Oud 03-06-2018, 09:38
deboy
deboy is offline
Sinds een week heb ik contact met een meisje. Ik heb haar nog niet in het echt gezien. Ik zou haar graag beter willen leren kennen en dus met haar afspreken. We zijn beide 16.

Na een tijdje geappt te hebben vroeg ik haar of ze misschien een keer zou willen afspreken en toen zei ze: "haha ja kan, maar mijn ouders doen nogal moeilijk over dat soort dingen" Waarop ik zei: "als je niet wil kan je dat gewoon zeggen hoor!" Waarop zij weer zei: "jawel maar we zien wel, oke?"

Nu vraag ik me af of ze nou echt wel wil maar haar ouders moeilijk doen of dat ze geen nee durft te zeggen. Wat denken jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2018, 12:58
Verwijderd
Appen jullie nog wel gewoon zoals jullie dat voorheen deden? Hoe kennen jullie elkaar?

Ik vind zelf na een week al afspreken best snel... Ik denk dat ze wel wil afspreken, maar dat het gewoon echt klopt dat haar ouders er bedenkingen bij hebben. Wat ik helemaal niet zo gek vind, want ze is zestien.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2018, 19:44
deboy
deboy is offline
Citaat:
Appen jullie nog wel gewoon zoals jullie dat voorheen deden? Hoe kennen jullie elkaar?

Ik vind zelf na een week al afspreken best snel... Ik denk dat ze wel wil afspreken, maar dat het gewoon echt klopt dat haar ouders er bedenkingen bij hebben. Wat ik helemaal niet zo gek vind, want ze is zestien.
We appen nog net zoals we deden. Ik ken haar via een vriend, ik heb toen een keer een foto van haar geliked en toen stuurde ze me een berichtje.

Ik snap het wel dat haar ouders er misschien twijfels over hebben, maar hoe kan ik er toch voor zorgen dat maar ouders zien dat ik geen "foute" jongen ben en ze toestaan dat we een keer afspreken?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2018, 20:04
Verwijderd
Spreek een keer bij haar thuis af als hij ouders er ook zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wil ze een relatie of...?
antonymous1234
5 11-07-2016 01:30
Liefde & Relatie Wat wil ze?!?!?!
Verwijderd
16 08-08-2013 02:13
Liefde & Relatie Wat wil ze nou?
Quarles
6 04-04-2011 15:58
Liefde & Relatie Vragen of niet..?
Britomartis
3 24-07-2005 19:00
Liefde & Relatie Vriendin wil weer terug naar haar 'eigen wereldje' terwijl het zo goed ging
Commondude
9 10-10-2003 11:22
Liefde & Relatie Contact verbreken of niet?
Angel Of Faith
13 31-03-2003 04:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17.