Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
er weer vanaf komen: iemand vinden die graag zo'n ding wil hebben, of het nou legaal of illegaal is. of ook weer de criminele wereld in.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Is dit niet wat voor je? Een Buck knifes (bekend merk) veiligheidsmes. Is makkelijk te openen met een handschoen aan (denk ik althans) Toen ik nog in de supermarkt werkte had ik ook een stanleymes om dingen mee open te maken, handiger dan een dolk oid.
![]() Kijk trouwens nog even verder op http://www.knivesandtools.com Ze hebben erg mooie dingen. Vindt zelf Victorinox tof, het zijn gewoon hebbedingetjes. ![]() Laatst gewijzigd op 17-08-2004 om 15:29. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-08-2004 om 12:33. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En dat mes dat jij bedoeld (victorinox hobbytools) is voor normaal gebruik. Dat zaagje is om boomstronkjes mee te zagen, niet om iemand mee te vermoorden, dan kan je beter een kapmes gebruiken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk ook niet dat de TS een moordwapen zoekt maar enkel een leuke gadget (of desnoods een verdediging). Maar ook bij mij geldt: als je tegenstander je aankan met blote handen is de kans groot dat hij je mes kan afnemen en dat wil je niet zien gebeuren; als je tegenstander ook gewapend is, kan een mes heel misschien handig uitkomen...
|
ik zoek vooral messen omdat ik het mooi vind. ik heb een passie voor ijzer. en messen zijn mooie dingen wat je van ijzer kunt maken.
ik heb ook al heel vaak naar fantasiemessen gekekken uit de large maar ik vind ze te duur. en te fantasie achtig
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |