Oud 22-06-2013, 11:15
lanastar
Avatar van lanastar
lanastar is offline
heey,

oke, ik droom erover om een zeemeermin te zijn. niets lijkt me fijner om voor altijd tussen de golven te leven. ik hou van het water, als ik geen water in de buurt heb voel ik me niet fijn en krijg ik hoofdpijn, ik voel me dan zo onveilig. ik ben bang dat ik gek word, dat ik psychische problemen heb...
wat moet ik hieraan doen.
ik wil gwn zo graag voor altijd tussen de golven zijn, dat ik kieuwen wil laten zetten, zou dat mogelijk zijn. niemand in mijn real life weet hier iets van af.
wie kan mij helpen, zodat ik niet naar het gekkenhuis hoef
het handigst zou zijn als er iemand hier is die weet hoe ik een zeemeermin wordt, maar dat zal wel niet zo zijn/kunnen.
zucht.
ik ben ten einde raad

xxx
lana
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2013, 11:16
lanastar
Avatar van lanastar
lanastar is offline
ps. ik ben 13, 5 jaar oud en heb het 1ste jaar van de middelbare bijna afgerond
Met citaat reageren
Oud 22-06-2013, 11:21
Verwijderd
Je kan op wedstrijdzwemmen of duiken of waterpolo ofzo gaan, dan ben je in ieder geval veel in het water. En als je duikt of snorkelt, kan je zelfs onder water ademhalen. Verder kan je je verkleden als zeemeermin, en films kijken over zeemeerminnen.

Verder - ik denk niet dat je echt gek bent. Het is wel ongebruikelijk, maar goed, mensen willen wel meer rare dingen. Daarom bestaat er zoiets als LARP: sommige mensen willen gewoon graag een elfje zijn, of een ridder, of, zoals jij, een zeemeermin. Het leuke aan dat soort fantasieën is dat ze van jou zijn, dat je er niemand lastig mee valt en dat het daarom oké is. Afwijkend, ja, maar dat geeft niet.

Je moet er wel aan wennen dat je nooit echt een zeemeermin zal kunnen worden. Zeemeerminnen bestaan nu eenmaal niet. Dat is naar, als je een wens hebt die nooit uit kan komen, is alsof je iets verliest wat je nooit had. Daar zul je mee om moeten leren gaan.

Misschien dat je er vanzelf overheen groeit, dat is zelfs heel waarschijnlijk. Dat zou praktisch voor je zijn. Misschien ook niet.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2013, 11:47
lanastar
Avatar van lanastar
lanastar is offline
oke, dankje
ik ben in de zomer zeg maar wel elk weekend bij het water, we hebben een boot, ik heb ook tutorials opgezocht over zeemeerminstaarten, en ik ga er 1 maken met een monovin.

ik ben blij dat je denkt dat ik niet gek ben.

er is niet echt een zwemclub in de buurt, woon in een of ander gat, en anders moet ik te ver rijden en daar heeft me moeder geen tijd voor omdat ik ook nog 2 zusjes heb, er is wel gwn een zwembad in de buurt met zwemles maar ik heb mijn diploma's al...

heel erg bedankt voor je reactie!!!

xxx
__________________
the sea is my home... the ocean is my life... the water is my element....
some times I just will wish that I can be a mermaid....
Met citaat reageren
Oud 22-06-2013, 11:51
Verwijderd
Etmakas geeft goeie tips, veel zwemmen en dingen met en in het water doen en er zijn ook festivals waar je je kunt verkleden als ander wezen (Castlefest, Elf Fantasy Fair). Je kunt erover fantaseren, verhalen schrijven, vrienden zoeken waarmee je verhalen speelt, toen ik een jaar of 14 was, schreven we samen verhalen over allerlei fantasieën, van het veranderen in lila draakjes tot liefdesverhalen met één of ander idool.

Wel kleine correctie: LARP is een spelletje, het is een mooi spelletje waar mensen eventueel kunnen spelen wat ze graag willen zijn, maar je moet je wel aan de regels houden en meespelen. De meeste LARP's zijn 18+ of op zijn minst 16+, maar Expiatio richt zich op jongeren: http://www.expiatio.nl/
Met citaat reageren
Oud 22-06-2013, 12:41
Verwijderd
Kijk dit is wat je moet doen.

