Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2002, 14:04
happypunkalert
Avatar van happypunkalert
happypunkalert is offline
ik noem geen namen maar ja is dit nou een probleem of zou dit oplosbaar zijn ik denk ook niet echt dat zij op mij is maar ja dat weet je natuurlijk niet totdat je het vraagt maar dan ben ik bang dat ze me echt gaat aankijken van watblief? ik hoop dat jullie het allemaal een beetje kunnen volgen
__________________
Only The Good Die young >> SHit Why Am I Still ALive????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2002, 14:32
Verwijderd
There's only one way to find out.

We kunnen moeilijk voor haar gaan bepalen of zij het goed vindt of niet. Uiteindelijk bepalen jullie of zo een relatie mogelijk is. En niet mensen zoals de Abt die hier zeker nog op zullen reageren
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 14:36
happypunkalert
Avatar van happypunkalert
happypunkalert is offline
Citaat:
******** schreef:
There's only one way to find out.

We kunnen moeilijk voor haar gaan bepalen of zij het goed vindt of niet. Uiteindelijk bepalen jullie of zo een relatie mogelijk is. En niet mensen zoals de Abt die hier zeker nog op zullen reageren
tja maar hoe moet ik erachter komen wat zij ervan vind moet ik dan gewoon een gesprek over in het algemeen beginnen ofzo wat vind je ervan om een vriend te hebben die zeg 4 a 5 jaar jonger dan je is , maar dan weet ik weer niet hoe ik zo'n gesprek moet beginnen want ik vind haar verder ook leuk als vriendin ikweet het klinkt allemaal beetje vaag maar ze is gewoon een hele leuke meid en ze is ook heel leuk als gewoon vriendin maar ik ben verliefd op haar geworden....
__________________
Only The Good Die young >> SHit Why Am I Still ALive????
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 14:40
sebastiaan
sebastiaan is offline
de vraag is waarom zal ik het niet doen ?

wel ik zal het gewoon doen
zelf heb ik ook wat gehad met een oudere persoon toen ik 16 was en die was nog een stuk ouder dan die van jouw

je kan echt wel lol en genieten van elkaar als jullie dat willen
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 14:50
happypunkalert
Avatar van happypunkalert
happypunkalert is offline
alvast bedankt voor jullie reacties zover
__________________
Only The Good Die young >> SHit Why Am I Still ALive????
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 14:51
Verwijderd
Als ze je echt aardig vindt, zal ze je heus niet zomaar buitensluiten. In het ergste geval maakt ze dan duidelijk dat ze niet meer wil dan gewoon vriendschap en dan is het aan jou om voor de rest gewoon met haar om te gaan.

Wanneer ik mijn gevoelens blootleg tegenover een meisje en ze mij daarna zou negeren of afstand zou nemen, dan vind ik ook dat er niet echt sprake van vriendschap is. In dat geval is ze tijd dan ook letterlijk niet meer waard.

Zaak is echter wel dat jij er geen groot verhaal van maakt. Je moet haar niet in een situatie brengen waarbij ze denkt dat ze je alleen maar pijn doet, want dan zal ze echt afstand nemen.

Ik zou in jouw geval een mailtje / brief aan haar sturen, waarin ik uitleg dat ik bepaalde gevoelens voor haar heb en me afvraag hoe zij erover denkt. Goede tips daarbij zijn:
- Geef haar tijd, dwing dus geen reactie af.
- Verzeker haar dat je het haar niet kwalijk zal nemen. Je begrijpt dat de situatie een beetje vreemd is en geeft te kennen dat een eventueel 'nee' de vriendschap niet in de weg hoeft te staan.

Wanneer jij jezelf open en eerlijk opstelt en niet al te emotioneel, lijkt het me sterk dat er veel fout kan gaan.

Daarnaast kun je het begrip 'verliefd' ook anders uitdrukken, zoals 'veel aan haar denken' en 'gevoelens hebben voor'. Dat schrikt iets minder af en staat een vriendschap ook niet in de weg.

Succes
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 23:02
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
iemand die ik ken die gaat "regelmatig" huisvrouwtjes van in de 20 thuis bezoeken als manlief op het werk is. Nou..... ik weet het niet maaar hij vind dat echt wel oke. die vrouwtjes ook wel denk ik. waarom geen relatie dan?
__________________
detach_yourself@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 07:21
EigenTuin&Serre
EigenTuin&Serre is offline
geen probleem..heb ook zoiets
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 19:20
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
Citaat:
******** schreef:
There's only one way to find out.

