Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2010, 13:58
Verwijderd
Citaat:
gister zaten 2 bontkraag mocro's in de trein heel hard te bespreken dat een of ander meisje 'kankerslecht kan pijpen' en dat ze in den haag de lekkerste hoertjes hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2010, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Ze pakte hem alleen, ze ging er niet mee bellen ofzo. Het was een nogal overtrokken reactie van die man.
Oh das dan inderdaad wel heel overdreven, ze kan net zo goed gaan smsen of iets lezen ofzo...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2010, 21:48
Verwijderd
Vandaag zat ik naast een man die een hele vierzits voor zichzelf had en het had ingericht alsof hij er al een aantal weken woonde... Overal lagen spullen. Van kleding tot eten tot verfrommelde papieren. Het was zo'n zooi dat hij dus ook in de vierzits ernaast was gaan zitten want hij paste er niet meer bij. Hij stond af en toe op om een beetje in de rommel te graaien en iets te pakken. Ook vond hij iets waarvan hij niet meer precies wist wat het was, hij keek er naar, draaide het een paar keer rond, haalde zijn schouders op en legde het weer terug.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2010, 21:51
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
wow vaag.
Zag hij er wel een beetje netjes uit, en schoon enzo?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2010, 12:34
Verwijderd
Citaat:
wow vaag.
Zag hij er wel een beetje netjes uit, en schoon enzo?
Ja, hij zag er heel normaal uit, toen ik naast hem ging zitten dacht ik ook dat in de vierzits naast ons - waar dus al die rommel lag - iemand anders zat die even naar de wc was ofzo.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2010, 19:48
Verwijderd
Ik zat laatst in de buurt van een familie, een moeder met een jonge baby, een ander kind van een jaar of drie en de vader. Dat kindje was echt heel lief en super rustig de hele reis, dus dat viel heel erg mee, maar de vader ging uitgebreid op z'n gameboy of wat het ook was zitten spelen, met het geluid vol aan. Asopa Pas na een uur durfde iemand er iets van te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 00:02
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Ook vond hij iets waarvan hij niet meer precies wist wat het was, hij keek er naar, draaide het een paar keer rond, haalde zijn schouders op en legde het weer terug.
Dit doet me zo erg denken aan Tommy Cooper. xD
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 08:00
Verwijderd
Citaat:
Vandaag zat ik naast een man die een hele vierzits voor zichzelf had en het had ingericht alsof hij er al een aantal weken woonde... Overal lagen spullen. Van kleding tot eten tot verfrommelde papieren. Het was zo'n zooi dat hij dus ook in de vierzits ernaast was gaan zitten want hij paste er niet meer bij. Hij stond af en toe op om een beetje in de rommel te graaien en iets te pakken. Ook vond hij iets waarvan hij niet meer precies wist wat het was, hij keek er naar, draaide het een paar keer rond, haalde zijn schouders op en legde het weer terug.
Dit klinkt als verborgen-camera-actie
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Dit klinkt als verborgen-camera-actie
Ja, daar dacht ik ook nog aan ja
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 14:10
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Het was dan nog net niet in het ov. Ik was hier op dorp bij de Readshop, en ik snuffelde tussen de literatuur op zoek naar een boek. Komt de winkelmevrouw:
"Zoek je iets?"
Ik: "Nou, ik las in de folder dat het boek Het Pauperparadijs er was en..."
Winkelmevrouw (op kattige toon): "Zeg, hoe oud ben je eigenlijk?"
Ik: "Ik ben bijna 16, geeft dat dan?"
Winkelmevrouw trekt aan mijn arm en zegt: "Dan zou ik als ik jou was maar hier kijken." (ik stond inmiddels door haar voor de jeugdliteratuur)
Ik: "Jamaar ik zoek helemaal niet naar.."
Winkelmevrouw: "Dat maakt niks uit! Jongeren onder de 18 hoeven helemaal nog geen literatuur te lezen, dat is nergens voor nodig!" *wegbeent*

Stond ik daar met open mond, en ik had nog niet eens mijn boek gevonden . Stomme winkelmevrouw!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 14:12
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
wtf miekje
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 14:14
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh trouwens ik zat gister in de trein en twee mannen waanden zich alleen in de trein dus die hadden een zeer luid gesprek dat ik helemaal kon volgen. (De ene zat een pastasalade te eten en de ander een halve liter vruchtenyoghurt trouwens )
Maar dit fragment vond ik wel grappig:

