Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2009, 16:20
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Een of andere film over een dj op ibiza die doof wordt maar dan toch weer aan de slag gaat. Ik ben de naam vergeten, maar hij was desalniettemin best vermakelijk.

7/10
It's All Gone Pete Tong
Advertentie
Oud 10-12-2009, 16:26
Verwijderd
word
Oud 12-12-2009, 08:20
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
A Christmas Carol Niet veel aan, lijkt alleen maar gemaakt te zijn zodat ze een 3D film in de bioscoop konden gooien. Die animatie vind ik ook echt afgrijselijk, ik vraag me dan ook af waarom je dat zou willen doen: een animatie film maken die qua uiterlijk zo dicht mogelijk bij de realiteit komt. Verder ook nogal sfeerloos, toch jammer voor zo'n kerstverhaal. Dat 3D hoeft van mijn trouwens niet zo.

Komt een vrouw bij de dokter Dit moet toch wel de meest verwerpelijke film van dit jaar zijn, misschien wel dit decenium. Ik denk dat Reinout Oerlemans de tweelingbroer van John Williams is. Wat een eikel zeg. Ik denk dat als je niet nat ging Reinout bij de uitgang staat om je met een honkbalknuppel in je ballen te slaan, zodat je als nog met natte ogen de zaal verlaat. Hij blijft echt maar doorzagen, ongelofelijk. Verder doet hij veel te veel zijn best met allemaal flauwe trucjes die volledig misplaatst zijn (ik denk dat hij zijn favoriete films nog eens opnieuw bekeek en dacht: oh, dat wil ik ook in mijn film! Want als dat erin zit, dan moet het wel interessant zijn!). Heel vervelend uitgedacht allemaal. Ode aan het leven, ode aan de liefde. Wat een kletskoek. Het enige beetje oprechtheid en spontaniteit komen van Carice van Houten. Die stijn is trouwens een echte, om het maar eens in zijn woorden te zeggen, kankerlijer.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.

Laatst gewijzigd op 12-12-2009 om 16:06.
Oud 12-12-2009, 12:45
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Brothers

Ik heb de Zweedse (toch?) niet gezien, dus ik wat niet hoeveel deze versie aan toegevoegde waarde heeft (als dat überhaupt de bedoeling is). Anyway, ik vond het best een aangrijpende film, maar ik denk ook dat het komt omdat mijn moedergevoel heel erg geactiveerd wordt bij zo'n film. Een gezin in de knel, een vader die door draait. Ik zou echt niet willen dat mijn toekomstige gezin zoiets zou overkomen. Ik vond Toby Maguire ook best wel sterk, hij was in ieder geval geen Spiderman meer in deze film/
Spoiler


7,5/10
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 12-12-2009, 13:56
Verwijderd
Oh, vandaar dat de Deense versie gister weer op tv was. Nu snap ik pas dat de Amerikaanse Brothers een remake is van Brodre.
Oud 12-12-2009, 15:27
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Oh, vandaar dat de Deense versie gister weer op tv was. Nu snap ik pas dat de Amerikaanse Brothers een remake is van Brodre.
Ja, tenminste... dat dacht ik
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 12-12-2009, 21:46
Verwijderd
Brothers vandaag gezien.
Spoiler

6.5/10
Oud 12-12-2009, 22:15
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Eagle Eye

Oei oei oei die computers toch. Shia had duidelijk zin in nog een rondje achterna gezeten worden door machines en Michelle draagt echt vier keer niets bij. Hoog gehalte.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Oud 13-12-2009, 13:46
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Fast & Furious

De begin scenes van de film waren zo ongeloofwaardig dat het grappig was (onbedoeld). Heb daarna een heel stuk gemist omdat ik wat naar buiten aan het kijken was. Het einde heb ik weer wat meegekregen en ondanks ik het merendeel van de film gemist had kon ik het zo voorspellen.
Dus ondanks ik een flink stuk gemist heb kan ik wel concluderen dat het een schijtfilm was.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 13-12-2009, 13:52
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
New Dominion Tank Police - 7/10



Je reinste onzin. Maar wel gave onzin.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 13-12-2009, 14:26
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
Fast & Furious

De begin scenes van de film waren zo ongeloofwaardig dat het grappig was (onbedoeld). Heb daarna een heel stuk gemist omdat ik wat naar buiten aan het kijken was. Het einde heb ik weer wat meegekregen en ondanks ik het merendeel van de film gemist had kon ik het zo voorspellen.
Dus ondanks ik een flink stuk gemist heb kan ik wel concluderen dat het een schijtfilm was.