We kunnen moeilijk voor haar gaan bepalen of zij het goed vindt of niet. Uiteindelijk bepalen jullie of zo een relatie mogelijk is. En niet mensen zoals de Abt die hier zeker nog op zullen reageren
ik zie nog nergens een bericht van abt hoor..
__________________
Get a life.!!! cool where can i downloud whone of those from.?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 21:30
skatefamke
skatefamke is offline
ik zal even een reactie geven als V van 19, hoewel ik weet dat dat geen 21 is.. maar toch.. wie weet kan je er wat mee.

eerst d8 ik dat ik dat ik op jongens van een of twee jaar ouder viel, maar sinds kort is dat helemaal niet meer zo. ben min of meer verliefd geweest op een jongen van 16... . nu is er een jongen van 15 die ik erg leuk vind, hoewel ik niet verliefd ben...

maar goed.. wat ik duidelijk wil maken is dat er best meiden zijn die op jongens vallen die een paar jaar jonger zijn. dus je moet er niet direct vanuit gaan dat het antwoord negatief zal zijn. ik ben benieuwd hoe ze reageert. post je dat dan ook even op het forum?

succes!
__________________
give me one reason to be beautiful
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 22:00
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
girl18 schreef:

ik zie nog nergens een bericht van abt hoor..
De abt is volgens mij op bedevaart ofzo, ik zie hem in ieder geval niet vaak meer hier (of ligt dat aan mij?)
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 23:24
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
happypunkalert schreef:
.... maar ja is dit nou een probleem of zou dit oplosbaar zijn.....

Problemen zijn altijd oplosbaar..... De vraag is: "Vind je het een probleem?"
Qua leeftijdsverschil is er toch niet zoveel spannends aan de hand?....

Het enige probleem wat ik kan opmerken is dat je niet weet wat hij voelt... Er is maar één manier om daar achter te komen.. Toch??...
__________________
Ik heb trek in wat lekkers
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 01:50
Maboq
Avatar van Maboq
Maboq is offline
ok.... persoonlijk denk ik dat de leeftijdsverschil te hroot is.
wat heb je zo's meisje nou te bieden.... tklinkt misschien een beetje kutter dan al die positieve reacties van die andere maar zo werkt et dus wel.

kcheck morgen wel ff of het ergens op slaat wat ik getyped heb
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 11:03
Dr_Love
Dr_Love is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:

Problemen zijn altijd oplosbaar..... De vraag is: "Vind je het een probleem?"
Qua leeftijdsverschil is er toch niet zoveel spannends aan de hand?....
Ik vind dus wel dat dat een probleem is. Kijk, al zou je een goeie vriend zijn, he, dan zou ik tegen je zeggen. Ja man, ga er voor. Kan jou het schelen. Als jij haar leuk vind, dan moet je dat zeker doen. En dat zou ook echt vanuit mijn hart komen.

Maar als nou gewoon een jongen uit mijn klas zou zeggen dat ie een vriendin heeft van 4 jaar ouder, dan zou ik hem echt voor gek verklaren. En de rest van de klas zal spoedig volgen. Geloof mij maar.
Wat ik wil zeggen; je kan het best proberen, maar je krijgt er zoveel negatieve reacties van je omgeving door. Dat meisje zelfs nog meer. Sommige jongens zullen nog wel tegen je zeggen, Damn, jij bent erg. Jij hebt gewoon een 4 jaar oudere chic weten te scoren.
maar dat meisje wordt door haar vriendinnen echt hard uitgelachen als ze zegt dat ze met zo'n (voor hun gezien) klein jongetje heeft.

Geloof me, je weet niet waar je aan begind. Ik zou binnen kort weer lekker uit gaan, en stap gewoon op een ander leuk meisje af. Ga door met je leven. En vergeet haar. Als het je lukt kan je haar als goede vriendin houden, maar dat is ook erg moeilijk.

Kijk, als het jou echt geen reet uitmaakt, wat je omgeving er van vind, dan zou ik zeggen. Wat heb je te verliezen.

Ik hoop dat je nu een beetje weet waar je aan toe bent. De keuze is aan jou. Maar als je het geen probleem vind om haar te laten gaan en weer andere leuke meisjes te ontmoeten, zou ik dat zeker doen. Als je eenmaal weer een andere leuk meisje hebt ontmoet ben je haar zo vergeten.

Suc6 ermee. En hou ons op de hoogte!
__________________
It's hard to see the bright side of life!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 18:17
happypunkalert
Avatar van happypunkalert
happypunkalert is offline
ze heeft al nee gezegd dus .... maar wou nog wel gewoon vrienden blijven
__________________
Only The Good Die young >> SHit Why Am I Still ALive????
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 15:24
Verwijderd
Citaat:
happypunkalert schreef:
ik noem geen namen maar ja is dit nou een probleem of zou dit oplosbaar zijn ik denk ook niet echt dat zij op mij is maar ja dat weet je natuurlijk niet totdat je het vraagt maar dan ben ik bang dat ze me echt gaat aankijken van watblief? ik hoop dat jullie het allemaal een beetje kunnen volgen
dat is geen enkel probleem toch ?

zie het als een voordeel !

ik had het wel geweten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ‎
Promillage
499 12-11-2007 18:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06.