Oud 24-11-2007, 11:23
La-Dip
La-Dip is offline
hallo !
willen jullie deze enquete aub invullen??

willen jullie dr ook misschien ook een foto bij doen (van je kleding/make-up/ haar/ ofzo.. als je een bepaalde stijl hebt of juist niet ??
Je gezicht HOEFT er niet op , volledig anoniem !!


* geslacht: jongen/meisje
* leeftijd
* opleiding en/of klas

* naar welke soorten muziek luister je?

* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden

* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom wel/niet

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? geef voorbeelden

* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek

* naar welke artiesten luister je?

* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan?

alvast bedankt !!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2007, 12:29
Verwijderd
Gniffel.

Wat een top enquete.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 13:13
La-Dip
La-Dip is offline
wil j m dan miss ook even invullen?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 13:51
Verwijderd
uiterlijke kenmerken van mijn favoriete muziek

wtfhell
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 14:11
Verwijderd
Citaat:
uiterlijke kenmerken van mijn favoriete muziek

wtfhell
Reageer dan gewoon niet.

Ontopic:

Meisje
16 jaar
5vwo

van Sonic Youth tot Iced Earth (experimenteel, hardrock, metal, punk, grunge)

Muziek die ik luister heeft geen invloed op mijn gedrag. Dat ik naar de sex pistols luister betekent niet dat ik anarchist ben geworden.

Vrienden hebben niet invloed op de muziek die ik luister, eerder andersom.

Ik heb niet dezelfde kledingsstijl als mijn vrienden, we luisteren ook allemaal naar andere muziek.

De uiterlijke kenmerken verschillen natuurlijk. Een punker die zich er naar kleedt ziet er anders uit dan een metalgast.

Top vijf: Smashing Pumpkins, Guns n' Roses, Alice in Chains, Misfits en de vroegere Green Day.

Ik speel gitaar in een band.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 14:20
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Kut Alto.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Kut Alto.
haha fuck jou
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Kut Alto.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 14:47
La-Dip
La-Dip is offline
@snatch

bedankt voor je reactie
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 15:20
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
dit wordt een heerlijk topic als het zo door gaat maar omdat ik in een goeie bui ben vul ik hem maar ff in.


* geslacht: jongen
* leeftijd: 19 jaar
* opleiding en/of klas: HBO 1ste jaar

* naar welke soorten muziek luister je? van alles. van Jazz tot metal en alles ertussenin, met name veel electronische muziek, techno, Drum&Bass, Breakbeat/core, dub, dubstep etc.

* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? nee

* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom wel, wel in de zin van dat we elkaar nieuwe dingen laten horen. niet dat ik naar iets luister omdat me vrienden er toevallig ook naar luisteren.

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? nee

* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek: ....

* naar welke artiesten luister je? Laatste tijd veel relatief rustige dingen. Coldplay, Keane, Moloko, Amon Tobin, Roisin Murphy, Massive Attack, maar eigenlijk scheelt het van dag tot dag. All time favorites zijn Muse, Venetian Snares, C-mon & Kypski, en nog wel meer.

* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan? Heb een basgitaar die staat te verstoffen, heel soms doe ik er nog wel eens wat mee. Maar niet regelmatig
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 22:16
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
* geslacht: jongen
* leeftijd: 21
* opleiding en/of klas: tweedejaars Media & Cultuur (universiteit)

* naar welke soorten muziek luister je?

Blues, jazz, rock, metal, industrial, pop.

* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden

Ja. Ik ga bijvoorbeeld naar concerten van bands die ik gaaf vind en ik wil nog wel eens een bandshirt dragen.

* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom wel/niet

Ja, omdat ze soms tips geven.

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? geef voorbeelden

Bepaalde vrienden van mij dragen net als ik vaak een pak.

* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek

Muziek heeft geen uiterlijk.

* naar welke artiesten luister je?

John Coltrane, Jimi Hendrix, AC/DC, Black Sabbath, Led Zeppelin, Herbie Hancock, Tori Amos, King Crimson, Tool, Radiohead, Damien Rice, Dillinger Escape Plan, Dream Theater, Alice in Chains, Ministry, Nine Inch Nails, The White Stripes, Louis Armstrong, Rage Against The Machine, Oscar Peterson, The Mars Volta, Kate Bush, Bauhaus, Deep Purple, Eric Clapton, B. B. King, Nina Hagen, Iron Maiden, Metallica, Exodus, Pantera, Spinvis, Tom Waits.

* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan?

Ik speel basgitaar.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.

Laatst gewijzigd op 25-11-2007 om 11:35.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 00:16
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
* geslacht: jongen
* leeftijd: 20
* opleiding en/of klas: 3 HBO

* naar welke soorten muziek luister je?
Voornamelijk Hip-Hop, Jazz, Reggae, Soul en Rock. Maar ook combinaties hiertussen of combinaties met mindere populaire muziekgenres. Of aparte of experimentele muziek, die niet echt in te delen zijn in genres.

* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden
Geen invloed op uiterlijk. Rustgevende, vrolijke of ontspannende invloed op mijn gedrag.

* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom wel/niet
Niet zo zeer. Ik heb toch wel mijn eigen smaak, maar als mijn vrienden iets laten horen wat zij leuk vinden, beïnvloeden ze natuurlijk hetgeen wat ik luister.

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? geef voorbeelden
Nee

* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek
Muziek heeft geen uiterlijke kenmerken, geluid kan je niet zien.

