Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2008, 21:27
Pascalle-89
Pascalle-89 is offline
Heel erg bedankt!
Advertentie
Oud 22-03-2008, 20:41
essygal1990
essygal1990 is offline
Vinden jullie het ook niet best vreemd dat niemand op deze forum wordt/werd afgewezen?
Oud 22-03-2008, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Vinden jullie het ook niet best vreemd dat niemand op deze forum wordt/werd afgewezen?
Kan me voorstellen dat mensen dat niet graag komen posten
Oud 23-03-2008, 12:29
jelle96
jelle96 is offline
Nou we weten natuurlijk niet hoeveel mensen ze dit jaar voor een interview hebben uitgenodigd, misschien dat het er meer zijn dan anders. En anders zal het wel komen door alle hulp van de andere mensen op het forum

Ik ben idd ook uitgenodigd maar ik had daarna niet meer gereageerd dus je had kunnen denken dat ik niet uitgenodigd was, zijn er vast wel meer.. als je terugleest wie er in december allemaal gepost hebben en wie dat nu nog doen zullen er vast wel mensen zijn die niet meer reageren.
Oud 23-03-2008, 14:41
Chocolademelk
Chocolademelk is offline
Citaat:
Volgens ons intranet hier is dit haar academische achtergrond:
* MSc. in logic, University of Amsterdam
* BSc. Honours in mathematics, University of Cape Town
* BSc. in mathematics and philosophy, University of the
Witwatersrand
* Currently completing a PhD in philosophy, University of
Amsterdam

en is haar kantoor in College Hall, kamer 108. Ik ga er vanuit dat dat klopt, maar zeker weten doe ik het niet, want ik heb haar nog nooit gezien
Als je haar googled kan je haar toch zien -->
http://www.illc.uva.nl/MScLogic/images/Counihan.jpg
Oud 25-03-2008, 14:15
m-24
Avatar van m-24
m-24 is offline
WAAAUUUUWWW!!! Ik krijg net een mailtje dat ik aangenomen ben!
YESYESYES!!! Succes iedereen die nog moet wachten/nog op gesprek moet!
Oud 25-03-2008, 15:26
Chocolademelk
Chocolademelk is offline
Whoaat hoe vet

Ik moet vrijdag op gesprek .. Ben nu al zenuwachtig !!
Oud 25-03-2008, 15:36
JuliaDream
JuliaDream is offline
Citaat:
Als je haar googled kan je haar toch zien -->
http://www.illc.uva.nl/MScLogic/images/Counihan.jpg
Ja ik had dr zelf ook al even opgezocht op google, ik vroeg me alleen even af of iemand misschien meer over Counihan als tutor kan vertellen..
Oud 25-03-2008, 15:37
JuliaDream
JuliaDream is offline
Citaat:
WAAAUUUUWWW!!! Ik krijg net een mailtje dat ik aangenomen ben!
YESYESYES!!! Succes iedereen die nog moet wachten/nog op gesprek moet!
omg wat vet, dat je dat nu al weet Gefeliciteerd! Aangenomen voor UCU neem ik aan ?
Oud 25-03-2008, 15:45
joram
joram is offline
Gefeliciteerd!

Even tussendoor:
Als julile niet toegelaten zouden worden voor UCU, zouden jullie je dan voor een ander University College aanmelden of een hele andere studie gaan doen?
Ik lees hier namelijk maar weinig over mensen die naar Middelburg of Maastricht gaan, zijn die dan tweede keus?
Oud 25-03-2008, 17:28
harpje
harpje is offline
Citaat:
Ik heb een mailtje gestuurd naar de UCU omdat ik nog niets gehoord had en dit was het antwoord:

Your file has gone to one of the readers. But please be patient with our selection procedure. Since we have many applicants, it will take longer than you‘d like. I expect you will hear back from us some time in March. We apologize for any inconvenience this may cause. Please keep checking your email.

