Oud 29-05-2005, 18:09
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Het was dus weer mooi weer dus we gingen zwemmen. Toen ik mn bikini aantrok en ff in de spiegel keek of het nog wel kon viel het me toch wel op dat mn buikje stiekem was gaan groeien onder mn wintertruien
Op zich is het niet zo dat het absoluut niet kan en ik depressief onder de tafel ben gaan zitten maar als het aan mij ligt mag dat buikje wel wat kleiner worden.
Heeft iemand tips? (op een efficiente manier oefeningen doen, of heeft iemand iets wat ie zelf altijd doet en goed helpt?)
Lijnen heeft naar mijn mening geen zin want ik heb altijd gehoord dat het vet op je buik pas als laatste verdwijnt.
alvast bedankt
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 18:11
Mara
Mara is offline
Je kan niet plaatselijk vet verbranden. Dus oefeningen doen heeft geen zin, wil je dat vet weghebben zal je moeten afvallen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 18:14
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 29-05-2005 @ 18:11 :
Je kan niet plaatselijk vet verbranden. Dus oefeningen doen heeft geen zin, wil je dat vet weghebben zal je moeten afvallen.
Ja? Ik dacht altijd dat je door "gerichte" oefeningen ook vet kon verbranden..of laat ik het anders zeggen, je spieren strakker kon maken.
Dus als ik je goed begrijp komt het erop neer dat ik mn spieren wel kan gaan trainen maar dat vetlaagje (dat klinkt nie leuk) er op blijft zitten?
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 18:23
oOAnGeLOo
Avatar van oOAnGeLOo
oOAnGeLOo is offline
Volgens mij is het zo dat je door trainen wel sterkere spieren krijgt op die plek, maar dat je die pas echt kunt zien als je er minder vet hebt zitten, dus dat wordt dan toch een beetje afvallen of iets meer sporten, denk ik.
Door te zwemmen en te dansen wordt je buikje, althans mijn buikje , wel een stuk strakker.
Maar iig succes ermee!
__________________
Just me, myself and I
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 18:30
Mara
Mara is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 29-05-2005 @ 18:14 :
Ja? Ik dacht altijd dat je door "gerichte" oefeningen ook vet kon verbranden..of laat ik het anders zeggen, je spieren strakker kon maken.
Dus als ik je goed begrijp komt het erop neer dat ik mn spieren wel kan gaan trainen maar dat vetlaagje (dat klinkt nie leuk) er op blijft zitten?
Precies. Jij kan wel een uber-sixpack hebben, maar dat laagje vet blijft en dan zie je dat dus niet.

Als je trouwens daar het meest vet 'ontwikkeld' hebt gaat 't daar ook weer 't snelst af. Het is niet zo dat je bij je buik 't laatst verliest, dat is voor iedereen weer anders.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 18:31
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 29-05-2005 @ 18:30 :
Precies. Jij kan wel een uber-sixpack hebben, maar dat laagje vet blijft en dan zie je dat dus niet.

Als je trouwens daar het meest vet 'ontwikkeld' hebt gaat 't daar ook weer 't snelst af. Het is niet zo dat je bij je buik 't laatst verliest, dat is voor iedereen weer anders.