* naar welke artiesten luister je?
Tom Waits, Saul Williams, Bob Marley, The Beatles, Thelonious Monk, Antipop Consortium, Katie Melua, Jurassic 5, The Roots, Gangstarr, Yann Tiersen, Aceyalone, Blackalicious, Jill Scott, The Perceptionists, etc.

* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan?
Ja, luisteren
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 15:12
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
* geslacht: Nog niet
* leeftijd: 21
* opleiding en/of klas: 3e jaar HBO

* naar welke soorten muziek luister je?

Van jazz tot powerviolence tot oldschool hardcore. En veel er tussenin.

* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden

Ja. Ik ga bijvoorbeeld naar concerten van bands die ik gaaf vind en ik wil nog wel eens een bandshirt dragen.

* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom wel/niet

Ja, omdat ze soms tips geven en er veel actief zijn met bandjes, soundsystems en alle bijkomstigheden.

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? geef voorbeelden

Neuh.

* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek

Muziek heeft geen uiterlijk.

* naar welke artiesten luister je?

A/Z

* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan?

Ik schreeuw wat in een band, kloot wat aan met computers en drumbakkies en draai soms eens een setje.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 18:34
Verwijderd
willen jullie deze enquete aub invullen??

willen jullie dr ook misschien ook een foto bij doen (van je kleding/make-up/ haar/ ofzo.. als je een bepaalde stijl hebt of juist niet ??
Je gezicht HOEFT er niet op , volledig anoniem !!


* geslacht: jongen/meisje man
* leeftijd 21
* opleiding en/of klas vwo das

* naar welke soorten muziek luister je? breakcore electro techno tekno drum & bass rock, metal, reggae,jazz dat was het wel zo ongeveer.

* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden. jezus als ik dat allemaal moest combineren... nee ik laat alleen mijn smaak mijn uiterlijk beslissen.

* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom wel/niet nou een beetje vage breakcore feestjes wil niet iedereen naartoe

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? geef voorbeelden te verschillend geklede vrienden

* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek vergrote pupillen

* naar welke artiesten luister je? venetian snares, autechrte, eek a mouse, pearl jam, stakka, kemal, dj shadow, in flames, interpol, killers, aphex twin, daft punk , underworld, etc etc etc.

* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan? luisteren.

alvast bedankt !!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 19:53
Henkje
Avatar van Henkje
Henkje is offline
* geslacht: meisje
* leeftijd 21
* opleiding en/of klas: 3e jaar kunstacademie docentenopleiding

* naar welke soorten muziek luister je? naar verschillende soorten metal, vooral folk en progressive of relaxte jazz

* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden. nee, ik kleed me als een 'kakker'. ik graad het liefst polo's of rokjes met een kleurige blouse

* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom wel/niet. denk het wel, soms komen ze met nieuwe muziek aanzetten die ik ook kan waarderen. vooral nieuwe bandjes ofzo. de meeste van mijn vrienden luisteren ook metal en met de mensen van school hebben we het meestal over jazz ofzo

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? geef voorbeelden. de mensen waarmee ik uit ga, dragen meestal zwarte kleren, qua kledingstijl val ik daar wel buiten, maar niemand die daar ook maar op let. met andere vrienden die andere muziek luisteren heb ik meer kledingovereenkomsten

* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek, eeww? zwart en harig?

* naar welke artiesten luister je? Turisas, Wintersun, Dream Theater, Iron Maiden, Manegarm

* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan? soms een beetje liedjes meespelen op mn keyboard, verder alleen cd-artwork
__________________
lava lacht niet lul
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 21:06
Verwijderd
* geslacht: jongen
* leeftijd 16
* opleiding en/of klas Gymnasium 5e klas

* naar welke soorten muziek luister je?
new age, berlin school, krautrock, avant garde, new wave, indie, indie rock, progressive rock, symphonic rock, post punk, hard rock, heavy metal, power metal, nu metal, viking metal, mainstream hardcore, early rave

* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden
Gedrag wel, van rustige muziek (new age, indie, symphonic rock etc) word ik wel rustiger en als ik energie teveel heb of me gewoon "opgefokt" voel zal ik eerder naar wat metal/hardcore luisteren. Ohja en af en toe draag ik eens een bandshirt ofzo.

* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom wel/niet
Ja, ik krijg van hen veel tips, zo van 'hey wat vind je van dit nummer van van die band?"

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? geef voorbeelden
Ja. Voorbeelden? Het is gewoon hetzelfde.

* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek
Muziek heeft geen uiterlijk, dah. Vage vraag. De luisteraars hebben wel een uiterlijk maar dat heeft geen kenmerk. Ofja, bij hardcore/early rave-luisteraars zie ik eerder Nike Air Max (classic) gedragen worden.

* naar welke artiesten luister je?
Zie mijn Last.fm pagina

* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan?
Nee.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 21:22
Privileged
Avatar van Privileged
Privileged is offline
* geslacht:
meisje
* leeftijd:
17
* opleiding/klas:
HAVO
* naar welke soorten muziek luister je:
metal (black metal, death metal, power metal, thrash metal, Metalcore) & film
* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk?
Ehm, ik grunt meer?
* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert?
Nee, ik luister wat ik wil, niet wat zij willen dat ik luister.
* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl?
Neen, ik heb een zeer uitgebreide kenissenkring en kan met veel (verschillende) mensen goed opschieten.
* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek
Argressief, en "anders"
* naar welke artiesten luister je?
Lamb of God, Arch Enemy, Ancient Rites, 3Inches of Blood, Opeth, All that Remains, Anthrax, C-187 , Chimaira, Dimmu Borgir, Finntroll, Korpiklaani, Gamma Ray. Dat waren de belangrijkste
Hammerfall, Helloween, Manowar, Nile, Moonspell,
* doe je zelf iets met muziek?
Speel piano en zing onder de douche
__________________
Privileged, a chosen few. Blessed with our time in hell
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 21:42
Verwijderd
Laat ik hem dan maar in al mijn barmhartigheid invullen. Uiterlijk zie avatar.

* geslacht: man
* leeftijd: 22
* opleiding en/of klas: 5e jaar WO

* naar welke soorten muziek luister je?
Experimenteel, progressive rock, metal, krautrock, jazz, klassiek, blues, psychedelisch, ambient

* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden
Niet echt. Heb wel een paar bandshirts, maar die draag ik niet meer.

* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom wel/niet
Ja, tips uitwisselen.

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? geef voorbeelden
Nee.

* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek
Nee.

* naar welke artiesten luister je?
Secret Chiefs 3, Ennio Morricone, Frank Zappa, Erik Satie, Opeth, Symphony X, Ayreon, Blue Cheer, Sir Lord Baltimore, Gustav Holst, Amon Düül II, Can, Orphaned Land, Yes, Camel, Therion, e.a.

* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan?
Ernaar luisteren. En kutmuziek maken op de computer.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-11-2007, 23:19
polysix
polysix is offline
* geslacht: jongen
* leeftijd 18
* opleiding en/of klas
wakstroom scw.

* naar welke soorten muziek luister je? Gave, 60s pop, ofwel, beat, garage, soul, sunshine pop, psych maar ook punk uit de 70er jaren, post-punk, new wave en een klein beetje indie.

* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden
niet bepaalt
* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom wel/niet
Een beetje, de meeste van mijn vrienden delen mijn passie voor muiek, graag discussieren wij hier over en prijzen wij elkaar plaatjes aan.
* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? geef voorbeelden
nee dat valt wel mee.
* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek
nou in de jaren 60s hadden ze bloempot kapsels enzo.
* naar welke artiesten luister je?
van alles, op dit moment spanky and our gang.
* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan?
Ik drum en ik zing.
alvast bedankt !!
graag gedaan
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 13:06
Verwijderd
* geslacht: jongen
* leeftijd 20
* opleiding en/of klas
vanalles door elkaar

* naar welke soorten muziek luister je?

punk ska metal reggae rock electronische crap en alle combinaties daartussen

* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden

ja, ik ben een stinkalto

* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom wel/niet

ja, als ze muziek aanraden wat ik nog niet ken en het bevalt me dan luister ik dat ook

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? geef voorbeelden

paar wel, paar niet, *duisent hokjes neerzet*

* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek

stinkalto's

* naar welke artiesten luister je?

veel te veel om op te noemen

* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan?

luisteren!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 19:45
*bleep*
Avatar van *bleep*
*bleep* is offline
* geslacht: jongen/meisje
* leeftijd 17
* opleiding en/of klas : Havo afgerond, zit nu in 1e jaar HBO

* naar welke soorten muziek luister je? Punkrock, Rock, Hardrock, Powermetal, Metalcore, Screamo, Poppunk, Poprock, Pop, Alternative, Other, White Metal, Christian Rock, Hardcore (punk)/HxC, Punk, Ska (third wave), Skapunk, Reggae, Indie, Heavy Metal, filmmuziek, Blues, Nu-Metal, Rapcore, Skacore, moet ik nog doorgaan?

* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden
Een héél klein beetje. Ik heb wat buttons op m'n tas van goede bands...

* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom wel/niet
Een heel klein beetje. Er wordt me via msn weleens muziek gestuurd die leuk is, en die ook in m'n afspeellijst beland. Maar verder niet...

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? geef voorbeelden
Ehm, ik heb niet echt één kledingstijl, dus, soms wel, soms niet

* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek
Ik zou het echt niet weten O_O

* naar welke artiesten luister je?
Verschild heel erg.... Altijd wat anders... Heb ook niet echt één favo ofzo...

* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan?
Nah, ik speel gitaar, maar ik kan dat niet zo goed
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 09:24
)Vampje(
)Vampje( is offline
willen jullie deze enquete aub invullen?? Yep

willen jullie dr ook misschien ook een foto bij doen (van je kleding/make-up/ haar/ ofzo.. Nope


* geslacht: jongen/meisje Meisje
* leeftijd 22
* opleiding en/of klas HBO

* naar welke soorten muziek luister je? Heavy metal, powermetal, trashmetal, doom, hardrock.

* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden Een beetje

* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom wel/niet
Nee, omdat ik dat zelf bepaal

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? Haha! Nee dus

* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek Neen

* naar welke artiesten luister je? HammerFall, Type O Negative, Manowar, Helloween, Korpiklaani, Iced Earth, Ozzy Osbourne.....En natuurlijk the Poodles

* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan? Ernaar luisteren vooral...
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 10:58
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
* geslacht: jongen/meisje
* leeftijd: 21
* opleiding en/of klas nvt.

* naar welke soorten muziek luister je?
Weet ik niet zo. Het meeste valt in de categorie pop-muziek. Weinig Klassiek, soms wat Jazz.

* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden
Nee, niet echt. Ik heb 1 band-shirt. Maar dat draag ik eigenlijk nooit.

* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom wel/niet
Neuh, niet echt. Soms krijg ik wel eens een leuke tip. Soms ook een minder leuke tip.

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? geef voorbeelden
Tjah, een beetje. Maar dat heeft allemaal weinig met de muziek te maken.

* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek
...