Ze lijken niet echt gelukkig dat ik een mail gestuurd heb maar aan de andere kant hebben zij een maand later nog niets van zich laten horen. Hoop dat ik nu m'n kansen niet verpest heb...
Wanneer heb je dat mailtje gestuurd, en hoe lang daarna kreeg je antwoord?
Oud 25-03-2008, 17:55
HannahLM
Avatar van HannahLM
HannahLM is offline
IK BEN AANGENOMEN OP UCU!!!!!!!!! JEEJ!!!!!!!!!! gefeli iedereen die aangenomen is en succes iedereen die nog moet!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 25-03-2008, 19:23
m-24
Avatar van m-24
m-24 is offline
Citaat:
IK BEN AANGENOMEN OP UCU!!!!!!!!! JEEJ!!!!!!!!!! gefeli iedereen die aangenomen is en succes iedereen die nog moet!!!!!!!!!!!!!!!
Wauw jij ook, gefeliciteerd! Ik kreeg een mailtje met titel: invitation UCU fall 2008 en ik dacht dat ze me wilde uitnodigen voor een open dag o.i.d. maar tot mijn grote verbazing was het een uitnodiging! Tot volgend jaar in ieder geval! (is het niet leuk om over een maandje alvast een 'kennismakingsiets' te doen?)
Oud 25-03-2008, 20:39
Verwijderd
Citaat:
WAAAUUUUWWW!!! Ik krijg net een mailtje dat ik aangenomen ben!
YESYESYES!!! Succes iedereen die nog moet wachten/nog op gesprek moet!
enorm felio jonge

Citaat:
IK BEN AANGENOMEN OP UCU!!!!!!!!! JEEJ!!!!!!!!!! gefeli iedereen die aangenomen is en succes iedereen die nog moet!!!!!!!!!!!!!!!
en jij natuurlijk ook

Citaat:
Whoaat hoe vet

Ik moet vrijdag op gesprek .. Ben nu al zenuwachtig !!
ik ook op gesprek dan, niet zenuwachtig (nog) hoe laat moet je?

en eigeluk moet je cker een x biertje doen met zn allen, je zit tog de komende 3 jaar aan elkaar vast trouwes, weet iemand wanneer die introweek is en wanneer je eigeluk kan verhuizen naar UCU?
Oud 26-03-2008, 08:12
Pascalle-89
Pascalle-89 is offline
Citaat:
Wanneer heb je dat mailtje gestuurd, en hoe lang daarna kreeg je antwoord?
Ik heb hem in februari gestuurd en kreeg meteen de volgende dag antwoord.
Heel erg gefeliciteerd aan iedereen die al door is!
Oud 26-03-2008, 09:14
harpje
harpje is offline
Citaat:
Ik heb hem in februari gestuurd en kreeg meteen de volgende dag antwoord.
Heel erg gefeliciteerd aan iedereen die al door is!
Ok! Ik heb nog helemaal niks ... moet nog even geduld hebben. Een mailtje of brief bedoel ik.
Oud 26-03-2008, 13:43
*Char
*Char is offline
weten jullie toevallig wanneer je iets hoort over de huisvestiging?
Oud 26-03-2008, 17:04
HannahLM
Avatar van HannahLM
HannahLM is offline
Citaat:
tot volgend jaar in ieder geval! (is het niet leuk om over een maandje alvast een 'kennismakingsiets' te doen?)
Citaat:
en eigeluk moet je cker een x biertje doen met zn allen, je zit tog de komende 3 jaar aan elkaar vast
Haha ja lijkt me gezellig
Oud 26-03-2008, 20:44
Pascalle-89
Pascalle-89 is offline
hoe lang na jullie interview hebben jullie eigelijk gehoord dat jullie door waren?
Oud 27-03-2008, 01:04
ErwinH
ErwinH is offline
Hey allemaal!

Ook ik ben aangenomen op University College Utrecht! Jippy!

Succes aan alle die nog niks gehoord hebben!

