Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2003, 21:48
D_2512
D_2512 is offline
ik heb twee lieve mannetjes muizen die een nieuwe eigenaar nodig hebben aangezien ik er allergisch voor blijk te zijn. ik moet zo snel mogelijk iemand vinden die ze over wil nemen. ze hebben eten en drinken nodig en verder kost het geen moeite om voor ze te zorgen. de ene is een albino en de andere heeft koe-vlekken, heel schattig dus.
de kooi en andere benodigdheden krijg je er gratis bij. ik wil gewoon dat ze iemand anders blij kunnen maken. mocht je er interesse in hebben mail me naar Danae_2512@hotmail.com
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2003, 22:31
biep
Avatar van biep
biep is offline
waar woon je? mijn ratten zijn laatst doodgegaan, en ik wil eigenlijk wel weer wat nieuws.
gr. biep
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 15:21
faan
Avatar van faan
faan is offline
lol die kun je altijd nog loslaten
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 18:51
kees17
Avatar van kees17
kees17 is offline
Citaat:
faen schreef op 01-04-2003 @ 16:21:
lol die kun je altijd nog loslaten
Wel leuk die faunavervalsing , hebben we straks allemaal muizen in verschilede kleuren.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 22:02
faan
Avatar van faan
faan is offline
ach man.. dat is gewoon de dieren afmaken op een natuurlijke manier, trouwens dat kruisen gaat niet
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 09:43
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
faen schreef op 02-04-2003 @ 23:02:
ach man.. dat is gewoon de dieren afmaken op een natuurlijke manier, trouwens dat kruisen gaat niet
dat is alles behalve natuurlijk, de muizen zijn tam, en kunnen zich in tegenstelling tot wilde muizen niet verdedigen.
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 16:16
poecilotheria
poecilotheria is offline
tja als je echt niet weet wat je ermee moet doen dan wil ik ze nog wel hebben als voer voor m'n spinnen hehe
__________________
onze vader die uit de hemel schijt, onze moeder die ons dagelijks brood snijdt. geef ons maar dagelijks friet, en vergeet vooral de mayonaise niet!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 21:43
faan
Avatar van faan
faan is offline
niet kunnen verdedigen ..(geen enkele muis kan het, dus dat is ook een beetje stom dat je dat zegt )
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 11:50
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
faen schreef op 03-04-2003 @ 22:43:
niet kunnen verdedigen ..(geen enkele muis kan het, dus dat is ook een beetje stom dat je dat zegt )
Dan loop je een beetje achter. Een muis alleen is er geweest, maar in groepsverband zijn ze sterk. Ze graven holen om te schuilen, er zijn verkenners die waarschuwen als er gevaar dreigt, en je hebt (net zoals in een rattekolonie trouwens) zelf "voorproevers", dat zijn muizen die als eerste van een onbekent voedsel eten. Als de muis na een uur nog leeft, dan pas zullen de andere muizen ervan eten, overlijd de voorproever, raken ze het niet aan ook al hebben ze nog zo'n honger (daarom is het ook zo moeilijk ze te vergiftigen). Het probleem is niet alleen dus dat die tamme muizen niets weten van deze rangordes in het wild, ze kunnen zich ook niet bij een "wilde" groep aansluiten omdat ze de onderdanigheidskreet (een ultrasonisch geluid waarmee de muis aangeeft dat hij zich onderwerpt, waarna hij vervolgens door de leider in de groep word opgenomen) nooit hebben geleerd. De muis komt een wilde groep tegen, produceerd geen onderdanigheidskreet, en zal daardoor als een vijand worden beschouwd en weggejaagd om in z'n uppie ten prooi te vallen aan de eerste de beste roofvogen/huiskat)
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 18:16
faan
Avatar van faan
faan is offline
Je weet er echt veel van! Alleen is het een makkelijke manier om ze vrij te laten. Ben ik als egoïstische mens er tenminste van af
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 18:47
kees17
Avatar van kees17
kees17 is offline
Citaat:
faen schreef op 04-04-2003 @ 19:16:
Je weet er echt veel van! Alleen is het een makkelijke manier om ze vrij te laten. Ben ik als egoïstische mens er tenminste van af
Je kan er ook best op gaan staan en dan in de groene container gooien.

Volgens mij zijn die beesten wel goed te vergiftigen met rattengif, omdat ze hier niet gelijk aan dood gaan, ze moeten er een paar keer van gegeten hebben, en dan krijgen ze volgens mij allemaal maag en andere bloedingen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 18:59
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
wil wel, mag niet
heb gesmeekt, maar nee, mijn moeder vindt 1 hond, 2 katten, 1 woestijnrat, 2 ratten, 4 hamsters en 2 cavia's blijkbaar al genoeg
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 11:32
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
kees17 schreef op 04-04-2003 @ 19:47:
Je kan er ook best op gaan staan en dan in de groene container gooien.