Ga in een beekje of een meer terwijl je een onderwater masker draagt. Eentje wat duikers altijd op hebben.
Wanneer je diep onderwater bent zeg je de volgende spreuk 3 x

"Let my powers surge and fly, flowing deep through sea and sky, take my form and let it be, free to roam through endless sea"

Wanneer je dit 3 x hebt gezegd doe je je masker af en laat je de water je longen in stromen. Eerst voelt dit alsof je verdrinkt maar als je het goed hebt gedaan veranderen je longen in kieuwen. Als je weer boven water komt dan word je weer gewoon een mens.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2013, 13:48
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Kijk dit is wat je moet doen.

Ga in een beekje of een meer terwijl je een onderwater masker draagt. Eentje wat duikers altijd op hebben.
Wanneer je diep onderwater bent zeg je de volgende spreuk 3 x

"Let my powers surge and fly, flowing deep through sea and sky, take my form and let it be, free to roam through endless sea"

Wanneer je dit 3 x hebt gezegd doe je je masker af en laat je de water je longen in stromen. Eerst voelt dit alsof je verdrinkt maar als je het goed hebt gedaan veranderen je longen in kieuwen. Als je weer boven water komt dan word je weer gewoon een mens.
Eh, zullen we TS geen tips geven waarmee ze zichzelf potentieel kan verdrinken of op zijn minst een flinke longonsteking mee kan laten oplopen?
Ze is nog maar 13 hè? dan werkt nog niet bij iedereen de sarcasmedetector.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 22-06-2013, 14:00
lanastar
Avatar van lanastar
lanastar is offline
thx voor jullie tips allemaal,

biesloak dat ga ik dus echt niet doen!!!
misschien ben ik gek maar ik weet heus wel zelf hoe ik me moet verdrinken en dat ben ik niet van plan.

ik heb vandaag de hele dag van alles lopen googlen over zeemeerminnen!

echt heel erg bedankt voor jullie tips!!

xxx
lana
__________________
the sea is my home... the ocean is my life... the water is my element....
some times I just will wish that I can be a mermaid....
Met citaat reageren
Oud 22-06-2013, 17:47
Verwijderd
Het is wel een beetje gek ja. Wees dan gewoon een cool zeemonster oid, niet zo'n weak-ass zeemeermin.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2013, 18:08
VolvoFH750
Avatar van VolvoFH750
VolvoFH750 is offline
Citaat:
Kijk dit is wat je moet doen.

Ga in een beekje of een meer terwijl je een onderwater masker draagt. Eentje wat duikers altijd op hebben.
Wanneer je diep onderwater bent zeg je de volgende spreuk 3 x

"Let my powers surge and fly, flowing deep through sea and sky, take my form and let it be, free to roam through endless sea"

Wanneer je dit 3 x hebt gezegd doe je je masker af en laat je de water je longen in stromen. Eerst voelt dit alsof je verdrinkt maar als je het goed hebt gedaan veranderen je longen in kieuwen. Als je weer boven water komt dan word je weer gewoon een mens.
Volgens mij heb jij teveel dat Australische zeemeerminnen programma gezien.
__________________
Zonder transport staat alles stil.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2013, 20:36
lanastar
Avatar van lanastar
lanastar is offline
Citaat:
Volgens mij heb jij teveel dat Australische zeemeerminnen programma gezien.
H2O!!! dat is me favoriete programma!
maar ik kijk hem niet in het nl dat is heel irri, dus moet ik om 22:10 kijken :$

xxx
lana
__________________
the sea is my home... the ocean is my life... the water is my element....
some times I just will wish that I can be a mermaid....
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 12:17
VolvoFH750
Avatar van VolvoFH750
VolvoFH750 is offline
Kijk eens naar de documentaire 'Mermaids: The Body Found'.
__________________
Zonder transport staat alles stil.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 22:07
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Kijk dit is wat je moet doen.

Ga in een beekje of een meer terwijl je een onderwater masker draagt. Eentje wat duikers altijd op hebben.
Wanneer je diep onderwater bent zeg je de volgende spreuk 3 x

"Let my powers surge and fly, flowing deep through sea and sky, take my form and let it be, free to roam through endless sea"

Wanneer je dit 3 x hebt gezegd doe je je masker af en laat je de water je longen in stromen. Eerst voelt dit alsof je verdrinkt maar als je het goed hebt gedaan veranderen je longen in kieuwen. Als je weer boven water komt dan word je weer gewoon een mens.
Wow grappig man.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2013, 14:47
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Je bent iig niet de enige.

http://shine.yahoo.com/healthy-livin...200251696.html
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2013, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Je kan op wedstrijdzwemmen of duiken of waterpolo ofzo gaan, dan ben je in ieder geval veel in het water. En als je duikt of snorkelt, kan je zelfs onder water ademhalen. Verder kan je je verkleden als zeemeermin, en films kijken over zeemeerminnen.

