Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2019, 15:59
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Korreltje al Rammstein naar Wacken komt ga je dan met me mee?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Advertentie
Oud 04-05-2019, 15:59
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
MEINE LIEBE KANN ICH DIR NICHT GEBEN!!!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 04-05-2019, 16:15
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ja natuurlijk
__________________
Forumdownie
Oud 04-05-2019, 16:16
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ich wille bier
Oud 04-05-2019, 16:23
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ich wille unkraut.
Oud 04-05-2019, 16:24
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Bitte...
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 04-05-2019, 16:26
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Bitte...
Ich wille bleichmittel ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Oud 04-05-2019, 16:26
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Of Ich hatte gerne.
Duitsers zijn lief en beleefd.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 04-05-2019, 16:27
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Of Ich hatte gerne.
Duitsers zijn lief en beleefd.
Genoteerd.
Oud 04-05-2019, 16:27
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 04-05-2019, 17:16
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik vind het wat overdreven dat je jezelf helemaal wilt afzonderen.
Ik heb dat af en toe ook hoor. Bijvoorbeeld net na een vervelende schooldag, dan wil ik gewoon even alleen zijn, om alles in mijn hoofd weer een beetje op orde te brengen, zodat ik weer tegen andere prikkels kan
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 04-05-2019, 17:19
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Ik heb dat af en toe ook hoor. Bijvoorbeeld net na een vervelende schooldag, dan wil ik gewoon even alleen zijn, om alles in mijn hoofd weer een beetje op orde te brengen, zodat ik weer tegen andere prikkels kan
Hij heeft het over bellen.
Oud 04-05-2019, 17:22
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Begrijpend lezen is zeer moeilijk.
Oud 04-05-2019, 18:02
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Natuurlijk. Wat is lezen?
Oud 04-05-2019, 18:44
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Hij heeft het over bellen.
i know. Ik word vaak gebeld na school, dus als ik dan me ff kan afzonderen zonder gebeld te worden, helpt dat heel erg
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 04-05-2019, 19:00
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
i know. Ik word vaak gebeld na school, dus als ik dan me ff kan afzonderen zonder gebeld te worden, helpt dat heel erg
Wie belt jou?
Oud 04-05-2019, 19:03
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Wie belt jou?
MeisjeLisa
Oud 04-05-2019, 19:15
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
MeisjeLisa
MeisjeLisa ist ein junge mädchen .
Oud 04-05-2019, 19:26
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
MeisjeLisa ist ein junge mädchen .
MeisjeLisa ist überlieden
Oud 04-05-2019, 20:13
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Wie belt jou?
Klasgenoten/vrienden, soms mn ouders
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 04-05-2019, 21:30
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Die nieuwe serie ‘De hongerige wolven’ is best sick.
Oud 06-05-2019, 11:22
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Waarom hebben Nederlandse treinen nog geen (USB) oplaadpunten in de trein? Jammerlijk gemis.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 06-05-2019, 12:01
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Jullie hebben tenminste stopcontacten.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-05-2019, 12:07
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Waarom hebben Nederlandse treinen nog geen (USB) oplaadpunten in de trein? Jammerlijk gemis.
Volgens mij is dat vooral zo bij de NS 2e klasse. Heb ze in de eerste klasse wel een keer gezien volgens mij, maar konden ook stopcontacten zijn.