>Ja, ze is wel mooi en alles...
<Nou prima toch?
>Maar aan de andere kant, ze is wel achttien.
<jaa..
>Dat is aan de andere kant wel een voordeel...
<Nou dan?
>Ze heeft wel rood haar.
<kan mooi zijn.
>Mja. Bij andere vrouwen met rood haar heb ik altijd zoiets van.. mwaah. meeh... (Negatieve twijfelgeluiden uitstoot). Maar bij haar had ik zoiets van... mjaaa..mjuh... (positieve twijfelgeluiden uitstoot).


WTF

Ze waren trouwens een jaar of 25 denk ik.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 14:19
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het was dan nog net niet in het ov. Ik was hier op dorp bij de Readshop, en ik snuffelde tussen de literatuur op zoek naar een boek. Komt de winkelmevrouw:
"Zoek je iets?"
Ik: "Nou, ik las in de folder dat het boek Het Pauperparadijs er was en..."
Winkelmevrouw (op kattige toon): "Zeg, hoe oud ben je eigenlijk?"
Ik: "Ik ben bijna 16, geeft dat dan?"
Winkelmevrouw trekt aan mijn arm en zegt: "Dan zou ik als ik jou was maar hier kijken." (ik stond inmiddels door haar voor de jeugdliteratuur)
Ik: "Jamaar ik zoek helemaal niet naar.."
Winkelmevrouw: "Dat maakt niks uit! Jongeren onder de 18 hoeven helemaal nog geen literatuur te lezen, dat is nergens voor nodig!" *wegbeent*

Stond ik daar met open mond, en ik had nog niet eens mijn boek gevonden . Stomme winkelmevrouw!
Jezus, heb je er verder niks van gezegd? Dat dat mense zelf domme ideeen heeft is één ding, maar dat ze je echt aan je arm wegsleurt is gewoon te belachelijk voor woorden. Waar is dat dorp, dan zal ik dat wijf effe wegsleuren.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 14:27
Verwijderd
Bij de Bruna kwam een verkoopster me laatst vertellen dat ik naar de Engelse boeken aan het kijken was en dat de Nederlandse boeken achter me lagen...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 14:32
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Bij de Bruna kwam een verkoopster me laatst vertellen dat ik naar de Engelse boeken aan het kijken was en dat de Nederlandse boeken achter me lagen...
Dat ken ik. Raar is dat, alsof ze ervan uit gaan dat je zelf niet weet naar welke taal boeken je staat te kijken.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 14:42
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Bij de Bruna kwam een verkoopster me laatst vertellen dat ik naar de Engelse boeken aan het kijken was en dat de Nederlandse boeken achter me lagen...
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 15:00
Verwijderd
Een keer toen we 12 waren gingen we naar de videotheek. Wij wilden heel graag Terminator 2 kijken. Wij dus kijken bij de actiefilms en een beetje aan het overleggen, komt de videotheekmevrouw naar ons toe: "de kinderfilms liggen dáár hoor!" wij: "eh, ok? ", en ze loopt weer weg.

Even later komen we bij de balie aan met Terminator 2 in onze handen, zegt ze lichtelijk geschokt: "Oh... is het toch deze geworden?". Wij in koor: "YEP! "
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Het was dan nog net niet in het ov. Ik was hier op dorp bij de Readshop, en ik snuffelde tussen de literatuur op zoek naar een boek. Komt de winkelmevrouw:
"Zoek je iets?"
Ik: "Nou, ik las in de folder dat het boek Het Pauperparadijs er was en..."
Winkelmevrouw (op kattige toon): "Zeg, hoe oud ben je eigenlijk?"
Ik: "Ik ben bijna 16, geeft dat dan?"
Winkelmevrouw trekt aan mijn arm en zegt: "Dan zou ik als ik jou was maar hier kijken." (ik stond inmiddels door haar voor de jeugdliteratuur)
Ik: "Jamaar ik zoek helemaal niet naar.."
Winkelmevrouw: "Dat maakt niks uit! Jongeren onder de 18 hoeven helemaal nog geen literatuur te lezen, dat is nergens voor nodig!" *wegbeent*