O nou okee
maar hoe dan?
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 18:39
Mara
Mara is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 29-05-2005 @ 18:31 :
O nou okee
maar hoe dan?
Beste manier als je alleen wát vet moet weghalen is gewoon gezond eten, 2000kcal per dag (gewoon wat je per dag nodig hebt) en te gaan sporten. Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt om krachttraining te doen, maar dat zou hierbij ideaal zijn. Je verbrandt dan nl. vet maar je behoudt je spieren.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 18:42
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 29-05-2005 @ 18:39 :
Beste manier als je alleen wát vet moet weghalen is gewoon gezond eten, 2000kcal per dag (gewoon wat je per dag nodig hebt) en te gaan sporten. Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt om krachttraining te doen, maar dat zou hierbij ideaal zijn. Je verbrandt dan nl. vet maar je behoudt je spieren.
Ok, volgens mij eet ik iets meer dan die 2000kcal maar da kan wel minderen. Sporten doe ik al veel (paardrijden paar keer in de week en 30 km p een dag fietsen maar dat word wel weer minder straks) en krachttraining..buikspieroefeningen kan k wel gaan doen maar daar heb je discipline voor nodig....(waarkan ik dat kopen?)
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 18:48
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 29-05-2005 @ 18:42 :
Ok, volgens mij eet ik iets meer dan die 2000kcal maar da kan wel minderen. Sporten doe ik al veel (paardrijden paar keer in de week en 30 km p een dag fietsen maar dat word wel weer minder straks) en krachttraining..buikspieroefeningen kan k wel gaan doen maar daar heb je discipline voor nodig....(waarkan ik dat kopen?)
als je nu nog verwacht dat je binnen een maand dat buikje kwijt bent, dan heb je een onrealistisch beeld en zul je erg worden teleurgesteld...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 18:49
Mara
Mara is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 29-05-2005 @ 18:42 :
Ok, volgens mij eet ik iets meer dan die 2000kcal maar da kan wel minderen. Sporten doe ik al veel (paardrijden paar keer in de week en 30 km p een dag fietsen maar dat word wel weer minder straks) en krachttraining..buikspieroefeningen kan k wel gaan doen maar daar heb je discipline voor nodig....(waarkan ik dat kopen?)
Geloof me, je denkt snel dat je meer eet terwijl dat helemaal niet zo is

Tip: www.valtaf.nl , maak een accountje aan en vul 's per dag in wat je eet. Je komt hoogstwaarschijnlijk lager uit dan je denkt!

Als je al veel sport kan je dat gewoon zo houden. Je kan dan 't beste gewoon je eetpatroon een tikje aanpassen
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 18:50
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
De meeste vrouwen hebben toch een klein buikje? Heb wel es ergens iets opgevangen dat bij mannen de spieren boven het vetlaagje zitten en bij vrouwen eronder, maar dat kan ook onzin zijn.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 19:12
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
I C U schreef op 29-05-2005 @ 18:50 :
De meeste vrouwen hebben toch een klein buikje? Heb wel es ergens iets opgevangen dat bij mannen de spieren boven het vetlaagje zitten en bij vrouwen eronder, maar dat kan ook onzin zijn.
Ja dat is waar, het is ook niet zo dat ik een complete vetrol over mn broek heb hangen maar om nou te zeggen dat ik een lekker plat buikje heb..neuh.
Ik kan er een gezichtje mee maken..zo 'vet' issie
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 19:23
Encrypted
Encrypted is offline
Citaat:
I C U schreef op 29-05-2005 @ 18:50 :
De meeste vrouwen hebben toch een klein buikje? Heb wel es ergens iets opgevangen dat bij mannen de spieren boven het vetlaagje zitten en bij vrouwen eronder, maar dat kan ook onzin zijn.
Ja dat is onzin, althans, bij mij zit er toch echt een vetlaagje boven mijn buikspieren.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 19:30
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Encrypted schreef op 29-05-2005 @ 19:23 :
Ja dat is onzin, althans, bij mij zit er toch echt een vetlaagje boven mijn buikspieren.
Ach ja... Ik vond het een grappig verhaal, en een mooi excuus
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 19:31
Counterfeit
Avatar van Counterfeit
Counterfeit is offline
trainen, bij mij zit er ook een dun laagje op maar dat lijkt me normaal gewoon een keer gaan mountainbiken hardlopen in combinatie met situps lijkt me voor je buik al meer dan voldoende
__________________
If we would take life as serious as this, we would never evented malibu
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 19:39
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 29-05-2005 @ 19:12 :
Ja dat is waar, het is ook niet zo dat ik een complete vetrol over mn broek heb hangen maar om nou te zeggen dat ik een lekker plat buikje heb..neuh.
Ik kan er een gezichtje mee maken..zo 'vet' issie
Zelfs britney die zo'n prachtige strakke buik heeft, kan dat. Pas nog foto's van haar gezien waar ze in bikini in een strandstoel zat en haar buik ook bestond uit 3 'rollen'. Ik denk dat bijna iedereen die zit of bukt dat kan doen. Als je je buik beoordeelt, doe dat dan 's ochtends. Want overdag zet je buik uit en kan dat zo'n 7 cm in omtrek schelen vergeleken met 's ochtends. Dat kun je niet voorkomen en niet eraf trainen.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 19:45
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Gothic schreef op 29-05-2005 @ 19:39 :
Zelfs britney die zo'n prachtige strakke buik heeft, kan dat. Pas nog foto's van haar gezien waar ze in bikini in een strandstoel zat en haar buik ook bestond uit 3 'rollen'. Ik denk dat bijna iedereen die zit of bukt dat kan doen. Als je je buik beoordeelt, doe dat dan 's ochtends. Want overdag zet je buik uit en kan dat zo'n 7 cm in omtrek schelen vergeleken met 's ochtends. Dat kun je niet voorkomen en niet eraf trainen.
Ja weet ik wel.....hmz volgens mij moet ik haast een foto van mn buik plaatsen om t uit te leggen Ik kan een gezichtje maken als ik sta
Owja als je oefeningen doet, kan je erdan ook op trainen dat je taille strakker word of juist de voorkant?
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 19:52
Counterfeit
Avatar van Counterfeit
Counterfeit is offline
doe dat maar die foto
als ik sochtends wakker word heb ik juist het id dat mn buik dikker is dan overdag maarjah dat zal wel aan mij liggen
ik doe altijd 2 oefeningen bij fitnes, zon apparaat dat je gewicht naar voren en naar beneden moet duwen en dat je schuin moet bewegen. die laatste lijkt me dan voor je zijkant en die andere voor de voorkant