Laatst 2012 gezien, en het was precies wat ik mij ervan voor had gesteld. Weinig (logisch) plot, de nodige clichés en heel veel dat naar zijn grootje werd geholpen door middel van gave, overdreven beelden. Precies waar ik op gehoopt had, en meer vroeg ik ook niet Desalniettemin vind ik Emmerichs eerdere werk nog wel leuker (ID4 en met name Stargate).
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 13-12-2009, 16:38
Verwijderd
2012 is sowieso de beste slechte film in tijden.
Oud 13-12-2009, 17:13
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ach, een slechte film... Het gaat geen Oscars winnen, maar als popcorn-flick slaagt het in zijn opzet en voldoet aan de verwachting die het schept. Als mensen 2012 geen leuke film vinden ligt het mijns inziens meer aan hun voorkeur dan aan de film Dat geneuzel over dat een film slecht zou zijn wordt de laatste paar jaar erg vaak iets teveel overtrokken.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 13-12-2009, 17:52
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
The International

Half gekeken, vond hem niet echt bijzonder boeiend. Was op sommige puntjes wel aardig, heb ook wel de indruk dat men trachtte een parallel te trekken naar de realiteit. Veel geschiet en geknal.
__________________
you're not my demographic
Oud 13-12-2009, 19:50
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
ik vond juist weinig geschiet en geknal. op die ene scene na in dat ronde gebouw ofzo, die was best tof
__________________
man, it must be great being you watching me.
Oud 13-12-2009, 21:08
Rationeel
Rationeel is offline
dat was het guggenheim, droplul
Oud 13-12-2009, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Ach, een slechte film... Het gaat geen Oscars winnen.
haha
Oud 13-12-2009, 22:48
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
dat was het guggenheim, droplul
juist ja
__________________
man, it must be great being you watching me.
Oud 13-12-2009, 23:05
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Dat vond ik toch ook wel een vrij gave scène Het kwam ook redelijk uit het niets, tot dan toe lag het spanningsniveau vrij laag. De rest van de film was wel aardig hoewel niet erg bijzonders, maar als het wat meer de energie had gehad zoals in de Guggenheim-scène dan had dat denk ik al heel wat gescheeld.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 14-12-2009, 12:19
Verwijderd
Where the Wild Things Are

Jullie krijgen hem pas 14 Januari, dus
Spoiler
Oud 14-12-2009, 19:03
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Into The Night - 7/10

80's muziek + vreemd acteerwerk + knotsgekke Arabieren = win.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 14-12-2009, 21:11
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Law abiding citizen

Een sterk verhaal, maar hij heeft me geboeid van begin tot eind. Het einde wat slap, maar doet niks aan het plot af. Jamie Foxx is aardig, Gerard Butler erg sterk. Eindelijk iemand met een geloofwaardige rotkop i.p.v. mooie hollywood gezichten. Zijn beste rol die ik ken.

8/10
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 15-12-2009, 00:57
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Law abiding citizen

Een sterk verhaal, maar hij heeft me geboeid van begin tot eind. Het einde wat slap, maar doet niks aan het plot af. Jamie Foxx is aardig, Gerard Butler erg sterk. Eindelijk iemand met een geloofwaardige rotkop i.p.v. mooie hollywood gezichten. Zijn beste rol die ik ken.

8/10
hoewel veel verschillende slechte verhalen gehoord te hebben, zijn het toch de goede die me deze film gaan laten kijken. en het feit dat het gewoon een enorme macho-film met een kop als butler is
Oud 16-12-2009, 12:06
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
The age of stupid

Slecht, gewoon heel slecht
Oud 16-12-2009, 15:16
Verwijderd
Citaat:
The age of stupid

Slecht, gewoon heel slecht
Waarom? Ik vond 'm best sterk. Goed, de effectjes hadden wat mij betreft wat minder clichèmatig futuristisch gemogen en het is vrij sensationeel gebracht, maar dat is dan ook de bedoeling dat het documentairegenre. Het moet geen cultureel of wetenschappelijk hoogstandje zijn, anders wil de gemiddelde burger 'm niet kijken en dat is toch echt nodig voor een omslag in het collectieve gedachtengoed. Als vijftig mensen naar aanleiding van die film wat LED-lampen hebben ingedraaid dan vind ik 'm al geslaagd.
Oud 16-12-2009, 15:47
Rationeel
Rationeel is offline
en ups voor pete postlethwaite, al is het alleen al om zijn naam.
Oud 16-12-2009, 22:42
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
The men who stare at goats


