroze dun armbandje 1 roze spikebandje (1 rij) 1 paarse spikebandje (1rij) 1 blauwe spikebandje (1rij) linkerarm: zwarte kleine armbandje een kralenarmbandje 5 gekleurde met water en glitter gevulde armbandjes ![]() 1 zwarte spikebandje (1rij) 1 paarse spikebandje (1rij) om Nek: kralenketting spikebandje (1 rij) |
![]() |
|
hmmm standaart 6 gouden ringen in mijn oren, en 4 gouden knopjes, een kettingkje (allez goud) met katholiek kruisje eraan, een ketting met DM van mijn beste vriend, een zilveren hangertje van een vriendin, 2 gouden armbandjes en een navelpiercing...
|
Een zilveren armband
Twee zilveren ringen, elke hand een oorbel, oude wenkbrauwpiercing en kleurt mooi bij mijn labret (beide blauw) ![]() en dus die labret soms vind ik nog een kettinkje die ik gekocht had op vakantie en draag ik dan een tijdje maar ivm met sport enzo moet ik vaak al die sieraden weer afdoen dus dan heb ik bij kettinkjes zoiets van laat maar Rat
|
![]() |
standaard: linkerhand/ pols--> 3 zilveren ringen,zilverkleurig horloge, twee kralenkettingen gebruikt als armband(paars/turkoise en bruin/rood/zwart achtig), bruin kralen armbandje
linkeroor--> zilver/zwarte oorringgetje rechterhand/ pols--> 7 zilveren ringen, zwart/zilverenring met rood steentje en tekst sanguis en runetekens, conicalsarmban rechteroor--> 2 zilver/zwarte oorbellen hals--> ketting met veer, ketting soulfly, ketting keltisch kruis vandaag bij:hals--> rode/ zwarte/ zilveren kralenketting meer nog niet.. wil graag diverse piercings.. maar krijg dan op z'n zachtst gezegd een klein probleempje met m'n pappie en mammie... ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Sieraden Verwijderd | 24 | 19-03-2010 22:08 | |
ARTistiek |
Sieraden PaPua | 21 | 02-11-2006 18:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
zilvere sieraden ?? Ui | 8 | 31-05-2005 17:46 | |