oftwel, recht naar voren situps voor voorkant en schuin voor zijkant

niet dat ik er zoveel verstand van heb maar dat lijkt me zo
__________________
If we would take life as serious as this, we would never evented malibu
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 19:55
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Ok, ik ga beginnen na mn examens
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 20:00
Counterfeit
Avatar van Counterfeit
Counterfeit is offline
het werd tijd
__________________
If we would take life as serious as this, we would never evented malibu
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 20:02
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 29-05-2005 @ 19:45 :
Ja weet ik wel.....hmz volgens mij moet ik haast een foto van mn buik plaatsen om t uit te leggen Ik kan een gezichtje maken als ik sta
Owja als je oefeningen doet, kan je erdan ook op trainen dat je taille strakker word of juist de voorkant?
pas op met wat je doet he, als jij geen 'dikkere' buik wil, moet je oppassen met oefeningen, want dan kan je buik meer gaan uitstaan (naar voren komt zeg maar) waardoor hij 'dikker' wordt, weliswaar gespierder, maar niet platter...

Wil je strakker worden, moet je gewoon of krachttraining doen en dan genoeg eiwitten eten of gewoon duursport. Rennen of zwemmen of fietsen oid.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 20:02
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Counterfeit schreef op 29-05-2005 @ 20:00 :
het werd tijd
ZIE JE WEL IK BEN DIK!!!!
*sorry *
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 21:59
bartNEC
Avatar van bartNEC
bartNEC is offline
Citaat:
I C U schreef op 29-05-2005 @ 18:50 :
De meeste vrouwen hebben toch een klein buikje? Heb wel es ergens iets opgevangen dat bij mannen de spieren boven het vetlaagje zitten en bij vrouwen eronder, maar dat kan ook onzin zijn.
bij mij zit helaas wel een heel klein vetlaagje over mn buikspieren mja ik doe iedere aaf al 100 buikspier oefeningen en ik snoep helemaal niet, eet gezond maar krijg dat vet laagje echt niet weg :`( ik hoop dat het voor de zomervakantie al wel is gelukt mja
groeten bart
__________________
fouten maken is menselijk..... leraaren maken nooit fouten:P
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 22:14
Counterfeit
Avatar van Counterfeit
Counterfeit is offline
tjah ik vind dat niet lelijk hoor een klein laagje... bij mij is dat ook en ik ga niet me eetgewoontes aanpassen omdat ik zon klein laagje eraf zou moeten trainen
wat er onder de laag zit is veel belangrijker dan de buitenkant
muhahah
__________________
If we would take life as serious as this, we would never evented malibu
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 09:28
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 29-05-2005 @ 18:39 :
Beste manier als je alleen wát vet moet weghalen is gewoon gezond eten, 2000kcal per dag (gewoon wat je per dag nodig hebt) en te gaan sporten. Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt om krachttraining te doen, maar dat zou hierbij ideaal zijn. Je verbrandt dan nl. vet maar je behoudt je spieren.
een halve kilo per week afvallen staat tot 3500 extra CKal per week verbranden. Eet je iets onder de 2000 CKal dan is daar zeker helemaal niets mis mee. Ze kan ook bij een sportschool na laten meten hoeveel haar lichaam ongeveer verbrand, want de 2000 CKal is een vuistregeltje.
Ik bedoel: mijn lichaam verbrand per dag niet meer dan 1400 CKal....en je kunt wel degelijk plaatselijk vet verbranden hoor, het duurt alleen een heel stuk langer
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 09:29
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 30-05-2005 @ 09:28 :
een halve kilo per week afvallen staat tot 3500 extra CKal per week verbranden. Eet je iets onder de 2000 CKal dan is daar zeker helemaal niets mis mee. Ze kan ook bij een sportschool na laten meten hoeveel haar lichaam ongeveer verbrand, want de 2000 CKal is een vuistregeltje.
Ik bedoel: mijn lichaam verbrand per dag niet meer dan 1400 CKal....en je kunt wel degelijk plaatselijk vet verbranden hoor, het duurt alleen een heel stuk langer
ben jij 1m50 oid dan? 1400 is het minimun en daarmee gaat een gemiddeld lichaam meteen op spaarstand.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 09:30
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Gothic schreef op 30-05-2005 @ 09:29 :
ben jij 1m50 oid dan?
ik ben tegen de 1.60 ja
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 09:30
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 30-05-2005 @ 09:30 :
ik ben tegen de 1.60 ja
dan geloof ik er geen bal van dat jij maar 1400 nodig hebt .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 09:30
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Gothic schreef op 30-05-2005 @ 09:30 :
dan geloof ik er geen bal van dat jij maar 1400 nodig hebt .
hoezo niet?
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 09:31