Stond ik daar met open mond, en ik had nog niet eens mijn boek gevonden . Stomme winkelmevrouw!
Watteenkutwijf!! Dit maakt me nou echt plaatsvervangend boos
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 16:09
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Dat ken ik. Raar is dat, alsof ze ervan uit gaan dat je zelf niet weet naar welke taal boeken je staat te kijken.
Nadat ik eens een vrouw boos terug aan de kassa gehad heb met de tekst: "Deze wil ik terugbrengen, want het is Spaans" (het was een tijdschrift) meldde ik het er altijd subtiel even bij ("Oh kijk, in het Engels!"). Nee, sommige mensen kijken echt niet wat ze kopen en geven vervolgens winkelpersoneel de schuld van hun eigen fouten.

Maar dat van Miekje vind ik echt lomp. En ik doe met Trimm mee om die vrouw eens even naar de literatuur te slepen en haar woord voor woord bij elk boek te vragen of iemand van onder de 18 dat woord zal begrijpen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Het was dan nog net niet in het ov. Ik was hier op dorp bij de Readshop, en ik snuffelde tussen de literatuur op zoek naar een boek. Komt de winkelmevrouw:
"Zoek je iets?"
Ik: "Nou, ik las in de folder dat het boek Het Pauperparadijs er was en..."
Winkelmevrouw (op kattige toon): "Zeg, hoe oud ben je eigenlijk?"
Ik: "Ik ben bijna 16, geeft dat dan?"
Winkelmevrouw trekt aan mijn arm en zegt: "Dan zou ik als ik jou was maar hier kijken." (ik stond inmiddels door haar voor de jeugdliteratuur)
Ik: "Jamaar ik zoek helemaal niet naar.."
Winkelmevrouw: "Dat maakt niks uit! Jongeren onder de 18 hoeven helemaal nog geen literatuur te lezen, dat is nergens voor nodig!" *wegbeent*

Stond ik daar met open mond, en ik had nog niet eens mijn boek gevonden . Stomme winkelmevrouw!
Wat.. dat mens moet met d'r bloedzuigende tengels van je armen afblijven, de heks heeft gewoon je bloed gezogen. *dolkje dolkje kruisje kruisje*
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 16:17
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nadat ik eens een vrouw boos terug aan de kassa gehad heb met de tekst: "Deze wil ik terugbrengen, want het is Spaans" (het was een tijdschrift) meldde ik het er altijd subtiel even bij ("Oh kijk, in het Engels!"). Nee, sommige mensen kijken echt niet wat ze kopen en geven vervolgens winkelpersoneel de schuld van hun eigen fouten.
Srsly, mensen zijn echt te dom voor woorden. Sinds ik een een winkel werk is mijn hoop in de mensheid met ongeveer 666% gedaald.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2010, 15:10
Verwijderd
ja mensen zijn echt kutjedom...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2010, 15:16
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Vandaag zat ik in de bus en de hele bus was nogal vol. Komt er een hoogzwangere vrouw binnen. Zegt een man zo tegen een rasechte Nike Airmax gangstaneger: 'Ja sta eens even op jij!'
'Ja, waarom ik?!?!?!' 'Nou jij bent jong en die vrouw is zwanger, sta op!'
Sta zelf op lul, je bent nog niet eens vijftig, en sowieso wat maakt het uit wie er opstaat en toon wat fatsoen Uiteindelijk ging ik maar opstaan.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller

Laatst gewijzigd op 28-01-2010 om 15:40.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2010, 15:29
Verwijderd
Een vriendin vertelde dit verhaal over toen ze zelf acht maanden zwanger was:
ze zat in de bus, en een dametje kwam binnen met een looprekje. De hele bus zat vol. Het dametje stond vertwijfeld om zich heen te kijken en echt niemand stond op. Toen was zijzelf maar opgestaan, had haar buik nog eens extra naar voren gestoken en heel hard geroepen 'nou, dan sta ik wel voor u op, mevrouw!'. En toen waren er heel haastig een paar anderen overeind geschoten
Met citaat reageren
Oud 28-01-2010, 15:58
Verwijderd
Ik snap niet waarom mensen niet willen opstaan voor iemand, ik vind het juist altijd leuk om te doen want mensen zijn dan zo dankbaar (En andere mensen kijken dan zo lekker schuldig als ik me uit een vierzits wurm om plaats te maken voor iemand anders terwijl anderen bv. aan het gangpad zaten.)
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 17:24
Verwijderd
NJa, kan ook gebeuren dat je het niet doorhebt. Omdat je niet met je gedachten bij je medereizigers zit.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 17:35
Verwijderd
Mijn vertrouwen in de mensheid is deze laatste pagina nogal wat gedaald weer

