Oud 03-11-2004, 13:35
MoonFairy
Avatar van MoonFairy
MoonFairy is offline
Hey ik hoop dat jullie een mening of goede raad voor me hebben.

Me vriend en ik gaan nu al 3 maanden ofzo met elkaar naar bed, maar ik ben nog nooit klaargekomen. Hij vraagt er ook nooit naar. In het begin vond ik het nooit zo erg, ik dacht ik kom vast wel binnenkort een x, en ik vind het zoiezo wel lekker. Nu weet ik wel dat veel vrouwen niet komen van ''de daad' en dat het dus niet raar is. Maar me vriend doet ook nooit moeite om me op andere manier te laten komen. Ik bedoel, hij vingert me wel ervoor, maar niet erg lang, en dan doen we het dus, en is het KLAAR, FINITO. Op het begin was hij ook niet echt een expert in vingeren. Hij ging erin, ipv erop. (jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel) Maar dat heb ik hem toen wel uitgelegt, dat de meeste meiden (waaronder ik) het toch liever anders hadden. Dus nu weet ie wel hoe het moet, maar hij doet het heel kort. Nu moet ik er wel bij zeggen dat hij nog praktisch maagd was voor mij, dus hij is heel onervaren. Maar laast wat hij me dus aan het vingeren, en toen ging ik hem dus tegelijkertijk trekken, en na een tijdje stopte hij dus gewoon met mij. Ik kan gewoon niet geloven dat hij zo egoistisch op dat gebied is want hij is echt een lieverd. Ik geef hem wel subtiel aanwijzingen enzo, maar het lijkt wel of hij er helemaal niet naar luisterd.

Wat denken jullie waar het aan ligt?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 13:41
Mo6
Avatar van Mo6
Mo6 is offline
nou het lijkt mij dat je dit met hem moet bespreken, want als hij dat niet wil doen ist gewoon een egoistische zak. voor wat hoort wat! gewoon hem niet meer verwennen als hij jou niet verwend!
__________________
Brakke toestanden zijn echt brak
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 13:50
MoonFairy
Avatar van MoonFairy
MoonFairy is offline
Ja dat probeer ik de laatste tijd ook wel te doen, alleen duurt het best wel lang bij mij, en dan ga ik me vanzelf ook met hem bezig houden maar dan stopt hij. Hij masseert me borsten en andere delen van me lichaam wel, maar dat is niet echt gevoelig bij mij. En erover praten, iets houdt me daarin tegen, misschien schaamte ofzo? Over standjes enzo kunnen we wel gewoon praten.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Eva16 schreef op 03-11-2004 @ 13:35 :
Maar laatst wat hij me dus aan het vingeren, en toen ging ik hem dus tegelijkertijd trekken, en na een tijdje stopte hij dus gewoon met mij.
Hmm.. dat vind ik wel te begrijpen hoor.. hij ging waarschijnlijk nogal op in wat jij bij hem deed..

Ik zou zeggen: praat er met hem over, leer hem dingen enzo.. hij weet vast niet zo goed wat ie nou moet doen. Ik weet niet hoe je op hem reageert wanneer hij je vingert, maar stel dat hij het heel kort doet en daardoor reageer je er bijv. niet zo heftig op, dan heeft hij waarschijnlijk niet echt de neiging om door te gaan.. zorg dus dat je het hem goed laat merken als je iets erg lekker vindt.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 13:55
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 03-11-2004 @ 13:51 :
zorg dus dat je het hem goed laat merken als je iets erg lekker vindt.
En praat inderdaad met hem over de dingen die jij lekker vindt en op wat voor manier jij ergens op reageert. Waarschijnlijk is hij wat onzeker en vind hij het erg fijn als je hem wat verder helpt
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 14:03
MoonFairy
Avatar van MoonFairy
MoonFairy is offline
Ja maar laatst heb ik dus uitgelegt aan hem op welke manier vingeren ik lekker vindt, maar het lijkt wel of hij helemaal niet naar me geluisterd heeft?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 14:38
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
mja, erg raar dat ie niet wil luisteren, ik vind belangrijk dat mijn vriendin ook geniet dus het minste wat ik kan doen is wel luisteren als ze zegt hoe ik iets beter kan doen... of zelfs vragen... je bent samen bezig vind ik en als hij al klaar is als hij zn ding heeft gedaan kan hij nog best wel even doorgaan ook al is hij niet ervaren...
ik denk dat het dus meer egoïsme is...
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 15:13
Tactic
Tactic is offline
Wat een zak.

Uiteraard moet je elkaars wensen en verlangens leren kennen, dus je moet luisteren naar elkaar! Egoisme in bed is niet leuk! Daarmee kwets je gevoelens op de lange duur.