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 30-05-2005 @ 09:30 :
hoezo niet?
laat maar. 1200 is het minimum overigens, maargoed.
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 09:32
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 30-05-2005 @ 09:30 :
hoezo niet?
Omdat je 16 bent, vol in ontwikkeling, ik dacht op die leeftijd dat ik ook veel minder nodig had, gewoon als excuus om maar veel te weinig te eten. Daarnaast gaat een gemiddeld lichaam bij 1400 (die getal gebruikt de hartstichting) al op spaarstand omdat het gewoon veel te weinig is en daarom je lichaam maar alles opslaat wat ze binnenkrijgt omdat het anders te weinig is. Het gemiddelde is niet voor niets bepaald op 2000, dat betekent dat als er zoveel mensen minder nodig hebben voor zichzelf, ik me afvraag waar al die mensen blijven die meer nodig hebben... En zeker als je sport heb je veel meer nodig.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 09:34
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Gothic schreef op 30-05-2005 @ 09:32 :
Omdat je 16 bent, vol in ontwikkeling, ik dacht op die leeftijd dat ik ook veel minder nodig had, gewoon als excuus om maar veel te weinig te eten. Daarnaast gaat een gemiddeld lichaam bij 1400 (die getal gebruikt de hartstichting) al op spaarstand omdat het gewoon veel te weinig is en daarom je lichaam maar alles opslaat wat ze binnenkrijgt omdat het anders te weinig is. Het gemiddelde is niet voor niets bepaald op 2000, dat betekent dat als er zoveel mensen minder nodig hebben voor zichzelf, ik me afvraag waar al die mensen blijven die meer nodig hebben... En zeker als je sport heb je veel meer nodig.
don't worry, ik heb mn eigen trainer die daar heus prima op let hoor en ik eet meestal niet zo heel erg veel behalve als ik ongesteld ben ofzo en anders heb ik er totaal geen probleempjes mee. Ik ben maar klein, dus zoveel eten heb ik helemaal niet nodig.
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 09:44
Mara
Mara is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 30-05-2005 @ 09:31 :
laat maar. 1200 is het minimum overigens, maargoed.
Het minimum om je lichaam te kunnen laten werken ja, zonder vervelende effecten. Betekent niet dat het dan genóeg is! Je valt er uiteindelijk mee af. Het is dus níet genoeg.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 09:58
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 30-05-2005 @ 09:44 :
Het minimum om je lichaam te kunnen laten werken ja, zonder vervelende effecten. Betekent niet dat het dan genóeg is! Je valt er uiteindelijk mee af. Het is dus níet genoeg.
ja maar de TS wilde toch ook afvallen?
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 10:26
Mara
Mara is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 30-05-2005 @ 09:58 :
ja maar de TS wilde toch ook afvallen?
Het ging erover of jij maar 1400kcal nodig hebt.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 10:31
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 30-05-2005 @ 09:58 :
ja maar de TS wilde toch ook afvallen?
en wij willen haar leren hoe ze gezond kan afvallen, want ze heeft duidelijk geen overgewicht.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 10:50
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 30-05-2005 @ 10:26 :
Het ging erover of jij maar 1400kcal nodig hebt.
meer heb ik niet nodig nee. Heb allang een onderzoekje gedaan over hoeveel mijn lichaam verbrandt etc in mn eigen sportschool
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 20:03
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Dus je hebt gewoon 1200 kcal nodig?
ksnap er de ballen meer van magoed
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 20:05
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 30-05-2005 @ 20:03 :
Dus je hebt gewoon 1200 kcal nodig?
ksnap er de ballen meer van magoed
Nee, dat is echt het minimum, maar eigenlijk heb je veel meer nodig. 2000 Is voor de gemiddelde vrouw, maar ze gaan voor een gemiddelde vrouw ook uit dat die 75 kilo weegt. Als je klein bent en minder weegt kun je misschien ook wel met wat minder toe, maar ga dan niet onder de 1800 ofzo zitten
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 20:06
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Bloem schreef op 30-05-2005 @ 20:05 :
Nee, dat is echt het minimum, maar eigenlijk heb je veel meer nodig. 2000 Is voor de gemiddelde vrouw, maar ze gaan voor een gemiddelde vrouw ook uit dat die 75 kilo weegt. Als je klein bent en minder weegt kun je misschien ook wel met wat minder toe, maar ga dan niet onder de 1800 ofzo zitten
Ok, ben 1.68 en weeg 66 duss....1900? gokje
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 20:08
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Gothic schreef op 29-05-2005 @ 18:48 :
als je nu nog verwacht dat je binnen een maand dat buikje kwijt bent, dan heb je een onrealistisch beeld en zul je erg worden teleurgesteld...
valt wel mee, spreekt uit ervaring, hangt wel van t buikje af dat geef ik toe