* naar welke artiesten luister je?
Nick Cave & The Bad Seeds, Joy Division, Ry Cooder, Frank Zappa/Mothers of Invention, Bob Dylan, Pink Floyd, Bauhaus, Duran Duran, Weather Report, Robert Cray, Arcade Fire, Editors, Steely Dan/Donald Fagen, Neil Young, Marlena Shaw, The Chameleons, Comsat Angels, Mastodon, Stone Roses, The Pharcyde, Beastie Boys, Tool, Nine Inch Nails, David Bowie, Talking Heads, Brian Eno, Roxy Music, The Cure/Siouxsie & the Banshees/The Glove, OMD, Ultravox. En nog wel wat dingen.

* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan?
Verkopen in een winkel.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 11:33
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
* geslacht: jongen/meisje
* leeftijd: 22
* opleiding en/of klas: uni

* naar welke soorten muziek luister je?
vrij verschillend: rock, klassiek, wereld, electronisch, jazz, experimenteel/avant garde, postpunk, metal, etc.

* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden
meer onbewust dan bewust, als ik bijvoorbeeld iets cools voor het eerst hoor wordt ik vast vrolijker

* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom wel/niet
ja ik praat ook over muziek

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? geef voorbeelden
het is niet dat ik in een doelgroep val ofzoiets

* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek
lucht in beweging ?

* naar welke artiesten luister je?
nu the sorrows, kan wel van alles opnoemen verder, kijk maar op http://www.last.fm/user/Jarry/ anders

* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan?
niks goeds : P
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 12:20
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
willen jullie deze enquete aub invullen??
Nee.
Citaat:
* geslacht
jongen
Citaat:
*leeftijd
22
Citaat:
* opleiding en/of klas
VWO -> universitair, 2e jaars
Citaat:
* naar welke soorten muziek luister je?
Hoofdzakelijk metal. Af en toe hardstyle, trance en aanverwante stijlen.
Citaat:
* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden
Doordat ik naar metal luister, ga ik in de regel bewapend met zwaard en schild over straat, plunder ik huizen van christenen, ben ik doorlopend depressief en snijd ik uiteraard in mezelf.

Behalve wanneer ik in een hardcore bui ben, dan loop ik in Lonsdale gekleed over staat en mishandel ik samen met mijn bende hangjongeren willekeurige moslims.

Is dit antwoord te lang, dan mag je ook 'nee' noteren.
Citaat:
* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom wel/niet
Niet echt. Het meeste waar zij naar luisteren heb ik niet zoveel mee.
Citaat:
* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? geef voorbeelden
Nee.
Citaat:
* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek
Rotvraag, zinnig antwoord onmogelijk.
Citaat:
* naar welke artiesten luister je?
Dat kan ariëren, maar in de lijst staan op het moment sowieso Ensiferum, Falkenbach, Korpiklaani, 3Inches of Blood, Dimmu Borgir, Finntroll, System of a Down, Rammstein, Iron Maiden
Citaat:
* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan?
Nee.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2007, 22:09
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Geslacht: Jongen
Leeftijd: 21
Opleiding: Informatica

Naar welke soorten muziek luister je?
Thrash metal, power metal, symphonic metal, neoclassical metal, shred metal, melodic death metal, metalcore, progressive metal, klassiek, rock, progressive rock, intrumentale zooi, heavy metal, grunge... you get the point.

Heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk?
Behalve de bandshirts die ik aantrek, niet? Nouja, die ene keer dat we op kruistocht gingen was wel gaaf, maar daar hield het ook op.

Hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert?
Degene die mijn muzieksmaak delen wel: We raden elkaar dingen aan.
Degene met wie ik 't niet deel, weinig.

Hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl?
Ik houd van zwart, zij hebben wat meer kleur.

Noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek
Eh...

Naar welke artiesten luister je?
Komt altijd wel neer op: Megadeth, Slayer, Dream Theater, Mozart, Buckethead, Extreme, Dragonforce, Iced Earth, Nobuo Uematsu, Yasunori Mitsuda, Turisas, All That Remains, Soilwork, Pink Floyd, Alice in Chains...
Genoeg, dus.

Doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan?
Ik verkracht gitaarsnaren.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 14:04
tastetherainbow
Avatar van tastetherainbow
tastetherainbow is offline
Geslacht: meisje
Leeftijd: 14
Opleiding: 3 atheneum

Naar welke soorten muziek luister je?
Punkrock, punkpop, screamo, emo, (post-)hardcore, metalcore, heavy metal, trash metal etc.

Heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk?
Ik draag soms bandshirts en veel zwart 8D

Hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert?
Ligt er aan welke vrienden, sommige kennen echt hele vette bands - en die vind ik door hun dan ook leuk. Maar andere vrienden van mij hebben echt een hele slechte muzieksmaak.

Hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl?
Een paar wel ja, veel zwart enzo.

Noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek
Van dat emo haar denk ik.