Volgens mij zijn die beesten wel goed te vergiftigen met rattengif, omdat ze hier niet gelijk aan dood gaan, ze moeten er een paar keer van gegeten hebben, en dan krijgen ze volgens mij allemaal maag en andere bloedingen.
Da's waar . Er is speciaal rattengif dat pas na een uur of 5 werkt. De groep kijkt een uur naar de vorproever maar omdat er dan nog niets aan de hand is eten ze er vrolijk van (hoewel er al ratten en muizen zijn gesignaleerd die er immuum voor zijn geworden )
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 11:33
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
faen schreef op 04-04-2003 @ 19:16:
Je weet er echt veel van!
Jahaaa, wie is hier de knaagdierengoeroe? laat maar horen, kom op, ik weet dat je het wilt
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 18:45
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 05-04-2003 @ 12:33:
Jahaaa, wie is hier de knaagdierengoeroe? laat maar horen, kom op, ik weet dat je het wilt
suppersanne!! yeah!
(maar ik had een 8.7 voor bio en een 8.5 voor sk) sorry, ik roep dit al de hele week omdat iedereen het vreselijk moeilijk en lang vond (en vind.)
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 18:22
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
cartman666 schreef op 05-04-2003 @ 19:45:
suppersanne!! yeah!
(maar ik had een 8.7 voor bio en een 8.5 voor sk) sorry, ik roep dit al de hele week omdat iedereen het vreselijk moeilijk en lang vond (en vind.)
Da's altijd leuk, ik haalde laatst een 7,5 voor sk (terwijl ik normaal altijd 3en haal), maar zei m'n leraar iets? zei hij dat ik het goed had gedaan? Gaf hij me een hand? Vroeg hij soms of ik misschien mijn onmetelijke wijsheid met de klas wilde delen? Nééééééé!!!! Meneer steekt nog liever zijn hoofd in de magnetron dan dat hij mij een complimentje geeft, de macho...
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 18:42
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 06-04-2003 @ 19:22:
Da's altijd leuk, ik haalde laatst een 7,5 voor sk (terwijl ik normaal altijd 3en haal), maar zei m'n leraar iets? zei hij dat ik het goed had gedaan? Gaf hij me een hand? Vroeg hij soms of ik misschien mijn onmetelijke wijsheid met de klas wilde delen? Nééééééé!!!! Meneer steekt nog liever zijn hoofd in de magnetron dan dat hij mij een complimentje geeft, de macho...
heey!! en daar heb ik je. je zei ooit in een kwestie over de koolstof kringloop dat je best goed was in sk.
gepost op 05-03-2003 @ 16:23
dat je alleen de elementen door elkaar gooide. en nu zeg je dat je normaal altijd 3en haalt. da klop nie. maar leraren zijn nou eenmaal niet zo betrokken bij indivuduele leerlingen. behalve onze leraar duits, maar ik ben verschrikkelijk slecht in duits .

Laatst gewijzigd op 06-04-2003 om 18:51.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 18:52
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
cartman666 schreef op 06-04-2003 @ 19:42:
heey!! en daar heb ik je. je zei ooit in een kwestie over de koolstof kringloop dat je best goed was in sk. dat je alleen de elementen door elkaar gooide. en nu zeg je dat je normaal altijd 3en haalt. da klop nie. maar leraren zijn nou eenmaal niet zo betrokken bij indivuduele leerlingen. behalve onze leraar duits, maar ik ben verschrikkelijk slecht in duits .
Daar heb je me inderdaad. Ik ben ook best goed in scheikunde, ik ben alleen niet goed in proefwerken (en ja, die elementen, lang leve binas). Is bijzonder irritant als je de voorbeeldsommen met lichtsnelheid kan neerkalken (nou ja, de belangrijke dingen dan, want zullen zuren en basen me later aan een leuke baan helpen? zullen zuren en basen me later een gelukkig huwelijk bezorgen? zal ik later door zuren en basen aan een gevaarlijke terrorist ontsnappen? Ik heb wel wat beters te doen dacht ik zo...), maar dat je bij de proefwerken er niets van snapt. de sommen in het boek zijn veel makkelijker (en over een maand examens, help! help!!!), maar ik had met die 7 een mazzeltje (moet ook af en toe kunnen hé?). Dus of ik nou wel of niet goed ben in scheikunde is eigenlijk nog de vraag... Misschien open ik zo meteen even een poll op onzin (of ben ik nou onredelijk?)
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-04-2003, 18:26
kees17
Avatar van kees17
kees17 is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 05-04-2003 @ 12:32:
Da's waar . Er is speciaal rattengif dat pas na een uur of 5 werkt. De groep kijkt een uur naar de vorproever maar omdat er dan nog niets aan de hand is eten ze er vrolijk van (hoewel er al ratten en muizen zijn gesignaleerd die er immuum voor zijn geworden )
Ja , maar voor die muizen hebben we de muizenklem uitgevonden. Of gewoon even wachten want die muizen die er immuum voor zijn zijn altijd zwakker dan de 'gewone' muizen en deze zullen dus het eerst dood gaan en dan kan je weer vrolijk gif gaan strooien.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59.