iets afvallen kan, maar je kan overigens welv degelijk vet in spierweefsel omzetten met oefeningen, dan wordt je strakker terwijl je niet minder eet oid, en niet afvalt, je kan zelf iets aankomen als je gespierder wordt, omdat spieren zwaarder zijn dan vet

succes
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 20:14
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 30-05-2005 @ 20:06 :
Ok, ben 1.68 en weeg 66 duss....1900? gokje
Lijkt mij goed
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 22:06
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
esprit-chick schreef op 30-05-2005 @ 20:08 :
valt wel mee, spreekt uit ervaring, hangt wel van t buikje af dat geef ik toe

iets afvallen kan, maar je kan overigens welv degelijk vet in spierweefsel omzetten met oefeningen, dan wordt je strakker terwijl je niet minder eet oid, en niet afvalt, je kan zelf iets aankomen als je gespierder wordt, omdat spieren zwaarder zijn dan vet

succes
De meeste vrouwen vallen van boven naar beneden af. Dus begint in gezicht, armen/schouders, borsten, buik, heupen, benen...

maar die manier die je zegt is idd de beste manier. Gezond en genoeg eten en sporten zodat idd het vet omgezet wordt in spierweefsel. Het enige is dat je dan niet afvalt in kilo's maar in cm'ers en dat vergeten mensen vaak. Die blijven doorgaan met afvallen, terwijl ze al stukken dunner zijn, puur omdat ze een bepaald gewicht willen hebben.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 22:08
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 30-05-2005 @ 20:06 :
Ok, ben 1.68 en weeg 66 duss....1900? gokje
Bv. Als je dat aanhoudt en gaat sporten, zul je geleidelijk afvallen en kun je je hele leven zo blijven eten...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 22:51
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
achjoh, een buikje vind ik wel sexy
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 01:41
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Anne, het geeft niet, echte vrouwen zijn geen planken. Je mag best een beetje stevig zijn
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 08:49
Verwijderd
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 31-05-2005 @ 01:41 :
Anne, het geeft niet, echte vrouwen zijn geen planken. Je mag best een beetje stevig zijn
Dat vind ik ook weer zo lullig. 'Echte vrouwen zijn geen planken'. Ik denk dat het feit of je een 'echte vrouw' bent niet afhankelijk is van je gewicht, je ronde vormen en het feit of je dik of dun bent.