Ik luister gelukkig heel goed naar mijn vriendin, tot haar tevredenheid
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 15:42
Midget
Avatar van Midget
Midget is offline
; "ga nog ff door..."
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 15:53
Verwijderd
Beiden. Misschien moet je wat duidelijker/directer zijn in je woorden.
Hij wil de moeite niet doen.. dus vertel je hem dat hij dat wel moet doen.
Het kan natuurlijk dat hij uberhaupt niet weet wat je nou precies wil, en hij denkt dat het wel goed is.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 16:27
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Stop met die subtiele crap en zeg gewoon direct wat je bedoelt, zonder te schamen.

Gewoon "wil je me eens klaarvingeren?" en als hij ja zegt, dan zeg je gewoon dat je hem wel zal helpen met goed plaatsen enzo en dat hij daar goed naar moet luisteren. Zegt hij nee, dan weet je genoeg.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 17:02
Verwijderd
Mijn vriend had dat de eerste paar keren ook, maar dat was vooral omdat hij niet wist, en er erg onzeker over was. Nu kunnen we wel lachen om zijn gedrag toen

Praat er gewoon met je vriend over, en leer hem dingen aan zodat hij jou ook kan laten komen. Ik denk echt dat hij meer onervaren en onzeker is dan dat hij echt egoistisch is.

Wat je ook zou kunnen doen is een keer een wedstrijd masturberen, wie het snelste komt dan kan hij ook eens zien hoe jij jezelf laat komen. Al is het in het begin wel een beetje raar om met jezelf te spelen als je vriend naast je ligt
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 17:06
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
gewoon bespreken, of de omgekeerde behandeling geven... wanneer jij niets ontvangt geef je ook minder
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 18:11
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
hij klinkt zoals je het vertelt wel heeeeeeeeeeel egoistisch...
oke op een gegeven moment werd het voorspel tussen mij en mijn (ex)vriend ook minder... maar daar had ik geen problemen mee...

jij zegt duidelijk dat je meer wil en als hij dat dan niet wil doen (niet naar je luisterd) vind ik dat erg egoistisch...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 18:17
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Als je hem nou eens idd tegelijk bevredigt, en als hij stopt dan stop jij ook gewoon..

Als hij dan vraagt wat er is, dan zeg je gewoon dat hij toch ook stopte.
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 18:49
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 03-11-2004 @ 18:17 :
Als je hem nou eens idd tegelijk bevredigt, en als hij stopt dan stop jij ook gewoon..

Als hij dan vraagt wat er is, dan zeg je gewoon dat hij toch ook stopte.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 19:02
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik denk dat hij geen idee heeft wat hij aan het doen is, dat hij niet weet wat de tekenen zijn dat een meisje het lekker vindt of juist niet.

Hij rommelt wat, jij reageert niet, hij trekt de conclusie dat je het niet lekker vindt , dat hij het niet kan, en stopt.

Je zult echt heel duidelijk moeten zijn. En er niet als een zoutzak bij liggen, maar hem met kreuntjes en hijgjes en oh, lekker, dit! ga door.. laten merken dat je iets lekker vindt. En vraag hem of hij dit of dat of zus en zo wil doen, want hij weet het niet en hij durft het niet.

Dit is duidelijk een stakker die in het duister tast. Niet iedereen is een natuurtalent.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 19:23
Verwijderd
Ik denk dat hij niet zozeer egoistisch in bed is (dat jouw genot hem niets kan schelen) maar misschien wel een beetje egocentrisch (dat hij jouw genot 'vergeet').
En nouja, dan zul je hem er eens aan moeten herinneren he .

Als hij niet meteen de eerste keer luistert (ach kom, hij probeert het vast wel, maar misschien snapt hij het nog niet goed of denkt hij er niet meer aan na een tijdje?), dan zeg je 't gewoon nog een keer. Op een vriendelijke manier, uiteraard - maar wel duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 22:01
Susanne
Susanne is offline
Conclusie: als jij niets zegt, weet hij niets en verandert er niets

Ik zou zeggen wees niet bang om te praten, hij is praktisch maagd zei je toch? ik denk niet dat hij echt kan ruiken dat hij het verkeerd doet, of dat jij het liever anders hebt
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 22:06
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
Eva16 schreef op 03-11-2004 @ 13:35 :
Ik geef hem wel subtiel aanwijzingen enzo, maar het lijkt wel of hij er helemaal niet naar luisterd.
je fout zit in het dikgedrukte woord. Mannen snappen het vrouwelijk subtiel niet altijd
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 22:22
Midget
Avatar van Midget
Midget is offline
true...
maar vrouwen zijn ook altijd zo moeilijk
zeg gewoon wat je denkt,
je kunt toch niet van een man verwachten dat hij door jouw vage hints snapt wat je bedoelt?