Andere vervoerders hebben steeds vaker wel USB in bus en/of trein
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 06-05-2019, 12:19
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
In de eerste klas zittenn idd stopcontacten in sommige treinen. Maar idd niet in de tweede. Fijn dat ze in de bus wel zitten ik ben er zo aan gewend dat ik Mn telefoon onderweg altijd kan opladen dat er geen powerbank in Mn standaarduitrusting zit.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 06-05-2019, 15:44
Verwijderd
Andere vervoerders hebben stopcontacten in de tweede klas. Maak er op dit moment gebruik van zelfs.
Oud 06-05-2019, 15:45
Verwijderd
Oh zoef je moet naar de achterkant van het station dus ook. Ik ben er over een half uur/40 minuten denk ik.
Oud 06-05-2019, 19:21
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
In de nieuwste sprinters van NS zit het ook in de 2e klas. Rijden tussen Den Haag en Haarlem
Oud 06-05-2019, 22:17
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
pfff, mensen die zonder onderzoek op basis van casuďstiek ongevraagd adviezen gaan geven. Kan er zo moedeloos van worden soms. "Ja, maar mijn nicht had het ook, en toen stopte ze met <x> en toen ging het over."
Oud 06-05-2019, 22:19
Verwijderd
Adviezen waarover?
Oud 06-05-2019, 22:41
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
pfff, mensen die zonder onderzoek op basis van casuďstiek ongevraagd adviezen gaan geven. Kan er zo moedeloos van worden soms. "Ja, maar mijn nicht had het ook, en toen stopte ze met <x> en toen ging het over."
Oja pff, zulke mensen

Belangrijke dingen?
Oud 06-05-2019, 22:43
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik bedacht me net dat kinderen die in 2005 geboren zijn, ook gewoon al weer 14 zijn in mijn hoofd ben je dan echt nog 3 ofzo haha
Oud 06-05-2019, 22:44
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik bedacht me net dat kinderen die in 2005 geboren zijn, ook gewoon al weer 14 zijn in mijn hoofd ben je dan echt nog 3 ofzo haha
En kinderen die in 2004 geboren zijn, zijn zeker 4-jarige.

Kleuter-klas flashbacks
Oud 06-05-2019, 22:52
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Oja pff, zulke mensen

Belangrijke dingen?
Medische advies voor een van mijn kinderen. Het is zo dat we echt veel doen om de symptomen te bestrijden en het gaat(vinden wij en de doktoren) gelukkig best goed. Maar dan is zo'n advies de vonk in een kruidvat voor mij.
Ze zeggen weleens "it takes a village to raise a child". Die mensen wonen denk ik in andere dorpen dan ik.
Oud 06-05-2019, 22:54
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Medische advies voor een van mijn kinderen. Het is zo dat we echt veel doen om de symptomen te bestrijden en het (vinden wij en de doktoren) gelukkig best goed gaat. Maar dan is zo'n advies de vonk in een kruidvat voor mij.
Ze zeggen weleens "it takes a village to raise a child". Die mensen wonen denk ik in andere dorpen dan ik.
Dat is ook echt gewoon vervelend. Lief bedoeld, al dat 'fijne' meedenken, maar soms gewoon bijna beledigend dat iemand denkt een groot medisch probleem op te kunnen lossen omdat de buurvrouw van de beste vriendin van een collega ook wel eens iets heeft gehad wat erop lijkt
Oud 06-05-2019, 23:00
Verwijderd
Oef ja zeer irritant en ook erg herkenbaar.
Oud 07-05-2019, 06:35
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
En kinderen die in 2004 geboren zijn, zijn zeker 4-jarige.

Kleuter-klas flashbacks
Dan word ik dit jaar alweer 6
Oud 07-05-2019, 08:48
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Dan zijn wij opeens 10 jaar jonger! Wat een cadeau.
Oud 07-05-2019, 08:51
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Dan zijn wij opeens 10 jaar jonger! Wat een cadeau.
Dan mag ik weer met duplo spelen en zand opeten.
Oud 07-05-2019, 08:57
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Dan mag ik weer met duplo spelen en zand opeten.
Duplo, puzzels op de fiets en meer.
Oud 07-05-2019, 09:33
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Mag ik weer stoer doen omdat ik zonder zijwieltjes kan fietsen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 07-05-2019, 09:33
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Mag ik weer stoer doen omdat ik zonder zijwieltjes kan fietsen
Neen.
Oud 07-05-2019, 09:33
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Mag ik weer stoer doen omdat ik zonder zijwieltjes kan fietsen
Oud 07-05-2019, 09:34
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik kan vliegen met mijn fiets dikke doei xd
Oud 07-05-2019, 09:40
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Vliegende fiets
Oud 08-05-2019, 10:37
Verwijderd
Reeds een paar keer bij de huisarts geweest, een jonge deerne, die meer dan eens vroeg "wat ík er zelf bij dacht" of "wat ík er zelf bij voelde" of "hoe ík het voor me zag". Ja ehh luister, ik (normale sterveling) zit hier bij jou (iemand die er voor geleerd heeft), ik vertel/laat zien wat er aan schort, jij stelt vragen naar aanleiding daar van, ik geef daar naar eer en geweten antwoord op, en vervolgens fix jij het probleem want jij hebt daar voor geleerd. Dat staat een beetje haaks op wat ik er over denk, wat ik er bij voel, en hoe ik het voor me zie.