8,5/10
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 17-12-2009, 14:09
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Waarom? Ik vond 'm best sterk. Goed, de effectjes hadden wat mij betreft wat minder clichèmatig futuristisch gemogen en het is vrij sensationeel gebracht, maar dat is dan ook de bedoeling dat het documentairegenre. Het moet geen cultureel of wetenschappelijk hoogstandje zijn, anders wil de gemiddelde burger 'm niet kijken en dat is toch echt nodig voor een omslag in het collectieve gedachtengoed. Als vijftig mensen naar aanleiding van die film wat LED-lampen hebben ingedraaid dan vind ik 'm al geslaagd.
Is het hele idee van die film niet dat het juist niet gaat over die 50 mensen en een paar LED lampjes
Maar ik heb er ook een dubbel gevoel over hoor. Maar uiteindelijk heb ik gewoon een schurft aan propaganda, of dit nu plaatsvind voor iets waar ik achter sta, of juist niet.
En ik ben het totaal niet met je eens dat het genre van de docu in de richting van sensatie moet gaan. Net zoals bij de film van onze grote vriend Al Gore, is het voor mij niet zo slecht gekleurde feiten aan het licht te brengen, omdat ik achter hun punten sta. Maar bij Michael More begint het hellend vlak, van mensen ophitsen tegenover andere mensen. Dit is gevaarlijk. En iedereen heeft ook nog eens dubbele belangen, want leuk al dat gelul over led lampjes, maar als we met onze volgevreten westerse koppen eens stoppen met vlees eten, schieten we een stuk meer op, maar die lobby is veel te krachtig. En nu wijzen naar olie is erg makkelijk, de olie gaat toch wel op, quota's of niet, en nu de olie bedrijven zich in alternatieven vormen van energie zitten, krijgen we dit soort zondebok bedoeningen.

Maja, over de docu zelf. Het is veel emotie, weinig diepgang in de stof, en de vorm is slecht. Of ze hadden veel meer uit het idee van de toekomst moeten halen, of weg moeten laten. Terug kijken naar 2008, en vervolgens in 2 minuten zonder onderbouwing zeggen dat de aarde kapot gaat en alles dood gaat, tja

En toen het effe over oplossingen ging, pakte ze er maar 1tje uit(wel een goed idee), en lieten het daar bij.
Oud 18-12-2009, 13:11
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Cloudy with a Chance of Meatballs

Leuke animatiefilm. Ken het originele boek niet, maar ik heb er best om moeten lachen en heb me er beter mee vermaakt dan met bv Ice Age 3. Goede CGI ook, en erg leuke cast.

7/10
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 18-12-2009, 16:18
Rationeel
Rationeel is offline
law abiding citizen - 7/10

geen 'geweldige acteerprestaties' of 'sterk verhaal/plot', maar gewoon een prima actiefilm die lekker wegkijkt.
doet wat het moet doen
Oud 18-12-2009, 19:28
Rationeel
Rationeel is offline
harry brown - 7,5/10

70+ death sentence

best origineel verhaal, goede opbouw, geweld, caine
alleen
Spoiler
Oud 18-12-2009, 21:34
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Weird Nature - 7/10

Interessante serie aan elkaar geplakte documentaires. Jammer dat de narrator zo'n enorme lulhannes is, want de film bevat enkele geweldige composities en zeer creatief gebruik van allerhande trucages. Je ziet dingen die niet echt gebeuren, maar desondanks zeker niet misstaan in een educatieve natuurdocu. Het heeft wel iets surrealistisch

Niet alle afleveringen zijn even cool, though.

Halloween II (2009) - 2/10



De griezelmislukking van het jaar. Tenminste, waar het studioproducties betreft. Want het kan altijd slechter enzo....
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 19-12-2009, 03:18
Verwijderd
Maria Full of Grace

Goed geacteerd, verhaal wel ok. Degelijk filmpje wel.