Laatst gewijzigd op 04-11-2004 om 11:11.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 22:28
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Susanne schreef op 03-11-2004 @ 22:01 :
Conclusie: als jij niets zegt, weet hij niets en verandert er niets

Ik zou zeggen wees niet bang om te praten, hij is praktisch maagd zei je toch? ik denk niet dat hij echt kan ruiken dat hij het verkeerd doet, of dat jij het liever anders hebt
hij weet het zelf gewoon niet of hij vergeet het. denk nie dat hij het echt per se niet doet ofzo. maar gewoon duidelijk zijn!!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 14:19
Verwijderd
god kind... echt weer iets voor vrouwen... subtiele aanwijzingen geven wees dan ook eens wat duidelijker tegen die arme jongen zeg dan gewoon dat je eens goed en lang gevingerd en gebeft wil worden of durf je dat niet te vragen, omdat je het vulgair vindt? de volgende keer kreun je maar dat hij door moet gaan tot je klaar komt
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 17:10
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 04-11-2004 @ 14:19 :
god kind... echt weer iets voor vrouwen... subtiele aanwijzingen geven wees dan ook eens wat duidelijker tegen die arme jongen zeg dan gewoon dat je eens goed en lang gevingerd en gebeft wil worden of durf je dat niet te vragen, omdat je het vulgair vindt? de volgende keer kreun je maar dat hij door moet gaan tot je klaar komt
Dat vind ik best goed klinken...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 19:03
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Lijkt me meer onzekerheid, merk ik bij mezelf ook.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 23:54
pinokio
pinokio is offline
Citaat:
Eva16 schreef op 03-11-2004 @ 13:35 :
subtiel aanwijzingen
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1004013






Dus: zeg het hem gewoon, praat erover
__________________
My fragile dreams would be broken... for you
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 00:31
Verwijderd
" lieve schat je bakt er niks van, dus bij deze spreken we af dat er pas weer geneukt gaat worden als je me klaar hebt laten komen"......

zoiets.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 00:47
Type
Avatar van Type
Type is offline
beter: als hij zijn vingers eruit haalt en jij vindt dat hij nog wel even door mag gaan zeg je "nee, niet stoppen... harder, en sneller!"

Dan blijf je aardig, EN weet hij wat'ie moet doen
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 17:58
Yellowcard
Avatar van Yellowcard
Yellowcard is offline
bij mij is het juist anders om, als ik haar vinger en ze komt klaar blijft ze stil liggen (uitrusten ofzo ik weet niet egt precies, ben 14 en ik weet niet egt veel maar wel genoeg)
en daarna doet ze nix meer, maar ik zeg ook nix egt, moet ik het vragen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 18:10
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
ik wist niet dat m'n ex een nieuwe vriendin had

Sorry.

Anyway.. ik ken het verhaal. Weet niet waar het aan ligt. Duidelijk zijn, is waarschijnlijk het beste. En voorbeelden daarvan staan hierboven al.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 21:56
Jojo_00
Avatar van Jojo_00
Jojo_00 is offline
Vertel het hem gewoon! Jongens raden dat soort dingen toch echt niet, en subtiel?? hallooo ze weten niet eens wat dat betekend
__________________
[ opgeruimd staat prettig..] L.A.M.B.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 02:18
Verwijderd
Ik ben meer het type wat EERST de dame laat klaarkomen en dan pas over gaat tot "de daad"
En dan kan voorspel soms wel 2,5 uur duren (ach ja, leren is een zwaar vak)
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 02:40
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Jojo_00 schreef op 10-11-2004 @ 21:56 :
Vertel het hem gewoon! Jongens raden dat soort dingen toch echt niet, en subtiel?? hallooo ze weten niet eens wat dat betekend
Klopt. Vrouwen schijnen altijd maar te denken dat wij hun gedachten kunnen lezen.
Dan hoor je ze tegen vriendinnen zeggen: "Ik was zoooo overduidelijk, volgens mij wil hij me niet begrijpen"

En subtiel??? Hallooo, we weten niet eens wat dat betekend op de zelfde manier als een non niet weet hoe het voelt om klaar te komen.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 12:17
Pletterprater
Pletterprater is offline
Nodig hem uit voor een avondcursus vingeren, waarbij je zijn hand ook begeleid zoals jou toekomt... of zodat jij komt.

Bij mijn vriendin is het altijd vrij duidelijk. Ze duwt mijn handen weg wanneer ze er genoeg van heeft (wanneer het iets te gevoelig wordt daar beneden) en dan begint het paal dansen. (zij komt eigenlijk altijd wel eerst).

Des al niet te min, vraag hem een avondje uit te trekken voor het leren vingeren bij jou. Ben niet bang de woorden in je mond te nemen, hij zal het leuk vinden te horen dat je ook geil kan praten.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 13:13
MoonFairy
Avatar van MoonFairy
MoonFairy is offline
Hey jongens! Harstikke bedankt voor jullie reply's! Subtiel zijn werkt dus blijkbaar niet, en heb ik het gewoon ronduit gezegt (wel op een aardige manier) en het probleem is nu opgelost. Het bleek dus dat hij gewoon een beetje onervaren op dat gebied was. Nogmaals bedankt!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Schrijf je zelf?
David3392
15 09-06-2013 20:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41.