Naar welke artiesten luister je?
www.last.fm/user/rawrprincess < daar staat het wel

Doe je zelf iets met muziek?
Ik heb een elektrische gitaar :3
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 14:33
BoemInJeBallen
BoemInJeBallen is offline
Geslacht: Jongen
Leeftijd: 16
Opleiding en/of klas: HAVO 5

Naar welke soorten muziek luister je?
Rock, metal, dance, trance, rapcore

Heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? Zoja, geef voorbeelden
Nee, muziek is voor ontspanning, niet voor leefstijl

Hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? Waarom wel/niet
Op een bepaalde manier wel, soms ontdek je via hun nieuwe bans of artiesten

hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? Geef voorbeelden
Enkele dragen alto kleding, de meeste gewoon normale kleren

Noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek
Heb geen 1 favoriete muziekstijl, maar meerdere

Naar welke artiesten luister je?
O.a. Ill Nino, Armin van Buuren, Seether, Deftones, DJ Dean, David Guetta, RATM, Paul van Dyke

Doe je zelf iets met muziek? Zoja wat dan?
Ik drum
__________________
Lui zijn is ook vermoeiend
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 16:23
LoveHate
LoveHate is offline
* geslacht: meisje
* leeftijd: 18
* opleiding en/of klas: 2e jaars HBO chemie

* naar welke soorten muziek luister je?
eigenlijk vind ik alles leuk. ik heb geen zin om "categoriën" als hevay metal, trash metal, nu metal etc etc te gaan opnoemen. voor mij bestaat er alleen rock en metal, en ik houd van beide.

* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden
invloed op uiterlijk? euhhh nee natuurlijk niet? gedrag wel. als ik beetje down ben en ik luister naar bepaalde bands, word ik weer vrolijk.

* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom wel/niet
bijna 90% van mijn vriendenkring vind mijn muzieksmaak helemaal niks. waarom weet ik niet precies. maar dat boeit mij niet zoveel, mijn smaak heeft niets met die van hen te maken.

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? geef voorbeelden
euhh nee niet echt. veel van de meiden dragen rokjes, de jongens zijn meer macho gekleed en dan zitten er ook nog een paar tussen die het helemaal niets uitmaakt wat ze aantrekken. ikzelf ben van de hoge hakken, strakke broeken etc.

* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek
???? heeft muziek een uiterlijk kenmerk dan?

* naar welke artiesten luister je?
Veel, het meeste naar: Korn (eerste cd's), staind, drowning pool, hed (pe), fear factor, placebo, goo goo dolls, bush, foo fighters, queens of the stone age, nickelback, red hot chili peppers etc.
maar ik hou ook van muziek als aaliyah. Ik luister eigk gewoon naar vanalles.

* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan?
nee, helaas niet
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 19:31
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
* geslacht: jongen
* leeftijd: 18
* opleiding en/of klas: Bio-informatica, leerjaar 1

* naar welke soorten muziek luister je?: Eigenlijk vanalles. Laatste tijd veel rock opera, progressive rock, een hele zooi psychedelic, metal en ook regelmatig fusion, heavy metal, post-hardcore en verder ook regelmatig instrumentale gitaarmuziek, zoals John Petrucci, Joe Satriani, Tony MacAlpine (hoewel dat ook wel weer een beetje onder fusion valt) en Steve Vai oh en bluesrock niet te vergeten, zoals Gov't Mule.

* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden: Neuh, niet echt.

* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom wel/niet: Dat verschilt nogal. In mijn vriendengroep zit iemand die naar trance luistert, eentje luistert naar Nederlandstalig, de andere meer doom en death metal en weer een ander luistert heel veel ska. Dat verschilt eigenlijk heel veel.

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? geef voorbeelden: Nee, volgens mij niet echt.

* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek: Aangezien ik een heel brede muzieksmaak heb, heeft mijn muziek niet echt een bepaald "uiterlijk"

* naar welke artiesten luister je? Heel erg veel. Favoriete bands zijn Dream Theater, Planet X, Porcupine Tree, Ayreon, Avenged Sevenfold en sinds kort ook Tony MacAlpinegroup. Voor meer artiesten die in mijn muzieksmaak liggen zie: http://www.last.fm/user/Equinoxe89

* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan?

Het is niet echt dat ik vast een instrument bespeel, maar ik kan redelijk drummen en ik speel af en toe een beetje basgitaar.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Aangezien ik een heel brede muzieksmaak heb
Je luistert bijna alleen progrock en metal en je vindt dat je muzieksmaak breed is?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 15:11
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Je luistert bijna alleen progrock en metal en je vindt dat je muzieksmaak breed is?
Ja Wat ik zelf vooral luister is progrock, maar ik kan ook uren naar andere muziek luisteren. Hoewel ik dat gewoon minder doe. Het enige dat ik niet of nauwelijks luister, is country en die elektronische muziek, in de zin van trance, dance, hardcore, meer die verzameling zeg maar. Dat luister ik niet. Oh en de meeste huidige populaire muziek.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 15:28
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:


* geslacht: jongen
* leeftijd 21
* opleiding HBO+

* naar welke soorten muziek luister je? Pop, klassiek en jazz

* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden. Ik gebruikt vaak een vorm van drugs om mijn muziek ervaring intenser te maken. Ook kijk ik neer op mensen die een andere muzieksmaak hebben

* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom wel/niet Het is niet mogenlijk dat vrienden hier geen invloed op hebben, ja dus

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? geef voorbeelden Ik heb vrienden die in een roze polo lopen en ik hou niet van roze polo's want die zien er verwassen uit, al is het natuurlijk de vraag wat dit met muziek te maken heeft

* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek Het is vooral vierkant, ronde muziek is saai

* naar welke artiesten luister je? Heel veel artiesten die binnen de soorten muziek vallen die ik graag beluister

* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan? luisteren, kopen, bashen etc.

Ben wel erg benieuwd wat je met deze resultaten wilt gaan doen

Laatst gewijzigd op 05-12-2007 om 15:33.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 15:47
Narziss
Avatar van Narziss
Narziss is offline
* geslacht: jongen/meisje
* leeftijd: 18
* opleiding en/of klas: Kunstgeschiedenis en Frans, 1ejaars.