Verder - ik denk niet dat je echt gek bent. Het is wel ongebruikelijk, maar goed, mensen willen wel meer rare dingen. Daarom bestaat er zoiets als LARP: sommige mensen willen gewoon graag een elfje zijn, of een ridder, of, zoals jij, een zeemeermin. Het leuke aan dat soort fantasieën is dat ze van jou zijn, dat je er niemand lastig mee valt en dat het daarom oké is. Afwijkend, ja, maar dat geeft niet.

Je moet er wel aan wennen dat je nooit echt een zeemeermin zal kunnen worden. Zeemeerminnen bestaan nu eenmaal niet. Dat is naar, als je een wens hebt die nooit uit kan komen, is alsof je iets verliest wat je nooit had. Daar zul je mee om moeten leren gaan.

Misschien dat je er vanzelf overheen groeit, dat is zelfs heel waarschijnlijk. Dat zou praktisch voor je zijn. Misschien ook niet.
Tof antwoord.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2013, 12:47
ShamayaMermaid!
ShamayaMermaid! is offline
OMG! Eindelijk iemand die hetzelfde wil als ik!
Ik ben ook 13,5 jaar en ik wil ook supergraag een zeemeermin zijn!
Ik wil het liefste een echte staart en dan zo één als bij H2o Just Add Water,
maar dat kan denk ik niet, dus wil ik een magictail kopen!
En dan de oranje-goud-gelige! H2o is ook echt mijn lievelingsprogramma!!!
Omg ik dacht dat ik de enige was die een zeemeermin wil zijn...
Yaaaaaayy! Ik ga bijna ieder weekend naar het zwembad.

Lana? Zwem jij ook als een zeemeermin? Zelfs zonder monovin?

Omg H2o is nu op tv!! Yaay!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2013, 17:13
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
http://www.youtube.com/watch?v=IX5JmGa8y9k
Met citaat reageren
Oud 27-12-2013, 15:23
Verwijderd
Citaat:
OMG! Eindelijk iemand die hetzelfde wil als ik!
Ik ben ook 13,5 jaar en ik wil ook supergraag een zeemeermin zijn!
Ik wil het liefste een echte staart en dan zo één als bij H2o Just Add Water,
maar dat kan denk ik niet, dus wil ik een magictail kopen!
En dan de oranje-goud-gelige! H2o is ook echt mijn lievelingsprogramma!!!
Omg ik dacht dat ik de enige was die een zeemeermin wil zijn...
Yaaaaaayy! Ik ga bijna ieder weekend naar het zwembad.

Lana? Zwem jij ook als een zeemeermin? Zelfs zonder monovin?

Omg H2o is nu op tv!! Yaay!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-12-2013, 14:43
WhiteBlossom
Avatar van WhiteBlossom
WhiteBlossom is offline
Ik zag ergens staan dat er geen zeemeerminnen bestaan, maar hoe kan je dat zo zeker weten als er nog maar 10% ofzo van de oceaan ontdekt is? Wie weet bestaan ze wel
__________________
The Melody of Logic will Always play out the Truth
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Ik zag ergens staan dat er geen zeemeerminnen bestaan, maar hoe kan je dat zo zeker weten als er nog maar 10% ofzo van de oceaan ontdekt is? Wie weet bestaan ze wel
Wie weet bestaan er ook onzichtbare vliegende koeien die Kees heten.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2013, 09:15
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Tom Hanks heeft er in 1984 nog één aan de haak geslagen in Splash
Met citaat reageren
Oud 29-12-2013, 22:36
WhiteBlossom
Avatar van WhiteBlossom
WhiteBlossom is offline
Citaat:
Wie weet bestaan er ook onzichtbare vliegende koeien die Kees heten.
Wel, wie weet?
Het tegendeel is ook niet bewezen
Daarbij is het leven in het algemeen ontstaan in het water, dus wie weet is er in het water ook een mensachtige ontstaan
__________________
The Melody of Logic will Always play out the Truth
Met citaat reageren
Oud 22-01-2014, 23:51
MeneerE
MeneerE is offline
Naar mijn idee ben jij een fantasievol persoon en droom jij er op los, ik denk dat daar ook niks mis mee is.
De zee is ook immers een mysterieus iets en erg indrukwekkend.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2014, 00:04
ESCLEPIOS
ESCLEPIOS is offline
Mooie fantasie houdt hem vast!!!!
1. Doe je best op school
2. Doe een "stage" op de nederlandse antillen (Aruba, Curacao, Bonaire) tussen 17-21 jaar oud.
3. Koop goede sonrkelspullen €200,-
4. YESSSSSSS
Met citaat reageren
Oud 27-01-2014, 17:24
NadeHAVO
Avatar van NadeHAVO
NadeHAVO is offline
Toen de decaan op mijn vorige school mij eens vroeg wat ik wou worden, vertelde ik haar dat ik "zeemeermin" wilde worden. Ze keek op van haar werk, en ik kan je verzekeren, er heeft me nog nooit iemand zo raar aan zitten kijken. En dan moet je nagaan, dat ik bloedserieus deed maar gewoon een grapje maakte. Ik wist niet wat ik wilde worden, en sterker nog, ik weet het nog steeds niet.