7/10
Oud 19-12-2009, 07:31
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Avatar (Imax + 3D) hij was fantastisch!
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 19-12-2009, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Avatar (Imax + 3D) hij was fantastisch!
Ik vond het 3D er vrij neppig uitzien van wat ik in de trailers heb gezien, eigenlijk. Heeft de film nog meer te bieden?
Oud 19-12-2009, 16:45
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Citaat:
Ik vond het 3D er vrij neppig uitzien van wat ik in de trailers heb gezien, eigenlijk. Heeft de film nog meer te bieden?
Ja. De film is een interessante beschouwing op de moderne wereld. Daarnaast weten ze een prachtige wereld te creëren die ontzettend verslavend werkt. Verder is de film bijzonder onuitdagend: en dat is enkel prettig, want het is ook wel eens leuk om heel de tijd je zin te krijgen, en je fantasieën werkelijkheid te zien worden. De film heeft daarnaast nog een ecologische boodschap, dat kan vervelend zijn, dat is het gelukkig niet omdat ze het niet door je strot rammen. Verder een vreselijk nare bad-guy, een prachtige romance, een score die het epische gevoel van de film nog groter maakt, goed gebruik van 3D en weet ik veel wat nog meer. Het is zonder meer de meest indrukwekkende film die ik dit jaar in de bioscoop gezien heb (dan reken ik het Cassavetes retrospectief even niet mee) en tijdens het kijken van de film kwam het idee naar boven om na de film direct nog een keer te gaan, maar dat was qua tijd niet echt handig dus ga ik volgende keer maar ovor de 2e keer. Maar goed. Aan de toon van je bericht te lezen zal jij vast weer opzoek gaan naar dingen die je niet leuk vind, moet je zelf weten.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.

Laatst gewijzigd op 19-12-2009 om 16:52.
Oud 19-12-2009, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Ja. De film is een interessante beschouwing op de moderne wereld. Daarnaast weten ze een prachtige wereld te creëren die ontzettend verslavend werkt. Verder is de film bijzonder onuitdagend: en dat is enkel prettig, want het is ook wel eens leuk om heel de tijd je zin te krijgen, en je fantasieën werkelijkheid te zien worden. De film heeft daarnaast nog een ecologische boodschap, dat kan vervelend zijn, dat is het gelukkig niet omdat ze het niet door je strot rammen. Verder een vreselijk nare bad-guy, een prachtige romance, een score die het epische gevoel van de film nog groter maakt, goed gebruik van 3D en weet ik veel wat nog meer. Het is zonder meer de meest indrukwekkende film die ik dit jaar in de bioscoop gezien heb (dan reken ik het Cassavetes retrospectief even niet mee) en tijdens het kijken van de film kwam het idee naar boven om na de film direct nog een keer te gaan, maar dat was qua tijd niet echt handig dus ga ik volgende keer maar ovor de 2e keer. Maar goed. Aan de toon van je bericht te lezen zal jij vast weer opzoek gaan naar dingen die je niet leuk vind, moet je zelf weten.
Ja, ik ben wat sceptisch wat betreft films die een overload aan special fx bevatten (danwel volledig cgi zijn), omdat het vaak een gimmick is die ten koste gaat van het plot en binnen 10 jaar weer gedateerd oogt.
Maar Cameron is wel een interessant regisseur dus ik heb nog hoop.
Oud 19-12-2009, 20:53
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
The Searchers

Erg goede film, met John Wayne en geregisseerd door John Ford. De prachtige landschappen en goede acteerwerk maken dit een top film.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 19-12-2009, 22:42
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Avatar

Ge-wel-dig.
Is de hype helemaal waard, die 10 jaar productie (of nou ja, op zijn minst 5 jaar) zie je d'r écht wel vanaf.
De animaties van de Na'Vi waren zo belachelijk realistisch, terwijl ze toch een ander ras zijn.
Geeft toch een stukje geloofwaardigheid aan de film, ook al is 't enigzins Sci-Fi.
Ik vind het ook prachtig hoe ze de details tot in de puntjes hebben uitgewerkt.
Zoals bijvoorbeeld mos dat oplicht als ze er op staan, ook niet even, nee de hele film door.
(Sorry, vond ik een leuk detail. )
Het is niet een slap aftreksel van een andere sci-fi film.
Nee, het is een heel universum op zich.
De flora, de fauna, de dieren, fantastisch gewoon.
En dat hebben ze zo geweldig uitgevoerd, daar heb ik geen woorden voor.
Je moet je schamen als je 'm nog niet gezien hebt.
Het is net voor 3 uur op vakantie gaan op Pandora.
Je zit er gewoon in.

Ook al heb je kutkinderen die de hele tijd lopen wauwelen en tegen je stoel aan schoppen.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."

Laatst gewijzigd op 19-12-2009 om 23:05.
Oud 19-12-2009, 22:52
Verwijderd
The Boat that Rocked

Geweldige soundtrack natuurlijk, maar daar is dan ook alles mee gezegd. En vooruit, een leuke cast. Maar wat een dom verhaal en wat een flauwe scènes. De helft van de personages werd niet uitgediept en ze waren ook lang niet allemaal even interessant. En ik ergerde me rot aan de knulligheid van Carl met dat meisje.

