Oud 07-02-2018, 14:20
xDiamondAim
xDiamondAim is offline
Hallo iedereen ik ben tot de dag van vandaag achtergekomen dat ik een licht verstandelijk beperking heb, ik wist dit eerst dus niet maar sinds ik dit een paar uur weet voel ik mezelf erg dom en ik weet dat je er niks tegen kan doen omdat je ermee geboren word maar ik vind het dan niet leuk dat andere die ik persoonlijk ken daar mee gaan profiteren om mij te kleineren bijvoorbeeld heeft mijn (stief)vader gezegd omdat ik iets zei wat normaal niemand zeg : dat heb je vast opgezocht of ergens gelezen dat je dat nu zegt. Alsof hij zegt dat ik daarvoor te dom ben om dat te zeggen
Weet iemand wat ik hiermee kan doen want sinds ik het weet voel ik me zwakker en dommer dan normale mensen
X
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2018, 14:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat vervelend dat je stiefvader dat zegt, ik kan me goed voorstellen dat dat kwetsend is. Misschien kan je dat ook tegen hem, of tegen je moeder zeggen. Dan weet hij dat hij zulke dingen in het vervolg beter niet kan zeggen.

Iets wat je je kan bedenken is dat jij nog steeds dezelfde persoon bent als vorige week, of vorige maand. Dat jij toen wel zelfvertrouwen had en je jezelf wel slim genoeg voelde. Die diagnose die je nu hebt verandert niets aan wie jij bent, jij bent nog steeds dezelfde persoon en jij wordt niet ineens dommer omdat je nu weet dat je een licht verstandelijke beperking hebt. Wees juist trots op alle dingen die jou ondanks die beperking wel gewoon lukken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-02-2018, 15:12
felixmeyer
felixmeyer is offline
Probeer extra te leren zodat je op gemiddeld niveau blijft.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2018, 15:28
xDiamondAim
xDiamondAim is offline
Wat heeft dat er ermee te maken?
Mensen met een licht verstandelijke beperking leren moeilijker dan andere dus dat is dan niet zo eenvoudig omdat te doen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind ik hem leuk
meisje123x
2 14-10-2015 13:44
Liefde & Relatie Vind ze me leuk heeft ze interesse?
pimeeftink
61 09-07-2012 02:47
Liefde & Relatie Iemand zoenen die je niet leuk vind
annoniem123
12 31-05-2012 12:48
Liefde & Relatie ik heb haar 2 keer afgewezen en nu vind ik haar leuk :S
G.T.C.
9 11-04-2003 14:48
Software & Hardware virussen die ik niet wil
marieke_temp
9 23-11-2001 16:55
Software & Hardware virussen die ik niet wil
marieke_temp
1 21-11-2001 13:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34.