Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2005, 15:14
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
M'n computer heeft het begeven, dit keer definitief. Nu moet ik dus op zoek naar een nieuwe computer. Ik heb hier echt geen verstand van en dus vraag ik jullie hulp.

Computer / laptop:
Ik ga er vanuit dat het enige voordeel van een laptop is dat ie draagbaar is? Dat is niet echt nodig, dus in dat geval liever een gewone kast. Of zie ik nog andere voordelen over het hoofd?

Doeleinden:
Ik gebruik het voor:
- Tekstverwerking
- Internet (zowel surfen als msn ed.)
- Spelletjes als de Sims ed.
- Mp3 / divx afspelen

Geen enorme bijzondere doeleinden dus, maar áls ik dan zo'n spel als de Sims speel, wil ik ook wel dat ie het goed doet en niet met enorme schokken ofzo.

Andere wensen:
De standaard dingen als snel en stil enzo, maar dat spreekt voor zich. Verder minimaal 80 gb ruimte, maar dat zullen ze tegenwoordig allemaal wel hebben neem ik aan?


Zo'n complete set is natuurlijk makkelijk, ik weet alleen niet of dat verstandig is? Wil iig geen Packerd Bell, maar verder maakt het niet zo uit. Ik heb op zich nog een monitor en boxjes dus dat is niet noodzakelijk, maar die zijn net zo oud als m'n computer dus het is niet erg als die er bij zitten (ze zullen het binnenkort toch een keer begeven).

Richtprijs: ik heb geen idee waarop ik moet rekenen. Kunnen jullie daar een idee van geven? Dan geef ik aan of ik dat teveel vind of niet.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2005, 16:36
MaHo
Avatar van MaHo
MaHo is offline
Arctic Silentium T1 450 Watt, Zwart, Zilver € 68,91 € 68,91
Asus A8N-E 83,19 83,19
AMD Athlon 64 Venice 3200+, Socket 939, OEM 111,77 111,77
Zalman CNPS7000B-AlCu 23,53 23,53
Samsung Spinpoint 160 GB, 7.200 rpm, 8 MB, SATA II 72,27 72,27