Ciao,

Erwin
Oud 27-03-2008, 13:33
harpje
harpje is offline
Ik heb ook een interview! Er was iets mis gegaan bij mij .... Ze proberen me in te roosteren. Ik zat zó in de stress op een gegeven moment dus ik heb gewoon een mailtje gestuurd ... toen kreeg ik dus dit antwoord.
Oud 27-03-2008, 14:39
Chocolademelk
Chocolademelk is offline
Citaat:
enorm felio jonge



en jij natuurlijk ook



ik ook op gesprek dan, niet zenuwachtig (nog) hoe laat moet je?

en eigeluk moet je cker een x biertje doen met zn allen, je zit tog de komende 3 jaar aan elkaar vast trouwes, weet iemand wanneer die introweek is en wanneer je eigeluk kan verhuizen naar UCU?
Half 3 met Frank Witte, jij?
Oud 27-03-2008, 16:09
Verwijderd
half 5 dus dat wordt snacken op Utrecht CS met Jeroen Bons ofzo, doet iets met Griekse retorica maar dan lopen we elkaar morgen vast net mis, iig s6 morge
Oud 27-03-2008, 16:12
JuliaDream
JuliaDream is offline
Citaat:
Gefeliciteerd!

Even tussendoor:
Als julile niet toegelaten zouden worden voor UCU, zouden jullie je dan voor een ander University College aanmelden of een hele andere studie gaan doen?
Ik lees hier namelijk maar weinig over mensen die naar Middelburg of Maastricht gaan, zijn die dan tweede keus?
Als ik niet zou worden aangenomen voor UCU zou ik me niet bij de andere university colleges hier in nederland aanmelden. Maastricht en Middelburg spreken mij veel minder aan, vooral de laatse, Middelburg is een mooie stad maar, persoonlijk lijkt het me niets om daar te moeten studeren.
UCU lijkt me gewoon echt heel goed. Als ik niet word aangenomen dan ga ik in Engeland verder kijken denk ik
Oud 27-03-2008, 16:14
JuliaDream
JuliaDream is offline
Wow gefeliciteerd iedereen die aangenomen is! I envy you guys
Oud 27-03-2008, 17:45
Verwijderd
als t nix word bij UCU dan mag de VU mn inschrijving verwachten, economie & bedrijfseconomie, maar ik mag tog hopen dat ik daar nie aan hoef
Oud 27-03-2008, 19:58
HannahLM
Avatar van HannahLM
HannahLM is offline
als ik niet aangenomen zou worden op ucu zou ik me ook aanmelden in middelburg en maastricht, maar waarschijnlijk gewoon liberal arts & science doen op de UU... Ik kom uit Amsterdam maar Utrecht lijkt me ook gewoon een coole stad om te studeren.. maarja ik ben al aangenomen dus daar hoef ik niet meer over na te denken jeej !
Oud 27-03-2008, 20:39
Chocolademelk
Chocolademelk is offline
Tss.. Ik hoop dat ik ook wordt aangenomen ! En anders wordt het Natuurwetenschap&Innovatiemanagement in Utrecht ^^

ff 1 vraagje..
Hoe zijn jullie ernaartoe gegaan? Auto/Openbaar vervoer?
Want ik was dus van plan met de Trein+Bus te gaan. Maar volgens 9292ov.nl moet je 10 minuten naar busstation lopen en 10 minuten lopen vanaf de busstop naar het UC.. Weet iemand of dit klopt? En wanneer dit klopt, is dit goed te doen? Of moet je echt de plattegrond van Utrecht uit je kop leren ?
Oud 28-03-2008, 08:07
Verwijderd
Citaat:
Tss.. Ik hoop dat ik ook wordt aangenomen ! En anders wordt het Natuurwetenschap&Innovatiemanagement in Utrecht ^^

ff 1 vraagje..
Hoe zijn jullie ernaartoe gegaan? Auto/Openbaar vervoer?
Want ik was dus van plan met de Trein+Bus te gaan. Maar volgens 9292ov.nl moet je 10 minuten naar busstation lopen en 10 minuten lopen vanaf de busstop naar het UC.. Weet iemand of dit klopt? En wanneer dit klopt, is dit goed te doen? Of moet je echt de plattegrond van Utrecht uit je kop leren ?
10 minuten naar t busstation is nogal overdreven, tis alleen de stationshal door en naar beneden

En het stukje van de bushalte naar UC is echt niet moeilijk, je stapt uit bij stoplichten, daar ga je linksaf en op een gegeven moment kom je onder een viaduct door en dan is UC aan de rechterkant.