Ik weet dat je het aardig bedoelt, om mensen met een klein buikje wat zekerder te laten voelen, maar zo laat je mensen die dun zijn en/of minder vrouwelijke vormen hebben juist onzekerder voelen. Niet echt de ideale oplossing.

Iedereen heeft wel iets, en ik vind dat juist die kleine onvolkomenheden mensen mooi maken. Mensen moeten eens wat vaker om zich heen kijken. Dat meisje naast je heeft dan misschien geen buikje, maar ze heeft vast wel weer iets anders.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 12:11
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 31-05-2005 @ 08:49 :
Dat vind ik ook weer zo lullig. 'Echte vrouwen zijn geen planken'. Ik denk dat het feit of je een 'echte vrouw' bent niet afhankelijk is van je gewicht, je ronde vormen en het feit of je dik of dun bent.

Ik weet dat je het aardig bedoelt, om mensen met een klein buikje wat zekerder te laten voelen, maar zo laat je mensen die dun zijn en/of minder vrouwelijke vormen hebben juist onzekerder voelen. Niet echt de ideale oplossing.

Iedereen heeft wel iets, en ik vind dat juist die kleine onvolkomenheden mensen mooi maken. Mensen moeten eens wat vaker om zich heen kijken. Dat meisje naast je heeft dan misschien geen buikje, maar ze heeft vast wel weer iets anders.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 15:36
Ikkuuuuuh
Avatar van Ikkuuuuuh
Ikkuuuuuh is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 29-05-2005 @ 18:09 :
Het was dus weer mooi weer dus we gingen zwemmen. Toen ik mn bikini aantrok en ff in de spiegel keek of het nog wel kon viel het me toch wel op dat mn buikje stiekem was gaan groeien onder mn wintertruien
Op zich is het niet zo dat het absoluut niet kan en ik depressief onder de tafel ben gaan zitten maar als het aan mij ligt mag dat buikje wel wat kleiner worden.
Heeft iemand tips? (op een efficiente manier oefeningen doen, of heeft iemand iets wat ie zelf altijd doet en goed helpt?)
Lijnen heeft naar mijn mening geen zin want ik heb altijd gehoord dat het vet op je buik pas als laatste verdwijnt.
alvast bedankt
dat is precies hetzelfde probleem wat ik nu ook inneens heb... Ik eet heel gezond alleen in de winter heb ik denk ik iets te veel/vaak chocola gegeten en daardoor denk ik ben ik beetje dikker... Een vriendin die sport 3 uur in de week op de atletiek baan ze zegt ook dat als je heel langzaam eet je maag denkt dat je vol zit en dus dat je minder eet. En ook een tip is 2 uur voor je naar bed gaat niet eten (dat hou ik niet vol dus ik hou me er niet aan) maar daar val je zeker van af!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 16:34
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 31-05-2005 @ 08:49 :
Dat vind ik ook weer zo lullig. 'Echte vrouwen zijn geen planken'. Ik denk dat het feit of je een 'echte vrouw' bent niet afhankelijk is van je gewicht, je ronde vormen en het feit of je dik of dun bent.
Hij doelt denk ik op diegene die er werkelijk uitzien als een plank
Ik vind dat persoonlijk ook geen gezicht, een vrouw hoort mooie rondingen te hebben
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit (Buik) vragen
Laptop
3 31-08-2010 09:24
Lichaam & Gezondheid [Centraal] Buik(spieren)
Verwijderd
19 08-08-2005 04:12
Lichaam & Gezondheid opgezwolle buik
Kill me Ce soir
17 26-08-2003 20:02
Lichaam & Gezondheid *buik*
BELLEKE
11 19-08-2002 12:59
ARTistiek [verhaal] onze buiken
Mysterons
4 16-07-2002 11:39
Lichaam & Gezondheid word gek van mezelf (mijn lichaam... al m'n vet gaat naar m'n buik!!)
dolores_temp
5 16-11-2001 20:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49.