4/10
Oud 19-12-2009, 22:56
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Avatar

...wow
__________________
you're not my demographic
Oud 20-12-2009, 18:31
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Avatar 3D

Het 3D gebeuren viel me wat tegen, er kwamen niet echt dingen 'uit' het scherm zoals ik bij andere 3D shit heb gezien. Verder was de film echt GRUWELIJK mooi, die wereld, de wezens, echt super. Maar helaas gaat dat na een uurtje wel weer gewoontjes zijn en het verhaal is gewoon bagger. Het laatste deel van de film vond ik maar pijnlijk om te zien, zoveel potentie, zo hard gefaald.

Kan door het slechte verhaal en sommige belachelijk slecht geacteerde scenes echt niet hoger geven dan 5/10. Ondanks de ongelooflijke special effects.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 20-12-2009, 19:14
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Het hele idee van het 3D gebeuren bij veel recente films is ook niet dat er dingen "uit" het scherm komen (dat zou per definitie al afgezaagd zijn), maar dat je de diepte in de film beter kunt waarnemen en dus visueel heel anders ervaart.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-12-2009, 19:18
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Het hele idee van het 3D gebeuren bij veel recente films is ook niet dat er dingen "uit" het scherm komen (dat zou per definitie al afgezaagd zijn), maar dat je de diepte in de film beter kunt waarnemen en dus visueel heel anders ervaart.
Ik verwachtte dus dat er dingen op me af zouden komen, dat vond ik toen wel gaaf. Maar de extra diepte in het beeld zorgde er wel voor dat de special effect er nóg beter uitkwamen. Want die waren echt niet normaal mooi. Baal echt van het slappe verhaal
Deze film had zóveel potentie, jammer...
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 20-12-2009, 19:52
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik verwachtte dus dat er dingen op me af zouden komen, dat vond ik toen wel gaaf. Maar de extra diepte in het beeld zorgde er wel voor dat de special effect er nóg beter uitkwamen.
Er zijn in 2009 een aantal films geweest die een 3D uitvoering hadden, dit zal steeds meer toenemen want 3D voegt zeker wat toe bij dit soort films.

Citaat:
Want die waren echt niet normaal mooi. Baal echt van het slappe verhaal
Deze film had zóveel potentie, jammer...
Nou, zo slap was het verhaal nu ook weer niet. Ja, het is wel een variatie op een redelijk bekend thema, en er zaten zeker ook wat cliché-elementen in de film, maar het was wel goed uitgewerkt (kijk bijvoorbeeld naar de cultuur van de aliens) en naar mijn mening werd er ook redelijk goed geacteerd hoor.
__________________
you're not my demographic

Laatst gewijzigd op 20-12-2009 om 22:02. Reden: typlexie
Oud 20-12-2009, 20:02
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
schrijf je nou serieus aliens met een trema?!
__________________
man, it must be great being you watching me.
Oud 20-12-2009, 20:13
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Nou, zo slap was het verhaal nu ook weer niet. Ja, het is wel een variatie op een redelijk bekend thema, en er zaten zeker ook wat cliché-elementen in de film, maar het was wel goed uitgewerkt (kijk bijvoorbeeld naar de cultuur van de aliëns) en naar mijn mening werd er ook redelijk goed geacteerd hoor.
Spoiler

Sowieso heel voorspelbaar allemaal, érg jammer.
De special effect mogen waanzinnig zijn, dit soort onzin verpest het helemaal voor mij.
Deze film had het potentieel en het budget om een meesterwerk te worden. Helaas gefaald.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 20-12-2009, 21:49
Verwijderd
Antichrist

Disturbing. Willem Dafoe en Charlotte Gainsbourg zijn erg sterk in deze film, die gaandeweg steeds vreemder wordt en op een gegeven moment een beetje ontspoort, lijkt het wel. Veel symboliek, referenties en metaforen, maar het bleef wel boeien. Alleen die
Spoiler
had von Trier eruit mogen laten, dat was namelijk wel corny.

7/10
Oud 20-12-2009, 22:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
schrijf je nou serieus aliens met een trema?!
oei!
__________________
you're not my demographic
Oud 20-12-2009, 23:10
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
why man? WHY?!

hurt locker
goed. maar ik ben niet niet echt omver geblazen ofzo.
__________________
man, it must be great being you watching me.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33.