Maar ik zou gewoon flink te vroeg weggaan, ik kwam door openbaar vervoer gedoe 3 kwartier te laat bij mijn interview
Oud 28-03-2008, 08:16
Chocolademelk
Chocolademelk is offline
Haha oké thanks Nu zie ik het ja -->
Citaat:
Vertrek Van Naar Aankomst Hoe
9:19 utrecht centraal
treinstation busstation stadsvervoer
utrecht 9:20 lopen 1 min
9:20 busstation stadsvervoer
utrecht prins hendriklaan
utrecht 9:34 stadsbusstadsbus 4
gvugvu
richting Burg Fockema Andreaelaan
9:34 prins hendriklaan
utrecht prins hendriklaan
utrecht 9:35 lopen 1 min
Eerst stuurde de bus me via de Schaverijstraat
Maar dit is veel makkelijker Dankje ^^
Oud 28-03-2008, 08:19
Verwijderd
ik heb de trein uit amsterdam die om 15.34 op Utrecht CS aankomt. Die bussen naar UCU gaan elke 10 minuten, dus daar haal ik er vast wel een van die op tijd aankomt. Uitstappen op Prins Hendriklaan en dan 1e links, onder t viaduct en dan rchts jah, kan je niet misse
denk dat t voor jou grotendeels tzelfde is, dus k hoop dat je er wat aan ehbt. Owjah, 9292ov zegt soms (ligt eraan welke trein je hebt) dat je bus 3 moet nemen, maar dan moet je nog n kwartier lopen naar UCU, dus je moet egt bus 4 hebben
Oud 28-03-2008, 08:22
Chocolademelk
Chocolademelk is offline
Ja idd, die 9292ov gaf gewoon een dikke omweg aan ^^

Ik moet eerst lkkr ander half uur in de trein zitten En vanaf daar ist tzelfde als voor jou ja..

Jij bent ook cker naar die opendag geweest? Of niet ?
Had ik eigenlijk ook moeten doen (A)
Oud 28-03-2008, 08:25
Verwijderd
nope geen open dag, was een xtje klangsgekomen bij een kennis van me die dr zat, maar das in t begin van dit schooljaar al geweest, dus ben dr al lang niet meer geweest anderhalf uur is best lang, dan ben je je hele dag kwijt (ben je sowieso wel ) trouwes die open dag, tsjah, je heb er een id van of nie, maar een open dag is tog ff wat anders dan t egte werk

owjah 9292ov klopt (bijna) nooit wat van, gwoon google maps doen en dan dichtstbijzijnde busstop zoeken
Oud 28-03-2008, 08:39
Chocolademelk
Chocolademelk is offline
Bij een open dag is alles altijd mooier/beter/leuker dan int echt
Ik hoop datk niet in de verkeerde bus stap Naja, succes vanmiddag he
Oud 28-03-2008, 08:41
Verwijderd
jij ook, en mocht ik je tegenkomen, geef dan maar een gil
Oud 28-03-2008, 12:32
SchelefrieS
SchelefrieS is offline
Mocht bus 4 onverhoopt niet rijden, dan kan je altijd nog met bus 12 naar de Uithof, uitstappen bij de Krommerijn, de straat tegenover het bushokje inlopen en (de doorgaande weg) volgen.. dan kom je vanzelf langs de campus
Ik neem zelf ook altijd bus 4, bus 12 is altijd zo vol -_-
Je moet trouwens wel goed opletten wanneer je de bus uit moet; zorg dat je even aan de chauffeur vraagt of die wil waarschuwen.. de halte zit vlak na een andere, en sommige chauffeurs weten niet eens dat ie bestaat (of ze vergeten te stoppen ^^)
Oud 28-03-2008, 17:02
Chocolademelk
Chocolademelk is offline
Ik had gevraagd of hij me wou roepen als we bij de Prins Hendriklaan waren

Maarrem bij mij ging t echt te bagger ( Meer kans voor jullie !!)