En ik heb geen leuke anekdotes, ik zal vanavond in de trein eens opletten. Ik ben alleen belachelijk gemaakt door een paar hele stoere buitenlandse jochies in de bus, je de bus uit duwen en in je arm knijpen enzo. Liek, wtf :')
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet waarom mensen niet willen opstaan voor iemand, ik vind het juist altijd leuk om te doen want mensen zijn dan zo dankbaar (En andere mensen kijken dan zo lekker schuldig als ik me uit een vierzits wurm om plaats te maken voor iemand anders terwijl anderen bv. aan het gangpad zaten.)
Precies. Ik vind Nederlanders wat dat betreft (en niet alleen wat dat betreft) écht heel asociaal. Net zoals dat ze altijd net voor iemand anders door een deur willen en de hele roltrap bezetten zonder een gangetje te maken voor als je haast hebt enzo
Niet alle Nederlanders natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 16:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja dat van die roltrap, vreselijk!
Mijn vriendje en ik hebben allemaal vrienden die netjes de Engelse regel 'rechts staan, links lopen' aanhouden. En de meeste mensen volgen dat voorbeeld dan. En dan is er ALTIJD iemand die in het midden gaat staan, of naast zijn vriend zodat ze kunnen praten (dat kan niet even wachten natuurlijk), of zijn koffer aan de linkerkant zet. ARGH.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet waarom mensen niet willen opstaan voor iemand, ik vind het juist altijd leuk om te doen want mensen zijn dan zo dankbaar (En andere mensen kijken dan zo lekker schuldig als ik me uit een vierzits wurm om plaats te maken voor iemand anders terwijl anderen bv. aan het gangpad zaten.)
Ja ik snap dat ook niet... ik zat laatst in een superdrukke trein, er moesten allemaal mensen staan. Waaronder 2 oude mensen, wat ik zag toen ik me even omdraaide. Die waren dus al zegmaar 10 meter de trein ingelopen en géén van de mensen op de stoelen was gaan staan. Ik zat nog een paar meter voor hen, bij het raam, dus er zat nog iemand anders aan het gangpad. Dus ik kijk een beetje bozig om me heen, maar mensen deden natuurlijk alsnog niks. Dus ik zo roepen van, mevrouw, mevrouw, u mag hier wel zitten! Dus ik vraag de jongen naast me of ik er even langs mag, hij kijkt op en om en stamelt lichtelijk gegeneerd dat de meneer in kwestie ook wel op zijn plek mag zitten.
En vervolgens moeten die oude mensen zich langs 3 meter aan staande reizigers wurmen die geen centimeter aan de kant gingen (en er gaan ook geen mensen dichterbij hen staan ofzo terwijl ze zagen hoe die mensen moesten wringen, dat ging al zo wankel als ik weet niet wat), en gingen de mensen die al stonden ook niet iets aan de kant zodat wij plaats konden maken voor de oude mensen... echt zó raar, wat bezielt sommigede meeste mensen toch?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Ja dat van die roltrap, vreselijk!
Mijn vriendje en ik hebben allemaal vrienden die netjes de Engelse regel 'rechts staan, links lopen' aanhouden. En de meeste mensen volgen dat voorbeeld dan. En dan is er ALTIJD iemand die in het midden gaat staan, of naast zijn vriend zodat ze kunnen praten (dat kan niet even wachten natuurlijk), of zijn koffer aan de linkerkant zet. ARGH.
Waarom dit in Nederland niet gewoon kan is me een groot raadsel.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 20:17
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ze hebben het geprobeerd in te voeren vorig jaar, maar helaas, de Nederlanders vinden het aanstellerij en willen er niet aan. Ik ren dus maar gewoon de trap op.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Ja ik snap dat ook niet... ik zat laatst in een superdrukke trein, er moesten allemaal mensen staan. Waaronder 2 oude mensen, wat ik zag toen ik me even omdraaide. Die waren dus al zegmaar 10 meter de trein ingelopen en géén van de mensen op de stoelen was gaan staan. Ik zat nog een paar meter voor hen, bij het raam, dus er zat nog iemand anders aan het gangpad. Dus ik kijk een beetje bozig om me heen, maar mensen deden natuurlijk alsnog niks. Dus ik zo roepen van, mevrouw, mevrouw, u mag hier wel zitten! Dus ik vraag de jongen naast me of ik er even langs mag, hij kijkt op en om en stamelt lichtelijk gegeneerd dat de meneer in kwestie ook wel op zijn plek mag zitten.