Nog een serieuze tip:
Misschien kan je in een toneelstuk gaan spelen als zeemeermin.
Dan kan je je toch helemaal inleven in zo'n rol ofzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2014, 19:00
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
Tape je benen aan elkaar vast en spring in het water.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2014, 18:35
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Ehm er zijn bepaalde methoden...

Maar verder raad ik je voor mijn bestwil af geen sirene te worden...
(psst zeemeerminnen zijn geen mensen, je wordt geen ander dier)
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 15-02-2014, 18:45
katedenbrink
katedenbrink is offline
O mijn god ik heb precies hetzelfde. Ik dacht dat ik de enige was op de wereld. Mijn favoriete programma is ook h2o. Ik wil er graag met iemand over praten want ik voel me gek. Stuur alsjeblieft een bericht!
Kus kate
Met citaat reageren
Oud 17-02-2014, 00:53
TralalaTim
Avatar van TralalaTim
TralalaTim is offline
https://www.youtube.com/watch?v=F6NE...e_gdata_player

Misschien is dit wat voor je
Met citaat reageren
Oud 18-02-2014, 02:00
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ken je de serie "H2O-just add water" op Teennick?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 18-02-2014, 17:33
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Ken je de serie "H2O-just add water" op Teennick?
Citaat:
H2O!!! dat is me favoriete programma!
maar ik kijk hem niet in het nl dat is heel irri, dus moet ik om 22:10 kijken :$

xxx
lana
ja, dat kent ze al
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 06-06-2018, 07:09
timi2shy
timi2shy is offline
Citaat:
heey,

oke, ik droom erover om een zeemeermin te zijn. niets lijkt me fijner om voor altijd tussen de golven te leven. ik hou van het water, als ik geen water in de buurt heb voel ik me niet fijn en krijg ik hoofdpijn, ik voel me dan zo onveilig. ik ben bang dat ik gek word, dat ik psychische problemen heb...
wat moet ik hieraan doen.
ik wil gwn zo graag voor altijd tussen de golven zijn, dat ik kieuwen wil laten zetten, zou dat mogelijk zijn. niemand in mijn real life weet hier iets van af.
wie kan mij helpen, zodat ik niet naar het gekkenhuis hoef
het handigst zou zijn als er iemand hier is die weet hoe ik een zeemeermin wordt, maar dat zal wel niet zo zijn/kunnen.
zucht.
ik ben ten einde raad

xxx
lana
Kun je zwemmen ?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2018, 15:01
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Ken mensen die een staart hebben en daarmee zwemmen
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 00:19
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Heyyyy
Ik heb een vriend op school die precies zoiets heeft. Zo heel gek is het dus niet, want het is dus al minstens nummer 3 die dit heeft in dit topic. Ze is tegenwoordig volwassen en mag dus haar naam veranderen. Dat heeft ze gedaan.
Ze is van "XXX van der Zee" naar "XXX van der Zeemeermin" gegaan.
Je bent lang niet de enige, dont worry about it.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Dit is het brieventopic dat ik Postzegel noem.
CSN
244 09-07-2006 18:20
Lifestyle kamer schilderen --> ideetjes
platvoetje
72 03-08-2003 01:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06.