Ik had allemaal dingen voorbereid & een aantal vragen om aan hem te stellen.
Uiteindelijk kwam ik niet uit mn woorden en heb ook maar 1 van mn vragen gesteld.. Echt kut. Ik was zó zenuwachtig, niet normaal . Verder hadden we het over Sustainable Energy Gaf ik me toch een dom antwoord

Nu is het wel zo dat ik in de trein anderhalf uur lang het hele gesprek heb 'geanalyseerd' dus kweet precies wat ik allemaal fout heb gezegd.. En dat alles wat slechter lijkt dan in werkelijkheid.. Maar toch, voor mijn gevoel ging t niet zo goed

Bij jou Chris?
Oud 28-03-2008, 19:29
Verwijderd
jah klote voor je choco maar wat is bagger? miss had jij er een slecht gevoel over, en vond die vent t geweldig, had jij Witte, die zag er heel aardig en relaxed uit, dus dat scheelt. k geloof dat je t wel haalt vooral als je het over sustainable energy hebt (wat t ook mag zijn )
Moet zeggn dat Bons btje stijfjes was, maar verder lkkr met m gekletst, over vanalles en nogwat. Dan denk je je engels goed voor te bereiden, blijkt dat hij er nog minder van kan
verder die busrit was een eitje, duidelijk waar je moet zijn toch? na de hoogstraat, das 20 meter drvoor
najah iedereen s6 nog, ennuh choco s6 met waxchte
Oud 28-03-2008, 19:40
Chocolademelk
Chocolademelk is offline
Ik heb er gewoon een slecht gevoel over.. Maar Frank Witte is zeker chill, hij praatte en praatte maar door. Verder ook gewoon aardig & wel spontaan. Hij vroeg niet echt naar dingen die ik had voorbereid. Maar hij leek wel Brits, véeet goed engels en een klein accentje ;\
Die busrit was wel easy ja, 9292ov is gewoon

Nu 3 tot 4 weken wachten, maar ik vrees het ergste
Succes iedereen
Oud 30-03-2008, 19:05
quemoae
quemoae is offline
ik heb de volgende vraag voor huidige ucu-gangers:
ik heb nu bijna bachelor afgerond in tilburg (organisatiewetenschappen) maar ucu lijkt me toch fantastisch om te doen en daarna door te stromen naar een mooie universiteit. alleen maak ik me enigszins zorgen over het niveau wat ik nu heb in tegenstelling tot 1e jaars van ucu. is dit een terechte angst?
Oud 30-03-2008, 23:32
Joyceb
Joyceb is offline
Je kan je sowieso afvragen of je het leuk vind om weer 3 jaar een bachelor te gaan doen. Er zijn er wel een aantal, die na een afgeronde HBO/WO bachelor nog mee beginnen, maar het is een minderheid. Er zijn er zelfs niet zo superveel die na één jaar overstappen naar UC. Waar ben je precies naar op zoek bij UC en weet je zeker dat je dat niet kan vinden in een Masters progamma??