* naar welke soorten muziek luister je? Folk, jazz, klezmer/balkan, klassiek.

* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden. Mwah, minimaal. Ik heb wel iets weg van Joanna Newsom's stijl (folkmuziek dus), en vrij ouderwets, dus misschien een beetje.

* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom wel/niet. Dat hangt erg van de vrienden af. Van sommigen vertrouw ik hun smaak. Dat werkt ook andersom.

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? geef voorbeelden
Nee. Hoewel mijn vriend en ik elkaar wel beinvloeden, maar dat blijft ook binnen de perken.

* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek
Ik zou mijn vragen iets beter formuleren, maar ja, het zijn vaak wel wat aparte tiepjes. Dat gaat dan van altijd-in-pak, tot ik maak mijn eigen houten oorbellen, tot baard en verder naakt. Weet ik veel eigenlijk, ik kan er geen eenzijdig beeld van maken voor je.

* naar welke artiesten luister je?
Even op Myspace kijken . Oi va Voi, DAAU, My Brightest Diamond, Hanne Hukkelberg, Andrew Bird, Joanna Newsom, Anna Ternheim, Johann Johannsson. Maarja, ook M.I.A. en Venetian Snares en god forbid, zelfs Johnny Cash. Ohh...

* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan?
Ik speel viool en piano, en ik klungel op gitaar. Ik zing. Ooit ook in band en optredentjes op school (ha ha), zelfs kerk. Nu ben ik ook weer net begonnen aan een nieuw projectje met een vriendin. Lekker zingen en elastiekjes op broodtrommels.
__________________
391
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 15:35
RockNRoll
Avatar van RockNRoll
RockNRoll is offline
* geslacht: meisje
* leeftijd 15.
* opleiding en klas Zorg&Welzijn, 4e klas.

* naar welke soorten muziek luister je? Rock N Roll, Punk, Metal, Ska, Rockabilly, Psychobilly enz.

* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk?; Mwah, niet echt.

* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? Nee

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? nee niet echt.

* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek tsja verschillend ! beetje donker en anders.

* naar welke artiesten luister je? Ik luister op dit moment veel naar de Horrorpops en Amy Winehouse, maar ik ben echt fan van The Beatles en Bob Dylan.

* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan? Nee, nja ik leer mezelf een beetje gitaar spelen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 21:14
strigoii
strigoii is offline
* geslacht: jongen
* leeftijd 16
* opleiding en/of klas 4vwo

* naar welke soorten muziek luister je?
Progresieve metal/rock, pagan, hard rock, blues, jazz, alles met goede basgitaar erin, psychadelische hiphop
* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden
niet direct alhoewel de buitenwereld het misschien wel zo ervaart (alleen denkt de buitenwereld dat ik death/black metal luister waar dus weer niks van klopt...)

* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom wel/niet
We geven elkaar welleens tips maar meestal ben ik degene die andere iets te luisteren geeft

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? geef voorbeelden
niet allemaal, jantje wel, pietje niet

* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek
uhm, dat varieert omdat ik verschillende soorten luister, denk aan bijv. zwart, zwerferig, of mannen in rokjes met veel make-up

* naar welke artiesten luister je?
Pain of salvation, Porcupine Tree, Liquid tension experiment, Cuby and the Blizzards, Rage against the Machine

* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan?
ja, speel actief basgitaar en kan voorderest een ongelovelijke tering lading aan instrumenten spelen waar mensen nog nooit van gehoord hebben=)
__________________
Is all that we see or seem, but a dream within a dream?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-12-2007, 22:45
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Welke instrumenten?
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 19:57
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
de gnoesjgnasj bijvoorbeeld.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 01:16
Verwijderd
geslacht: meisje
* leeftijd 19
* opleiding en/of klas: havo examen

* naar welke soorten muziek luister je?
rock, metal


* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden

nee, maar toen ik een pubertje was droeg ik wel wijde ruitjes broeken en te grote bandshirts. ook had ik zwart haar.

* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom wel/niet


nee, omdat ik bijna niemand in mijn omgeving ken die mijn muziek leuk vind.t

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? geef voorbeelden

nee

* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek

muziek heeft geen uiterlijk



* naar welke artiesten luister je?
favo bands: pearl jam, queens of the stone age.
verder verwijs ik u naar: http://www.last.fm/user/_Mosquito_/



* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan?

's nachts lijk ik wel een zingende zaag
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 03:22
Verwijderd
* geslacht: jongen
* leeftijd 22
* opleiding en/of klas Universiteit

* naar welke soorten muziek luister je?
Rock, Trance, Dance

* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden
Nee

* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom niet
Veel luisteren vooral jumpstyle. Ik vind het bagger en het is muziek die je over enkele jaren toch niet meer hoort. Is een hype. Rock zal je altijd blijven horen en dance en trance ook.

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? geef voorbeelden
Hangt er vanaf met welke vrienden ik me vergelijk. Sommigen zijn gek van rockbands en hebben t-shirts daarvan. Ik niet. Anderen houden gewoon van muziek, maar dat is niet aan hun kleding te zien, wat bij mij ook zo is.

* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek
Rock: zwarte shirts met opdrukken

* naar welke artiesten luister je?
Foo Fighters, The Killers, Moby, Above & Beyond, Dave 202 en Re-Locate

* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan?
Nee
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 23:14
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
* geslacht: jongen/meisje
meisje

* leeftijd
22

* opleiding en/of klas
2e jaar HBO

* naar welke soorten muziek luister je?
New wave, deathrock, horrorpunk, eurodance, rave, trance, techno, eurobeat, pop('80), industrial en soms ook industrial metal en nu metal.

* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden
Vast wel.

* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom wel/niet
Als ze de zelfde muzieksmaak hebben, ga ik wel eens wat tips van ze uitproberen.

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? geef voorbeelden
Niet echt.

* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek
#

* naar welke artiesten luister je?
Bauhaus, Blondie, Cappella, Catscan, Doormouse, Download, Dune, Frankenstein Drag Queens, Ghost Dance, KMFDM, Kraftwerk, Moby, Music Instructor, Pet Shop Boys, Pitch Black, Scooter, Siouxie and the Banshees, Skeletal Family, Skinny Puppy, The Advantage, The Other, The Prodigy, Tokyo Ghetto Pussy, U 96, Vertical Invader, Virgin Prunes, Xmal Deutschland, Xotox en nog meer.

* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan?
Luisteren en af en toe kekke deuntjes maken op de computer.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 12:19
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
* geslacht: meisje
* leeftijd: 17
* opleiding en/of klas: Atheneum 6

* naar welke soorten muziek luister je?
Dat kan ik niet goed omschrijven. Het is absoluut niet zo dat ik 'van alles wel houd' of 'van heel veel' want dat soort uitspraken vind ik een beetje slap en er is een hoop rotmuziek. Ik hield altijd vooral van singer-songwriter muziek als je dat een genre kan noemen, de laatste tijd ehh, shoegaze, electro, indiepop, iets met melodie

* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden
Nee, geen invloed op mijn uiterlijk, hoewel ik wel altijd jaloers ben op muziekmakende vrouwen met hun godsgruwel mooie gezichten en daar zou ik graag wat meer op lijken. Invloed op mijn gedrag wel, ik luister heel veel muziek.

* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom wel/niet
Soms raden we elkaar liedjes of artiesten aan.

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? geef voorbeelden
Nee, niet echt, of misschien juist wel, we kleden ons vrij normaal.

* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek
-

* naar welke artiesten luister je?
De laatste tijd: Tillmanns, airiel, neko case, pj harvey, galaxie 500, the organ, st. vincent, max richter, the magnetic fields, beth orton, the radio dept., band of horses, luna, IDA, frida hyvonen, the magnetic fields, the clientele, polarkreis 18.

* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan?
Ik speel piano.
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 18:02
La-Dip
La-Dip is offline


nou... dits voor mn profielwerkstuk en mn hoofdvraag is : wat si de invloed v muziek op het dsagelijkse leven uds uiterlijk, gedrag enzo
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 19:20
Verwijderd
waarom heb je dan die bands nodig? Dan krijg je echt een shitload aan namen waar je waarschijnlijk niks mee kunt.

Maar goed:
* geslacht: jongen/meisje
* leeftijd 21
* opleiding en/of klas MBO Plus Fotonica, maar werk nu

* naar welke soorten muziek luister je? Op het moment voornamelijk: grunge, (nu-)metal, industrial rock, hard rock

* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden Nee, vind het alleen wel leuk om een bandshirt te kopen bij een concert

* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom wel/niet Ja, als iemand een tip heeft, ben ik nooit te beroerd om het te luisteren. Andersom werkt het net zo

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? geef voorbeelden Nee, eigenlijk helemaal niet

* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek Om maar grunge te noemen. Jogging broeken met driekwart broeken erover heen en longsleeves met tshirts erover. Maar dat is al long time gone

* naar welke artiesten luister je? Kleine selectie: Alice In Chains, Stone Temple Pilots, Alter Bridge, Creed, Nine Inch Nails, Pearl Jam, Soundgarden, Laundry, Taproot, 311

* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan? Heel hard meezingen als ik in de auto rij
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 23:14
Verwijderd
PWS-enquetes, altijd leuk



* geslacht: jongen
* leeftijd: 23
* opleiding en/of klas: afgestudeerd, universiteit

* naar welke soorten muziek luister je? Voornamelijk classic rock.

* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden. Behalve een t-shirt van QUeen, één van Pink Floyd en een t-shirt van het Hard Rock Café in Tokyo...nee

* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? nee, niet echt waarom wel/niet: Dat bepaal ik toch helemaal zelf... Tips wil ik wel eens opvolgen, maar het bepaalt mijn koop- en luistergedrag nauwelijks.

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? geef voorbeelden Nee. Ik kleed me over het algemeen wat minder nonchalant. Jasjes, nauwelijks truien

* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek ¿que?

* naar welke artiesten luister je? Bijna ingevuld bij soort muziek: Queen, Pink Floyd, Eagles, Dire Straits en CCR. Maar ook Robbie Williams, Mika, Sophie Ellis Baxtor, Scissor Sisters, veel soundtracks (scores) en zo nu en dan klassieke muziek. Michael Jackson, U2 en David Bowie mogen er ook wel bij...Oh ja, en Guus Meeuwis als (bijna) enige NL artiest.
http://www.last.fm/user/WildWizard/

* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan? Er staat nog ergens een electrische gitaar voor als ik me weer eens verveel, maar laat dat gepruts maar als nee gelden...

Succes
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 17:59
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
* geslacht: jongen/man
* leeftijd: 22
* opleiding: afgestudeerd in informatica (hogeschool)
* naar welke soorten muziek luister je?
Tegenwoordig vooral bekende nummers tot 40 jaar terug ofzo. Fleetwood Mac, Lou Reed, The Police, String, The Beatles, The Kinks, Bob Dylan, David Bowie, Brian Eno, Talking Heads, Iggy Pop, Brian Ferry, Pink Floyd, Serge Gainsbourg, Queen...Pumpkins, Pixies, RATM, Radiohead
Verder klassiek, jazz en blues, maar slechts af en toe.
Anderzijds ook wel drum 'n bass en "experimentele elektronische muziek" zoals Aphex Twin, Squarepusher.

* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden
"dansen", meezingen.

* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom wel/niet
Alles wat betreft rock en pop wel. Veel andere muziek waar ik naar luister vinden mijn vrienden niet leuk.

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? geef voorbeelden
Vroeger wel. Ik droeg meer zwart en ik deed alsof ik metal leuk vond.

* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek
uh...paars?

* naar welke artiesten luister je?
Zie boven.

* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan?
Ik speel bas.
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 16:12
Verwijderd
Leuke enquete, ben benieuwd wat je ermee gaat doen?

* geslacht: man
* leeftijd: 20
* opleiding: MBO mechatronica 2 jaars
* naar welke soorten muziek luister je?
pop-soul, soul, raggae, R&B, softrock, funkyrock, jazz

* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden
Nee

* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom wel/niet
Nee

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? geef voorbeelden
Sommige vrienden wel, sommige niet

* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek
casual: spijkerbroek of net zwart in het pak; gecombineerd met makkelijke sportschoenen: sneakers, puma's etc.

* naar welke artiesten luister je?
Simply Red, Paul Simon, John Legend, Emy Winehouse, U2

* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan?
speel saxofoon en gitaar
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 21:40
Verwijderd
Citaat:
hallo !
willen jullie deze enquete aub invullen??

willen jullie dr ook misschien ook een foto bij doen (van je kleding/make-up/ haar/ ofzo.. als je een bepaalde stijl hebt of juist niet ??
Je gezicht HOEFT er niet op , volledig anoniem !!


* geslacht: jongen/meisje
* leeftijd
* opleiding en/of klas

* naar welke soorten muziek luister je?

* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden

* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom wel/niet

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? geef voorbeelden

* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek

* naar welke artiesten luister je?

* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan?

alvast bedankt !!
- Jongen
-15 jaar
- 4VWO (N&T)

- redelijk veel, maar voornamelijk Rock (Hard Rock, Rock and Roll, alles). nooit in mijn leven zal ik (in muzikaal opzicht) graag naar hardcore luisteren!

-helemaal niet.

- allen als ik het zelf ook mooi vind.

- nee, ik geef niets om mode dus ik pak gewoon wat fijn zit. (sommigen zijn dit met mij eens, maar de enige overeenkomst is dus dat het geen merkkleding is.)

- lang haar, (in veel opzichten) ruig

- Chuck Berry, Beatles, Stones, AC/DC en heel veel meer

-ja ik speel (echt ROCK ) piano
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 19:43
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
* jongen
* 18
* Economie en Bedrijfskunde, Universiteit v. Adam

* naar welke soorten muziek luister je?
Rock, Punk & Alternative

* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden
Nee, niet echt. Ik ga wel uit naar waar ze mijn muziek draaien. Maar er zijn natuurlijk meer factoren die bepalen waar ik uit ga.

* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom wel/niet
Wel een aantal aritiesten overgenomen, maar het meeste zelf ontdekt

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? geef voorbeelden
Ja, gewone kleding.

* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek
Iers

* naar welke artiesten luister je?
Flogging Molly, Blink 182, The Pogues, Wreckless Eric, Queens of the Stone Age, Eagles of Death Metal, Motörhead, Velvet Revolver, The Beatles, System of a Down, Oasis, Dropkick Murphys

* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan?
Ik speel gitaar, met zang
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 23:24
Fish!
Avatar van Fish!
Fish! is offline
hallo !
hoi
willen jullie deze enquete aub invullen??

willen jullie dr ook misschien ook een foto bij doen (van je kleding/make-up/ haar/ ofzo.. als je een bepaalde stijl hebt of juist niet ??
Je gezicht HOEFT er niet op , volledig anoniem !!
Nee hoor


* geslacht: jongen/meisje
meisje
* leeftijd
20
* opleiding en/of klas
Fotografie 1e jaars
* naar welke soorten muziek luister je?
Vrij veel

* heeft de muziek waar je naar luistert invloed op je gedrag/uiterlijk? zoja, geef voorbeelden
Nee
* hebben je vrienden invloed op de muziek waar je naar luistert? waarom wel/niet
Nee

* hebben jij en je vrienden dezelfde kledingstijl? geef voorbeelden
Nee
* noem uiterlijke kenmerken van je favoriete muziek
Nee, ook als jij me kunt vertellen wat "uiterlijke kenmerken van muziek" zijn wil ik er nog niet eens overna denken
* naar welke artiesten luister je?
Joe Cocker, Bruce Springsteen, Rancid, Portishead, Tori Amos, Zero7, REM, Radiohead, Pink Floyd, Skunk Anansie,Verve, Beck, Blur, Bjork, Incubus, ect
* doe je zelf iets met muziek? zoja wat dan?
Akoestische gitaar pingelen

alvast bedankt !!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek muziek invloed, vul het even in!
muziekinvloed
11 04-11-2013 20:03
Algemene schoolzaken Enquête!
x-sannae
26 04-04-2011 21:14
Muziek enquete vul in aub
Hannie1
2 12-06-2009 13:42
Muziek Onderzoek online muziek
Erasmus
25 21-06-2005 16:40
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Hulp met enquete?
juneau
13 04-04-2005 15:50
Algemene schoolzaken Kleine enquête
Ar-Tuur
25 06-06-2002 21:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.