En vervolgens moeten die oude mensen zich langs 3 meter aan staande reizigers wurmen die geen centimeter aan de kant gingen (en er gaan ook geen mensen dichterbij hen staan ofzo terwijl ze zagen hoe die mensen moesten wringen, dat ging al zo wankel als ik weet niet wat), en gingen de mensen die al stonden ook niet iets aan de kant zodat wij plaats konden maken voor de oude mensen... echt zó raar, wat bezielt sommigede meeste mensen toch?
Idd, dat herken ik echt volledig. Dan zit ik 10 rijen vanaf de deur en is er onderweg echt niemand die even opstaat voor een oude meneer/mevrouw. Maar ondertussen wel genoeg mensen die een beetje moeilijk kijken naar die mensen met zo'n blik van;'Als je maar niet aan mij vraagt of ik op wil staan!'. Pfrt
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Ze hebben het geprobeerd in te voeren vorig jaar, maar helaas, de Nederlanders vinden het aanstellerij en willen er niet aan. Ik ren dus maar gewoon de trap op.
Op grote stations zie ik het trouwens wel steeds vaker goed gaan, en als het niet goed gaat, roep ik gewoon 'rechts staan, links lopen!' en springen mensen vaak met een rood hoofd aan de kant
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 20:38
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik zat gisternacht met studievriendinnen op station Zwolle te wachten op de trein en toen zagen we op een ander perron een groepje jongens en meisjes bij de rookpaal staan met harde muziek bij zich. En toen gingen de meisjes dansen. En die ene ging echt helemaal los dat was echt supergrappig om te zien. Toen ging ik U-G-L-Y you ain't got no alibi zingen en toen lagen mijn vriendinnen helemaal in een deuk.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 20:56
Verwijderd
Als het een beetje een Priscilla was geweest werd je wel bespuugd of geslagen
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Ze hebben het geprobeerd in te voeren vorig jaar, maar helaas, de Nederlanders vinden het aanstellerij en willen er niet aan. Ik ren dus maar gewoon de trap op.
Oh, niks van gemerkt.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Idd, dat herken ik echt volledig. Dan zit ik 10 rijen vanaf de deur en is er onderweg echt niemand die even opstaat voor een oude meneer/mevrouw. Maar ondertussen wel genoeg mensen die een beetje moeilijk kijken naar die mensen met zo'n blik van;'Als je maar niet aan mij vraagt of ik op wil staan!'. Pfrt
Ja stom is dat. Ik kijk gelijk altijd bij een halte of er een bejaarde komt en als ik helemaal voorin zit ben ik gelijk weg als die persoon zo hup, naast me staat. Ik heb wel een keer gehad dat ik echt heeeeeleeemaal in mijn gedachte zat en het niet doorhad, ik zat op zo'n kleine plek in de bus. Zo, groot genoeg voor jezelf maar niet groot genoeg voor twee. Dus ik in mijn eigen hoofd, kwam er opeens een bejaarde man letterlijk OP mij zitten. En me maar chagrijnig aankijken, zo van 'zeg, ga je nog oprotten of hoe zit dat?'. Aan de ene kant schaamde ik me omdat ik niet oplette en geen plek kon maken, aan de andere kant kan ik moeilijk weggaan als je OP ME ZIT VERDOMME
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Ja stom is dat. Ik kijk gelijk altijd bij een halte of er een bejaarde komt en als ik helemaal voorin zit ben ik gelijk weg als die persoon zo hup, naast me staat. Ik heb wel een keer gehad dat ik echt heeeeeleeemaal in mijn gedachte zat en het niet doorhad, ik zat op zo'n kleine plek in de bus. Zo, groot genoeg voor jezelf maar niet groot genoeg voor twee. Dus ik in mijn eigen hoofd, kwam er opeens een bejaarde man letterlijk OP mij zitten. En me maar chagrijnig aankijken, zo van 'zeg, ga je nog oprotten of hoe zit dat?'. Aan de ene kant schaamde ik me omdat ik niet oplette en geen plek kon maken, aan de andere kant kan ik moeilijk weggaan als je OP ME ZIT VERDOMME
Ik zag een bejaarde dat ook een keer doen bij iemand die voor in de bus op de invalidenplaats zat met zo'n sticker 'wilt u zitten? dan sta ik wel!' erbij. Dat was nogal achterlijk, want de persoon die al op die plek zat was welliswaar jong, maar had ook duidelijk z'n been in 't gips
Met citaat reageren
Oud 01-02-2010, 00:06
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Wtf dat is echt raar.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2010, 13:14
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Oh, dat heb ik ook 's gehad toen ik met krukken liep. Ik zat dus op een invalidenzitplaats en er kwam een chagrijnig oud vrouwtje binnen:

'hé jij daar! Sta eens op'

Ik was toen nog vrij jong (jaar of 15) en helemaal overdonderd... Er waren ook nog best wel wat andere plekken vrij, maar wat verder naar achteren in de bus. Nou zeg!

Toen ik zwanger was viel het me trouwens mee dat ik geen enkele keer heb hoeven staan! Wel heeft er een keer een oud(er) vrouwtje moeten 'helpen'. Ze zei: 'je mag hier wel zitten, hoor meisje'. Waarop de meneer naast haar met een zucht opstond en zei: 'laat maar, ik moet er de volgende halte toch uit'.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 01-02-2010, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat heb ik ook 's gehad toen ik met krukken liep. Ik zat dus op een invalidenzitplaats en er kwam een chagrijnig oud vrouwtje binnen:

'hé jij daar! Sta eens op'

Ik was toen nog vrij jong (jaar of 15) en helemaal overdonderd... Er waren ook nog best wel wat andere plekken vrij, maar wat verder naar achteren in de bus. Nou zeg!

Toen ik zwanger was viel het me trouwens mee dat ik geen enkele keer heb hoeven staan! Wel heeft er een keer een oud(er) vrouwtje moeten 'helpen'. Ze zei: 'je mag hier wel zitten, hoor meisje'. Waarop de meneer naast haar met een zucht opstond en zei: 'laat maar, ik moet er de volgende halte toch uit'.
Mm, toen ik op krukken liep stond iedereen ineens voor me op. Maar dat was dan ook niet in NL
Met citaat reageren
Oud 01-02-2010, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Idd, dat herken ik echt volledig. Dan zit ik 10 rijen vanaf de deur en is er onderweg echt niemand die even opstaat voor een oude meneer/mevrouw. Maar ondertussen wel genoeg mensen die een beetje moeilijk kijken naar die mensen met zo'n blik van;'Als je maar niet aan mij vraagt of ik op wil staan!'. Pfrt
Nou ja ik kijk ook wel eens moeilijk, maar dan is het meer om te bepalen of ze kunnen staan/willen zitten. Want als ze 60 zijn maar kwiek, kunnen ze de boom in, dan ben ik net zo moe
Met citaat reageren
Oud 02-02-2010, 19:58
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik kwam vandaag in de bus achter wat 'het ongeluk in de tunnel' is. Misschien weten sommigen dit maar ik wist het nog niet. Twee jongetjes (van de achterstandswijk, dom, sorry, maar die waren echt dom) van een jaar of 13 zitten 'naast' elkaar (één bij de ene raam en de ander bij de andere).
Vraagt 1 aan 2: "Heb je het ongeluk in de tunnel al gezien?"
2: "Jaaaahaa."
1: "Wil je hem nog een keer zien?"