Je niveau zal waarschijnlijk anders zijn, je bent al meer gewend om op een ''universitaire" manier om te gaan met dingen, aan de andere kant kan het daardoor juist ook wel een beetje tegenvallen omdat je hier zo hard moet werken en je dat misschien niet gewend bent van je huidige studie..
Oud 31-03-2008, 20:08
wattenstaaf
wattenstaaf is offline
Citaat:
Dan denk je je engels goed voor te bereiden, blijkt dat hij er nog minder van kan
Oja Nee Bons is geen native speaker maar op zijn engels is niks aan te merken. lijkt me sterk dat jij als 18jarige middelbareschool klant een bredere woorschat/ kennis van de Engelse taal hebt dan hem. Bovendien kan ik zo 5 leraren op UCU opnoemen die daarentegen wel dramatisch slecht Engels spreken...
Oud 01-04-2008, 08:53
Verwijderd
Citaat:
Oja Nee Bons is geen native speaker maar op zijn engels is niks aan te merken. lijkt me sterk dat jij als 18jarige middelbareschool klant een bredere woorschat/ kennis van de Engelse taal hebt dan hem. Bovendien kan ik zo 5 leraren op UCU opnoemen die daarentegen wel dramatisch slecht Engels spreken...
mm 17 jarig, maar sprak tog wat simpeler mn engels dan hij, had ik t gevoel, en dat terwijl t nouw niet geweldig ging qua engels. maar verder een aardige man hoor, lkkr met m gekletst
Oud 01-04-2008, 14:08
Chocolademelk
Chocolademelk is offline
Ik zit echt te twijfelen of ik me ook voor de RA zal aanmelden..
UCU lijkt me wel veel beter&leuker
Maar als ik niet wordt aangenomen *-) Heb ik altijd RA nog ^^

Nog iemand die er zo over denkt? Of gaat de rest gewoon een andere studie doen als ze niet worden toegelaten tot UCU ?
Oud 01-04-2008, 19:46
SchelefrieS
SchelefrieS is offline
Citaat:
Ik zit echt te twijfelen of ik me ook voor de RA zal aanmelden..
UCU lijkt me wel veel beter&leuker
Maar als ik niet wordt aangenomen *-) Heb ik altijd RA nog ^^

Nog iemand die er zo over denkt? Of gaat de rest gewoon een andere studie doen als ze niet worden toegelaten tot UCU ?
Hmm, ik had net als jij Natuurwetenschappen&Innovatiemanagement als alternatief voor UCU. Het onderwijs op RA spreekt me wel meer aan dan dat op UCU (meer performing arts), maar ik heb geen zin om naar Middelburg te gaan. En Maastricht... hun manier van werken lijkt me helemaal niks.

en @ Quemoae: net als Joyce denk ik dat je vooral qua studievaardigheden beter zit dan de meeste 1ejaars. Je hoeft als je al vakken aan de universiteit hebt gevolgd in ieder geval het allersaaiste verplichte vak niet te doen, dus dat moet niet zo'n probleem zijn. Hoe het verder zit met je niveau tov de andere 1ejaars hangt er toch vooral vanaf wat voor vakken je gaat doen. Met een bachelor organisatiewetenschappen op zak kan je hier een bachelor in biologie of performing arts en filosofie doen, of wat dan ook, wat helemaal niks met organisatiewetenschappen te maken heeft; door je vakken juist te kiezen kan je dus voorkomen dat er veel overlap is (als je dat wil voorkomen), of juist veel overlap creëren.
Oud 01-04-2008, 22:47
jelle96
jelle96 is offline
@ Chocolademelk

Ik ben naar open dagen van beide geweest en daarnaast ook nog naar aantal van 'gewone' universiteiten. Ik moet zeggen dat de manier van onderwijs me gewoon erg aanspreekt. Ik heb m'n interview bij UCU pas op 7 april.. de deadline voor Middelburg was eerst 31 maart (is nu volgens mij 31 mei pas) dus heb me daar toch ook maar voor ingeschreven.. ik ben dan nog wel zo eerlijk geweest om op m'n application formulier voor Roosevelt Academy, UCU in te vullen als 'preference'.