Als iemand met een "komputahprobleem" komt, verwacht ik namelijk dat iemand exact antwoord geeft op de vragen die ik stel en vervolgens luistert naar mijn oplossing danwel mogelijke oplossingen. Wat die persoon er over denkt, voelt, of weet, interesseert me echt geen ruk: dat is namelijk onjuist en dus onbelangrijk (anders had hij of zij niet bij mij gekomen).

Is er wat mis met mij of..?
Oud 08-05-2019, 10:50
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Het is tegenwoordig nogal benadrukt in de opleiding van elk zorgberoep denk ik.
Gele vlaggen spotten, cooperatief tot een behandelplan komen etc. Ze willen juist af van luister en stel geen vragen. Het leidt tot betere therapietrouw en mensen er vaker tevreden mee zijn.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 08-05-2019, 10:55
Verwijderd
Ik verwacht dus juist dat de arts met een plan komt en ik vooral mijn kop houd en daar naar luister, als baseline. Let op: dat betekent niet dat ik vragen niet stel of durf te stellen. Dat betekent niet dat ik niet Google. Het betekent vooral dat de stem van de huisarts zwaarder weegt dan mijn "kennis" of "gevoel". Ik vind het zelfs niet prettig als een arts mij dat soort open vragen stelt; alsof hij/zij zelf geen idee heeft. Een gebrek aan autoriteit liet de arts in kwestie mij zien, althans, zo kwam het over.
Oud 08-05-2019, 11:08
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik verwacht dus juist dat de arts met een plan komt en ik vooral mijn kop houd en daar naar luister, als baseline. Let op: dat betekent niet dat ik vragen niet stel of durf te stellen. Dat betekent niet dat ik niet Google. Het betekent vooral dat de stem van de huisarts zwaarder weegt dan mijn "kennis" of "gevoel". Ik vind het zelfs niet prettig als een arts mij dat soort open vragen stelt; alsof hij/zij zelf geen idee heeft. Een gebrek aan autoriteit liet de arts in kwestie mij zien, althans, zo kwam het over.

Ik zou daar persoonlijk ook niet op zitten te wachten. Je komt daar waarschijnlijk met een specifiek probleem, just give me the options & facts.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 08-05-2019, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Ik zou daar persoonlijk ook niet op zitten te wachten. Je komt daar waarschijnlijk met een specifiek probleem, just give me the options & facts.
Nou, precies dat dus. Dan rijst de vraag of er wat mis is met deze instelling, of dat er wat mis is met de instelling van "het klootjesvolk" dat vooral een bevestiging wil van eigen Google-werk en vooraf een behandelplan heeft opgesteld en daar een akkoord van de huisarts op wil hebben. En OH WEE wanneer de "mondige patient" dit niet krijgt.

Ik denk dat het grote probleem zit in die groep kutmensen. En dat de hulpverleners niets anders kunnen dan "dan maar aanpassen, om überhaupt iets gedaan te krijgen". Fucking tragedie. Daarom zit ik met een huisarts die vooral geďnteresseerd is in wat ik denk, voel, en vind. The joy.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07.