(Toen 1 jaahaaa antwoordde, dacht ik dat ze het over een echt ongeluk ergens in een tunnel hadden.)
1 loopt naar twee, terwijl hij op een boterham kauwt, gaat met zijn gezicht voor het gezicht van 2 staan en open z'n bek wijd zodat 2 in kan kijken waar hij op heeft zitten kauwen.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2010, 20:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ken je die niet? Dat is echt zo'n ouwe grap!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2010, 20:26
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Ken je die niet? Dat is echt zo'n ouwe grap!
Nee, volgens mij ken ik hem niet. Want als iemand dat bij mij gedaan zou hebben had ik in z'n bek gekotst, en ik denk dat ik dat wel onthouden zou hebben.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2010, 14:12
Verwijderd
Ik kende hem ook niet hoor
Al doet mijn broertje wel graag dat soort dingen
Met citaat reageren
Oud 03-02-2010, 14:51
Verwijderd
Ik stond op het station op de bus te wachten en rookte een sigaret op een plek waar ik niemand tot last was. Ik zie op een gegeven moment een meisje tegen haar vriendje gebaren dat ze niet tegen rook kan. Best leuk maar ze stond op dik 20 meter afstand. Whatever. Loopt ze op een gegeven moment in de bus en omdat het druk was gingen ze ook allebei achterin zitten. Zegt ze tegen die vriend in het Spaans 'oh bah moet ik naast kerel zitten die stinkt'. Dus ik gaf haar even mijn meeste arrogante blik ooit en zei 'El humo del tabaco es un regalo para ti. Sea mas cortes y tienes inconveniente en sus palabras, la gente en Holanda hablan espanol tambien, otro tiempo, callate la boca'. Wat zich ongeveer vertaald in: 'Die rook was een cadeautje voor jou. Wees in het vervolg wat beleefder en voorzichtiger met je woorden, mensen in Nederland spreken ook Spaans. Dus hou je grote bek in het vervolg'. Ze werden allebei lijkwit, hebben niks meer gezegd en gingen ergens anders zitten toen een ander stelletje opstond. Ik voelde me best een beetje stoer .
Met citaat reageren
Oud 03-02-2010, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Ik stond op het station op de bus te wachten en rookte een sigaret op een plek waar ik niemand tot last was. Ik zie op een gegeven moment een meisje tegen haar vriendje gebaren dat ze niet tegen rook kan. Best leuk maar ze stond op dik 20 meter afstand. Whatever. Loopt ze op een gegeven moment in de bus en omdat het druk was gingen ze ook allebei achterin zitten. Zegt ze tegen die vriend in het Spaans 'oh bah moet ik naast kerel zitten die stinkt'. Dus ik gaf haar even mijn meeste arrogante blik ooit en zei 'El humo del tabaco es un regalo para ti. Sea más cortés y tiene inconveniente en sus palabras, la gente en Holanda hablan espanol tambien, otro tiempo, callate la boca'. Wat zich ongeveer vertaald in: 'Die rook was een cadeautje voor jou. Wees in het vervolg wat beleegder en voorzichtiger met je woorden, mensen in Nederland spreken ook Spaans. Dus hou je grote bek in het vervolg'. Ze werden allebei lijkwit, hebben niks meer gezegd en gingen ergens anders zitten toen een ander stelletje opstond. Ik voelde me best een beetje stoer .

Ik vind je ook stoer!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2010, 15:04
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik stond in de supermarkt, werd de uitgang geblokkeerd door een jonge"dame", type uitschot uit volkswijk, die een rolstoel met een vrouw vooruit aan het duwen was. Ze kwam niet door de deur omdat ze met de ene hand die rolstoel aan het besturen was en met de andere hand aan het bellen was, dus ze stootte constant met de linkerkant van die rolstoel tegen de deurpost.

"Wat zeg je, een hematoom? Maar het was toch een bloeding"
"Maar dat is toch zo'n soort gezwel?"
(op dit moment weet ze eindelijk door de deur te komen)
"Ja, ik heb het maar moeilijk hoor! Ik moet met een hand een rolstoel besturen, en met de andere hand moet ik bellen!"
"Ja, het is lastig hoor"
"Ja, zoek het maar eens op dan!"
"Ja, van dat hematoom, kijk maar eens op internet!"

dom wijf
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18.