Mijn voorkeur gaat toch uit naar Utrecht voornamelijk vanwege de locatie.. het is vast wel mooi daar in Zeeland maar wel een enorm eind overal vandaan.. En dan ligt Utrecht natuurlijk wel supermooi centraal
Succes met je keuze
Oud 02-04-2008, 15:18
Chocolademelk
Chocolademelk is offline
Ik ben helaas maar naar 1 opendag geweest ( UTwente, ook een roteind! ) ivm dat ik een hele tijd niet heb kunnen lopen ( Met Rolstoel/Krukken opendagen bezoeken stond me nogal tegen )

Ontopic:
Als ik me aanmeld voor RA en ik zou worden toegelaten. Kan ik dan nog steeds weigeren? Of zit ik er dan aan vast?
Het alternatief Natuurwetenschap&Innovatiemanagement is er ook altijd nog. Ligt niet in zo'n uithoek, lijkt me leuk. Maar University College lijkt me toch veel beter

Nog 3eneenhalve week duimen en dan krijg ik te horen of ik aangenomen ben, of niet
Oud 02-04-2008, 15:48
m-24
Avatar van m-24
m-24 is offline
Citaat:
Ik ben helaas maar naar 1 opendag geweest ( UTwente, ook een roteind! ) ivm dat ik een hele tijd niet heb kunnen lopen ( Met Rolstoel/Krukken opendagen bezoeken stond me nogal tegen )

Ontopic:
Als ik me aanmeld voor RA en ik zou worden toegelaten. Kan ik dan nog steeds weigeren? Of zit ik er dan aan vast?
Het alternatief Natuurwetenschap&Innovatiemanagement is er ook altijd nog. Ligt niet in zo'n uithoek, lijkt me leuk. Maar University College lijkt me toch veel beter

Nog 3eneenhalve week duimen en dan krijg ik te horen of ik aangenomen ben, of niet
Jaa.. je zit nergens aan vast, niet alle mensen die aangenomen zijn bij UCU gaan ook daadwerkelijk.
Laten we er maar gewoon van uitgaan dat je aangenomen bent
Oud 02-04-2008, 18:11
joram
joram is offline
Middelburg heeft volgens mij een heel groot imagoprobleem bij de meeste mensen.
Ik ben op de open dagen van UCU en RA geweest en ik vond de sfeer op RA veel leuker, persoonlijker vooral.
Veel mensen laten zich afschrikken doordat het in middelburg is maar dat is ook niet aan de andere kant van de wereld, je hebt een ov-kaart dus je bent overal snel zat! (1.5 uur met de trein naar steden als Rotterdam en Antwerpen)
Die 600 studenten die daar studeren willen ook allemaal een leuke tijd hebben dus er zal genoeg te doen zijn in de stad zelf denk ik zo..

De open dag van RA is al geweest dus mocht je het nog willen bezoeken kun je ook student for a day worden, is hartstikke leuk en het geeft een goed beeld van de stad en de studie.
De deadline is idd pas 30 mei dus je kunt rustig afwachten of je toegelaten wordt tot UCU

trouwens als je toegelaten bent krijg je ongeveer een week erna een acceptance form en je kunt zelf beslissen of je die terugstuurd of niet.

nou succes ermee!
Oud 03-04-2008, 15:00
Chocolademelk
Chocolademelk is offline
Citaat:
Jaa.. je zit nergens aan vast, niet alle mensen die aangenomen zijn bij UCU gaan ook daadwerkelijk.
Laten we er maar gewoon van uitgaan dat je aangenomen bent
Als ik niet aangenomen ben wil ik hun plek wel

@ Joram, mij lijkt Middelburg ook wel leuk hoor, alleen heeft Middelburg een imagoprobleem ( bij mij dan ). Ik had eigenlijk naar die opendagen moeten gaan om een wat realistischer beeld te krijgen. Maar het is 4,5 uur met de trein vanaf waar ik woon. Niet dat ik mijn studie wil baseren op waar mijn ouders wonen, maar het is wel een eind weg ;\.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren University College #9
Verwijderd
500 05-04-2012 09:17
Studeren University College #7
harpje
500 10-04-2010 10:18
Studeren University College #5
SchelefrieS
500 18-02-2008 19:17
Studeren University College #3
kiss_the_sky
493 15-01-2007 15:57
Studeren University college #2
planckton
500 12-08-2006 19:22
Studeren International Economic Studies vs. International Business
-::SyrinX-NL::-
27 12-10-2004 17:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37.